Şimdi Ara

BMW 116 Motoru Güçlendirme İşlemleri

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
69
Cevap
0
Favori
8.036
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.2006 Model 65.000 km de LPG li ( Faruk Sevgili) ve chip li (Onno Usta) BMW 116 aracımız var.Çok şükür araç 45.000 km dir çok devirli kullanılmasına rağmen problemsiz yürüyor.En ufak rahatsızlığımız yok şuan için araçtan.Sakin karma kullanımla 100 km de 7-9 litre tüketen aracımız performanslı kullanımda 10-14 litre arası tüketiyor.Araç lpg li olduğu için zaten genelde performanslı kullanıyor.Fakat aracın performansından memnun olduğumuz söylenemez. Bu motora atmosferik anlamda yapılabilecek modifiye işlemleri nelerdir?Hangi işlemle ne kadar güç elde edilir?Bunların maliyetleri nelerdir? Motor ömrüne etkileri nasıldır? Sakin kullanımda yakıt tüketimini nasıl etkiler?İstanbul'da bu işi en iyi yapabileceğini düşündüğünüz usta kimdir? Biz özellikle aracın üst devirlerinde bir artış olmasını istiyoruz. Dinamometre ölçümlerinde standart haliyle 101 hp çıkmıştı araç.Chip tuning işlemi sonrasında ise 116 hp çıkmıştı aracımız max torku da chip tuning işlemi sonrası 160 nm olmuştu.bu araçların gücü fabrika verisinde 115 hp fakat diğer bmw 116 lara baktığımızda genelde 98 hp civarı çıkıyor bu araçlar maalesef bmw lerde böyleymiş durum. LPG li dinamometre değeri ölçülmedi fakat kesinlike söyleyebilirimki benzinli lpg li kullanım arasında bir kıyaslama yapılacaksa en ufak performans kaybı yoktur, hatta bir farklılık varsa lpg de araç daha performanslı diyebilirim. Sizce bu araca yapılacak atmosferik modifiye işlemlerinden sonra +15 hp dolaylarında güç almamız mümkün mü? Yardımcı olan arkadaşlar şimdiden çok çok teşekkür ediyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MitsubishiLancer -- 29 Kasım 2010; 12:07:21 >







  • Lpg'li bir araçta sizin yerinizde olsam motor modifikasyonuna gitmem ben.Ama dereceli ekzantirik,cold air intake,kat iptali ve kattan sonra son susturucuya kadar düz boru takviyesi yaparım.

    Edit:imla



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Guest-CC918CAF3 -- 29 Kasım 2010; 12:48:42 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-CC918CAF3

    Lpg'li bir araçta sizin yerinizde olsam motor modifikasyonuna gitmem ben.Ama dereceli ekzantirik,cold air intake,kat iptali ve kattan sonra son susturucuya kadar düz boru takviyesi yaparım.

    Edit:imla
    Benzinli atmosferik bir araçta 15hp chiple çok iyi bir değer. Chipin bu kadar verdiğine emin misiniz?

    Modifiye konusuna gelince, bu çok kapsamlı, detaylı birşey. Sadece atmosferik modifiyelerle bile 300-400Hp alınabilir, ne kadar para ile ne istendiğine bağlı. Trafikte rahatça kullanılabilecek, motor ömrünü önemli ölçüde düşürmeyecek atmosferik modifiye ile çok rahat 15hp alınır. Örneğin benim corsa b aracım standart 110hp ve sadece headers, mantzel emme manifoldu ve düzgün bir cai ile 140+ hplere çıkıyor. Bmw içinde bu iş üretilmiş modifiye parçaları vardır. Günlük kullanımda sorun olmayacak şekilde 15hp den çok daha fazlasınıda alırsınız.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: PAXMAHNHOB

    Benzinli atmosferik bir araçta 15hp chiple çok iyi bir değer. Chipin bu kadar verdiğine emin misiniz?

