ARKADAŞLAR C.CRUZE ALMAK İSTİYORUM AMA BU FORUMLAR ÇOK KAFA KARIŞTIRIYOR, 33000 LİRA BÜTCEM VAR, LİNEAMI FULUENCEMİ YOKSA CRUZEMİ KARAR VEREMİYORUM, LÜTFEN YARDIM.
cruze yaklaşmayın derim , bayiiler kapandı parca sıkıntısı yaşarsınız. Her ne kadar opel temin etsede sıkıntı mutlaka olacaktır.
Tüm parçaları yeni astra sedan ile aynı. Ls modelini bulun. F/p olarak mantıklı bir araç. Motor filan hep opelle aynı. Sadece kasa farklı öyle düşünün.
quote:
Orijinalden alıntı: akademiamania
Tüm parçaları yeni astra sedan ile aynı. Ls modelini bulun. F/p olarak mantıklı bir araç. Motor filan hep opelle aynı. Sadece kasa farklı öyle düşünün.
VALLA ŞİMDİ KAFAM YİNE KARIŞTI, CRUZE ALINMALIMI ALINMAMALIMI. ÜRETİM DURDU DENİLIYO FAKAT OPELLE AYNI SİSTEM VS.
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
VALLA ŞİMDİ KAFAM YİNE KARIŞTI, CRUZE ALINMALIMI ALINMAMALIMI. ÜRETİM DURDU DENİLIYO FAKAT OPELLE AYNI SİSTEM VS.
Alıntıları Göster
Üretimler dursa da firmalar 10 yıl parça tedarik etmek zorundalar, ülkemizde de bu kadar cruze varken parça sıkıntısı yaşanmaz, kafanızın karışmasına gerek yok alabilirsiniz ama otomatik almamanızda fayda var zira motor ve şanzıman uyumlu değiller.
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
Üretimler dursa da firmalar 10 yıl parça tedarik etmek zorundalar, ülkemizde de bu kadar cruze varken parça sıkıntısı yaşanmaz, kafanızın karışmasına gerek yok alabilirsiniz ama otomatik almamanızda fayda var zira motor ve şanzıman uyumlu değiller.
Alıntıları Göster
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Alıntıları Göster
ŞİMDİ ANLADIM HOCAM ÇOK TEŞEKKÜR EDERİM.
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
quote:
Orijinalden alıntı: rbatasoy
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
Evet 6 ileri idi, misal hafif rampa çıkıyorsun 4. viteste gidiyor araba bağırıyor araba 5. vitese geçiyor yığılıp kalıyor, 4. ve 5. vites arasında gidip geliyor araba, benim yaşadığım sıkıntı bu yöndeydi.
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: rbatasoy
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
Evet 6 ileri idi, misal hafif rampa çıkıyorsun 4. viteste gidiyor araba bağırıyor araba 5. vitese geçiyor yığılıp kalıyor, 4. ve 5. vites arasında gidip geliyor araba, benim yaşadığım sıkıntı bu yöndeydi.
Alıntıları Göster
Cruze artık bitmiş gitmiş el fatiha .alırsınız kardeşiniz olur satamazsınız ileride .Linea yampiri ve gereksiz bir araç..bunların arasında elbette ki Fluence
Bence alınabilir, servislerinin kapanacağını düşünmüyorum bu kadar araç varken 80 model Araçların bile parçası bulunabiliyor. bütçenize uygun çok araç var. Cruze mantıklı bir Seçenek 2012 manuel lt paket olabilir.
Yil olmus 2015 hala Chevrolet kapandi arac elinde kalircilar bitmedi gitti
2011 ve ustu Cruze alacaksaniz alacaginiz arac en az Lt olsun. 2011 ve sonrasinda Ls versiyon baz versiyondur ve donanim acisindan biraz fakirdir hiz sabitleyici vs yoktur ama tum guvenlik tum Cruzelarda aynidir. Eger dijital otomatik klima isterseniz Plus modellere bakin. Pluslarda ayrica far ve yagmur sensoru ile krom cam citalar vardir. Plus versiyon en rahat klima tuslari bolgesindeki AUTO tusuyla anlasilir bu tus yoksa arac plus degildir. WTTC Sport Design edition fabrikasyon body kite sahip araclar olup jantlar 17 dir. Sport versiyon makyajli kasa olarakta bilinir ve 2012 6. aydan sonra uretim tum araclar makyajli kasadir. Sunroof baz versiyon haric her versiyonda opsiyon olarak satilmistir.
quote:
Orijinalden alıntı: discrepancy
2011 ve ustu Cruze alacaksaniz alacaginiz arac en az Lt olsun. 2011 ve sonrasinda Ls versiyon baz versiyondur ve donanim acisindan biraz fakirdir hiz sabitleyici vs yoktur ama tum guvenlik tum Cruzelarda aynidir. Eger dijital otomatik klima isterseniz Plus modellere bakin. Pluslarda ayrica far ve yagmur sensoru ile krom cam citalar vardir. Plus versiyon en rahat klima tuslari bolgesindeki AUTO tusuyla anlasilir bu tus yoksa arac plus degildir. WTTC Sport Design edition fabrikasyon body kite sahip araclar olup jantlar 17 dir. Sport versiyon makyajli kasa olarakta bilinir ve 2012 6. aydan sonra uretim tum araclar makyajli kasadir. Sunroof baz versiyon haric her versiyonda opsiyon olarak satilmistir.
