Güvenilir ikinci el deneyimi diye kendini pazarlayan bu EasyCep isimli firmayla olan tek deneyimimi, inanın böyle çirkef müşteriler gibi siz görürsünüz diye hased, yalan ve iftirayla değil, 21 günlük bir sabır ve tüm iletişim imkanlarını denedikten sonra yazıyorum. Okuyan, anlayacaktır. Özet geçeyim önce, meraklısı ve yetkilileri daha aşağıda detay okuyabilir. ÖZET EasyCep firmasına bir cihaz satışı yapıp, nakit yerine kupon aldım. Bu kupon üstüne eklediğim nakitle, bir de başka cihaz aldım, fakat iade hakkını kullanmak istedim. Kupon bedelini de nakit iade edecekseniz ona göre iade edeyim diye teyit sordum. Onayladılar ve hatta hata yapıp tutarı önden kayıtlı ibanıma EFT bile yaptılar. Ben uyardım, eksiğiniz çıkmasın, size laf gelmesin geri atayım mı kalsın mı dedim, geri atın biz size iadeniz gelince hemen atarız deyip aldılar. Ve o parayı, ne cihaz gidip teknik onayı bitince, ne bayrama sarkıtınca "bayram da girse biz bayram içinde atarız" deyince, ne "bayram bitsin pazartesi söz" deyip üçüncü sözde, ne "salı attık gelmedi mi hayret yansıma sürecindedir" diye havada takılan EFT yapmışlar misali oyalarken, ne çarşamba dekontunu peki atın deyip o gün hiç cevapsız sessizliğe büründüklerinde, ne de gün sonu artık bunları yazınca, bu sefer de daha önce bu sözleri tezgah telefoncusuyla konuşmuşuz gibi, kısa ve umarsız bir "bu hafta içinde size atarlar." cevabı geldiğinden beri, iade etmediler, etmiyorlar. Bildiğiniz üç beş bin lira paraya EasyCep muhasebe departmanı çökmüş durumda, ve basit, amatör, kurnaz ve akıl almaz bahanelerle devamlı oyalayarak ELLERİNİZLE İYİ NİYET GÖSTERİP EKSİKLERİ ÇIKMASIN DİYE GERİ ATTIĞINIZ PARAYI, SÖZDEN SÖZE ÇİĞNETİP OYALIYOR, YİNE ATMIYORLAR, insana iyiliği, iyi niyeti sorgulatırcasına.. Resmen parasını tezgah telefoncusuna kaptırmış ve her gün sokaktaki tezgahına gidip oyalayıcı cevaplar alan keriz gibi hissediyorum. ÖZET SONU -- Yetkilileri, ve meraklıları için ise detay metni aşağıdadır, üşenmeden yazacağım dedim, yazıyorum. Daha önceki bir cihaz satışımdan aldığım takas kuponu üstüne nakit ekleyip, EasyCep sitesinden bir cihaz aldım. Cihaz hoşuma gitmedi, geri iade hakkını kullanmak istedim. Önce, "bana kuponu da nakite çevirip iade eder misiniz, ona göre iadeyi başlatayım" diye mail attım, çünkü yoksa elden satacaktım, geri ihtiyacım nakitti. Bunun onayını koca kurumsal firmadan alarak öyle iade ettim. Bu arada, bu yazışmada beni iade ettim sanıp, verdiğim IBAN'a cihaz daha elimdeyken nakitini iade etmişler. Bu hatalarını, arkadaşlar laf yemesin, eksikleri çıkmasın diye haberleri bile yok iken kendim uyardım, bilgi verdim. Aa bize geri atın, cihaz iadesi gelir ve teknik onay ardından biz size hemen geri atarız dediler. Ne bileyim tezgah telefoncusuna para kaptırır gibi para kaptıracağımı, dinleyin. Cihaz gitti, teknik iadesi onaylandı, hemen atmadılar. Bayram haftası girdi, tatil başlayacak unuttunuz mu lütfen atın ihtiyacım var dedim, bayram içi de olsa söz atarız diye aradılar, bayramın son günü Cuma kupon bedeli eksik çeyreğini attılar. Mail yazdım, size dürüstçe geri attığım kupon bedeli eksik tamamlatır mısınız dedim, bugün mesai dışıyız yazdırttılar. O zaman kim para attı? Şu gün içi gecikmiş sözünü iade gönderebilen kurum, eksik iade deyince mi kepengi indiriyor, lütfen tekrar iletir misiniz diye yazdım, mesai dışıyız söz bayram bitsin ilk gün atılır diye yazdılar. Buna da sabır dedim, Pazartesi bekledim, hiç bir şey elbet gelmeyince, akşam