Sağolsunlar öyle bir hale getirdiler ki araçla bir yere iki kişi bile gitsen araç pahalıya geliyor.800 km lik bir yere yolculuk yapacaktım.Baktım git gel 4-5000 lira,otoban parası,okkalı radar cezası vs derken bu iş bize pahalıya patlayacak en iyisi otobüs dedim.Eskuden olsa akla ilk araba gelirdi Valla 1000 er liradan gidiş dönüş bileti alıp cebe attım.İkramları var,uykusuz arac sürme derdi yok vs buraya kadar herşey iyi. Hatta valla bundan sonra en iyisi otobüs dedim. Fakat gel gelelim bunun da kötü yanları var kardesim.Bir kere ne hikmetse sıfır asfalt otobanda otobüs kaptırmış giderken araç içerisinde sürekli bir sarsıntı var.Yani sürekli bir sekme hali var ve hiç bitmiyor.Nasıl bir amortsör yapısı varsa mersedesi de öbürü de hepsi de yoldaki en ufak hatayı direk kabine yansıtıyor.Süspansiyonlar aşırı sert gerçekten.Yoldaki kabartma çizgilerde hafif çukurluklarda öyle feci bir ses geliyor ki sanki koltuk üstündeki eşya gözleri çatırdamadan kırılacak.Azer bülbül gibi titremekten telefonun ekranına doğru düzgün bakılmıyor.Aç karnına valla mide bulantısı baş ağrısı yaptı.Bu kadar kötü mü olur arkadaş?At arabasında gider gibi seke seke yokculuk mu olur?11 saatlik yolda pertim çıktı valla.Uyumak mümkün değil.Ufak bir çukura girse aracın icinde sesten kıyamet kopuyor.İki gün üst üste 1 saat bile uyumadan gidip geldim.Taş çeksem bundan iyi. Normalde böyle büyük araçlar otomobillere göre daha konforlu olması gerekmez mi?Vallahi billahi otomobillerin darbe emişi,konforu bu otobüslere göre cok daha iyi.Sürekli yolculuk yapanlara Allah kolaylık versin diyorum. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi ykaya1983 -- 21 Ocak 2025; 21:20:52 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Bu şehirler arası otobüsleri neden bu kadar konforsuz?
-
-
Travego'ya bindiyseniz normal, aşırı konforsuz hurda bir araç. Ama çok tercih ediliyor nedense.
Neoplan ve Setra ise konfor anlamında üst seviye ama onlar da eskisi gibi satılmıyor bizim ülkede, sebep fiyatı muhtemelen.
Çift ve tek dingil olayı da konforu etkiliyor, Türkiye'de çift dingil araç artık yok gibi bir şey.
-
Travego'ya konforsuz diyeni de gördükten sonra sanırım göreceğim fazla bir şey kalmadı.
Bunun dışında başlığı açan modeli yazarsa yorum yapılabilir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Neoplan Starliner'e göre Travego oldukça vasat bir araç konfor-yalıtım anlamında.
Keza Setra'da daha iyi.
90'lı yıllarda Türkiye'de Setra çok yaygındı.
-
Travego ve starliner aynı klasmanda. Setra zaten mercedes aldıktan sonra travego seviyesine erişemedi hiç. Saydıklarının hepsi güzel araçlar ama ilk mesajda yazdığına iyi bak. Travegoya çöp demişsin kardeş. Bu sektörün çöpü bellidir temsa safir.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Onları araçtan saymadım bile, ondandır. Mercedes'in en lüks ve konforlu aracı O404'dü, onun gibi bir araç bir daha da gelmedi.
-
Hangi otobüse bindiniz bilmiyorum ama ben en son geçen sene resimdeki kasa Travego ile 1.000km'lik yolculuk yaptım hiç rahatsız olmadım gayet konforlu idi.
Belki sizin bindiğiniz otobüste sorun vardır.
Ayrıca uzun otobüs yolculuklarında kesinlikle ön koltuktan yer alırım ayaklar uyuşuyor çünkü en önde daha rahat uzanıyorsun.
-
Setra-Starliner bunlar Travegonun fersah fersah üstünde araçlar.
Starliner konfor ve yakışıklılıkta Setrayı da döver bana göre. Ha ama işletmesi pahalı usta ve parça sıkıntıları olduğu için peronlardan çekildiler.
Arkadaşın bindiği araç Tourismo olabilir. Gerçekten kütük gibidir. Temsa Safir bile eğer koltukları çok daraltılmadıysa konforlu araçtır bundan.
Bunun haricinde geri kalanlar ortalama veya üstü bir konfor verir günümüzde.