    Modifiye konusuna gelince, bu çok kapsamlı, detaylı birşey. Sadece atmosferik modifiyelerle bile 300-400Hp alınabilir, ne kadar para ile ne istendiğine bağlı. Trafikte rahatça kullanılabilecek, motor ömrünü önemli ölçüde düşürmeyecek atmosferik modifiye ile çok rahat 15hp alınır. Örneğin benim corsa b aracım standart 110hp ve sadece headers, mantzel emme manifoldu ve düzgün bir cai ile 140+ hplere çıkıyor. Bmw içinde bu iş üretilmiş modifiye parçaları vardır. Günlük kullanımda sorun olmayacak şekilde 15hp den çok daha fazlasınıda alırsınız.


    Yalan olmasın hatırladığım kadarıyla dinamometrede orjinal halinden 15.4 hp fazla çıkmıştı.Biz torkta 25 nm lik artış beklerken o da 17-18 nm artış gösterdi.Orjinal halinde 101 hp yi 6200 devirde üreten motor şuan 116 hp yi 6450 devirde üretiyor.3000-4000 devir dolaylarında ise ortalama 8-10 hp lik bir artış var.Trafikte rahatça kullanabileceğimiz, ne kadar çok ses çıkardığı da mühim değil sonuçta mahalle arasında rahatsız etmeyecek şekilde kullanılacak araç, motor ömründe ciddi düşüş yaşanmayacak,3000-4000 tl arasında maliyetli bir modifiye işlemini gerçekleştirmek istiyoruz.Bu araçlar için üretilmiş dereceli egzantrik mevcut mudur? Ya da dediğiniz gibi headers, emme manifoldu vs.... var mıdır bu araç için? İstanbulda headers , komple egzoz sistemini uygulayabilecek ustalar kimlerdir?İskender Usta diye anılan şahıs nasıldır?Tercih edebilir miyiz?Mümkünse tüm modifiye işlemlerini 1 kişinin yapmasını istiyorum. Maalesef bu araca lpg ile binmekten başka çaremiz yok.Bugün benzinin litre fiyatı 3.82 iken benzine verecek 1 kuruşumuz yok.Ayda 250 Litre lpg tüketiyoruz fakat benzine verdiğimiz her lira gerçekten moralini bozuyor adamın.Bu arada katalitik konvertör iptalini kimse tavsiye etmiyor hatta şiddetle hayır diyorlar.Zaten sanırım bmw lerde arıza lambasının yanmasıne neden oluyormuş.BMW araçları için üretilmiş modifiye parçalarını nereden takip edebilirim.

    Edit : İmla yanlışı



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MitsubishiLancer -- 29 Kasım 2010; 15:03:14 >




  • 1.6 cik eften puften bmw motoruna lpg taktiracaginiza o parayla benzinde modifiyesiz kullanip keyif alsaydiniz keske
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    1.6 cik eften puften bmw motoruna lpg taktiracaginiza o parayla benzinde modifiyesiz kullanip keyif alsaydiniz keske


    1.6 cik eften püften diyorsunuz fakat araç hiç eften püften yakıt tüketmiyor.Ayrıca motoru ne kadar eften püften olursa olsun o bir bmw.Heryerde dikkat çekiyor çok yakışıklı ve çok çok çok kaliteli bir araç.Size kalsa lpg parasıyla benzinde kullanmamız gerekirdi aracı.Bunlar tamamen vizyon meselesi.Paramız var çok şükür fakat benzine verecek paramız yok.Enayi değiliz demek istiyorum kısacası.Hem çok daha güçlü araba binmek ve %25-35 tasarruf etmek varken neden hala benzine para vereyim ki?Bu sizin görüş açınız ama ben öyle diyenleride görüyorum.Arabasını kapısından çıkarıp biryere gidemiyor.Ben afedersiniz bakkala bile arabamla gidiyorum, her hafta sonu uzun yol yaparım, hafta içi 3 gün şileye git-gel.Tabi sizin hesabınıza kalsa 50.000 km sonunda 6500 tl zarar etmiş olacaktım.Sağlıklı fikirlerinizi lütfen kendinize saklayınız.Umarım birgün size de kısmet olur aynı araç siz de tadını çıkarırsınız.Ben burada modifiye konusunda deneyimli fikir sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Geçmişte vermiş olduğumuz kararın yargılanmasını değil...




