< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProfXavier -- 27 Ekim 2021; 11:42:44 > |
Bildirim
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProfXavier -- 27 Ekim 2021; 11:42:44 > |
320si ile diğerlerini bu mertebelerde (320ied şöyle geçer, 330i gibi yakar) karşılaştırmak manasızdır. Kaldı ki 330i'den az yakar, fabrika verisi tüketimi yüksek devirli her atmosferik motorun kısa son dişli olmak zorunda kalan şanzımanları sebebiyle yüksek çıkar, 4.10 son dişli kullanılır 320si'de. Kalan ekstra tüketimi de valvetronic olmaması sebebiyle, gerçek M motorlarında valvetronic olmaz, lüzumsuz hareketli parçalar olmaz herşey hafif geleneksel ve yüksek devir kapasitesini arttıracak şekilde yapılır.
320si alıp soğutmadan arka arkaya 7-8 tur atarsın istanbul park'ta, hem yarış kökenli el yapımı motoru yüksek yağ basıncı ve ısılarına, hemde frenleri sıkıştırmaya rahat dayanır. Mekanik kilitli diferansiyeli, süspansiyonları, keskin manuel şanzımanı bambaşka bir keyif verir. 320ied'ye önce ne olur olmaz bir yağ seviyesinde bakmak, hatta fazladan bir dolum yapmak gerekir uzun bir seans yapacaksan ama gerek yok çünkü berbat frenler su koyverir 2 tur sonra zaten. 320si'nin asıl problemi çok pahalı parçaları, arabanın her servis kalemi çok çok pahalı. Yoksa 320si BMW'nin dibidir, özüdür, 320ied falan bunlar çoluk çombalak arabası kalır yanında. |
Keyifli ve alt yapısı,çalışılmışlığıyla gerçek bir pist aracı ama hızlanma vs anlamında aman,aman iyi değil.177'lik 320d 320sı'ı arkasında bırakır.
|
Angelica demiş ki; Mesajı Yerinde Gör
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi redbul_540 -- 6 Kasım 2016; 20:4:14 > |
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ProfXavier -- 6 Kasım 2016; 21:5:8 > |
|
|
|
|
|
|
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mbulur -- 23 Haziran 2018; 1:26:46 > |
|
|
|
|
|