-
Hocam bindiğim araç büyük ihtimalle setraydı.Fakat modelinin eski olduğuna yüzde yüz eminim.Gelirken temsa ile geldim ve setraya göre çok iyiydi.Bu otobüs firmalarının çoğu 10 yaşında eski araçları kullanıyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam gittiğim araç mersedes setraydı.Fakat bu otobüs firmalarının çoğu 10 yaş civarı eski modelleri kullanıyor.Eski.model olduktan sonra bana göre mersedes olması farketmiyor.Çünkü gelirken yeni model temsa ile geldim ve çok iyiydi.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam gelirken geldiğim araç temsaydı fakat yeni bir araçtı.Ve setraya göre çok daha iyiydi.Giderken gittiğim mersedes setra gerçekten berbat derecede kötüydü.Sanırım aracın yeni olmasıyla alakalı bir durum.Birçok firma bana göre sırf mersedes diye 10 yaşında ölü araçları kullanıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
amortisörleri kırılana kadar yaptırmazlar, uzun yol otobüsleri nereden para kısacağız diye düşünürler. cimriliktendir o konforsuzluk.
-
Bütün mesele bu. bunlarda amortisör yok ama körükler falan hasarlıdır, derme çatma yapılmıştır, dengeleyiciler arızalıdır, iptal edilmiştir vs..
Bu araçlarda konfor sorunu varsa koltuktan kaynaklanır, oturuş/açı ergonomisinden kaynaklanır. yoksa süspansiyonda sorun yoksa yol konforu hepsinde marka ayırmaksızın muhteşem.
-
Setralar iyidir. Sizin bindiğiniz araç dediğiniz gibi eski ve sıkıntılı olma ihtimali yüksek. Hala piyasada çalışan 2005-2010 arası setra ve travegolar var. İki araçta makyaj yediği için görüntüyü Bursada yeniliyorlar. Perona girdiğinde araç jilet ama yolculuğa çıktığınızda olay değişiyor.
-
bakımsızlık ve tek dingil olunca lastik hava basıncının artması.
kapasite yerine dingil sayısına göre ücretlendirme dangalaklığı son bulmalı.
-
Kesinlikle doğru.Bu araçların sıfır km olanlarıve 10 yaşında olanları ile görüntü neredeyse aynı gibi.Sırf mersedes diye sanırım bazı firmalar 10 yaşında araçlar kullanıyor.Bu da zamanla amortisörleri sertleştiriyor.Gelirken geldiğim yeni model temsa setradan iyiydi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
İzmire araba almaya giderken b...lu firmasına bindim otobüsün içinde bi motor uğultusu vardıki anlatamam. Motoru kucağımızda götürüyo gibiydik 5 saat boyunca. Otobüsten inince sanki 3 gündür aralıksız dövmüşler gibi hissetmiştim. Sırf geri otobüsle dönmemek için araba nasıl çıkarsa çıksın alıcam demiştim Allahtan araba söylenildiği gibi çıktıda rahat rahat arabayla döndüm. Birdaha otobüse tövbe
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
2005 model arabayı kullanmazlar belli bir yasin (15) üstünde şehirler arası tasimaciliginda kullanılamıyor. Konforsuzluk meselesi ise marka modelden ziyade aracın kondisyonu ile ilgili. Yoksa düzgün bir O403 bile yeterli konforu sunar.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
okurken muavinlik maceram olmuştu her otobüsle sefere çıktık. diğerleri starlinerın getir götürünü yapardı.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
her hatta yoktur heralde ama varsa pamukkale jumboyu ucaga tercih edebilirim.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
amortisörleri kırılana kadar yaptırmazlar, uzun yol otobüsleri nereden para kısacağız diye düşünürler. cimriliktendir o konforsuzluk. |
Travego'ya konforsuz diyeni de gördükten sonra sanırım göreceğim fazla bir şey kalmadı. Bunun dışında başlığı açan modeli yazarsa yorum yapılabilir. |
Travego ve starliner aynı klasmanda. Setra zaten mercedes aldıktan sonra travego seviyesine erişemedi hiç. Saydıklarının hepsi güzel araçlar ama ilk mesajda yazdığına iyi bak. Travegoya çöp demişsin kardeş. Bu sektörün çöpü bellidir temsa safir. |
Benzer içerikler
- arabada elektrik kaçağı nasıl anlaşılır
- esp asr arızası
- benzin bozulur mu
- yıllara göre araba fiyatları
- yahudi mercedesi
- byd han
- terramar fiyat
- togg bayisi nerede
- ami özellikleri
- dacia jogger yorumları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X