  • 1.6 motora lpg uygulayip motor gucunden kaybi modifiyeye para yatirip cozup 6 ayda 50000 km yol yapmaktan bahsedip o motor omrunu lpgnin ve modifiyenin nasil yiyip bitirecegini; zaten performansi saglamak icin benzinliymis gibi lpg tukettirip motoru erken bitirip uzulmeyin gozuyle bakiyorum olaya.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    1.6 cik eften puften bmw motoruna lpg taktiracaginiza o parayla benzinde modifiyesiz kullanip keyif alsaydiniz keske


    1.6 cik eften püften diyorsunuz fakat araç hiç eften püften yakıt tüketmiyor.Ayrıca motoru ne kadar eften püften olursa olsun o bir bmw.Heryerde dikkat çekiyor çok yakışıklı ve çok çok çok kaliteli bir araç.Size kalsa lpg parasıyla benzinde kullanmamız gerekirdi aracı.Bunlar tamamen vizyon meselesi.Paramız var çok şükür fakat benzine verecek paramız yok.Enayi değiliz demek istiyorum kısacası.Hem çok daha güçlü araba binmek ve %25-35 tasarruf etmek varken neden hala benzine para vereyim ki?Bu sizin görüş açınız ama ben öyle diyenleride görüyorum.Arabasını kapısından çıkarıp biryere gidemiyor.Ben afedersiniz bakkala bile arabamla gidiyorum, her hafta sonu uzun yol yaparım, hafta içi 3 gün şileye git-gel.Tabi sizin hesabınıza kalsa 50.000 km sonunda 6500 tl zarar etmiş olacaktım.Sağlıklı fikirlerinizi lütfen kendinize saklayınız.Umarım birgün size de kısmet olur aynı araç siz de tadını çıkarırsınız.Ben burada modifiye konusunda deneyimli fikir sahibi olan arkadaşlardan yardım bekliyorum.Geçmişte vermiş olduğumuz kararın yargılanmasını değil...

    Alıntıları Göster
    İskender ustanın sadece ismini duydum işçiliği iyidir herhaldeki mod konusunda tercih edilebiliyor.ac schnitzer tarafından üretilmiş ekzantirik varmı bilmiyorum sonuçta bmw modelleri ile çalışan şirket.headers ve komple ekzoz sistemini custom olarakta yaptırabilirsiniz iskender ustaya ama marka son susturucu almanızı tavsiye ediyorum bu arada cai işleminide unutmayın.Bu arada larkyn hocam doğru bir konuya değinmiş lpg hakikatten motor ömürünü kısaltıyor bencede.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    1.6 motora lpg uygulayip motor gucunden kaybi modifiyeye para yatirip cozup 6 ayda 50000 km yol yapmaktan bahsedip o motor omrunu lpgnin ve modifiyenin nasil yiyip bitirecegini; zaten performansi saglamak icin benzinliymis gibi lpg tukettirip motoru erken bitirip uzulmeyin gozuyle bakiyorum olaya.


