< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Chery Bayisi Tarafından Darp Edilmem (4. sayfa)









-
-
Teşekkür ederim. Servisten servise çok fark var. Buradaki servis 650 km'deki aracın şasisini gevşetip yeniden sıktı, biraz da ondan düzen tutmuyor gibi benim araç.
Bu arada bu yaşadığım darp olayı her ne kadar Chery marka aracımdan kaynaklı olarak başıma gelmiş olsa da, bu adamlar aynı yerde hem Chery hem Nissan hem de Kia servisi olarak faaliyet gösteriyorlar. Örneğin aracımın markası Nissan olsaydı da aynı şeyleri yaşayacaktım belki de. Ha burada Nissan'ın tavrı nasıl olurdu onu bilemiyorum tabi ki.
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Evine aldığı Çin malı su ısıtıcıyla, kasabasindaki 1milyoncu ile otomobil kıyaslayan insanlar var, böyle bir eğitim düzeyi gerçekten hiçbir platformda yok.
Yaşadığınız ülkeyi tanıyın,. tüketiciyi insan yerine koyan firma bir elin parmağını geçmez, hatta firma değil bayi diyelim sadece. Genel olarak hiçbir firma Turk tüketicisini kaale almaz geçistirir gönderir. Bizleri koruyacak olan firmalar degil devlettir, firmalar ne olursa olsun kâr amacı güder, senin sorunun benim sorunum her zaman 2. plandadır sermaye için
ekşi sözlük
28 mart 2025 bmw özgörkey rezaletihttps://eksisozluk.com/28-mart-2025-bmw-ozgorkey-rezaleti--7960896?a=popular
Buyrun bunu da evinizdeki Alman mali tost makinesiyle kiyaslayin
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi A.J. Pacino -- 30 Mart 2025; 13:33:29 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
ilk defa bir chery konusunda moueson yok hayret
< Bu ileti iOS uygulamasından atıldı > -
toplam kalite ortada işte..
çinli yapınca çokmu kaliteli oluyor...
aç şikayet varı bak
bu aracın şikayet sayısı ile
bir japonun şikayet sayısına..
yaptıkları ürün sundukları hizmet ortada işte.
istisnalar kaideyi bozmuyor.linkteki örnek ile bu konu bağdaşmıyor bile
sadece mağduriyet var hepsi o.
-
Ozet:
Bu kişi, Chery marka bir araç satın aldıktan sonra yaşadığı sorunları ve en sonunda Gaziantep Chery bayisinde uğradığı darp olayını anlatıyor.
- Araç Problemleri:
- 1 yıl önce yeni doğacak kızı için Chery Omoda 5 Excellent modelini satın aldı.
- Aracın sağa çekme sorunu vardı; Gaziantep servisi sorunu çözemedi.
- Chery yetkilileriyle yapılan görüşmeler ve mühendis incelemeleri sonuçsuz kaldı.
- Araçta ABS çalışmama, emniyet kemeri arızası, adaptif hız sabitleyicinin düzgün çalışmaması gibi birçok sorun tespit edildi.
- Mahkemeye başvuruldu ve bilirkişi incelemesi bekleniyor.
- Yetkili Serviste Yaşananlar:
- Aracını 15.000 km bakımına götürdüğünde, teslim aldıktan sonra sağ arka farın kırıldığını fark etti.
- Servis, kırığın kendilerine ait olmadığını iddia etti ancak avukat aracılığıyla itiraz edilince far değiştirildi.
- Evrak imzalarken servis yetkilisiyle tartışma çıktı ve fiziksel saldırıya uğradı.
- 15-20 kişilik bir grup tarafından darp edildi, tehdit edildi ve aracına müdahale edildi.
- Servis müdürü, ailesine yönelik tehditler savurdu.
- Polis çağrıldı, darp raporu alındı ancak servis çalışanlarının baskısı nedeniyle ilk aşamada şikayetçi olamadı.
- Chery Genel Merkezi ile İletişim:
- Chery Genel Müdürü Ahu Turan’dan destek istese de dönüş alamadı.
- Chery’nin avukatları süreci araştıracaklarını belirtti, ancak mağdur taraf zaman kazanılmaya çalışıldığını düşündü.
- Son olarak savcılığa suç duyurusunda bulunuldu ve kamera kayıtları mahkemeye sunulacak.
