Şimdi Ara

BMW X1

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
322
Cevap
3
Favori
35.767
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Bölüm Yetkilisi kocaballi isteği üzerine konu başlığını tekrar yazdım.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi AlkanExclusive -- 16 Ocak 2012; 1:21:42 >



  • Techzone selamlar..

    X1 opsiyon değişikliği onaylanmış. Çok şükür navigasyon ve ön park sensörü de gelecek :) Aracın proforma faturasını da gönderdiler. Araç Aralık ayında gelecekmiş ama teslimatı Ocak ayının 15 ine kadar yapabileceklermiş. Çok yoğunluk varmış. Satış temsilcim fatura Aralıkta kesileceğinden sadece bandrol artışından etkilenirsiniz o da en fazla 100 TL tutar dedi.

    Aslında bir bakıma iyi oldu çünkü araç Aralıkta trafiğe çıksaydı, Ocak sonunda 900 küsur TL MTV direk ödemem gerekecekti. Böylelikle Haziran a kadar mtv yi ertelemiş olacağız değil mi?

    Proforma daki opsiyonları tekrar ekliyorum. Hala opsiyon değiştirme yapabilirsiniz dedi. Ben ön ızgaraların krom olmasını sordum. X1 için henüz spor paket çıkmamış. Krom ızgaralar X5 ve X6 da spor paket ile birlikte geliyormuş. Ama krom ızgaralı örneklere google da görsel aramalarında metalik renklerde çokça rastlanıyor. Bu konuda bilgin var mı? Sonradan değiştirilebilme şansı var mıdır?

    Birde aracında 2. bir usb olup olmadığına bakacatın bakabildin mi? USB ses arayüzü almadığımdan umarım vardır.







    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gbriel -- 8 Kasım 2010; 10:57:55 >




  • hyrli olsun... baktim ewt war oradaki usb ile sanirim 8GBlik hafizaya erisiyoruz...

    MTV den etkilenmeyeceksiniz hazirana kdr..

    tkrr hyrli olsun :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: TechZone

    hyrli olsun... baktim ewt war oradaki usb ile sanirim 8GBlik hafizaya erisiyoruz...

    MTV den etkilenmeyeceksiniz hazirana kdr..

    tkrr hyrli olsun :)



    Ön krom ızgaralar konusunda bilgin var mı peki? Fabrikadan öyle gelemeyecek ama Borusan ın sonradan değiştirme şansı olabiliyor mu?
  • hocam danismaniniz yeterli bilgiyi wermis iste...

    ewt spor paket cikinca serviste krom izgara taktirabilirsiniz...

    bu ne heyecan yahu :))) bi dur hocam araban gelsin. bi bin. bi kullan. krom izgarayi hallederiz sonra :))))
  • 2 ayi hizli gecirmeye calisiyoruz burada :))
  • :))))))))))) koptum
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW X1 Bakım ?
    9 yıl önce açıldı
    Bmw x1 hakkında
    8 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • Bir aydır BMW X1 xdrive 20d kullanıyorum. 1200 km. oldu
    Yukarıdaki modelden daha az aksesuarlı ama temel şeyler var:
    Sensatec bej deri
    Arka park sensörü
    Otomatik klima
    Radio professional
    Otomatik vites
    17 inç alaşım jant
    Ön sis farları
    Velur paspas
    Spor deri direksiyon
    Direksiyondan kumanda düğmeleri
    29.000 Euro'ya maloldu. (vergisiz ve %10 indirimli diplomatik satış fiyatıdır)

    Ön kol dayama ve mat alüminyum tavan raylarını BMW Accessories üzerinden daha sonra satın alacağım.

