Chery fanboyları ve esnafları basmış konuyu. Firmayı değilde personeli kötületme derdindeler. Kendilerini kandırıyorlar. Prestij derdi olmayan bu tip markalardan alışveriş yapmamak için ilk mesajı okudum bana yetti. |
Chery Bayisi Tarafından Darp Edilmem (6. sayfa)









-
-
Bu nasıl bir olaydır. Şok oldum resmen. Geçmiş olsun hocam. Konuyu takibe aldım. Gelişmeleri merak ediyorum.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
.
-
Bu mesajınız sonrası şikayetvar'da bir araştırma yaptım. Karşıma ilk çıkan şey diğer bayilerin 8.000-8.500 TL'ye yaptığı bakımı bu arkadaşların 10.000 TL'ye yapıyor olması şeklinde bir şikayet oldu. 15.000 bakımı için ben de bu adamlara 10.000 küsur lira ödemiştim, sanırım kazıklanmışım :)
www.sikayetvar.com
Chery Servis Ücretlerinde Adaletsizlikhttps://www.sikayetvar.com/bzl-otomotiv/chery-servis-ucretlerinde-adaletsizlikSavcılığa suç duyurusunda bulunduk hocam, savcı kamera kayıtlarını talep etti. Maalesef servis alanı dahilinde kapalı alanda olduğu için kendi kamera kayıtlarından başka bir şey yok. Bu kadar suçun üzerine kamera kayıtlarını silip delil karartmak gibi bir saçmalığa kalkmazlar artık diye umuyorum.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstolunay -- 30 Mart 2025; 10:25:34 >
-
olayı firmaya bağlamak yanlış. firma sizin arkanızda durmaz ise o zaman firmaya bağlayın konuyu. servisin yavuşaklığı bu tamamen
-
adam firmada kötü servis almış aracı arızalı dolaşmış firma kaç kere düzeltmemiş araca da zarar vermiş sonra firma çalışanlarından dayak yemiş kime bağlayacak
-
Çok geçmiş olsun .
-
Olay firmanın tabelası altında olmuşken nasıl olacak da firmadan bağımsız değerlendireceksin? Şöyle düşün bir Burger King restoranına gittin ve burada yediğin yemekten zehirlendin. Gittiğin restoranın işletmecisi Burger King restoranı işletme hakkını almış XYZ adlı bir firma olsun. Böyle bir durumda ben Burger King'de mi zehirlendim dersin yoksa XYZ firmasında mı zehirlendim dersin? Bak aynı dükkanda, geri kalan her şeyi aynı bırakıp sadece Burger King tabelasını XYZ ile değiştirsek gitmezsin oraya, çünkü sana güven veren markanın kendisi.
Kaldı ki adam anlatmış zaten 2-3 gün Chery'den kimse dönüş yapmamış adama, konuyu sadece servise yıkmakla olmaz. Hadi diyelim senin dediğin gibi sadece ama sadece servisten kaynaklansın durum. Bugün Chery, Nissan, KIA dediğin firmalar milyar dolarlık şirketler; kime bayilik verdiklerini çok iyi araştıracaklar öyle sırf parası var diye eşkıyaya, mafyaya bayilik verirsen ve senin tabelan altında bir suç işlenirse sen de sorumlu olursun bu suçtan. Ben arkadaşın yerinde olsam sadece Chery ile yetinmem Nissan ve KIA'ya da dava açarım.
-
Aslında sorun Chery falan değil. Sorun bizim kendimizde. Sorun distribütör firmalar, bayiler, satış temsilcilerinde. Sorun tüketicinin düdüklenmesini sağlayan sistemin ta kendisinde. Bugün malum siteleri açın, peugeot, vw, bmw, opel, hyundai, honda vs.. yaşadığı rezaletleri okuyun. Yani böyle bir sorunu o markaya yıkmak çok doğru olmaz. Hadi Chery almayalım ve bize işini doğru dürüst yapan bir marka söyleyin.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
bu firmalarda adam dövmüyorlar yalnız
-
Çinli araç alınmaz bu net
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Dövmekten beter edenler var.
Davalık olmamak için marka ve bayi ismi yazmadan söylüyorum. Şu an ki 7-8 milyon bandında bir araç alındı patrona makam aracı için. Sıfır km aracı 3 sene sonra değişim için satmak istediğimizde aracın kaputu, tavanı vs sağlam hasar yemiş ve boya görmüş. Meğerse araç gemide hasar görmüş ve bayi satarken bunu bile bile satmış. Hiçbir sonuçta alamadık.
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
çok geçmiş olsun
yeni araç alma düşüncelerim vardı ve bu konuya denk geldikten sonra Chery markasının yanından geçmeyeceğim
-
Üstadım çok geçmiş olsun bende Gaziantep deyim okuyunca şok oldum hatta geçen hafta konuştum burası ile tiggo 8 max almak için çok kibar ilgili davrandılar bayramdan sonra test sürüşüne gidecektim şimdi geri düşünmeye başladım alsam mı almasam mı diye,
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu chery ile alakalı değil oradaki adamlarla alakalı
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
kesinlikle huawei s800 vs maybach test videosu paylaştı huawei reklam olarak maybachı kiralamış test edeceğini bile söylememiş lastiklerini indirmiş 4 çekeri kapamış öyle test etmiş sahte olduğunun haberlerini okuyabilirsiniz daha baştan her şeyleri sahte
-
nasıl cherry ile alakalı değil cherry araç hatalı cherry bayisine götürmüş yapamamışlar bide kabalaşmışlar araca zarar vermişler ve adamı bayide bayi çalışanları dövmüş
-
Bu adamları nereye koyarsan koy bu küfürleri eder istersen Rolls Royce sat Aracın rot balans bozuk olması her arabada görülebilir ama bu bayiideki adamları her yerde bulamazsın 😂
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
Hayir isleyip ozet paylasalim:
Bir yıl önce Chery marka Omoda 5 araç satın alan kişi, aracın sağa çekme sorununu defalarca servise bildirmesine rağmen çözüm alamadı. Yetkililer sorunu kabul etse de düzeltmediler. Hukuki süreç başlattı. 15.000 km bakımında serviste aracın farı kırıldı, sonra da servis çalışanları tarafından darp edildi, ağır hakaret ve tehditlere maruz kaldı. Araçta hasar ve eksik eşyalar fark etti. Polis çağırdı, darp raporu aldı, savcılığa suç duyurusunda bulundu. Chery yetkilileri başta ilgilense de sonrasında geri dönüş yapmadı. Kamera kayıtlarının dava dosyasına eklenmesi bekleniyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Geçmiş olsun bende 2 senedir omoda var hiç bir sorunum yok sizin şansınız üstüne bide dayak yemek olmuş umarım hakkınızı alırsınız
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X