Şimdi Ara

BYD'nin piyasa değeri, Volkswagen, Ford ve General Motors'un toplamını geçti!

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
32
Cevap
0
Favori
995
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • BYD'nin piyasa değeri, Volkswagen, Ford ve General Motors'un toplamını geçti!
    Çinli otomobil ve batarya devi BYD'nin piyasaya değeri 162 milyar dolara ulaşarak, Volkswagen, Ford ve General Motors'un toplam piyasa değerini geride bıraktı.



    1000 kW şarj teknolojisi hisseleri yükseltti



    Geçtiğimiz gün, elektrikli otomobilleri neredeyse içten yanmalı araçların deposunu dolduracak kadar kısa sürede şarj etmeye olanak tanıyan yeni şarj cihazını ve Super-e Platform'unu duyuran Çinli üreticinin piyasa değeri, açıklamanın ardından %6 artarak 162 milyar dolara yükseldi. Böylece BYD'nin piyasa değeri, Volkswagen (66 milyar dolar), General Motors (49 milyar dolar) ve Ford'un (39,4 milyar dolar) toplamını geride bırakmayı başardı.



    Elektrikli araçlarda Tesla'nın en büyük rakibi olan BYD'nin piyasa değeri yıl başından bu yana %50 değer kazandı. En değerli otomobil şirketi ünvanını elinde bulunduran Tesla'nın piyasa değeri ise yıl başında bu yana %40 değer kaybederek 706 milyar dolara geriledi.



    Ayrıca Bkz.BYD'den 1000 kW'lık şarj ünitesi: 5 dk şarjla 400 km menzil



    1000 kW'a kadar güç çıkışı sağlayan Megawatt Flash Charger şarj cihazını duyuran BYD, bu şarj cihazlarıyla sadece 5 dakikada 400 km menzil kazanabilen Han L ve Tang L modellerinin de tanıtımını gerçekleştirerek gündeme damgasını vurdu. Şirket, bu şarj istasyonlarını Çin genelinde 4.000 noktada hizmete almayı planlıyor.



     




    Kaynak:https://www.aa.com.tr/tr/ekonomi/cinli-byd-volkswagen-ford-ve-general-motorsun-toplam-piyasa-degerini-gecti/3512597







  • Çinde 5 kodaman birleşip devleti arkasına alıp 6 senede 3 model duyurup sadece 1 tanesini banda koyup sınırlı miktarda üretip yurtiçinde bile muadil yabancı modellerden daha pahalıya satsa ve 2025 te 0 ihracat rakamını yakalasa adamı çalışma kampına gönderirler. Bunun muhalefet veya iktidarla hatta siyasetle en ufak alakası bile yok. Togg ön piyasa araştırması, üretim süresi, pazarlama gibi birçok alanda çuvallamış bir projedir.

    Çin muhtemelen verdiği teşviklerle ar-ge yapan şirketlere yatırımlarıyla bizim şu ana kadar iptal edilen rafa kaldırılan projeleride sayarsak yerli araba için yaptığımız yatırımın iki katını yapmıştır. Ama karşılığında 10 katını almaya başladı. Bizim Toggu bizden başka ne bilen nede duyan var. Sene 2025 daha hala ihracat rakamı yok arabanın.

    BYD 10 senedir elektrikli araç üretmiyor 2013 den önce içten yanmalı motor üretiyordu, 2013 de ilk defa seri üretim plug-in hibrit model üretti. Hatta daha önce Daimler ve Toyota ilede ortaklık yaptı ve hiçbir zamanda devlet zararını üstlenmedi bunu chery için falan deseniz anlarımda BYD çok uluslu hissedarları olan tamamen özel bir girişim iştirak. Sadece ar-ge yaptığı için Çin hükümetinin belirlediği teşviklerden faydalandı koşulları sağlayan tüm diğer üreticiler gibi (örn. seres,skyworth,hycan). BYD tamamen elektrikli EV araçlarıda 2022 de üretmeye başladı. Çinde verilen devlet teşviği ve muafiyetlerin çok daha iyisi Togga veriliyor 5 kodaman babasının hayrına bir araya gelmedi ama sonuç ortada BYD, Chery, Skyworth, Seres, Hycan nerede Togg nerede.

    Togg için kimse siyasi kavga yapmıyor yapılan yanlışlar eleştiriliyor sadece. Son 1 yılın elektrikli satış rekortmeni togg siyasi kavgayla ne alakası var? Devlet destek versin zaten ki togg alınabilir olsun. Ben diş hekimiyim şuan togg alamam mevcut ekonomimle. Bunun siyasetle ilgisi yok yani. Muhalefet ne yapmışta togg başarısız olmuş boş boş konuşmaya gerek yok.
    Ben duz vatandasim. Ne odedigime karsiliginsa da ne aldigima bakiyorum. Togg parasi versikten sonra togg alinabilecek arabalar icinde en zayifi. Su cinden gelen araclara koyulan %40 gumruk vergisi olmasa herkes 1 milyona son model araclara biniyordu. Yani toggu siyasilestirmek gereksiz. Vatandas gozuyle bile alinacak bisey degil.
  • Çin muhtemelen verdiği teşviklerle ar-ge yapan şirketlere yatırımlarıyla bizim şu ana kadar iptal edilen rafa kaldırılan projeleride sayarsak yerli araba için yaptığımız yatırımın iki katını yapmıştır. Ama karşılığında 10 katını almaya başladı. Bizim Toggu bizden başka ne bilen nede duyan var. Sene 2025 daha hala ihracat rakamı yok arabanın.