    Motor ömrü tabiki gittikçe azalacak çünkü araç yerinde durmuyor sürekli yol yapıyor.Helali hoş olsun 200.000 km sonunda motor biterse hiç ama hiç üzülmem.Modifiyeye chip için 850 tl para verildi sadece şuana kadar ki son derece iyi bence.Fazladan 15 hp güç aldık.Standart araçların 15 hp güçlü ve 15 hp güçsüz motorlarını kıyaslayın bakalım aralarında ne kadar fark var.Ayrıca farklı olmak iyidir.Piyasadaki bütün 116 lar 100 hp güç üretirken benim aracım 116 hp güç üretiyor.Chip işleminden son derece memnunuz.LPG motor ömrünü bitiriyormuş inanmıyorum ,hadi bitirse bile yine de yine de yine de kardayım.Evet lpg li olduğu için performanslı kullanım sonucu 12-13 litre /100 km tüketim çıkıyor ortaya.Fakat hesap ederseniz 7 litre/100 km lik bir benzin tüketimine denktir bu.Yani ben 70-80 km/s sabit hızla kullanacaktım aracımı asla şehir içine sokmayacaktım ki anca tüketim aynı olsun.Siz buna araba kullanmak mı diyorsunuz?Ben otobana bir giriyorum giriş o giriş,millet benzinli arabasıyla kağnı gibi sağdan 90 la giderken ben canım ne kadar isterse o kadar basıyorum.Aradaki vizyon farkı bu işte.Ayrıca lpg motor performansını kattien düşürmüyor.İmkansız %1 bile düşmüyor.Fakat ağırlık farkından ötürü aracın performansı %2-3 azalıyor olabilir ki hiç problem değil.Onno ustaya yazdığım mailde bana bu araçlar için supercharger yada turbo kiti üretilmediğini söylemişti yoksa çoktan turbo uygulanmış 200-250 hp arasında bir güçle yollarda geziyordu bu araç.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    1.6 motora lpg uygulayip motor gucunden kaybi modifiyeye para yatirip cozup 6 ayda 50000 km yol yapmaktan bahsedip o motor omrunu lpgnin ve modifiyenin nasil yiyip bitirecegini; zaten performansi saglamak icin benzinliymis gibi lpg tukettirip motoru erken bitirip uzulmeyin gozuyle bakiyorum olaya.


    Motor ömrü tabiki gittikçe azalacak çünkü araç yerinde durmuyor sürekli yol yapıyor.Helali hoş olsun 200.000 km sonunda motor biterse hiç ama hiç üzülmem.Modifiyeye chip için 850 tl para verildi sadece şuana kadar ki son derece iyi bence.Fazladan 15 hp güç aldık.Standart araçların 15 hp güçlü ve 15 hp güçsüz motorlarını kıyaslayın bakalım aralarında ne kadar fark var.Ayrıca farklı olmak iyidir.Piyasadaki bütün 116 lar 100 hp güç üretirken benim aracım 116 hp güç üretiyor.Chip işleminden son derece memnunuz.LPG motor ömrünü bitiriyormuş inanmıyorum ,hadi bitirse bile yine de yine de yine de kardayım.Evet lpg li olduğu için performanslı kullanım sonucu 12-13 litre /100 km tüketim çıkıyor ortaya.Fakat hesap ederseniz 7 litre/100 km lik bir benzin tüketimine denktir bu.Yani ben 70-80 km/s sabit hızla kullanacaktım aracımı asla şehir içine sokmayacaktım ki anca tüketim aynı olsun.Siz buna araba kullanmak mı diyorsunuz?Ben otobana bir giriyorum giriş o giriş,millet benzinli arabasıyla kağnı gibi sağdan 90 la giderken ben canım ne kadar isterse o kadar basıyorum.Aradaki vizyon farkı bu işte.Ayrıca lpg motor performansını kattien düşürmüyor.İmkansız %1 bile düşmüyor.Fakat ağırlık farkından ötürü aracın performansı %2-3 azalıyor olabilir ki hiç problem değil.Onno ustaya yazdığım mailde bana bu araçlar için supercharger yada turbo kiti üretilmediğini söylemişti yoksa çoktan turbo uygulanmış 200-250 hp arasında bir güçle yollarda geziyordu bu araç.



