Şimdi Ara

Beyler Akü Kendi Kendine Bitiyor (Yeni Opel ASTRA)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
13
Cevap
0
Favori
19.819
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Aracım 2008 model opel astra sedan Geçen akşam aracı kendi kendine bıraktım immobilizerden kitledim sabah bi geldim kapıların kilidi açılmış yol bilgisayırının ışığı sönük bir şekilde yanıyor içerdeki düğmelerin üzerindeki ışıklarda aynı şekilde yanıyor ama farlar falan kapalı neyse marş basmadı akü bitmiş dedim birşeyi açık unuttum diye takviye falan yaptık bi on dakka gezdim şarj olsun diye tekrar yerine koydum bu sabah tekrar aynı şeyi yaptı ve göstergede aracı servise götürmemiz gereken işaret çıkıyor şimdi opel asistanı çağırdım gelsin baksın bu şekilde başına gelmiş olan varmı araç garantili illaki hallaloacak birde bir şey dikkatimi çekti araç hareket etmiyorken motordan sinek vızıltısı gibi ses geliyor direksiyonu çevirince oynayınca direksiyon ses değişiyor dalgalanıyor acaba direksiyon motorundamı bir problem var u dönüşlerinde direksiyon kendini biraz geç toparlıyor yeni astrası olanlar bu problem sizdede varmı yoksa direksiyon motorunuda değiştirtecem. Teşekkürler.







  • akü işi benimde aynısı başıma geldi. akşam çalışan araba sabah tık etmedi. hiç uğraşmadım gittim değiştim. akü şans işi. ama araban 2008 model. akünü bi ölçtür. şarj oluyomu baksınlar. direksiyon normal. hidrolikler dönüşlerde ses yapar.
  • Valla bende anlamadım hocam bugün servise çektirdim makinaya bağladı aracı hiç bir arıza ve ya kaçak yok dedi araba 19binde daha ikinci el aldım alırken dedi iki ay yattıysa araba size verirkende şarj edip vermişlerdir dedi bende bir hafta hiç kullanmadım arabayı sizde bir hafta kullanmayınca akü boşalmıştır dedi direksiyon olayındada gittiğimde başka bir astra üzerinde görmek istiyorum dedim ses normal mi diye bir kaç araç üzerinde gösterdi ses normal.
  • He bu arada adam birde bilgisayar sisteminin versiyonunu yükseltip türkiye koşullarına uygun hale getirecem dedi o nasıl oluyor. yaptırmış olan varmı.
  • arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı
  • öncelikle net bilgiler almak için opel - renault aracınız neyse kendi fan sitelerine bunları yazmanız sorununuzun çözülmesi acısından daha iyi olacaktır orada bu sorunu yaşayan 2-3 kişi vardır en azından
  • quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı


    Konjektör arızası aküde dengesiz şarja ve asitlik miktarının değişmesine neden olur. Gaza bastığınızda farların parlaklığı değişir buradan anlayabilirsiniz.
    Rölantide çalışırken farları yakın bakın göz kırpma şeklinde mi yanıyor eğer öyle ise diyot tablası arızasıdır.
    Eğer arıza kömürlerde ise genelde şarj ikazı hafif kızarma veya yanma şeklinde uyarı verir.

    Ancak alternatör şarj yapıyor zamanla akü boşalıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım, kolay gelsin.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı


    Konjektör arızası aküde dengesiz şarja ve asitlik miktarının değişmesine neden olur. Gaza bastığınızda farların parlaklığı değişir buradan anlayabilirsiniz.
    Rölantide çalışırken farları yakın bakın göz kırpma şeklinde mi yanıyor eğer öyle ise diyot tablası arızasıdır.
    Eğer arıza kömürlerde ise genelde şarj ikazı hafif kızarma veya yanma şeklinde uyarı verir.