    Özet değerlendirme:
    X1 kanaatimce çok iyi bir araç.
    Diğer kompakt SUV'lere göre biraz daha alçak. Ancak kaldırım/orta refüj vs. gibi yerlerden atlamak için de yeterince yüksek :)
    Yol tutuşu son derece iyi. Virajlarda çok yana yatmıyor. Gaz komutlarıyla aracı dengeleyebiliyorsunuz.
    Direksiyon biraz sert ancak rahatsız edici değil, geri bildirimi çok iyi. Komutları doğrudan iletiyor.
    Motor/otomatik şanzıman uyumu başarılı. Şanzıman gerekli yerlerde motor freni yaparak dengeli sürüşe katkı sağlıyor.
    177 hp ve 350 NM tork, boş ağırlığı 1.6 ton olan aracı rahatlıkla taşıyor.
    Yaktı tüketimi 9,5-10 litre arasında. Sebebi dur-kalk trafiğe çok giriyor olmam.
    Aracın üzerinde 225/50/17 Pirelli P7 cinturato lastikler var. Runflat olmalarına rağmen sessiz ve konforlular.

    Memnun olmadığım bir tek konu, 120 km/saat hızı aştığınızda A sütunları bölgesinde rüzgar sesinin artması. Rüzgar sesi içeriden diğer araçlara kıyasla biraz daha fazla duyuluyor. Sesin esas kaynağı büyük yan aynalar. Açıkçası X1'in ileride M modeli çıkar ya da makyajlanıp aynaları biraz küçültülürse ilk işim masraftan kaçınmayıp aynaları değiştirmek olacak. Öte yandan büyük aynalar şehir trafiğinde görüş avantajı sağlıyor. Çok fazla scooter olan bir yerdeyim ve her an sağınızı-solunuzu kontrol etmeniz gerekiyor.

    3 serisi önümüzdeki yıl kasa değiştirecek. Üstelik, rivayete göre, 3 silindirli 1.5 litre (2.0 litre motorların bir pistonu eksiltilip kısa blok üretilecekmiş) turbo benzinli motorlar planlıyorlar. 1.6 litre 4 silindirli yeni nesil BMW dizel motorlarını Mini'lerde kullanmaya başladılar. Bu dizel motorun 150 hp'lik versiyonu da planlanıyormuş ve 3 serisinde de kullanılacakmış. Hal böyle olunca ve 3 serisi yerine daha değişken iç mekanlı bir araç arıyorsanız, X1 iyi bir seçenek. Zaten mekanik altyapısı 3 serisinden alınma ve Leipzig'de 1 coupe, 1 cabrio ve 3 serisiyle aynı fabrikada üretiliyor. Özetle, değerlendirmeye değecek bir alternatif diye görüyorum.

    NOT: Aracın fotoğrafını daha çekmeye fırsatım olmadı. İleride fotoğraflarını da buraya koyarım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: topgear
    Bir aydır BMW X1 xdrive 20d kullanıyorum. 1200 km. oldu
    Yukarıdaki modelden daha az aksesuarlı ama temel şeyler var:
    Sensatec bej deri
    Arka park sensörü
    Otomatik klima
    Radio professional
    Otomatik vites
    17 inç alaşım jant
    Ön sis farları
    Velur paspas
    Spor deri direksiyon
    Direksiyondan kumanda düğmeleri
    29.000 Euro'ya maloldu. (vergisiz ve %10 indirimli diplomatik satış fiyatıdır)

    Ön kol dayama ve mat alüminyum tavan raylarını BMW Accessories üzerinden daha sonra satın alacağım.

    Özet değerlendirme:
    X1 kanaatimce çok iyi bir araç.
    Diğer kompakt SUV'lere göre biraz daha alçak. Ancak kaldırım/orta refüj vs. gibi yerlerden atlamak için de yeterince yüksek :)
    Yol tutuşu son derece iyi. Virajlarda çok yana yatmıyor. Gaz komutlarıyla aracı dengeleyebiliyorsunuz.
    Direksiyon biraz sert ancak rahatsız edici değil, geri bildirimi çok iyi. Komutları doğrudan iletiyor.
    Motor/otomatik şanzıman uyumu başarılı. Şanzıman gerekli yerlerde motor freni yaparak dengeli sürüşe katkı sağlıyor.
    177 hp ve 350 NM tork, boş ağırlığı 1.6 ton olan aracı rahatlıkla taşıyor.
    Yaktı tüketimi 9,5-10 litre arasında. Sebebi dur-kalk trafiğe çok giriyor olmam.
    Aracın üzerinde 225/50/17 Pirelli P7 cinturato lastikler var. Runflat olmalarına rağmen sessiz ve konforlular.