  • "Çin malı kanka alınmaz kanka parçası yok kanka "

  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Siyasi görüşü olan bir araba için gayet doğal bence.

  • Bu nasıl bir firmaymış 900bin çalışanı varmış. 200bin de daha alacaklarmış.
    quote:

    https://www.msn.com/en-ca/money/topstories/busy-car-giant-hires-200-000-in-just-3-months/ar-AA1u6hKB



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi rx7enes -- 19 Mart 2025; 11:21:58 >
  • wolwes kullanıcısına yanıt

    İhracat rakamı 3 galiba yanında götürüp devlet başkanlarına ev hediyesi olarak vermişti BYD'nin piyasa değeri, Volkswagen, Ford ve General Motors'un toplamını geçti! 

  • Bizde ise siyasi kavgaya çekiliyor Togg yazık.

    Muhalefet nihayet AKP liderine olan düşmanlığı Togg’a yöneltmeyi başardı.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • gun kullanıcısına yanıt

    Çinde 5 kodaman birleşip devleti arkasına alıp 6 senede 3 model duyurup sadece 1 tanesini banda koyup sınırlı miktarda üretip yurtiçinde bile muadil yabancı modellerden daha pahalıya satsa ve 2025 te 0 ihracat rakamını yakalasa adamı çalışma kampına gönderirler. Bunun muhalefet veya iktidarla hatta siyasetle en ufak alakası bile yok. Togg ön piyasa araştırması, üretim süresi, pazarlama gibi birçok alanda çuvallamış bir projedir.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 19 Mart 2025; 13:28:26 >
  • Ben duz vatandasim. Ne odedigime karsiliginsa da ne aldigima bakiyorum. Togg parasi versikten sonra togg alinabilecek arabalar icinde en zayifi. Su cinden gelen araclara koyulan %40 gumruk vergisi olmasa herkes 1 milyona son model araclara biniyordu. Yani toggu siyasilestirmek gereksiz. Vatandas gozuyle bile alinacak bisey degil.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • wolwes kullanıcısına yanıt
    Çin’den uzaksınız sanırım.

    Bu şirketler on yıldır elektrikli üretiyorlar geçen sene 100 markadan 4’ü ilk defa kar açıkladı.

    Bu şirketlerin ar-ge’lerinin tüm masrafını devlet üstlendi. Ar-ge sonuçlarını aldı diğer şirketlerden istedikleri ile paylaştı.

    Araba satabilsinler diye elektrikli olmayan arabaların şehirlerden plaka almasını yasakladı.

    Üretimlerinde halen %40’a varan kısmını her aracın devlet cebinden ödeyebiliyor.

    Bunlara rağmen Çin’de bu araçlar siyasi değil doğru iş yapıyorlar biz 1/10’unu yapmamış devlet siz ne diyorsunuz.

    Tesla’nın kurulduğunda yaşadıklarını yazmıyorum bile. Çin dediğiniz için oradan anlattım.

    Bu arada Çin yeni yeni ihracata başladı bir sürü markasıda yapmadı bile. Biz 3 senede yaparsak büyük başarı olur adamlar 8-9 yılda yaptı her şeyi ile haksızlık ediyorsunuz.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gun -- 19 Mart 2025; 14:49:51 >
    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Togg için kimse siyasi kavga yapmıyor yapılan yanlışlar eleştiriliyor sadece. Son 1 yılın elektrikli satış rekortmeni togg siyasi kavgayla ne alakası var? Devlet destek versin zaten ki togg alınabilir olsun. Ben diş hekimiyim şuan togg alamam mevcut ekonomimle. Bunun siyasetle ilgisi yok yani. Muhalefet ne yapmışta togg başarısız olmuş boş boş konuşmaya gerek yok.

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MrKonyar M kullanıcısına yanıt
    Başarız olan bir şey yok bence başarılı sadece etrafımızdan duyduklarımı anlatıyorum Togg almam siyasi. Laf yerim, ak partili derler vs. vs. Bir sürü şey duyuyoruz ben editörüm önerdim diye bana Ak partili muamelesi görüyorum.

    Öyle bir arabayı kötülemişki millet ben iyi diyince beni ikna etmeye çalışıyor. Yahu biz içindeyiz, editörüz biliyoruz vs.