    lpg kitine verilen para çipe verilen para daha onno ustaya verilecek para daha oynanacak modifikasyonlara harcanacak para motor omrunun kısaltılması ve dogabıleek sorunlara karsı odenecek para satıstakı 1.6 bmwye omru bıttı bıtecek lpglı motordan dolayı zarar kalacak para yı gecıyor, dusunmeyıp aracım cok benzın yakıyor dıyıp lpg taktırıp kendı deyımlerınızle dıbınızdekı bakkala bıle bmw ıle gıdıyorsanız onno ustayı gectım donanımhaber forumu naapsn




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    1.6 motora lpg uygulayip motor gucunden kaybi modifiyeye para yatirip cozup 6 ayda 50000 km yol yapmaktan bahsedip o motor omrunu lpgnin ve modifiyenin nasil yiyip bitirecegini; zaten performansi saglamak icin benzinliymis gibi lpg tukettirip motoru erken bitirip uzulmeyin gozuyle bakiyorum olaya.


    Motor ömrü tabiki gittikçe azalacak çünkü araç yerinde durmuyor sürekli yol yapıyor.Helali hoş olsun 200.000 km sonunda motor biterse hiç ama hiç üzülmem.Modifiyeye chip için 850 tl para verildi sadece şuana kadar ki son derece iyi bence.Fazladan 15 hp güç aldık.Standart araçların 15 hp güçlü ve 15 hp güçsüz motorlarını kıyaslayın bakalım aralarında ne kadar fark var.Ayrıca farklı olmak iyidir.Piyasadaki bütün 116 lar 100 hp güç üretirken benim aracım 116 hp güç üretiyor.Chip işleminden son derece memnunuz.LPG motor ömrünü bitiriyormuş inanmıyorum ,hadi bitirse bile yine de yine de yine de kardayım.Evet lpg li olduğu için performanslı kullanım sonucu 12-13 litre /100 km tüketim çıkıyor ortaya.Fakat hesap ederseniz 7 litre/100 km lik bir benzin tüketimine denktir bu.Yani ben 70-80 km/s sabit hızla kullanacaktım aracımı asla şehir içine sokmayacaktım ki anca tüketim aynı olsun.Siz buna araba kullanmak mı diyorsunuz?Ben otobana bir giriyorum giriş o giriş,millet benzinli arabasıyla kağnı gibi sağdan 90 la giderken ben canım ne kadar isterse o kadar basıyorum.Aradaki vizyon farkı bu işte.Ayrıca lpg motor performansını kattien düşürmüyor.İmkansız %1 bile düşmüyor.Fakat ağırlık farkından ötürü aracın performansı %2-3 azalıyor olabilir ki hiç problem değil.Onno ustaya yazdığım mailde bana bu araçlar için supercharger yada turbo kiti üretilmediğini söylemişti yoksa çoktan turbo uygulanmış 200-250 hp arasında bir güçle yollarda geziyordu bu araç.

    Alıntıları Göster
    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    İskender ustanın sadece ismini duydum işçiliği iyidir herhaldeki mod konusunda tercih edilebiliyor.ac schnitzer tarafından üretilmiş ekzantirik varmı bilmiyorum sonuçta bmw modelleri ile çalışan şirket.headers ve komple ekzoz sistemini custom olarakta yaptırabilirsiniz iskender ustaya ama marka son susturucu almanızı tavsiye ediyorum bu arada cai işleminide unutmayın.Bu arada larkyn hocam doğru bir konuya değinmiş lpg hakikatten motor ömürünü kısaltıyor bencede.