    Memnun olmadığım bir tek konu, 120 km/saat hızı aştığınızda A sütunları bölgesinde rüzgar sesinin artması. Rüzgar sesi içeriden diğer araçlara kıyasla biraz daha fazla duyuluyor. Sesin esas kaynağı büyük yan aynalar. Açıkçası X1'in ileride M modeli çıkar ya da makyajlanıp aynaları biraz küçültülürse ilk işim masraftan kaçınmayıp aynaları değiştirmek olacak. Öte yandan büyük aynalar şehir trafiğinde görüş avantajı sağlıyor. Çok fazla scooter olan bir yerdeyim ve her an sağınızı-solunuzu kontrol etmeniz gerekiyor.

    3 serisi önümüzdeki yıl kasa değiştirecek. Üstelik, rivayete göre, 3 silindirli 1.5 litre (2.0 litre motorların bir pistonu eksiltilip kısa blok üretilecekmiş) turbo benzinli motorlar planlıyorlar. 1.6 litre 4 silindirli yeni nesil BMW dizel motorlarını Mini'lerde kullanmaya başladılar. Bu dizel motorun 150 hp'lik versiyonu da planlanıyormuş ve 3 serisinde de kullanılacakmış. Hal böyle olunca ve 3 serisi yerine daha değişken iç mekanlı bir araç arıyorsanız, X1 iyi bir seçenek. Zaten mekanik altyapısı 3 serisinden alınma ve Leipzig'de 1 coupe, 1 cabrio ve 3 serisiyle aynı fabrikada üretiliyor. Özetle, değerlendirmeye değecek bir alternatif diye görüyorum.

    NOT: Aracın fotoğrafını daha çekmeye fırsatım olmadı. İleride fotoğraflarını da buraya koyarım.


    Soyle yakisiklisindan resimleri bekliyoruz ;)




  • What is it?
    It's a test of how small an SUV can be while being considered premium. It's called the BMW X1 and BMW plays on the 1-series lineage – what with the '1', and the fact that engines are the same. It's even built on the same production line as the 1-series coupe and convertible in a relatively new plant in Leipzig.

    The 1-series link is, however, a bit of a misnomer. The 3-series saloon also rolls down this line and it's the 3-series, rather than the 1-series, with which the X1 shares more in common.

    To call the X1 a jacked-up 3-series would be mean; this car has been three years in development at a cost of millions. But the floor is the same, so the wheelbase is identical, and as with 3-series, the X1 can be had not just with four-wheel drive (the 3-series doesn't get this in the UK but it's a popular option abroad), but also with rear-wheel drive. It's the first of BMW's X models (X5, X3 and X6 being the others) to be offered with an option that powers only its rear wheels.

    At present it's a bit short on rivals. The X1 is meant to offer a more premium feel than Honda or Toyota's soft-roaders - something the Range Rover LRX and Audi Q3 will both do from 2011. Until then the VW Tiguan is its closest rival.

    What's it like?
    A lot like you'd expect. The versatility of new car platforms and architecture means that carried-over components endow cars with a company's DNA without them having to work too hard at retaining it.

    So the cabin layout will look familiar to anyone who has spent a deal of time in another small BMW. Fit and finish is pretty good and the materials choice just about justifies the 'premium' tag.

    There are soft-feel surfaces everywhere you touch regularly, with a couple of hard plastics thrown in too on the lower centre console. There are plenty of storage cubbies, though only one front cupholder unless you erect, in the style of the 6-series, a snap-in additional one on the passenger side, which feels rather cheap.

    Ergonomically it's sound and the driving position is fine; you tend to sit somewhere between the height of a normal saloon and a conventional SUV. The X1 seems relatively low, even for a soft-roader.