yorumlar için teşekkür ederim, çok yardımcı oldunuz emeğinize sağlık
2011 wtcc otomatik tüplü modelini 31.000 anlaşmıştık son anda vazgeçtim almaktan, arabaya bindigimizde sanki biraz konfor eksikliği var gibi. Vitesi aisin in 6 ileri otomatik tuhaftır otomatik vitesi opele göre daha iyi(easy tronik) en kötü yanı halk nezdinde kötü algisi yoksa diğer atmosferik motorlardan 1 litre maksimum 2 fazladan lpg yakabilir.
quote:
Orijinalden alıntı: mpolat35
2011 wtcc otomatik tüplü modelini 31.000 anlaşmıştık son anda vazgeçtim almaktan, arabaya bindigimizde sanki biraz konfor eksikliği var gibi. Vitesi aisin in 6 ileri otomatik tuhaftır otomatik vitesi opele göre daha iyi(easy tronik) en kötü yanı halk nezdinde kötü algisi yoksa diğer atmosferik motorlardan 1 litre maksimum 2 fazladan lpg yakabilir.
Easytronic, manuelden devşirme yarı otomatik. Cruze 6 ileri tam otomatik.
Birbiri ile uzaktan yakından alakaları yoktur.
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: rbatasoy
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
Evet 6 ileri idi, misal hafif rampa çıkıyorsun 4. viteste gidiyor araba bağırıyor araba 5. vitese geçiyor yığılıp kalıyor, 4. ve 5. vites arasında gidip geliyor araba, benim yaşadığım sıkıntı bu yöndeydi.
Kullanım ile alakalı.
Otomatik vitesli araçlar için sağ ayak herşeydir. Pedala uygulanan baskı ile tüm iş yapılabilir.
Tecrübe ve zaman ile olumsuz gibi gözükenin aslında % 50 den fazla sürücü kaynaklı olduğunu anlarız.
Ben 11küsür yıldır çeşitli otomatik araçlara sahip oldum ve kullandım. Aracı iyi tanımak ve ona ayak uydurmak çok önemli.
quote:
Orijinalden alıntı: Panthér
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: rbatasoy
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
Evet 6 ileri idi, misal hafif rampa çıkıyorsun 4. viteste gidiyor araba bağırıyor araba 5. vitese geçiyor yığılıp kalıyor, 4. ve 5. vites arasında gidip geliyor araba, benim yaşadığım sıkıntı bu yöndeydi.
Kullanım ile alakalı.
Otomatik vitesli araçlar için sağ ayak herşeydir. Pedala uygulanan baskı ile tüm iş yapılabilir.
Tecrübe ve zaman ile olumsuz gibi gözükenin aslında % 50 den fazla sürücü kaynaklı olduğunu anlarız.
Ben 11küsür yıldır çeşitli otomatik araçlara sahip oldum ve kullandım. Aracı iyi tanımak ve ona ayak uydurmak çok önemli.
Alıntıları Göster
Cruze eskiden kalma atmosferik motor ilerleyen kilometrelerde subabların erimesi , almamak için en büyük neden Renoların motorları LPG için daha uyumlu diye biliyorum.
quote:
Orijinalden alıntı: Panthér
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: rbatasoy
quote:
Orijinalden alıntı: allstar34
quote:
Orijinalden alıntı: nemotti1453
TEŞEKKÜR EDERİM BAYAĞI YARARLI OLDU BENIM İÇİN, AYRICA OTOMATİK VİTESLERDEKİ SORUNU ILK DEFA DUYDUM, AZ DAHA NAÇABİLİRSENIZ O KONUDADA AYDINLANMIŞ OLACAĞIIM...
Şanzımanda sorun var demedim, uyumsuz olduğu yazdım. Otomatik bir cruze ile İstanbul-Ankara gidip geldim oradan biliyorum, vites oranları iyi ayarlanmamış ve kararsızlıklar yaşıyor, ancak manuel moda alıp kendiniz kullanırsanız bir nebze daha iyi.
Konuyu biraz daha acar misiniz? Merak ettim vites oranlari meselesini. 6 ileri miydi?
Evet 6 ileri idi, misal hafif rampa çıkıyorsun 4. viteste gidiyor araba bağırıyor araba 5. vitese geçiyor yığılıp kalıyor, 4. ve 5. vites arasında gidip geliyor araba, benim yaşadığım sıkıntı bu yöndeydi.
Kullanım ile alakalı.
Otomatik vitesli araçlar için sağ ayak herşeydir. Pedala uygulanan baskı ile tüm iş yapılabilir.
Tecrübe ve zaman ile olumsuz gibi gözükenin aslında % 50 den fazla sürücü kaynaklı olduğunu anlarız.
Ben 11küsür yıldır çeşitli otomatik araçlara sahip oldum ve kullandım. Aracı iyi tanımak ve ona ayak uydurmak çok önemli.
ilk defa otomatik kullanmadım dostum, şimdiki aracımda otomatik ben bir defa böyle bir olayla karşılaşmadım, şanzıman oranları iyi ayarlanmamış işte neyin savunmasını yapıyorsun, 2010da 2004 njoy astram vardı otomatik 4 ileriydi ben ondada bahsettiğim sorunu yaşamadım, bu şanzımanı koysalar daha iyiydi. Ayrıca şanzıman şöförün gaz tepkilerine göre kendini adapte eder en azından şuanki aracımda öyle.