Şimdi Ara

arkadaslar bilgisi olan bi yardımcı olsun ne yapmam lazım?teleservice!!!!!

Bu Konudaki Kullanıcılar:
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
2
Cevap
0
Favori
524
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • öncelikle iyi forumlar arkadaslar abimin teleservice garantili blackberry 9700 bold marka modelli telefonu arıza dolayısı ile servise gönderdik.gönderim tarihimiz 18.04.2011 ve cihaza gönderildikten 6 gün sonra değişim kararı alındı.30 iş günü dolmasına rağmen hala değişim cihazı bekleniyor.müşteri hizmetlerini defalarca kez aradım ancak hep durumunuzun aciliyetini bildiriyorum cevabı verildi sadece bugun aradım ve 25 dk telefonda bekledikten sonra bağlandım ve cihazımın ne zaman geleceğini sordum yine aciliyetini bildiriceklerini söylediler sadece.bende artık sabır sabır bi yere kadar küfür we hakaret dısında ağzıma gelen herşeyi söyledim bağırdım çağırdım ama bişi değişmedi yapabileceğimiz bişi yok ben bildiricem aciliyetini dediler.bende beni yetkili bi kişiye aktarın onunla konusucam dedim bağlayamayız burdan öyle bi sistemimiz yok dediler ve ben daha önce yetkili kişiye bağlanmak istediğimi söylediğimde gayet de bağlanmıştım daha da sinirlendim yine bağırdım cağırdım bağlamasını söyledim emrettim daha önce bağlandım yalan söyleme bana bağla çabuk dedim en az 10 kere tekrar ettim ama ben yıldım o yılmadı ve bağlamadı.

    şimdi size sormak istediğim şey bizim yetkili biriyle görüşme hakkımız yok mu eğer varsa bağlayamama veya yetkili birimlerin numaralarını vermeme gibi bi hakları var mı bu müşteri temsilcileriniin?

    ayrıca benim şimdi ne yapmam gerek öyle beklicek miyim 2 haftadır aciliyet bildiriyorlar ama değişen bişey yok.faturası var cihazın ama başka bi isim üstüne yani abimin veya benim üzerime değil fatura.ne yapabiliriz bi yardımcı olursanız sevinirim saygılar..


    (bu arada tüketici haklarına gittim biri fatura sizin adınıza olmalı dedi biri gerekmez sadece tüm evrakları getirin garanti belgesi fatura ve teslim fişini getirin dediler o da muallakta yani bi yardımcı olun lütfen kesin bişey bilen var mı napmam lazım?)







  • Burada Teleservice'in yapacağı bişey yok , BB TR ile irtibata geçin,

    Benm de bozulan C903 telefonumun yerine W995 ile değişim verdiler 10 gün içinde ama ellerinde bu telefondan olmadığını gelmesini beklediklerini söylediler, 40 gün içinde W995 gönderdiler
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.