    Space in the back is surprisingly good. Don't come expecting 1-series levels of space here because leg room, naturally enough, seems to mirror the 3-series, while there's plenty of head room. The rear seat backrests are adjustable and split and fold 40/20/40. With a shorter overall length than a 3-series, though, the boot is a little smaller.

    Our test car was an X1 xDrive20d manual, a ridiculously contrived moniker to indicate that it's an X1 with four-wheel drive (rear-drive cars are sDrive) and the 2.0-litre diesel engine making 174bhp. As with most BMWs, it gets a range of Efficient Dynamics ancillaries and returns 51.4mpg on the combined cycle, with a CO2 output of 153g/km.

    We'd only go for four-wheel drive if you need it, though; the drag of the permanent four-wheel drive system via a central clutch, which can apportion power entirely to the front or rear, makes the xDrive's economy, while good for the class, worse than a 2WD X1, which returns 53.3mpg and 139g/km.

    So what's it like to drive? Think tall 3-series with a bit more roll and you won't be far off.

    At town speeds the ride could be cleverer. The X1 rides on run-flat tyres (optional 40-profile 18-inchers on the test car), so it's knobbly over low-speed sharp inputs – expansion joints, drain covers and the like. It's not particularly compliant. Up the speed, though, and it improves somewhat, plus the chassis control is fairly tight for a taller car, so the X1 turns with sufficient enthusiasm and a fair degree of poise.

    Its steering, hydraulically assisted, is accurate and well weighted. Optional, as on the X6, is Performance Control, which brakes an inside wheel to cut understeer, a bit like an electronic limited-slip differential.

    The engine is pretty smooth and has a broad powerband but is grumblier at idle than we'd like. Otherwise, there's a little wind noise around the A-pillars, but overall refinement is good.

    Should I buy one?
    This is the key question, I suppose. The cynic might ask why you'd have a taller, heavier and less efficient car than one BMW already produces.

    Yet the X1 positions itself quite neatly to counter this argument. It's more expensive than a 1-series (and vastly more practical), yet it's not as expensive as a 3-series Touring.

    It doesn't feel quite as complete as a 3-series, but for those who need the versatility of its tallness it's worth a punt.



     BMW X1




  • After market egzostların önemli markası Supersprint, X1 için de bir çalışma yapmış:

     BMW X1
  • Hamann'ın X1 uygulaması. Benim araçta xenon far yok. Önden aynı bunun gibi görünüyor:

     BMW X1


     BMW X1



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi topgear -- 19 Kasım 2010; 14:19:49 >
  • AC Schnitzer'im X1 uygulamaları. Bence güzel olmamış.

     BMW X1


     BMW X1


     BMW X1




  • Bu da diğer köklü bir Alman tuning firması Hartge'nin çalışması:

     BMW X1
  • AC'nin modunda tek sıkıntı jantların çok biçimsiz olması.. hele paspaslarına bittim
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gbriel

    Techzone selamlar..

    X1 opsiyon değişikliği onaylanmış. Çok şükür navigasyon ve ön park sensörü de gelecek :) Aracın proforma faturasını da gönderdiler. Araç Aralık ayında gelecekmiş ama teslimatı Ocak ayının 15 ine kadar yapabileceklermiş. Çok yoğunluk varmış. Satış temsilcim fatura Aralıkta kesileceğinden sadece bandrol artışından etkilenirsiniz o da en fazla 100 TL tutar dedi.

    Aslında bir bakıma iyi oldu çünkü araç Aralıkta trafiğe çıksaydı, Ocak sonunda 900 küsur TL MTV direk ödemem gerekecekti. Böylelikle Haziran a kadar mtv yi ertelemiş olacağız değil mi?

    Proforma daki opsiyonları tekrar ekliyorum. Hala opsiyon değiştirme yapabilirsiniz dedi. Ben ön ızgaraların krom olmasını sordum. X1 için henüz spor paket çıkmamış. Krom ızgaralar X5 ve X6 da spor paket ile birlikte geliyormuş. Ama krom ızgaralı örneklere google da görsel aramalarında metalik renklerde çokça rastlanıyor. Bu konuda bilgin var mı? Sonradan değiştirilebilme şansı var mıdır?

