Şimdi Ara

Aveanın attığı kazık.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
12
Cevap
0
Favori
481
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Yaklaşık 15gün önce aveadan gelen faturada 2259.25 tl yazıyordu. Online işlemlere girdiğimde cihaz taahhüdünün bozulduğunu gördüm. Fatura gelmeden 2-3 gün öncesinde müşteri hizmetlerini arayıp , tarifemi değiştirmek isteyip daha uygun bir tarifeye geçmek istediğimi söyledim(üstüne basa basa cihaz taahhüdümün bozulup bozulmayacağımı sordum, bozulmayacak dediler) sonra beni bi tarifeye üye yapıp aylık ödemenin 37tl olacağını söylediler. 1-2 dakika hatta bekledikten sonra ttnet veya türk telekom abonesi değil isem bu tarifeden indirim alamayacağımı söylediler. Eski tarifeye geçmek istiyorum o halde dedim ve yine sordum cihaz taahhüdüm bozulmayacak değil mi diye. Bozulmayacak efendim diyip hattımı eski tarifeye geçirdiler tekrardan. Faturayı gördükten sonra müşteri hizmetlerini aradım. ses kayıtlarının incelenip 48saat içinde bana dönüş yapacaklarını söylediler. 15gün geçti ama halen arayıp soran yok. Ne yapmalıyım yardımcı olacak birisi var mı ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • 39tl altindaki tarifeler cihaz almaya uygun olmuyor yani bozulmus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Yusuf Saracen

    39tl altindaki tarifeler cihaz almaya uygun olmuyor yani bozulmus

    Bunu biliyorum ben ama müşteri hizmetlerindeki arkadaş bozulmayacağını söylemişti.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ses kaydından durumu anladıkları için sizin faturayı ödememenizi bekleyecekler.
    Arkasından da icra takibi başlatacaklardır.

    Eğer tamamını ödemek istemiyorsanız, son limitler ne oldu bilmiyorum ama Tüketici Hakem Heyeti veya Mahkemesine hemen başvuru yapın.
  • Musteri hizmeti ses kaydi dinler o borcuda 6 veya 7 ye boler bilginiz olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ben ole bişi sorarken temsilcinin adını saatini kayıt altında tutuyorum her ihtimale karşı
    kayıt altında değilmi konuştuğumuz bana yanlış bilgi verirsen seni bulurum diyom iyice araştırıp soluyor :)

    Temsilcinin hatasını sen çekmek zorunda değilsin onun dediğine göre değiştirdin çünkü geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mtk700

    Yaklaşık 15gün önce aveadan gelen faturada 2259.25 tl yazıyordu. Online işlemlere girdiğimde cihaz taahhüdünün bozulduğunu gördüm. Fatura gelmeden 2-3 gün öncesinde müşteri hizmetlerini arayıp , tarifemi değiştirmek isteyip daha uygun bir tarifeye geçmek istediğimi söyledim(üstüne basa basa cihaz taahhüdümün bozulup bozulmayacağımı sordum, bozulmayacak dediler) sonra beni bi tarifeye üye yapıp aylık ödemenin 37tl olacağını söylediler. 1-2 dakika hatta bekledikten sonra ttnet veya türk telekom abonesi değil isem bu tarifeden indirim alamayacağımı söylediler. Eski tarifeye geçmek istiyorum o halde dedim ve yine sordum cihaz taahhüdüm bozulmayacak değil mi diye. Bozulmayacak efendim diyip hattımı eski tarifeye geçirdiler tekrardan. Faturayı gördükten sonra müşteri hizmetlerini aradım. ses kayıtlarının incelenip 48saat içinde bana dönüş yapacaklarını söylediler. 15gün geçti ama halen arayıp soran yok. Ne yapmalıyım yardımcı olacak birisi var mı ?

    bu yapılan haksızlıga karsı hakkını sonuna kadar ara..

    Ve masumane konusma sert konus. Avea daki en yetkili kişi ile görüş. ona baglanmak istedigini söyle.

    Haklıysan kimse seni uğraştıramaz ama uysal olma yoksa haber veririz hıhı derler kimse ustune düşmez millet maaşı gelsin sabah 9 da baslar 5 te işten cıkar.. olmuş.. senin naptıgına bakmıyorlar..

    Şimdi bu noktada bir örnek: Avea ya bimcellden hattımı taşımam gerekti günün birinde

    8 tl simkart ücreti istediler bu halen alınıyor..

    bu simkart parasını vermem ben operatör değiştiriyorum dedim yok neymiş alt yapısıymış o zaman alt yapımız diyeceksin dedim Açtım müş. hiz. 44 dakika konustuk 2-3 şahıs la konustuk takim liderleriyle konustum..

    bakiyeyi 8 tl olarak AVEA lira olarak gönderdiler.. bayiye verdigim bakiyeyi istedim ve aldım.

    44 dakkamı harcadı işin parasında değilim

    mantıken, vodafone geçer ertesi gün aveaya geçer bu parayi vermem dedim kimse hat tasımadan ücret alamaz. Ben hakkımı yedirtmem.

    O konuşmayı En yetkilisi dinlesin seni hatalı bilgi verdigi icin ona ceza verilsin bunu iste.. Bu hata yı da düzeltin de.. günde 1 kaç kere ara aveayı beklemek istemediigni söyle en yetkili şahısla konus uzat konusmayı zaten onlar 20 dakkadan sonra noluyor havasında en yetkili gelir seninle konusur..

    Ben olsam alırdım hakkımı geri en az senin kadar sinir oldum hatalı bilgilendirme yapılmış elde ses kayıtları da var..

    Ne diye bu durumdan sen olumsuz etkilenesin.




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • Yusuf Saracen kullanıcısına yanıt
    Benim tarifem 28 lira olucak simdi ben cihaz alamazmiyim bir sure sonra ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: X-Slim

    Benim tarifem 28 lira olucak simdi ben cihaz alamazmiyim bir sure sonra ?

    Alırsın sıkıntı olmaz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • krkmz1666 kullanıcısına yanıt
    gectikten sonra kac ay icinde alabilirim hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Avea bayisinden sorgulama yaptır orada çıkar
    sen dersen durumu anlatırsan bişi yaparlar belki
    İlk telefondan 6ay geçmesi ve faturaların düzenli ödenmesini gerekiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Faturada sıkıntı olmuştu internet paketi almıştım kullanabilirsiniz diye mesaj geldi.5 dakika sonra internete girdim ay sonu 149 lira fatura gelmiş 👊👊👊 davrandım telefona mt hiç konuşturtmadım sadece peki efendim diyebildi 2 gün sonra arayıp özür dilediler faturayı düzelttiler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.