|
Audi: 'Elektriğe geçiş beklenenden uzun sürecek'
-
-
Çin'li rakipleri rekabette çok güçlü, mercedes de aynı kararı aldı porsche de ferrari de.
-
Toyota haklı çıkmış oldu
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
yaşasın petrol bazlı otomobiller. akülü ve ruhsuz bebe otomobili istemiyoruz.
-
Zamaninda matbaaya da karsi cikilmıştı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
alakasız bir karşılaştırma. çünkü elektrikli otomobillerin çevre dostu olduğu iddiası büyük bir palavradır. elektrikli otomobiller balondur, yakında patlar görürsünüz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mahmut_emmi -- 23 Temmuz 2024; 16:0:29 > -
"Pilli arabalara tamamen geçiş hiçbir zaman gerçekleşmeyecek PHEV sonrasında Hidrojen Yakıt Hücreli araçlara geçilecek. Pilli arabalar birer nostalji olarak mevcut ve son sahiplerinin elinde eskiyecek veya hökümetler zorla hurdaya çıkartacak" öngörümü paylaşmak isterim. Bu pilli arabaları insanlara çok kötü çaktılar.
-
Pilli araba bir gelişme veya ilerleme değil ancak PHEV ve ardından Hidrojen Yakıt Hücreli Araçlar gerçek ilerleme olacak. Ona karşı çıkanlar için matbaa örneği verebilirsiniz.
-
Beş ay önce Audi’nin içten yanmalı motora sahip son aracını 2026 yılında pazara sunmaya hazırlandığı söyleniyordu. Aynı CEO yıl içerisinde karşılaştıkları zorluklara rağmen elektrikli araç stratejilerine sadık kalacaklarını; 2026'dan itibaren yeni içten yanmalı motora sahip model sunulmayacak. 2033'te ise tamamen içten yanmalı motoru olan araç üretmeyeceklerini açıklamıştı.
Bu strateji ise şöyle özetlenmişti:
Plan elektrikli araç filosunu sürekli olarak genişletmektir: 2026'dan itibaren Audi pazara yalnızca tamamen elektrikli modelleri sunacaktır. Audi bu nedenle 2027 yılına kadar tüm ana segmentlerde en az bir elektrikli araç sunmayı planlıyor. Elektrifikasyona yönelik yol haritası aynı zamanda içten yanmalı motorlu araçların üretiminin 2033 yılına kadar kademeli olarak durdurulmasını da içeriyor.
Bu net strateji, Audi'nin ürün ve hizmetlerin yanı sıra üretim açısından da şirketin gücünü yoğunlaştırmasına olanak tanıdı. Audi, kurumsal stratejisinin bir parçası olarak tüm üretim tesislerini adım adım elektrikli otomobil üretmeye hazırlıyor. Şirket aynı zamanda yatırım planlamasında açıkça elektrikli mobiliteye odaklanıyor: Yaklaşık 28 milyar Euro tutarındaki Audi, 2023'ten 2027'ye kadar olan dönem için ön harcamalarının üçte ikisini gelecekteki elektrifikasyon ve dijitalleşme alanlarına yatıracak.
audi.comElectrification | audi.comhttps://www.audi.com/en/sustainability/environment-resources/electrification.htmlDeğişen bir şey yok. Bu haberi böyle lanse etmenin Türkiye'deki elektrikliye olan dirence katkı sağlamaktan öte bir anlamı yok. Birileri Türkiye'nin 2030'larda da içten yanmalı motora sahip otomobillerin çöplüğü olmasını istiyor.
-
Bunlar var ya bunlar, ağır kapitalist. Eşşoğlueşşekler.
Elektirkli arabada fark yaratacak planlı eskitecek çok fazla seçenek yok. Bunun yerine hem elektrikli hemde içten yanmalı hemde pili çabucak ölen phevlerden üretip planlı eskitmeyle sizi düdüklemeye devam edeceğiz diyorlar.
Sen yavaş yavaş geç bakalım, bir 10 seneye pazar payın kaç olacak.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
yooo tam aksine birileri türkiyenin hurda batarya çöplüğü olmasını istiyor. adamlar alışkın çöplerini bize itelemeye.. başımızda sağolsun para gelsin de nasıl gelirse gelsin zihniyetinde biri olunca. insanın hurdasını da eşyanın hurdasını da hepsini bize yollayın gelsin.
-
Tamamen elektrikli araçlarda geri adım atan markalar hata yapıyor olabilirler. Çin gümbür gümbür geliyor. Elektrikli araçlar ellerde patlayacak, sonu geldi diyen arkadaşlar.. Her şey daha yeni başlıyor. 800 volt mimarili araçlar piyasaya çokça sürülmeye başlandığında ve katı hal batarya çalışmaları sonuçlandığında bu algı da tamamen değişecek. 800 volt zaten halihazırda var olan bir teknoloji. Katı hal batarya testlerini de büyük markalar yapmaya başladı bile.
bataryaların çabuk eskiyip, performanslarını hızlıca kaybettikleri algısı da efsaneden ibaret. 8 yıldır ingilterede tesla aracıyla 700.000kmdir uber yapan aracın pil performansı hala %77. Merak eden arkadaşlar YouTubedan videoyu bulup izleyebilir. Çin’in karşı konulamayacak yükselişini yavaşlatmak için Avrupalı markalar böyle ön almaya çalışıyorlar.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
PHEV kadar saçma bir şey yok. Hem koca motor taşıyorsun tüm bakım masrafını filan ödüyorsun hemde elektrik motor ve batarya taşıyorsun.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Aynen öyle balçıkla sıvıyorlar.
