Şimdi Ara

Bakandan Volkswagen'e gözdağı (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
198
Cevap
1
Favori
5.463
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Sen bir gecede vergileri yüzde 80 lere, yüzde 120 lere çıkaran bir ülke ol sonra da yatırım bekle.

    Adam gelip 1.6 motor araç üretmeye başlasa, senin iki ay sonra "ya olmazsa biz bu vergileri en iyisi yüzde 200 yapalım hacı" demeyeceğini nerden bilecek.

    Gerçi yine 18 ay kuyruk olur.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Kesinlikle ben olsam fabrika kurmam

    Koca devletsin lafa geldimi soyle yaptik boyle yaptik demeyi biliyorsun

    Zaten aldigin otv kdv belli her halukarda soyuyorsun milleti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Honda toyota hyundai fiat ford renault mercedes ulkemizde fabrikaları olan firmalar. Peugeot citroen ticari tofaşa üretim yaptiriyor. Eskiden opel de uretiyordu. Bakan haklı bence. Az da olsa yatırım yapmalı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Karbon 12


    quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona

    golf ün bi an Türkiyede üretildiğini düşündümde.. mesela camlarda şişecam lastikler petlas sen o zaman gör dalga konusunu

    ulan gece gece yine güldürecek bişey buldum kendimi. neyse uyuyayım en iyisi. burası şenlenir yarın.


    Petlas'tan emin değilim ama Şişecam'ın nesi varmış? Şişecam'la ABD için üretim yaptık. Avrupa'da hiç yazıya geçmemiş kalite ve güvenlik standartlarını aynı hafta içinde sağlamakta hiç zorlanmadı Şişecam.

    Otomotiv camında Amerikan PPG, LOF öndedir ama Avrupa ile bir fark yok. Avrupa da, Türkiye de kaplan desenli lamine camlar üretiyoruz.

    ben şişecam ı küçüksemedim yada dalga konusu yapmadım. şu anda golfte bulunan parçaların tümü nasıl ithalse yerli üretime geçildiğinde belli bir kısmı Türkiyedeki yan sanayilerden alınacagı için ve bu da bilinen golf algısını değiştireceği için böyle birşey yazdım. çünkü yıllardır golf ün malzemelerine kullandıgı plastıge vs.. alısmıs ınsanlar ıcın bıraz degısık gelebılecek.




  • http://www.gercekgundem.com/?p=527002


    Yukarıdaki gibi bir haber var...Yabancıyı geçtim,siz olsanız kararların bu şekilde alındığı bir ülkede yatırım yapar mısınız?Bu ülkede herşey bu şekilde yapılıyor işte...Ben yaptım oldu...
    Ondan sonra da...Yok o gelmedi,bu yatırım yapmadı...Tırıvırı...

    Ben her türlü kanuni işlemleri yapacağım,hiçbir pürüzüm kalmayacak,ama beyefendi sanki şahsi servetini dağıtıyormuş gibi bana kredi verilmesini engelleyecek...
  • yeni vergiler koymak için bahane bulmuş bakanımız tebrikler. Vw üretim yapacaksa da zaten devlet bedava arsa veriyor vs. teşvik yapıyor yani şahenk fabrikayı bedavaya getirecek böyle giderse
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TuVNeRa

    VW Türkiye' de üretim yapsaydı bu kadar satılmazdı zaten.
    200 yıldır Alaman hayranlığı genlerine işledi bu milletin.

    Bakanda bunu anlayacak zihniyet nerde...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Valla gönül ister ki keşke bunlara %20-30 ekstra ötv artışı getirsinler ama bu söylenenler de ancak lafta kalır bence.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nanoona
    ben şişecam ı küçüksemedim yada dalga konusu yapmadım. şu anda golfte bulunan parçaların tümü nasıl ithalse yerli üretime geçildiğinde belli bir kısmı Türkiyedeki yan sanayilerden alınacagı için ve bu da bilinen golf algısını değiştireceği için böyle birşey yazdım. çünkü yıllardır golf ün malzemelerine kullandıgı plastıge vs.. alısmıs ınsanlar ıcın bıraz degısık gelebılecek.


