Şimdi Ara

Citroen C4 Neden Tutulmadı?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
26
Cevap
0
Favori
13.317
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar.

    Bildiğim kadarıyla motor ve şanzıman olarak kardeşi 308 ile birebir aynı olan c4 fiyat olarak B sınıfı araçlar seviyesinde desem abartı olmaz sanırım. 6 İleri tam otomatik aisin şanzımana sahip C sınıfında olan bu araç neden pek tutmuyor acaba? Bazı serilerinde ön kapıların altında pas, boya sorunu okumuştum ama bütün neden bu olamaz diye düşünüyorum. Tamam bir 308 değil ama çok kötü bir araç da değildir diye düşünüyorum?



  • Barracud@ kullanıcısına yanıt
    Barracud@ demiş ki;
    Mesajı Yerinde Gör
    quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Dağıtıcısı ve servis politikası yüzünden olabilir. Çünkü geçen yıl Citroen, Psa'ya geçti ve satışları baya arttı .
    Geçen yıl Citroen Peugeot'a geçmedi hocam Opel ile karistiriyorsunuz sanırım

    40 50 yıldır PSA grubunda Citroen
    Yapay Zekanın Yanıtı

    Citroën C4'ün Tutulmama Nedenleri

    Citroën C4, Fransız otomobil üreticisi Citroën tarafından üretilen bir kompakt otomobildir. Araba, 2004 yılında piyasaya sürüldü ve birkaç nesil geçirdi. Ancak C4, bazı rakiplerine kıyasla aynı satış başarısını elde edemedi. Bu başarısızlığın birkaç nedeni var:

    • Rakiplerin Güçlü Rekabeti: Citroën C4, Volkswagen Golf, Ford Focus ve Toyota Corolla gibi güçlü rakiplerle rekabet etti. Bu araçlar, güvenilirlikleri, performansları ve özellikleriyle tanınıyorlardı.
    • Citroën Cactus'ün Başarısı: Citroën Cactus, C4'ün piyasaya sürüldüğü sıralarda lanse edilen benzer bir kompakt otomobildi. Cactus, benzersiz tasarımı ve düşük fiyatı ile büyük ilgi gördü ve C4'ün satışlarını etkiledi.
    • Marka Algısı: Citroën, rakiplerine göre daha az premium bir marka olarak görülüyor. Bu algı, C4'ün satışlarını etkilemiş olabilir.
    • Fiyatlandırma Stratejisi: Citroën C4'ün fiyatı, bazı rakiplerine göre daha yüksekti. Bu fiyat farkı, bazı alıcıları daha uygun fiyatlı seçeneklere yöneltmiş olabilir.

    Sonuç olarak, Citroën C4'ün tutulmama nedenleri arasında rakiplerin güçlü rekabeti, Citroën Cactus'ün başarısı, marka algısı ve fiyatlandırma stratejisi yer alıyor.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Bazı arabalar iyi olsada tutmayabiliyor ornegin mondeo,i30 segmentinde iyi arabalar ama tutmadı c4 de oyle
  • Dağıtıcısı ve servis politikası yüzünden olabilir. Çünkü geçen yıl Citroen, Psa'ya geçti ve satışları baya arttı .
  • Kağıt üstünde iyi güzel araba ama dokununca öyle değil


    Kapısını açıyosun sanki kapı kolu elinde kalıcak gibi
    Kapıyı kapatıyorsun 2 tane metal mukavva bir birine çapmış gibi ses geliyor.
    İç derileri kısa süre içerisinde dökülüyor
    Otomatik vitesi çok kararsız
    ...


    Ben kısa süreli kullanımda bu sonuçları çıkardım.
  • Sanki 140 bin lira.
  • 2015'de, 2013 model 2. nesil C4 aldım hala kullanıyorum. Ancak 2. elde çok piyasasının olmadığı doğru. O dönem aynı paralara daha tutulan bir model alsaydım şuan 2. elde daha iyi bir fiyatı olacaktı.

    Citroen C5 aircross'la beraber büyük bir atılım yaptı. İleride C5 aircross'un 2. elde sorun yaşacağını sanmıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Dağıtıcısı ve servis politikası yüzünden olabilir. Çünkü geçen yıl Citroen, Psa'ya geçti ve satışları baya arttı .
    Geçen yıl Citroen Peugeot'a geçmedi hocam Opel ile karistiriyorsunuz sanırım

    40 50 yıldır PSA grubunda Citroen
  • Yılan Serdar kullanıcısına yanıt
    Baylas Otomotiv, Citroen Türkiye’yi PSA’ya devretti -https://tr.motor1.com/news/302983/barlas-otomotiv-citroen-psa-devir/
  • Alla alla duymamıştım hocam teşekkürler , belki sadece Türkiye distrübütörlügü için olan bir durum bu ya da ben yanlış biliyor olabilirim

    C4 konusunda gelecek olursam önceden ilk kasa şu meşhur direksiyon göbeği dönmeyen C4 vardı, 2 seneye yakin kullandık. bir sorun yaratmadı hiç yakıt iyiydi ama özellikle kapısı, kapı kolu vs vasatti. Yeni kasaya da bindim onda bayağı bir iyileştirme var kesinlikle hem malzeme kalitesi , hem konfor hem de yalıtım olarak, yeni tip tam otomatik şanzıman da iyi ama işte marka algısı kolay kazanılmıyor ve 1-0 geride başlıyor
  • Citroen'in hiçbir arabası tutulmadı ki zaten.
    Türkiye'de en çok satılanda sadece Berlingo'dur sanırım.
  • FFFaust F kullanıcısına yanıt
    Çok haklısınız. Bu da tutulamayan markanın ikinci el piyasası. Yaklaşık 7 bin araç var.

    www.sahibinden.com
    sahibinden.com Hata Sayfası
    https://www.sahibinden.com/s/C4OHuvlm
  • Barracud@ kullanıcısına yanıt
    Psa grubu türkiyeye kendisi gelince distübutoru aradan çıkarmış psa citroen ve peugeotdan oluşuyuyordu opelde katıldı aralarına ..yoksa psa ya katıldı demek eksik bilgidir
  • Bir insan neden gidip birkaç yıl sonra akıbeti belli olmayan Fransız plastigi alır ki? Çin menşei birkaç tane elektronik oyuncak koyunca uzay gemisi mi oldu bu arabalar şimdi? Geçiniz.
  • citröen psa'ya geçti yazmışsın okuyan biri der ki citröen önce psa da değildi. amma üste çıkmışsın eksik yazmışsın işte
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Orada iki cümle var. Dağıtıcı yazıyor. Anlayışı kıtsa ben ne yapabilirim.

    https://tr.motor1.com/news/302983/barlas-otomotiv-citroen-psa-devir/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Barracud@ -- 24 Haziran 2020; 6:35:15 >
  • Barracud@ kullanıcısına yanıt
    ee eksik yazmışsın işte. millete yazım dersi veriyorsun bir de. neyse tamam citröen psa ya geçti
  • emir.ksk kullanıcısına yanıt
    Cümle büyük harfle başlar, noktadan sonra da büyük harfle devam edilir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Barracud@

    Cümle büyük harfle başlar, noktadan sonra da büyük harfle devam edilir
    Yani hata yaptığını kabullenmek bu kadar mı zor be kardeşim.
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.