üstü yazdım, size gönderdik yaptılar. Gelmedi gelirdi diye yanıtladım, yansıma sürecindedir diye çok çirkin bir yalan uydurdular. Salıyı da böyle yediler. Dekont istedim, Çarşamba hiç cevap bile vermediler, zira Pazartesi gönderim de yalanmış, Salı yansıma sürecinde para havadadır düşer cevapları da. Yine gün sonu peşlerinde dolanır gibi, "dürüstçe kendim iade ettiğim nakitimi koca kurum kaçtır tezgahçı gibi oyalıyorsunuz ayıptır dedim, ve yine dekont göstermek, ya da hemen EFT telafisi yerine, tek bir cevap verdiler. Bu hafta içerisinde iadeniz tarafınıza yapılacaktır. Yani, EasyCep firması ile hem cihaz satışı, hem cihaz alımı, hem iade sürecinde ne yaşarsınız? Kurum yerine koyup bir iade şartını önce teyit alır, iade edersiniz, ama sözünü tutmaz, süründürür. Size bihaber, gafilce cihaz gitmeden iade atarlar, kendi elinizle iade edersiniz, adam ne güzel haberimiz yok bize kendi söyleyip iade etti, hemen gönderin diye telafi etmez, yine süründürür. Sırasıyla şu sözleri size verir, ve tek tek yine süründürür: Cihaz iadeniz gelir ve onaylanır onaylanmaz denir, GELMEZ. Bayrama mı sarkıttık, sarksın bayram içi bile olsa denir, EKSİKTİR. Bayram içi yine eksik mi attık, mesai dışıyız Pazartesi, SON SÖZDÜR. Pazartesi attık hele bir bak, bugün de böyle geçsin, GEÇİRTİLİR. Salı yine mi soruyorsun, yansıma sürecindedir, YALAN DAHİ SÖYLENİR. Çarşamba niye atmıyorsunuz, kaç söz verdiniz, BU HAFTA BAKARIZ İLE BİTER. Bir firmanın, tüm müşteri süreçlerine değen deneyim bu, ve bugün Perşembe, ben bu yazıyı yazarken, hala göndermediler, 7-8 bin lira tutarı çevirmek için, kasten yapıyorlar. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi yazan1adam -- 18 Nisan 2024; 17:25:14 > |
Cihazı İade Alıp Nakit İadesini Sözlerle 15 Gün Oyalayan EasyCep Deneyimim
-
-
kanka çok uzun diye birazını okudum ama biraz benzeri çok yakınım olan birininde başına geldi, ürün kusurlu geldi sim kartı çalışmıyodu okumuyodu ve hatırlamadığım bi iki kusuru daha vardı sanırım iade etmek istediğinde oyaladılarda oyaladılar şubeye gitti adam dediki not bırak öyle iadeye yolla yoksa kabul etmezler dedi bizde öyle yolladık sonra bizi arayıp dedilerki ne yapalım bunu diye bizde dedik kağıda yazdık ya diyolarki bu sefer okumadık biz iletirim sonra teknisyen arıyo ben bunu napim diye sonra ürünü geri yollamışlar bize bizde şikayet edip tekrar yolladık 15 gün süre verdiler bizede para değer kaybede kaybede neredeyse 1 ay sürdü. Şirketi deneyimsiz birisi yönetiyo belliki mişteri memnuniyeti sıfır olay bizdede kısaca böyleydi tam hatırlamıyorum çünkü aylar geçti olaydan -
easy cep ve bu minvaldeki kurumlar, işporta telefon satan tiplerin kurumsal çehreye bürünmüş, maskelenmiş halleridir. Genel olarak uzak durmak en mantıklısı olacaktır...
-
Müşteri çözüm yetkilisi bir hanım kardeşim, aradı, kurumsal nezaketini bozmadan izah etmeye çalıştı, ben detay verince olgunca haklısınız dedi ve sanırım gönderilmesini sağladı..
Olumlu olumsuz her dönüşü mertçe de yazacağım dediğim için bunu da ekleyeyim. Ama bu noktaya gelene kadar bunların yaşanması yeterli bir travma, yaşatılmaz..
-
Aynen öyle, zaten bu firma hakkında bin bir türlü şikayet var sağda solda.
Şu devirde hala böyle işletmeler hala bilinçsiz tüketicileri düdükleme peşinde ya, hayret ediyorum.
Neyse, şu ekonomik zorluk ortamında bu tip işletmelerin kendi kendilerine batarak yok olmaları dileğiyle... Bari iyiler kalabilse...
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X