Netspeed internet kullanan biri olarak müşteri hizmetlerinin internet ve sorunları adına azıcık dahi olsa bilgi sahibi olmadıklarını bizzat deneyimlediğim bir internet sağlayaMayıcı ile sene başında yollarımı ayıracağım. İnternetim sorunlu tüm kablo, modem artık bana ait ne varsa yeniledim ama sorun değişmedi diyorum ben bir şey yapamam diyorlar. Telekomda sorun yok baktık diyor. Bu ne yaman çelişki arkadaş. Yahu her ay sana fatura veriyorum ve internetim sorunlu. İstemiyorsan iptal et deme pişkinliğini de gösteriyorlar. Sorun okuma yazma bilen, az biraz internete aşına herkesi işe alıp üzerine asıl yapman gereken eğitimleri hakkıyla yapmazsan kulağını çınlatan çok olur. Aferin. Neymiş ucuz etin yahnisi ucuz internetin kalitesi olmazmış. Ondan önce Türknetteydim aynı tas aynı hamam... |
Bilgisiz Müşteri Hizmetleri
-
-
Altyapı sorunluysa isterse en iyi mh olsun fark eden bir şey olmaz.
-
Alıntı
metni:Neymiş ucuz etin yahnisi ucuz internetin kalitesi olmazmış. Ondan önce Türknetteydim aynı tas aynı hamam... Madem bu şekilde düşünüyorsunuz bu da size ders olsun, Telekomdan şaşmayın. Ama üstteki arkadaşın dediği gibi altyapıda sorun varsa pek değişen bir şey olmayacak ve verdiğiniz fazla ücret ile kalmış olacaksınız :)
-
Altyapıda sorun olmadığını kabul etmeyen Türk Telekom olduğu için Türk telekoma da geçersem çözüm olmuyor. Çünkü Netspeede "sorun yok" bildirimini Türk Telekom yapıyor.
Benim şikayetim bu sorunun nasıl olabileceği ya da nasıl çözülebileceği konusunda bir bilgiye, eğitime sahip olmayan Müşteri Hizmetleri çalışanı. Sorunumu anlamayıp her defasında hız sorunu olarak anlayıp ona göre destek kaydı oluşturan MH den sorunumu çözmesini beklemek akıl karı değil.
bu süreç biraz daha sürerse kendi İSS imi kurup milletin daha az küfretmesini sağlamaya çalışacam :)
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X