Özetle, araçtaki kronik sorunlar çözülememiş, servisle yaşanan anlaşmazlık fiziksel şiddete dönüşmüş ve hukuki süreç başlatılmış.
-
Vallahi şu konuyu okuyunca benim bile sinirim tepeme çıktı.Yaşadımlarınız gerçekten yenilir yutulur cinsten degil.Yasadığınız olay ancak pakistan,hindistan,somali gibi ülkelerde olacak bir durum.Bu saatten sonra servis ile yüz göz olmadan muhatap olmadan hukuki anlamda yapacağınızı yapın.Böyle can güvenliği olmayan bir servise de size yeni araba vereceğiz deseler de tek başınıza gitmeyin.Zannedersem sizi telefonda arayan servis müdürü,genel müdüre karşı da yumuşak davranıyorsunuz.Bir daha aradığında ağzının payını vermeniz gerekir.
Öte yandan bir antepli olarak bu olayın antepte yasanması da beni hiç şaşırtmadı
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Hocam cok gecmis olsun, umarim dava sonuclanir hatta Bayilikleri elinden alinir..Insallah diye de dua ediyorum..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
geçmiş olsun. hem para ver hem darp edil. memleket artık şaşırtmıyor.
-
Olay gerçek mi bilmiyorum ama gerçekse kamera kayıtlarını silmişlerdir. Bana ilginç gelen Chery genel müdürü öyle telefon arayıp ulaşılabilen biri mi.
-
Bayiliklerinin ellerinden alınacağını hiç sanmıyorum dostum. Baksanıza kaç gün olmuş genel merkez bir aksiyon almamış. Bugün benim iki şubeli restoranım olsa birinde ben diğerinde birader dursa ve biraderin durduğu şubede kavga çıksa uçarak dahil olurum konuya.
-
Sadece Ahu Hanım'ın değil neredeyse tüm Chery üst yönetiminin şirket hatlarına ait numaralar var bende. Bu numaralar bizzat kartvizitlerinde yazan ve iş için kullandıkları numaralar olduğundan ulaşmak çok da zor değil.
-
Niye bütün üst yöneticilerin cep telefonları sende var?
-
Araçla ilgili sorun yaşayıp serviste çözemeyince Ahu Hanım'a ulaştıktan sonra beni arayan kişiler var çünkü. Atıyorum Ahu Hanım konuyu İlkay Bey'e havale etmiş. İlkay Bey beni arayınca haliyle numarasını öğrenmiş oluyorum. Ya da biri ile mail trafiği olmuş oluyor, oradaki imzasında yazıyor numarası. Bir dönem o kadar çok kişiyle görüşmek zorunda kaldım ki nerdeyse tüm üst yönetiminin numarası birikti zamanla :)
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi mstolunay -- 29 Mart 2025; 21:50:31 > -
bence satın kurtulun hocam. cherye binmektense egea ya binmek daha mantıklı..
-
Bariz sorunları ve kusurları olan bir aracı bu kusurları bile bile satıp başkasının günahına girmekle sorunun çözüleceğini düşünmüyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: mstolunayBariz sorunları ve kusurları olan bir aracı bu kusurları bile bile satıp başkasının günahına girmekle sorunun çözüleceğini düşünmüyorum.
cherynin sıfırını alsalar bile aynı sorunlarla karşılaşılacak insanlar. o yüzden satın gitsin..
-
Böyle bir mantık olabilir mi yahu? Ayıplı malın ayıbını gidermek üreticiye-satıcıya düşer. Sorunlu aracı satayım ben kurtulayım ama papaz kaçtı gibi kimin elinde patlarsa patlasın bana ne. Böyle ahlaksızca bir yaklaşım olabilir mi?
-
hee herkes ahlaklıydı ama tek ben ahlaksızım öyle mi? adamı dövmüşler. adam şimdi senelerce mahkeme ile uğraşacak. bi yandan da sorunlarını çözmek için uğraşacak. her arabayı kullandığında tedirgin olacak. bu arada mahkeme 10 sene sonra bitse bile adalet tecelli etmeyecek. ama ahlaksız benim öyle mi? yav he he..
-
Geçmiş olsun , umarım sorunun çözülür ve markayı alacaklar bu sorunlara dikkat eder.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X