    Yardım için çok ama çok teşekkür ederim.Motor ömrü konusunda haklı olsanız bile maalesef başka alternatifim yok.Daha dikaktli ve az kullanarak bertaraf etmeye çalışacağım bu zaafı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.


    tabıkıde bende onu dıorum. mantık hatası var. aradakı performans kaybını cıple anca duzeltıp ek performans saglamak ıcın ekstra modıfıkasyonlara gıdılınce zaten lpg tuketımıde benzın kadar oluyor, ayrıca motor dahacok zorlanıp yıpranıyor dıye soyluyorum bunları. 3 mesaj oncesınde bakkala bıle bmw ıle gıdıyorum dıyıp 3 mesajla fıkrınızı degıstırebılıp sızı daha az kullanmaya tesvık edebıldıgımızı gormekte ayrıca sevındırdı benı
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.


    tabıkıde bende onu dıorum. mantık hatası var. aradakı performans kaybını cıple anca duzeltıp ek performans saglamak ıcın ekstra modıfıkasyonlara gıdılınce zaten lpg tuketımıde benzın kadar oluyor, ayrıca motor dahacok zorlanıp yıpranıyor dıye soyluyorum bunları. 3 mesaj oncesınde bakkala bıle bmw ıle gıdıyorum dıyıp 3 mesajla fıkrınızı degıstırebılıp sızı daha az kullanmaya tesvık edebıldıgımızı gormekte ayrıca sevındırdı benı

    Alıntıları Göster
    bmwnin düşük hacimli motorları kurcalanmayı sevmez




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.


    Bu konuyu da çok araştırdım.LPG uzmanlarıyla görüştüm.Genelde motor için sıkıntı olan lpg nin kuru yakıt olması felan değil motorun iç sıcaklığının çok fazla olması imiş ama dediğim gibi motor ömrü konusunda kısalmaya yol açmayacak modifiye işlemleri arıyorum.

    Larkyn arkadaşım sana gelince.Ben bmw ye binmek istiyorum.Aracımı çok seviyorum kattien satmak istemiyorum sadece gücü ile şikayetim var.Bu durumda yapılacak tek şey modifiye etmek.Benim bu arabayı kaça satacağımda çok umurumda değil çok şükür durumum var gerekirse yeni motor alır yoluma devam ederim.Benim burada demek istediğim benzine verecek param yok.Kendimi enayi gibi hissediyorum .Kimse alınmasın ama durum biraz da o.Varsın 15 litre lpg yaksın ama 7.5 litre benzin yakmasın aracım.Anlatabildim mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer


    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.


    Bu konuyu da çok araştırdım.LPG uzmanlarıyla görüştüm.Genelde motor için sıkıntı olan lpg nin kuru yakıt olması felan değil motorun iç sıcaklığının çok fazla olması imiş ama dediğim gibi motor ömrü konusunda kısalmaya yol açmayacak modifiye işlemleri arıyorum.

    Larkyn arkadaşım sana gelince.Ben bmw ye binmek istiyorum.Aracımı çok seviyorum kattien satmak istemiyorum sadece gücü ile şikayetim var.Bu durumda yapılacak tek şey modifiye etmek.Benim bu arabayı kaça satacağımda çok umurumda değil çok şükür durumum var gerekirse yeni motor alır yoluma devam ederim.Benim burada demek istediğim benzine verecek param yok.Kendimi enayi gibi hissediyorum .Kimse alınmasın ama durum biraz da o.Varsın 15 litre lpg yaksın ama 7.5 litre benzin yakmasın aracım.Anlatabildim mi?


    gecte olsa anladım guzel kardesım ınan hepımız senın gıbı o durumdan cok sıkayetcıyız. eskıden 100 tl doldurup 10 gun gıderken ardık 100 tlye 5 gun gıder hale geldıgımız ıcın bende sana katılıyorum. ancak isteklerin ve emellerin, bunun yanındada katlanırım motor degıstırırm gıbı soylemlerını terazıye koydugumuzda da şahsen motora pek ellenmemesi gerktiğini dusunuyorum. snı ve mesajlarını konularını gayet ıyı bıldıgım ıcın bu kadar ıcten yazmıstım ılk mesajımıda. kırdıysam ozur dılerım daha dıkkatlı olmaya calısacagım. saygılarımla




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MitsubishiLancer

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Lpg benzine kıyasla kuru yakıt olduğundan motor ömründen alıyor.Performans'ım düşmedi diyorsunuz 1.16i gene chipli bulup roll ve drag yapmanızı tavsiye ediyorum.


