Şimdi Ara

BÖYLE OLUR TOYOTANIN GARANTİSİ

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
5
Cevap
1
Favori
1.077
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar. 2011 model toyota corolla sahibiyim.Düzenli olarak aracımın bakımını Van Toyota Servisinde yaptırıyorum.Geçenlerde garanti süremin bitmesine 15 gün kala koltuk minderlerimde topaklanma olduğunu fark ettim. İster istemez hepimizin canını sıkar böyle aksaklıklar... Bende telefonla servis bakımlarımı sürekli yaptırdığım VAN Toyota bayisini arayarak durumu kendilerine bildirdim.Bana aracınızı görmek istiyoruz gelebilir misiniz diye sordular.Bende 160 km yol gidip aracımı gösterdim. Fotoğraf çektiler ve parçayı sipariş edip değişeceklerini söylediler. Bende 160 km geri döndüm. Tabi ben bu arada beni aramalarını bekliyorum fakat ne arayan ne soran...Ben kendim aradım parçanın geldiğini söylediler. Bende tamam geldiyse geleceğimi söyledim . bana o gün yetiştiremeyeceklerini bir gün sonra gelmemi söylediler. Bende
    gitmedim o gün art niyet aramayarak. Sonraki gün gittiğimde aracımı saat 9.30 da bıraktım.Bana bir saat gibi kısa bir sürede bitirilebileceğni söyledi ustalar.Aradan tam bir saat geçti ve aracımı almaya gittiğimde servis görevlisi bana aracımın garantisinin bugün dolduğunu ve bu sebeple parçanın kesinlikle değştirilemeyeceğini söylediler . Ben beynimden vurulmuşa döndüm. daha sonra VAN TOYOTA yı şikayet etmek üzere Toyota iletişim merkezini aradım benim şikayetimi aldılar ve beni tekrar aramak üzere telefonu kapattılar.Ben yine iki gün bekledim ama yine umursamaz bir müşteri hizmetleri malum.Ben kendim aradım beni yaklaşık 30 dakika telefonda beklettiler.Garantimin bittiğini ve hiç bir şekilde yardımcı olamayacaklarını söylediler. Özetle üçkağıtçı servis ve buna destek veren bir marka Müşteriye verilen değer bu kadar işte bilgi vermek istedim ....ben mağdur oldum başkaları olmasın....[/size]







  • Toyota bayisi olarak van bayisi boyle bir tutum sergilediyse 6 toyota alan 10 dan fazla aldiran biri olarak kiniyorum.Insanlari bir doseme icin bu kadar ugrastirmak hem ayip hem esnafligin kalibina sigmiyor.Türkiyenin en buyuk forumunda adami boyle afise ederler.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Toyotanın bu yaptıkları bir değil iki değil

    milyonlarca satıyorya nasıl olsa sen mağdur ol olma umru değil

    ayıp
  • Arkadaş senin servise başvurduğun ve arıza şikayeti yaptığın tarih belli..Hemen tüketici mahkemesine dava aç...Seni oyalayıp garanti süresi bitsin diye beklemişler...Çok açık.....Yüzde yüz kazanacağın bir dava....Birde avukat tut...kaybeden hem mahkemenin hem avukatın parasını ödüyor....sakın üç kağıda boyun eğme...haklısın...hakkını ara....
  • Başvuru tarihiniz garanti bitiminden önce olduğu için haklı konumdasınız. Hakkınızı arayın derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    BMW alsam kaskosu ne kadar olur?
    3 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.