Arkadaşlar Samsung c5510 markalı cep telefonumu aynı arızadan 2 kez garantiye gönderdim.Ve tekrar aynı arıza oluştu.Teknosadan almıştım ürünümü,teknosaya sorduğumda bana yeni ürün mü verilecek,Daha üst model mi verilecek,Yoksa parası mı iade edilecek bunu garanti veren şirket belirler dedi.Benim bildiğime göre bunu ben belirliyordum.Hiç başına gelen var mı forumda ?
Eğer 30 gün içinde Arıza olmuşsa mağaza paranı iade eder veya değiştirir.
30 günü geçmiş ve arızalanmışsa 2 kerede aynı arızayı üst üste vermişse bu sefer o telefonun aynı modeli üretiliyorsa onu verir veya bir üst modelini verir. Kesinlikle para iadesi olmaz.
Şu durumda sanırım yeni ürün talebinde bulunabilirsin ya da paranı geri alabilirsin. Ellerinde varsa ürünün aynısından yoksa ise bir üst modelinden vermek zorundalar.
Parayı geri vermez değiştirir, aynı ürün yoksa onun bir üstünü verir tabi 1ay geçmişse.
Arkadaşlar şimdi ben paramı alabilir miyim yoksa alamaz mıyım geri ???Yerine başka telefon alacağım yeter artık.Bir telefon aynı arızayı 3 kez çıkartır mı ya.Hadi kamera arızası filan olsa neyse.Telefonun en çok kullanılan yeri ahizesi bozuldu yahu.Gidip köşebaşında bir telefoncuya yaptırsaydım bir daha arıza vermezdi telefonumu daha dün akşam aldım tamirden Bugün öğlen 1 kere karşıdan ses gelmedi ve şimdi arkadaşım aradı yine ses gelmedi.
yeni mesaja git
Yeni mesajları sizin için sürekli kontrol ediyoruz, bir mesaj yazılırsa otomatik yükleyeceğiz.Bir Daha Gösterme