    Ancak alternatör şarj yapıyor zamanla akü boşalıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım, kolay gelsin.

    teşekür ederim aküyü bağladım yol bilgisyarını ışıkları normal yanıyor (normalde boşken rölantideyken bilgisayar digital ekran pı pır ediyordu) şimdi düzeldi bakalım hanım okuldan gelsin farları deneyeceğim olmassa elektirikçi yolu görünecek sanaırım ...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı


    Konjektör arızası aküde dengesiz şarja ve asitlik miktarının değişmesine neden olur. Gaza bastığınızda farların parlaklığı değişir buradan anlayabilirsiniz.
    Rölantide çalışırken farları yakın bakın göz kırpma şeklinde mi yanıyor eğer öyle ise diyot tablası arızasıdır.
    Eğer arıza kömürlerde ise genelde şarj ikazı hafif kızarma veya yanma şeklinde uyarı verir.

    Ancak alternatör şarj yapıyor zamanla akü boşalıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım, kolay gelsin.

    teşekür ederim aküyü bağladım yol bilgisyarını ışıkları normal yanıyor (normalde boşken rölantideyken bilgisayar digital ekran pı pır ediyordu) şimdi düzeldi bakalım hanım okuldan gelsin farları deneyeceğim olmassa elektirikçi yolu görünecek sanaırım ...

    O zaman büyük ihtimalle diyot tablası arızası sizinki. Diyotlardan biri kaçırıyorsa aküyü bitiriyordur. Kolay gelsin.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı


    Konjektör arızası aküde dengesiz şarja ve asitlik miktarının değişmesine neden olur. Gaza bastığınızda farların parlaklığı değişir buradan anlayabilirsiniz.
    Rölantide çalışırken farları yakın bakın göz kırpma şeklinde mi yanıyor eğer öyle ise diyot tablası arızasıdır.
    Eğer arıza kömürlerde ise genelde şarj ikazı hafif kızarma veya yanma şeklinde uyarı verir.

    Ancak alternatör şarj yapıyor zamanla akü boşalıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım, kolay gelsin.

    teşekür ederim aküyü bağladım yol bilgisyarını ışıkları normal yanıyor (normalde boşken rölantideyken bilgisayar digital ekran pı pır ediyordu) şimdi düzeldi bakalım hanım okuldan gelsin farları deneyeceğim olmassa elektirikçi yolu görünecek sanaırım ...

    O zaman büyük ihtimalle diyot tablası arızası sizinki. Diyotlardan biri kaçırıyorsa aküyü bitiriyordur. Kolay gelsin.

    şarj dinamosunun içindemi bu diyot tablosu




  • quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    quote:

    Orijinalden alıntı: alpernbugra

    quote:

    Orijinalden alıntı: leeeooon

    arkadaşlar 2008 clio 1,5 dci var bende akü kendi kendine boşalıyor söktüm şarja bağladım yarın takacağım bakalım ne olacak şarj dinomosundaki konjektörle ilgili sorun olabilir dediler bilgisi olan varmı


    Konjektör arızası aküde dengesiz şarja ve asitlik miktarının değişmesine neden olur. Gaza bastığınızda farların parlaklığı değişir buradan anlayabilirsiniz.
    Rölantide çalışırken farları yakın bakın göz kırpma şeklinde mi yanıyor eğer öyle ise diyot tablası arızasıdır.
    Eğer arıza kömürlerde ise genelde şarj ikazı hafif kızarma veya yanma şeklinde uyarı verir.

    Ancak alternatör şarj yapıyor zamanla akü boşalıyorsa sorunu başka yerde aramak lazım, kolay gelsin.

    teşekür ederim aküyü bağladım yol bilgisyarını ışıkları normal yanıyor (normalde boşken rölantideyken bilgisayar digital ekran pı pır ediyordu) şimdi düzeldi bakalım hanım okuldan gelsin farları deneyeceğim olmassa elektirikçi yolu görünecek sanaırım ...

    O zaman büyük ihtimalle diyot tablası arızası sizinki. Diyotlardan biri kaçırıyorsa aküyü bitiriyordur. Kolay gelsin.

    şarj dinamosunun içindemi bu diyot tablosu


    Evet içinde, sökmek için önce alternatörün önce motordan ayrılması ayrı bir yerde açılması gerekiyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Kerosen -- 22 Haziran 2012; 17:50:13 >




  • Akü sağlam şarj olmuyorsa marş kömürü bitmiştir.
  • Elektrik kaçağı olabilir.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.