Şimdi Ara

Avea'nın Reklam Ahlakı

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
10
Cevap
0
Favori
831
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 19'luk tarife reklamında dedenin cinsel vurgusu ile başladı her şey. Sonra Ata Demirer'in yasaklanan Göteborg reklamı geldi. Avea, yasaklanmasına rağmen aynı reklamı zihinlere aynı algıyı verecek şekilde yayınlamaya devam etti. Ardından "Fasulye" karakteriyle diğer operatörlerin fasulyeden operatör sayıldığı reklam dizisinde, önce "Kol Center" denilerek kelime oyunlarıyla müstehcen algılara hitap edildi. Daha sonra aynı karakter, "sigara pişmanlıktır" reklamlarında oynayan kanser hastalarının acılarını hiçe sayarak ve onları alaya alarak sahte gözyaşları döktü. Son olarak da dikilen yeni baz istasyonları sayılarına vurgu yapılan reklamda yerden türeyen baz istasyonunun Fasulye'nin bir yerlerine dokunması ve Fasulye'nin havada "mesaj alındı" diyerek manalı manalı sırıtması ekranlarda yerini aldı.

    Avea, operatör rekabetinin kimi zaman sataşmaya varan boyutlarını mumla aratırcasına bu denli müstehcenliğe ve saygısızlığa varan bir reklam stratejisi izlemesinin kendisine nasıl bir pozitif katkı sağlayacağını düşünüyor, doğrusu merak ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi medyun -- 12 Kasım 2011; 2:41:36 >







  • Size katılıyorum. Reklamın, sataşmanin ve rekabetin de bir adabı olmalı. İşin bir diğer komik yanı ise avea'nın en çok sabıkalı olduğu konularda (yüksek fatura, aksak hizmet, düzgün çalışmayan altyapı vb) kendisini sütten çıkma ak kaşık olarak gösterip sürekli diğer operatorlere çamur atması. Önce kendi aksaklıklarıni düzelt sonra çat.
  • Siz yazdiysaniz eger, çok akici bir yazi olmuş. Düşüncelerinizi de destekliyorum
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medyun

    19'luk tarife reklamında dedenin cinsel vurgusu ile başladı her şey. Sonra Ata Demirer'in yasaklanan Göteborg reklamı geldi. Avea, yasaklanmasına rağmen aynı reklamı zihinlere aynı algıyı verecek şekilde yayınlamaya devam etti. Ardından "Fasulye" karakteriyle diğer operatörlerin fasulyeden operatör sayıldığı reklam dizisinde, önce "Kol Center" denilerek kelime oyunlarıyla müstehcen algılara hitap edildi. Daha sonra aynı karakter, "sigara pişmanlıktır" reklamlarında oynayan kanser hastalarının acılarını hiçe sayarak ve onları alaya alarak sahte gözyaşları döktü. Son olarak da dikilen yeni baz istasyonları sayılarına vurgu yapılan reklamda yerden türeyen baz istasyonunun Fasulye'nin bir yerlerine dokunması ve Fasulye'nin havada "mesaj alındı" diyerek manalı manalı sırıtması ekranlarda yerini aldı.

    Avea, operatör rekabetinin kimi zaman sataşmaya varan boyutlarını mumla aratırcasına bu denli müstehcenliğe ve saygısızlığa varan bir reklam stratejisi izlemesinin kendisine nasıl bir pozitif katkı sağlayacağını düşünüyor, doğrusu merak ediyorum.

    Bence sorun yok

    Not: Ciddiyim...




  • Birazda işin şu tarafı var bizde milletçe böyle şeyleri severiz, bi recep ivedik örneği herkesin önünde filmi izlenme rekorları kırdı.Bu tip sataşmalar argovari konuşmalar ilgi çekiyor bunu kabullenmek gerek.Siyasetten spora tüm sektörde bu var.

    Haliyle aveanın bu reklamları taraflı tarafsız çoğu kişi tarafından beğenildi.
  • argonun sınırı olmalı resmen kalın kalın g***yor demek istiyor reklam.
    Affiniza sığınarak bu şekilde yazdım
  • bence mükemmel reklamlar aveayı kutluyorum cok zekice yapıyorlar helal olsun ama bazen cekim sorunları oluyor olmuyor degil ama bu sebeb değildir aveayı kullanmamak için yapmıs oldugu indirimli kampayalar ve engelli tarifeleri vb her acıdan diğer operatörlerden daha üstün eğer bir operatör halkın cebini düsünüyorsa fazla uzatmaya gerek yok o operatör tercih edilir ve kendinide sürekli yeniliyor geliştiriyor müsteri hizmetleri hemen acıyor telefonu umarım ileride de daha cok gelistirir kendini tekel olmamalı hicbirsey rekabet olmalı bu secimlerdede böyle oluyor bi acın video sitelerini secim oncesindeki konusmalara bakin sonra tekrar avea reklamlarına bakin anlarsınız aradaki farkı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: medyun

    19'luk tarife reklamında dedenin cinsel vurgusu ile başladı her şey. Sonra Ata Demirer'in yasaklanan Göteborg reklamı geldi. Avea, yasaklanmasına rağmen aynı reklamı zihinlere aynı algıyı verecek şekilde yayınlamaya devam etti. Ardından "Fasulye" karakteriyle diğer operatörlerin fasulyeden operatör sayıldığı reklam dizisinde, önce "Kol Center" denilerek kelime oyunlarıyla müstehcen algılara hitap edildi. Daha sonra aynı karakter, "sigara pişmanlıktır" reklamlarında oynayan kanser hastalarının acılarını hiçe sayarak ve onları alaya alarak sahte gözyaşları döktü. Son olarak da dikilen yeni baz istasyonları sayılarına vurgu yapılan reklamda yerden türeyen baz istasyonunun Fasulye'nin bir yerlerine dokunması ve Fasulye'nin havada "mesaj alındı" diyerek manalı manalı sırıtması ekranlarda yerini aldı.

    Avea, operatör rekabetinin kimi zaman sataşmaya varan boyutlarını mumla aratırcasına bu denli müstehcenliğe ve saygısızlığa varan bir reklam stratejisi izlemesinin kendisine nasıl bir pozitif katkı sağlayacağını düşünüyor, doğrusu merak ediyorum.

    Fatih Terim'in de dediği gibi: Look at the tabela




  • bu mantığa göre recep ivediği yasaklayıp, cem yılmazı sahneden indirmek lazım. bel altı espri, argo, küfür, hakaret, hareket vb. tutuyorsa avea da bunu kullanıyor. turkcell selocanlar ile çocuk sömürüsü yapıyor. zamanında telsim reklamları kısa film tadında çok orijinaldi bugün bile youtubeden izlerim. şimdi vodafonun reklamları ve şafak sezeri beğeniyorum. iğleneyici olabilir ama aveanınki gibi değil kesinlikle
  • reklamların amacı tamda bu işte.GÜNDEM OLMAK!..Avea bunu başarmış demek ki
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.