Şimdi Ara

ASUS ve müşteri memnuniyeti

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
6
Cevap
0
Favori
391
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aslında bu konuyu daha erken açmam gerekirdi, ancak zamanım olmadığı gerekçesiyle ertelemiştim ve sonrasında da unuttum. Ancak şu konu sayesinde hatırladım, ve buraya yazmam gerektiğini düşündüm.

    Nasıl firmalarla sorun yaşadığımızda burada paylaşıyorsak, firmalar iyi işler yaptığında da paylaşmalıyız bence. Yukarda linkini verdiğim konudaki arkadaşın sorduğunun aynısını foruma ben de sormuş ve bir konu açmıştım. Sonrasında, acaba kampanya kesin var mı diye hem ASUS'a hem MSI'a mail attım. MSI kaale bile almadı, 1.5 ay geçti halen hiçbir cevap yok. ASUS ise kendi içinde yönlendirme yaptı, 2. günün sonunda konu hakkında bilgili biri kampanyanın devam ettiğini bana söyledi. Bunun üzerine Vatan'dan Mart'ın başında ASUS 270X DC2T modelini aldım ve ürünün faturasını taratıp ASUS Türkiye'ye yolladım. 8 dk sonra, BF 4 kodumu içeren mail bana ulaşmıştı. 8 dakika. Yazı ile sekiz. Sekiz adet bir dakika. İnternetle günün her saati işi olan ben bile maillerime 8 dakikada cevap veremiyorum çoğu zaman ki bu konuyu açmamdaki asıl sebep te bu. Aşağıda koyduğum resimlerde ilk attığım mail ve ona gelen ilk cevap yok, ilk mailimde orada ASUS'un sitesindeki e-mail adresine kampanyanın var olup olmadığını soruyorum, bana gelen cevapta aşağıda konuştuğum kişiye yönlendiriliyorum. Sonrası resimde var zaten.

    Özetle, bu olaydan sonra alacağım ve tavsiye edeceğim bütün PC ürünleri ASUS olacaktır. Zülfü Bey'e ilgisi için buradan bir kez daha teşekkür ederim, ASUS'u kullanın ve kullandırın arkadaşlar. ASUS candır.

     ASUS ve müşteri memnuniyeti



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi hypafix -- 28 Mart 2014; 21:18:22 >







  • ASUS
  • Çok doğru ve yerinde bir konu açmışsınız.Bunun için sizi tebrik ederim.

    Yazdıklarınıza da aynen katılıyorum.İnsanlar zaten hep bir firmanın kötü yanı olsunda ne olursa olsun mantığından gidiyorlar ve etraflarındaki insanları çok yanlış yönlendiriyorlar (tabii bu, herkes ve her konu için geçerli değil).

    ASUS marka bir ekran kartını tercih etmekle de ayrıca mantıklı bir karar vermişsiniz.Zaten bunun meyvesini de almışsınız ve eminim daha ilerisi içinde alacaksınız.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi REDSTONE -- 28 Mart 2014; 21:55:45 >
  • Söyleyince Fanboy diyorlar... Alın buyrun işte... Bir ürünü ASUS üretiyorsa, ben başa bir yöne gitmem arkadaş...Neden? İşte bu yüzden (:
  • ASUS.
  • İçimden (sappırt) diye haykırış geldi birden
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.