26 Haziran tarihinde aldigim Asus anakartim durduk yere dellendi (Biosta dahi cpu voltaji 5V olarak goruyordu, 3.3V vb voltajinin olmadigini belirtiyordu). Asus ile iletisime gectim ve urunu servise gonderdim. Servis yaklasik 1 hafta sonra urunu bana "Bu urune biz bakmiyoruz, asus ile konusun" yazan bir kagit ile geri gonderdi. Asusa durumla ilgili mail attim. Anakart servisinin ilk gonderdigim (SMS InfoComm Teknoloji Servis Limited Şirketi) firma oldugunu, baska bir anakart servisinin bulunmadigini belirtti. Acikcasi Tuketici Hakem Heyetine basvurup urunu iade etmek istiyorum. 2 ay sonra durduk yere bozulup servise dahi gonderemedigim bir urunu kullanmak istemiyorum. Sizlere sorum sikayette firma olarak kimi gostermeliyim.
Tuketicinin Korunmasi Hakkinda Kanun'da acikca asagidaki bilgiler bulunuyor.
Satış sonrası hizmetler MADDE 58- (1) Üretici veya ithalatçılar, ürettikleri veya ithal ettikleri mallar için Bakanlıkça belirlenen kullanım ömrü süresince, satış sonrası bakım ve onarım hizmetlerini sağlamak zorundadır. (2) Üretici veya ithalatçılar, yönetmelikle belirlenen mallar için Bakanlıkça onaylı satış sonrası hizmet yeterlilik belgesi almak zorundadır.
(10) Bu Kanunun 58 inci maddesine aykırı davranan üretici ve ithalatçılar hakkında, satış sonrası hizmet yeterlilik belgesinin alınmaması durumunda yüz bin Türk Lirası; kurulmayan her bir servis istasyonu için on bin Türk Lirası; servis istasyonlarında tespit edilen eksiklik ve aykırılıklarla ilgili olarak her bir servis istasyonu için bin Türk Lirası idari para cezası uygulanır.
Basvuru sirasinda yukaridaki bilgileri paylasmam dogru olur mu ? Sizce THH basvurusu yapmadan Asus ile sorunu cozebilir miyim ?
Konu ile ilgili fikir, oneri ve yardimlarinizi bekliyorum. Tesekkurler.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme