Şimdi Ara

BMW 3.20i-Teknik Oto Bursa-2.el KANDIRILDIM

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
82
Cevap
0
Favori
7.935
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
10 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Bursa Teknik Oto dan Almış olduğum bir test aracı ve sonrasında yaşadıklarımı anlatacam sizlere.Anlatacağım konudaki gibi mağdur olan problem yaşayan insanları tek konu altında toplayabilirz

    17.03.2015 Tarihinde 2014 model 1890 km de BMW 3.20i ed Sport Line Plus aracı 126.500 TL ye Bmw Yetkili satıcısı Teknik Oto-Bursa dan aldım.Araçda en ufak bir hata boya olmadığı zaten en ufak bir çizikde dahi BMW Premium selection garanti kapsamına giremeyeceğini söylediler.Bende aldığım tarih de 5664 ten sasi no ile tramer sorgusunu yaptım herhangi bir hasar kaydı görünmüyordu ve büyük bir firmadan 2.el almış olduğum test aracında yalan söylemiyeceklerini düşünerek güven içerisinde aracı satın alıp memleketim sivasa döndüm.

    31.03.2015 Tarihinde aracın sağ arka stop lambasının içerisine su aldığını ve buharlaşma olduğunu farkettim.Stop lambasını incelerken sağ arka çamurluk ve tampon kısmında hafif macun ve rötuş boyası olduğunu fakettim 20 cm. kadar.
    İlk işim hemen kaportacıya aracı göstermek oldu.Tamponun ve stop lambasının değiştiğini ayrıca tampon ve camurluğun birleştiği kısımda da rötuş boyası olduğunu söyledi.Hemen aracı aldığım süreçde ilgilenen Teknik Oto Bursadan hilmi beyi aradım ve durumu izah ettim.Aracın hasarı konusunda bilgisi olmadığı servisden ve müdüründen bilgi alıp döneceğini söyledi.

    01.04.2015 tarihinde h.i beyi tekrar aradım ve müdürümle konuştum size gün içerisinde dönüş yapacak dedi.
    Yaklaşık 1 saat sonra müdürleri berk bey aradı. Araçda park halinde küçük bir kazası olduğunu ve bunun satış esnasında söylenmesinin unutulmuş olacağını söyledi hatanın kendilerine ait olduğunu kabul etti.Zaten araçda hasar kaydı olmadığını ayrıca oluşan hasarın çok küçük olduğunu tampon ve stop lambasının değiştiğini.kaporta kısmında 20 cm kadar rotuş boyası olduğunu söyledi.Hatalı kendilerinin olduğunu söyleyerek nasıl istersem öyle yardımcı olabileceklerini söyledi ve istersem aracı tekrar iade edebileceğimi yada aynı özelliklerde başka bir araç bulduklarında değişim yapabileceklerini söyledi (bu değişim 1 hafta da sürebilir 6 ayda sürebilir diyor ama) bende severek aldığım aracımı zaten tramerde de kayıt görünmediği için çok problem etmedim ve stop lambasının tekrar garantiden değişmesini talep ettim.Bu değişimin bana en yakın yetkili servis kayseri olduğu için orda yapılmasını talep ettim.Benim adıma kayseriden randevu alıp dönüş yapacağını söyledi ve konu kapandı.

    02.04.2015 tarihinde tekrar 5664 den sasi no ile tramer sorgusu yaptım ve tramerde bu sefer 1689 TL tutarında hasar kaydı çıktığını öğrenmiş oldum.Tekrar berk beyi aradım ve daha önce tramerde hasar kaydı çıkmıyordu ama sisteme geç düşmüş galiba şu anda hasar kaydı çıkıyor bu nedenle aracı iade alabileceğinizi söylemiştiniz ve iade etmek istiyorum dedim.İlk bakım hediye edip ikna etmeye çalıştı ama kabul etmedim bu teklifi.Midem bulandı araçdan soğudum bu kusurlardan dolayı dedim ve iade etmek istiyorum dedim.Bana borusan ile görüşmesi gerektiğini ve dönüş yapacağını söyledi tamam Berk bey dedim ve beklemeye geçtim.

    03.04.2015 tarihinde bir kaç kere h.i beyle görüştük ve borusuna mail atıklarını dönüş yapacaklarını söyledi.saat 15.00 gibi dönüş yaptılar ve hilmi bey telefonu berk beye verdi borusandan cvp geldiğini aracı 122.000 tl ye tekrar iade alacaklarını söyledi.Bende benim hatam olmayan bir kusurdan dolayı tamamen suçsuz olamama rağmen aracımı değerinde almayıp bana galerici mantığıyla yaklaşmalarını kabul etmedim ve olayı mahkemeye taşıyacağımı söyledim.

    zaten git gel ve noter masrafları dahil 2000-2500 tl gibi toplamda masrafım oluyor aracı 126.500 TL ye iade almış olsalar bile bunun haricinde 4500 TL gibi bir değer kaybı ile toplamda 7.000 TL gibi bir zarara uğramış olacam.
    aracın şu anda km si 4300 km civarında günlük kullandığım araç zaten bursa-sivas arası yaklaşık 1000 km aracı şu andaki km si yüksek olmasından dolayı 122.000 tl ye alıyorlarmış.sanki benim sorunum.aracı vitrine koymak için almadımya ben elbette kullanıyorum

    aracı teslim alırken bana aracı hatasız boyasız teslim ettik diye evrak teslim ettiler ve bende bunu yasal yollara başvurduğumda evrak imzaladığım için ispat noktasında elimde delil olmadığı için aracı bana hasarlı sattıklarını ve hatanın kendilerinde olduğunu beyan ettikleri ses kaydına aldım telefon konuşmalarını.

    yarın ilk işim avukatım aracılığıyla detaylı expertiz raporu ile ihtarname çekmek olacak.

    ben aracı sağlam ve kurumsal bir firmadan alayım dedim sorun yaşamamak için galericilere yönelmedim ama büyük firmalarda galericiden bi farkı yokmuş onu öğrendik.Aynı paket ve modelde aracı galerici veya sahış a yönelmem durumunda 5-6 bin TL gibi daha ucuz rakamlara alabiliyorken Teknik Oto ve borusanın yapmış olduğu davranış gerçekten can sıkıcı olayın yasal yollarla sonuna kadar gidecem artık insanların kandırılmasına ve magdur edilmesine bir şekilde önlem amamız lazım.

    bu tarz olayla karşılaşan ve fikir vermek isteyen arkadaşlara şimdiden çok teşekkür ederim


    BMW 3.20i-Teknik Oto Bursa-2.el KANDIRILDIMBMW 3.20i-Teknik Oto Bursa-2.el KANDIRILDIM



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi NickYokNick -- 21 Kasım 2016; 15:22:35 >







  • Geçmiş olsun hocam. Eminim bu tarz sorun yaşayan başka arkadaşlarda olmuştur. Hiç kimseye güvenilmiyor artık.
  • Hocam çok geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın delilinizde varmış zaten
  • Araç luxury paket ve içi kayın rengi mi? Test ettiğim araçtı da,

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ertug0

    Araç luxury paket ve içi kayın rengi mi? Test ettiğim araçtı da,

    sportline plus pkaet hocam araç
  • Valla aracın kazası büyük yada küçük, sizin bir kere mideniz bulanmış.Ki sonuna kadar haklısınız.Ben olsam kafayı yerdim.Size tavsiyem Borusandaki ara elemanlardan ziyade tepedeki şahıslarla görüşün.Şubeyle uğraşmayın.Tepedekiler duyarsa sıkıntı olur bayiye.Hele birde Münih e detaylı yazarsanız çok afedersiniz bayiyi di-ker-ler!
    Önce borusanda yetkili biriyle görüşün olmazsa aynen Münih e yazın.Merkez affetmez bunu.Ciddi ayıptır bu! Umarım hakkınızı alırsınız.Tazminat davası bile açılabilir.
  • Expertiz kaydı yokmuydu hocam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • evet almanyaya mail atacam yarın.

    twitter aracılığıyla şikayetimi borusan ve bmw ye ilettim.Olayın akışına göre daha fazla sosyal medyada yer bulmasını sağlayacağım.

    Aslında önemli olan burda hasar değil veya benim daha sonra aracı satarken uğrayacağım değer kaybıda değil paranın bir önemi yok.Burda benim ve benim gibi insanların iyi niyetinin suistimal edilmesi.Artık yeter insanlar sustukça oto satıcılarının insanların iyi niyetini suistimal etmesi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Expertiz kaydı yokmuydu hocam

    aracı zaten yetkili bayiden aldığım için kurumsal büyük bir firma diyerek beyan edilen sözlerine güvenerek aldım.Bana beyan edilen aracın hatasız boyasız en ufak hatası olmadığı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: NickYokNick

    quote:

    Orijinalden alıntı: Myronides

    Expertiz kaydı yokmuydu hocam

    aracı zaten yetkili bayiden aldığım için kurumsal büyük bir firma diyerek beyan edilen sözlerine güvenerek aldım.Bana beyan edilen aracın hatasız boyasız en ufak hatası olmadığı.

    Keşke expertizde isteseydiniz, geçmiş olsun

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Can sıkıcı bir durum. Bu tip otomobil firmalarının hitap ettiği kesim bellidir. Bu yüzden müşteri memnuniyeti üst düzeyde tutulmalı. Mesele araçta çıkan hasarın ufak oluşu veya stop lambasında olusu değil. Mesele firmanın işini eksik olarak yerine getirmesi ve müşteriye yanlış bilgi ile bir satış gerçekleştirmesi. Şimdi aynı bayiden ikinci aracı satın alırken veya takas yoluna giderken ki gidecegini zannetmiyorum gene içiniz rahat olmayacak.Borusan servis konusunda zaten müşterilerine bir çok sıkıntı yaşatıyor. Buda tuzu biberi olmuş. Konu bmw değil. Konu borusan ve borusanın izledigi tutumdur arkadaşlar.
  • Sıfır arac alsam bile yapacagım ilk iş kaportacıya goturmek olur. 10 kagıt sıkıştır kaportacının eline kendine kız bakar gıbi bakar..

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam keske ses kaydi yapmadan once karsi tarafi bilgilendirseydiniz zira su an o kayitlarin hicbir onemi yok. Insallah degisimi yapabilirsiniz kotu bir olay basiniza gelen

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: calamityeas

    Hocam çok geçmiş olsun hakkınızı sonuna kadar arayın delilinizde varmış zaten

    savcı ses kaydı delil olamaz hatta senin hakkında dava açılır demişti

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Vallah bence sizde de suç var.

    Zaten o bayii savunmam söz konusu olamaz.Sonuçta kazalı aracı kazasız diye size satarak çizgilerini belli etmişler.

    Siz en başında olayı duyduğunuz an iade etmeliydiniz aracı bence.Çünkü bu kabul edilebilir bir şey değil.

    Bir aracı kazalı olduğunu sonradan söylemeleri gibi saçma bir şey olamaz.

    Allah bilir o sonradan çıkan hasar kaydının da sebebi stop lambasını değiştirirken sizin kaskonuzu kullanmaları olabilir.

    Bir aracın boyasını hele de test aracı olarak kullanılmış 2.000 km altı bir aracın kazalı olduğunu belirtmeyi unutmaları gibi bir şey

    söz konusu olamaz.Bu araç 10.000 - 20.000 km değil ki.Üstelik test aracı bu.

    Size park halinde dediler.Belli yolda giderken arkadan geldi kamyonun biri bindirdi.Belli bir süre sonra 1 sene 2 sene sonra

    araçtan sesler gelmeye başlayabilir.




  • Gecmis olsun.

    Almanya'ya mail atmak sonuca ulasmanizi hizlandirabilir. En yakin zamanda da araya avukat koyarsaniz birebir gorusmeyip ustlerine giderseniz cekinebilirler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam ordaki yer ben islem gormusum diye bagiriyor zaten anlamadinizmi alirken.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hocam çok geçmiş olsun.Ayrıca yazıklar olsun demek istiyorum nasıl oldu da vatandaşı yolunacak kaz gibi görmeye başladı bunlar.Aklım almıyor bu kadar mı çakal bir millet olduk.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Automobilista kullanıcısına yanıt
    Borusan gerçekten çok ayıp etmiş. Aldığınız aracın aynısını ben de kullanıyorum. 0 km almıştım. Söyleyeceğim cümle çok klasik olacak ama, Aracı alana kadar ilgi alaka çok iyiydi. aracı aldıktan sonra satış temsilcim mesajlarıma ve mail ime bile cevap yazmıyor. sözde birkaç ay içinde bir hediye gönderecekti...
    Daha önce de forumda yazmıştım; BMW Türkiyede birçok kişinin kaale almadığı Hyundai kadar hizmet veremiyor, ne yazıkki..
  • teknik oto bursa
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.