-
Çinliler daha şimdiden 1000km menzili geçtiler. Katı hal bataryalarla ömür sorunu zaten yok. Birkaç yıl içinde 1000km menzil standart olur. 800v alt yapıyla şarj işi zaten 15 20 dakikaları bulacak. Audi buna ayak uyduramadı gaz alıyor
-
Ne yalan diyeyim bunların kendilerine ettiğini biz edemeyiz, devam etsinler bakalım. 3-4 yıl sonra tam tersi açıklamalarını okuyor olacağız, o zaman dertleri birleşmek olacak :)))
-
Bu Audi ve Japon tayfası şaşırmış, kendileri bile inanmıyor Toyota,mazda, Daimler diğer Alman üretici Ler hepsi yalancı
Çalışmadıkları yerden yediler enseye tokadı,bir avuç emotor tabi 3,4 saniyede basınca 1oo, hantal koca yanmalı pahalı spor modelleri ve sözde lüks segment eridi bir anda
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xxxx1 -- 23 Temmuz 2024; 19:24:49 >
-
Bence su an en mantıklı olan araçlar PHEV'ler.Hem.elektrikli hem de içten yanmalı motoruyla menzil derdi yok şarj derdi yok.Hem elektriğin hem icten yanmalı motorun avantajını sunuyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Benim elektrikli araçlara ilgimin altında en çok bakım masraflarının ve uğraşısının olmaması geliyor. Phev başta hoş gelmişti gözüme ama hem içten yanmalı motorun derdi devam edecek hem de ağır bir pille uğraşacağım. Doğuştan elektrikli olmadıkları için de rüzgar dirençleri yüksek, şaft tünelleri var, vs. Ya elektrikli ya içten yanmalı. İkisi aynı anda bana mantıklı gelmiyor. Elektrikli araba için şu anda araç alsam yine çok kötü değil ama 800 volt veya daha üstü, katı hâl bataryalar gibi gelişmeler de çok uzakta görünmediği için bu ölü ikinci el piyasasında aracımı ucuza satıp geçesim henüz gelmiyor. 2 yıla bir şeyler olur gibime geliyor. İnşallah yaşar görürüz hayırlısıyla.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Conqueror26 -- 24 Temmuz 2024; 0:15:4 >
-
Normalde dediginiz cok dogru ama bizi buna iten pillerin hala masrafli, agir, ve yavas sarj ediliyor olmasi. Mesafe sorununu cozmesi ve ayni zamanda sehir icinde tuketimi yariya dusurmesi adina cogu insan "varsin biraz agir olsun, varsin senelik yag degisimi yapayim" diyor.
Tamamen elektrikli araçlarda geri adım atan markalar hata yapıyor olabilirler. Çin gümbür gümbür geliyor. Elektrikli araçlar ellerde patlayacak, sonu geldi diyen arkadaşlar.. Her şey daha yeni başlıyor. 800 volt mimarili araçlar piyasaya çokça sürülmeye başlandığında ve katı hal batarya çalışmaları sonuçlandığında bu algı da tamamen değişecek. 800 volt zaten halihazırda var olan bir teknoloji. Katı hal batarya testlerini de büyük markalar yapmaya başladı bile.
bataryaların çabuk eskiyip, performanslarını hızlıca kaybettikleri algısı da efsaneden ibaret. 8 yıldır ingilterede tesla aracıyla 700.000kmdir uber yapan aracın pil performansı hala %77. Merak eden arkadaşlar YouTubedan videoyu bulup izleyebilir. Çin’in karşı konulamayacak yükselişini yavaşlatmak için Avrupalı markalar böyle ön almaya çalışıyorlar. |
PHEV kadar saçma bir şey yok. Hem koca motor taşıyorsun tüm bakım masrafını filan ödüyorsun hemde elektrik motor ve batarya taşıyorsun.
|
Toyota haklı çıkmış oldu
|
yaşasın petrol bazlı otomobiller. akülü ve ruhsuz bebe otomobili istemiyoruz. |
Zamaninda matbaaya da karsi cikilmıştı |
alakasız bir karşılaştırma. çünkü elektrikli otomobillerin çevre dostu olduğu iddiası büyük bir palavradır. elektrikli otomobiller balondur, yakında patlar görürsünüz. |
Çinliler daha şimdiden 1000km menzili geçtiler. Katı hal bataryalarla ömür sorunu zaten yok. Birkaç yıl içinde 1000km menzil standart olur. 800v alt yapıyla şarj işi zaten 15 20 dakikaları bulacak. Audi buna ayak uyduramadı gaz alıyor
|
"Pilli arabalara tamamen geçiş hiçbir zaman gerçekleşmeyecek PHEV sonrasında Hidrojen Yakıt Hücreli araçlara geçilecek. Pilli arabalar birer nostalji olarak mevcut ve son sahiplerinin elinde eskiyecek veya hökümetler zorla hurdaya çıkartacak" öngörümü paylaşmak isterim. Bu pilli arabaları insanlara çok kötü çaktılar.
|
Bunlar var ya bunlar, ağır kapitalist. Eşşoğlueşşekler.
Elektirkli arabada fark yaratacak planlı eskitecek çok fazla seçenek yok. Bunun yerine hem elektrikli hemde içten yanmalı hemde pili çabucak ölen phevlerden üretip planlı eskitmeyle sizi düdüklemeye devam edeceğiz diyorlar. Sen yavaş yavaş geç bakalım, bir 10 seneye pazar payın kaç olacak. |
Benzer içerikler
- instagram dondurma
- instagram hesabıma giriş yapamıyorum
- stalklamak nedir
- whatsapp"ta engellendiğimi nasıl anlarım
- xiaomi whatsapp sorunu
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X