    < Bu ileti iOS uygulamasından atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    BYD 10 senedir elektrikli araç üretmiyor 2013 den önce içten yanmalı motor üretiyordu, 2013 de ilk defa seri üretim plug-in hibrit model üretti. Hatta daha önce Daimler ve Toyota ilede ortaklık yaptı ve hiçbir zamanda devlet zararını üstlenmedi bunu chery için falan deseniz anlarımda BYD çok uluslu hissedarları olan tamamen özel bir girişim iştirak. Sadece ar-ge yaptığı için Çin hükümetinin belirlediği teşviklerden faydalandı koşulları sağlayan tüm diğer üreticiler gibi (örn. seres,skyworth,hycan). BYD tamamen elektrikli EV araçlarıda 2022 de üretmeye başladı. Çinde verilen devlet teşviği ve muafiyetlerin çok daha iyisi Togga veriliyor 5 kodaman babasının hayrına bir araya gelmedi ama sonuç ortada BYD, Chery, Skyworth, Seres, Hycan nerede Togg nerede.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 19 Mart 2025; 15:33:55 >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Toggu politize eden de chpydi ya 😅 Her haltın bu kadar politize edildiği başka bir ülke yok. İçtiğin kahve bile politik mide bulandırıcı halde. Huzur akıyor ülkeden maşallah.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xloud -- 19 Mart 2025; 15:48:40 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu Çinlilerden nefret ediyorum ama işlerini iyi yapiyorlar ve boyke giderse her sektörde lider olacak markalara sahip olacaklar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • gun kullanıcısına yanıt

    Evet sizin gibi saf adamlar akp'nin her güzellemesine kapılıp onların değirmeninine su taşımaya devam ediyor.Muhalefet siyasi kavgalara kurban ediyormuş..Siyasi kavganın muhalefet ile alakası yok.Togg zaten siyasi bir proje.Bu hükümet iktidarda kaldığı sürece öyle kalacak.Akp seçmeni aktroller togg icin en ufak bir sey söylense havlamaya hazır bekliyor.Elestirene devlet düşmanı,vatan haini diyerek laf söyletmiyor.Siyasetin kralını yapanlar belli kusura bakma kardeş


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cidden yukarıda ki tüm mesajları okudun ve gelip şu mesajı mı yazdın. Cidden okuduğunu anlama sıkıntısı yaşayan sensin ama neyse benden duymuş olma hayatına devam et, elbet direkt yüzüne karşı söyleyen birileri çıkacak. Ayrıca verilerle ve sayılarla destekleyebileceğin bir argümanında olmadan tabiri caizse kıraathane ağzıyla salyalar saçarak bomboş mesajlar atma Ahaber forumuyla karıştırdın galiba burası Donanım Haber forumu.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi wolwes -- 19 Mart 2025; 19:50:27 >
  • gun kullanıcısına yanıt
    Ben ağır muhalifim ama t10f bekliyorum belki alınabilir düzeye gelir diye. Ama onda da ısı pompası olmazsa almam çünkü çevremde t10x alıp menzili kışın yarı yarıya düşen çok kişi var. Konyada yaşıyorum kışlar öyle sahil şeridi gibi ılıman geçmiyor mecburen menzil güven vermeli. Eleştirirken yapıcı eleştirmek lazım. İktidardakiler bugün var yarın yok ama togg hep kalmalı.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MrKonyar -- 19 Mart 2025; 20:9:21 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • MrKonyar M kullanıcısına yanıt

    Çok güzel söylemişsiniz eleştirirken yapıcı olmak gerek, evet ama neden togg hep kalmalı sonuçta devletin itirmesiyle 5 tane özel sermaye girişiminin sadece kâr gözeterek giriştiği bir proje. Eğer zaten bu 5 özel sermaye vatanını milletini yeteri kadar sevseydi kâr/zarar gözetmeksizin daha devlet bu işe el atmadan yıllar önce, özel sermaye olarak kendileri bu işe girip bütün halkın ulaşabileceği en ucuz modelle başlayıp ortaya düzgün birşey koyarlar zaten peşinede hem devlet hem halk bu girişimlere sahip çıkar kollardı. Şuan tüm dünyanın ticaret savaşına giriştiği bir dönemde tüm ithalat ürünlerine vergiyi arttırdığı bir döneme giriyoruz biz bu arabayı kime ihrac edicez nasıl rekabet edicez. Bakın devlet zararını karşılamayı bıraksın toggun arkasında ki 5 özel sermaye nasıl bırakıp kaçıyor projeyi. Yani bugün togg olur yarın rogg olur neden kendi çıkarını, vatanın milletin çıkarının önünde görenlere sahip çıkalım. Dünya ve Türkiyenin içinde bulunduğu berbat süreç ve Türkiyenin henüz özel girişim bilinci olmadığı dönemde Nuri Demirağ, Vecihi Hürkuş gibi asıl sahip çıkılması gereken kişilere sahip çıkılmadı. Şimdi Turkcell, Zorlu, bmc, tobb, anadolu gibi zararını vergiden karşılayan ortaklığa neden sahip çıkayım.





  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.