    peki. Orada haklısınız bence. Bir ismin sonunda A.G. yazmasıyla A.Ş. arasında fark var gerçekten. Yarışa 0'dan değil -1'den başlıyor yerli firmalar.
  • iyi yapiyor dogus. senin demenle fabrikami kurucak. zaten adam medya olsun otomotiv olsun istihdam sagliyor. devlet olarak sen gorevini tam olarak yapda baskalari yapar. bugun saglik ocagina gittim is icin saglik raporu almaya artik vermiolarmis. ozel tip merkezleri 50 ile 100 lira arasi fiyatlarla veriyor. artik insanlari ne zaman somurmeyi birakicaklar merak ediorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cihanair

    quote:

    Orijinalden alıntı: Aziz Kancar

    VW Türkiyede araç üretecek kadar düşmedi daha

    Aziz bazen seni hic anlamiyorum

    Toyota,honda,mercedes,reno,fiat

    Tr'de araba uretiyor'da vw neden uretmesin

    Meksikadaki uretimden 50 kat daha kaliteli uretim yapariz

    Birak artik su gozu donmus fanatikligi

    Bazen japonculari bile geciyorsun

    Niye vw sevmediğimi soruyordu bazı arkadaşlar

    Aziz ve onun gibiler bir cümle ile böyle cevabı veriyorlar işte.

    meksikada bile üretim yapan vw ni bi halt sanıp diğerlerinden üstün görme arzusu öyle bir saplantıya dönüşmüş ki

    kendi ülkesini bile küçük görür hale gelmiş.

    gerçekten yazık.





  • quote:

    Orijinalden alıntı: lawnmower

    Volkswagen'in Dacia ve Datsun benzeri ucuz araba pazarına girme merakında olduğu biliniyor. Bunun için ya yeni bir marka oluşturacaklar, ya mevcut bir markayı alacaklar (Proton'u alması da gündemde), ya da yine VW markası altında bir seri çıkartacaklar. Eğer Türkiye'de yatırım yaparlarsa büyük ihtimalle böyle bir araç üretirler. Mevcut modelleri Türkiye'ye kaydıracaklarını sanmıyorum. Bu yeni gelecek olan arabalar diğer VW modellerine göre daha konforsuz ve daha sade olacak, ama çok daha uygun fiyata satılacak.

    daha sade bir vosvos düşündümde muhtemelen direksiyon opsiyon olur.
  • Meksika da üretilen Jetta için alınan vergi çok saçma geldi bana devlet resmen sömürecek yer arıyor gibi
  • Aziz arkadaşa bir nebze hak veriyorum.. Yerli Megane 3'lerin durumu ortada.

    1- Renault Aracım Sabahları Geç Çalışıyor!
    Renault Aracım Sabahları Geç Çalışıyor!

    2- Renault Yeni Aldığım Araçta Kusur Var!
    Renault Yeni Aldığım Araçta Kusur Var!

    3- Renault 2013 Modellerde Donanım Eksikliği!
    Renault 2013 Modellerde Donanım Eksikliği!

    4- Renault Aracımın Yakıt Tüketimi Fazla!
    Renault Aracımın Yakıt Tüketimi Fazla!

    5- Renault Aracımın Farları Gündüz Yanmıyor!
    Renault Aracımın Farları Gündüz Yanmıyor!

    6- Renault Radyo Teypin Değişmesini İstiyorum!
    Renault Radyo Teypin Değişmesini İstiyorum!

    STEPNE ÇALINDI MEGANE3

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sifir-megan-alacaksan-oku-114886293/detay




  • Gorende ferrari ve ya Porsche sanar ww kim ya

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • VW Meksika'da üretime çok eskiden başlamıştı. Oradan ABD'ye ithalat 80'lerden beridir var, ama o yıllarda naklliye, okyanus geçmek epey pahalı şeylerdi. Genel olarak Alman firmalarına bakarsanız ülke dışında standartları korumakta pek tecrübe sahibi değiller bence. Mesela Bosch, Almanya'dan başka Polonya, İspanya ve Türkiye'de üretim yapıyor ve kalite de uzalıkla doğru orantılı şekilde düşüyor. VW ise Çin'de bir fabrika açtı. Kanton el koydu fabrikaya. Çin tecrübesi VW için çok zor geçti.

    VW'nin önceki yatırımlarına bakarak Türkiye'de yatırım yapacağını pek zannetmiyorum. Ayrıca otomobil üretimi Almanya için önemlidir, birincil ithalat kalemleridir, üretimin dışarıya çıkmasına Almanya'nın da sıcak bakacağını zannetmiyorum. VW bu alanda tamamen yalnız karar verebiir mi?