    Birde aracında 2. bir usb olup olmadığına bakacatın bakabildin mi? USB ses arayüzü almadığımdan umarım vardır.


    />


    />



    öncelikle hayırlı olsun. sakıncası yoksa bu özelliklerle araç anahtar teslimi kaç TL oldu. sayılar




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ilker1999


    quote:

    Orijinalden alıntı: gbriel

    Techzone selamlar..

    X1 opsiyon değişikliği onaylanmış. Çok şükür navigasyon ve ön park sensörü de gelecek :) Aracın proforma faturasını da gönderdiler. Araç Aralık ayında gelecekmiş ama teslimatı Ocak ayının 15 ine kadar yapabileceklermiş. Çok yoğunluk varmış. Satış temsilcim fatura Aralıkta kesileceğinden sadece bandrol artışından etkilenirsiniz o da en fazla 100 TL tutar dedi.

    Aslında bir bakıma iyi oldu çünkü araç Aralıkta trafiğe çıksaydı, Ocak sonunda 900 küsur TL MTV direk ödemem gerekecekti. Böylelikle Haziran a kadar mtv yi ertelemiş olacağız değil mi?

    Proforma daki opsiyonları tekrar ekliyorum. Hala opsiyon değiştirme yapabilirsiniz dedi. Ben ön ızgaraların krom olmasını sordum. X1 için henüz spor paket çıkmamış. Krom ızgaralar X5 ve X6 da spor paket ile birlikte geliyormuş. Ama krom ızgaralı örneklere google da görsel aramalarında metalik renklerde çokça rastlanıyor. Bu konuda bilgin var mı? Sonradan değiştirilebilme şansı var mıdır?

    Birde aracında 2. bir usb olup olmadığına bakacatın bakabildin mi? USB ses arayüzü almadığımdan umarım vardır.


    />


    />



    öncelikle hayırlı olsun. sakıncası yoksa bu özelliklerle araç anahtar teslimi kaç TL oldu. sayılar


    59.800 EURO. (%3 indirimli) Kasım ayında sipariş geçildi Aralık sonu geliyor. Trafiğe çıkış Ocak ayının ilk yada ikinci haftası olacak.




  • araç daimi 4x4 mü
    sizce ikinci el c220 mi bmw 5.20 mi
    yoksa 0 x1 mi
    birinden birini alcam
  • quote:

    Orijinalden alıntı: necipj

    araç daimi 4x4 mü
    sizce ikinci el c220 mi bmw 5.20 mi
    yoksa 0 x1 mi
    birinden birini alcam


    Araç daimi 4x4. BMW ye özel xdrive sisteme sahip. Tüm x serilerinde bu sistem kullanılıyor. 4 tekeri de tüm koşulları değerlendirerek yönetiyor. Techzone detaylı bilgi verir diye düşünüyorum çünkü bende detaylı bilmiyorum. Youtube da Audi quatto yu nasıl alt ettiğini gösteren videolar mevcut.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gbriel -- 27 Kasım 2010; 21:56:30 >




  • Audi'nin quattro sistemide başarılıdır ancak sürekli değişken 4 çeker sistemine sahip olduğu gibi ne yazık ki ihtiyaç olduğunda boşa dönen tekerleğin gücünü kesip ona verilecek olan gücü yere basan tekere iletemiyor.. sadece gaza çok fazla basarsanız yüksek devirlerde yere basan tekerlere giden gücü arttırarak çıkmanız söz konusu bu da arazi, kar gibi koşullarda normalden fazla yakıt sarfiyatı anlamına gelirken, yine arazi ve kar şartlarında yüksek güç, gereksiz patinaj ve yine istediğiniz yere çıkamama, istediğiniz gibi gidememe sorunu ile karşılaştırır sizi..

    X1 daimi 4x4 dür..
    ikinci el araç tavsiye etmem sıfır km X1 çok daha mantıklı olacaktır..
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.