    Bu konuyu da çok araştırdım.LPG uzmanlarıyla görüştüm.Genelde motor için sıkıntı olan lpg nin kuru yakıt olması felan değil motorun iç sıcaklığının çok fazla olması imiş ama dediğim gibi motor ömrü konusunda kısalmaya yol açmayacak modifiye işlemleri arıyorum.

    Larkyn arkadaşım sana gelince.Ben bmw ye binmek istiyorum.Aracımı çok seviyorum kattien satmak istemiyorum sadece gücü ile şikayetim var.Bu durumda yapılacak tek şey modifiye etmek.Benim bu arabayı kaça satacağımda çok umurumda değil çok şükür durumum var gerekirse yeni motor alır yoluma devam ederim.Benim burada demek istediğim benzine verecek param yok.Kendimi enayi gibi hissediyorum .Kimse alınmasın ama durum biraz da o.Varsın 15 litre lpg yaksın ama 7.5 litre benzin yakmasın aracım.Anlatabildim mi?

    Alıntıları Göster
    Arkadaşlar ortamı germesek daha iyi değilmi?Sanki hava geriliyor biraz buarada dostça arkadaşça fikirlerimizi beyan ediyoruz




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Arkadaşlar ortamı germesek daha iyi değilmi?Sanki hava geriliyor biraz buarada dostça arkadaşça fikirlerimizi beyan ediyoruz


    aynanda atmısız galba bak topladm ben
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn


    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Arkadaşlar ortamı germesek daha iyi değilmi?Sanki hava geriliyor biraz buarada dostça arkadaşça fikirlerimizi beyan ediyoruz


    aynanda atmısız galba bak topladm ben


    Sanırım aynı anda mesaj attık bu arada alfa konusu hakkında sizinle görüşmek isterim bildiğim kadarıyla gtv sahibisiniz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Larkyn

    quote:

    Orijinalden alıntı: MRT_RS

    Arkadaşlar ortamı germesek daha iyi değilmi?Sanki hava geriliyor biraz buarada dostça arkadaşça fikirlerimizi beyan ediyoruz


    aynanda atmısız galba bak topladm ben

    Alıntıları Göster
    Estagfurullah benim haddime değik kimseyi kırmak.Öyle bir saygısızlık yapmam kimseye sadece benzin bu kadar pahalıyken rızkımı başka yerlerde 3 kuruşa satılan sıvıya veremeyeceğimi söyledim.Larkyn arkadaşım sanırım şunu söylemeyi unuttum.Bu aracın (genelde tüm sıralı sistemli araçlarda) lpg öncesi ve sonrası chip tuning uygulanmaksızın hemen hemen aynıdır.Hadi en fazla 1.5 hp düşük olsun benzinli halinden.Bugün 35.000 liralık araca binerken maalesef 50.000 km deki 6500 tl lik yakıt tasarrufu benim için çok değerli.Bir 50.000 km sonra 13000 tl kar etmiş olacağım sanırım beni şimdi daha iyi anlıyorsunuzdur:) Ama anlaşılan dereceli egzantrik işi biraz extreme ve riskli kaçacak.Ben İskender Usta ile irtibata geçiyorum kendisinden bilgi ve fiyat alayım.İnşallah başarılı bir uygulama olur ve sonrasında resimleri videoları paylaşırım.Yardım için çok teşekkür ederim.Olaki istemeden kırdıysam hakkınızı helal edin son gelen zamlardan sonra (3.85) insan ister istemez geriliyor.




  • 
Sayfa: 1234
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.