    * * *

    Gelelim "yaptırımlara". Ne için yaptırım? VW neyi hatalı yaptı? Türkiye teknik alanlarda adil bir ülke midir? Tamamen bizim kurallarımıza göre satış yapmıyorlar mı? Bir hata vardı ise onca sene hatanın büyümesi mi beklendi? Eleştirilen AB raporunda "kısa sürede ve tahim edilmez şekilde değişebilen yönetmelikler" eleştirisi var. Bu "yaptırım"lar, daha doğrusu yağmalar Türkiye'nin yatırım cazibesi olması için nasıl bir fayda sağlayacak? Yoksa AB gelişme raporunu onaylamak için mi yapılacak "yaptırım"lar.

    Bu duruma rekabetin tesis edilememsinden dolayı geliyoruz. Kurallar gelişmiş ülkelerde bilimsel araştırma sonuçlarına göre "şunu, şu nedenlerle, şu sürede sağlamak için" konulur. Kurallar tepkisel olamaz. Tepkisel kuralların olduğu yere hiç bir zaman endüstri, araştırma geliştirme veya herhangi bir uzun vadeli şey uğramaz. Kuralları bilimle, akılla değil, heyecanla konuluyor. Mesela bir "1598 cc yasası" VW firmasını gümrük kurallarına da "uygun" şekilde bloke edbilir fakat rekabet de teknik alandan dışarı kayar. (Çünkü bizzat kuralların kendisi teknikçi değil)

    Şunu iyi anlayalım bence: En başta rekabet olması gereken teknik sahada olmadığı için bu noktaya gedik, VW firmasının art niyetinden değil.




  • Bizim AB üyesi olmadan gümrük birliğine girmemiz hatunun evlenmeden önce sevgilisine vermesine benziyor...

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • Bakan bunu medyaya önceden açıklayarak. bence çok kötü bir politika izlemiştir ve popülizm'den başka bir şey değildir. sen git konuş, yatırım yapmaları için çağır ama bunu medyaya paylaşmak ayıp ve etik değildir. kabul etmezlerse ne olucak, halkın gözünde hem kendini küçük düşüreceksin hemde VW gurubunu ve bu diğer birkaç firmanın işine gelecektir.

    derhal görevden alınması lazım.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-75E81FD3D

    Aziz arkadaşa bir nebze hak veriyorum.. Yerli Megane 3'lerin durumu ortada.

    1- Renault Aracım Sabahları Geç Çalışıyor!
    Renault Aracım Sabahları Geç Çalışıyor!

    2- Renault Yeni Aldığım Araçta Kusur Var!
    Renault Yeni Aldığım Araçta Kusur Var!

    3- Renault 2013 Modellerde Donanım Eksikliği!
    Renault 2013 Modellerde Donanım Eksikliği!

    4- Renault Aracımın Yakıt Tüketimi Fazla!
    Renault Aracımın Yakıt Tüketimi Fazla!

    5- Renault Aracımın Farları Gündüz Yanmıyor!
    Renault Aracımın Farları Gündüz Yanmıyor!

    6- Renault Radyo Teypin Değişmesini İstiyorum!
    Renault Radyo Teypin Değişmesini İstiyorum!

    STEPNE ÇALINDI MEGANE3

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sifir-megan-alacaksan-oku-114886293/detay
    Alayınız yanlış anlama yada daha dogrusu istediginiz gibi anlamaya konumlanmışsınız ben ülkeyemi laf ettim ben almanlar gibi disiplinli insanların bizim gibi disiplin yoksunu ülke insanlarına iş yaptırmayacaklarını öne sürdüm sözde herkes klavye milliyetçisi oldu bianda . Açıklayın desem yarısından çogu askerlikten kaçıyor tecil ettiriyor vs. vs.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MetuEs

    Bütün markalar araç ya da yedek parça üretiyor ülkemizde. Özellikle yan sanayi olarak çok iyiyiz ama hala ülkemizin potansiyelini kucumseyen tipler var mesajlara bakılırsa. Bazi forum uyeleri bilmeden sallamışlar yine.

    Vw nin bir fabrika açması her sene milyon dolarların dışarıya gitmesini engeller ve yan sanayiime beraber en az 5000 kisi is sahibi olur. Bu ülke ekonomisi için iyi bir kazanctir. Bakan çok mantıklı konuşmuş


    ama kesin çözüm kendi arabamızın olması belki tren kaçtı ama elektrikli oto da tren daha kaçmadı. devlet yapsın gerekirse sonra isterse özelleştirsin ama yapsın yani. bu treni de kaçırırsak daha zor olur artık.
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.