Şimdi Ara

Civic 2000 1.4 IS? 2003 1.6 VTEC?

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
57
Cevap
0
Favori
4.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar, Civic 2000 1.4 IS ve 2003 1.6 VTEC araç arasında kaldım. İki araç da düz vites ve iyi kullanılmış. Gerçi, iki araç arasında yaklaşık 5000 YTL farkı var, donanım olarak da çok farklılar tabi ki kıyas zor biraz ama sizce bu farka değer mi 2003 VTEC almak, özellikle yakıt ekonomisi açısından soruyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi pazarsuyu -- 16 Ağustos 2006; 10:30:06 >



  • quote:

    Orijinalden alıntı: pazarsuyu

    Bu mesaj silindi.
    şahsen 2 aracın arasında o donanıma rağmen kesinlikle vtec motoru tercih ederdim, donanım dışında sadece motor için bile tercih edilebilir benim için.. gerçekten hem performans hem tüketim olarak çok daha memnun kalırsınız..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Roy

    şahsen 2 aracın arasında o donanıma rağmen kesinlikle vtec motoru tercih ederdim, donanım dışında sadece motor için bile tercih edilebilir benim için.. gerçekten hem performans hem tüketim olarak çok daha memnun kalırsınız..

    Alıntıları Göster
    kesinlikle royartar a kaltılıyorum bizde de 1.4 2000 civic var ve yeni çıkan 1.8 vtec civic bizimkinden adaha az yakıyor

    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUNERBOY

    kesinlikle royartar a kaltılıyorum bizde de 1.4 2000 civic var ve yeni çıkan 1.8 vtec civic bizimkinden adaha az yakıyor

    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer

    Alıntıları Göster
    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...

    VTEC konusuna gelirsek ;

    1996 - 1998 yılları arasında üretilen Civic HB VTEC'ler yani VTi'lar ile şu andaki VTEC'ler çok farklı... Bu VTi dediğim aracın üstündeki motor 1600cc ve 160 Bg gücünde...Bu motorlar performans düşünülerek üretilmiş.Standart hali ile 8200 devir çevirebiliyor , maksimum tork ve beygirini 7000 devir civarında veriyor...Ama 2001'den sonraki VTEC'ler ise avrupa birliğinin getirmiş olduğu EURO normları nedeni ile tamamen ekonomi amaçlı olarak üretildi - üretiliyor ve standart olarak en fazla 6500 devir çevirebiliyor...Yani 96-98 yılları arasında üretilip satılan VTEC motorlar ile çalışma sistemi 3 aşağı 5 yukarı aynı olmasına rağmen aslında çok farklı...Bu yüzden her VTEC yazan Civic'i aynı sanmayın...VTEC motorlu bir araba alınacak ise kesinlikle 96-98 arası üretilmiş olanlardan alınmalı...

    Benim önerim 2000-2001 model 1.6 iES alınması yönünde...Hem performans hem yakıt tüketimi olarak isteneni verecektir...Yalnız dikkat edilmesi gereken birşey var ki o da şudur ; 2001 yılında 2 tane kasa satıldı...Makyajlı olan ve makyajsız olan..Makyajlı olanlar 120 bg değil... 2001 model'de de buna dikkat etmek gerek.

    Edit ; 2003 Civic 1.6'lar 115 değil 110 Bg gücünde



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sympatique -- 19 Ağustos 2006; 12:14:58 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: TUNERBOY

    kesinlikle royartar a kaltılıyorum bizde de 1.4 2000 civic var ve yeni çıkan 1.8 vtec civic bizimkinden adaha az yakıyor

    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...

    VTEC konusuna gelirsek ;

    1996 - 1998 yılları arasında üretilen Civic HB VTEC'ler yani VTi'lar ile şu andaki VTEC'ler çok farklı... Bu VTi dediğim aracın üstündeki motor 1600cc ve 160 Bg gücünde...Bu motorlar performans düşünülerek üretilmiş.Standart hali ile 8200 devir çevirebiliyor , maksimum tork ve beygirini 7000 devir civarında veriyor...Ama 2001'den sonraki VTEC'ler ise avrupa birliğinin getirmiş olduğu EURO normları nedeni ile tamamen ekonomi amaçlı olarak üretildi - üretiliyor ve standart olarak en fazla 6500 devir çevirebiliyor...Yani 96-98 yılları arasında üretilip satılan VTEC motorlar ile çalışma sistemi 3 aşağı 5 yukarı aynı olmasına rağmen aslında çok farklı...Bu yüzden her VTEC yazan Civic'i aynı sanmayın...VTEC motorlu bir araba alınacak ise kesinlikle 96-98 arası üretilmiş olanlardan alınmalı...

    Benim önerim 2000-2001 model 1.6 iES alınması yönünde...Hem performans hem yakıt tüketimi olarak isteneni verecektir...Yalnız dikkat edilmesi gereken birşey var ki o da şudur ; 2001 yılında 2 tane kasa satıldı...Makyajlı olan ve makyajsız olan..Makyajlı olanlar 120 bg değil... 2001 model'de de buna dikkat etmek gerek.

    Edit ; 2003 Civic 1.6'lar 115 değil 110 Bg gücünde

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...




    peki şanzıman oranları? arkadaşım 1 önceki kasa deddiğimiz 01-06 civic ondan eski kasayı dewirir




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...

    VTEC konusuna gelirsek ;

    1996 - 1998 yılları arasında üretilen Civic HB VTEC'ler yani VTi'lar ile şu andaki VTEC'ler çok farklı... Bu VTi dediğim aracın üstündeki motor 1600cc ve 160 Bg gücünde...Bu motorlar performans düşünülerek üretilmiş.Standart hali ile 8200 devir çevirebiliyor , maksimum tork ve beygirini 7000 devir civarında veriyor...Ama 2001'den sonraki VTEC'ler ise avrupa birliğinin getirmiş olduğu EURO normları nedeni ile tamamen ekonomi amaçlı olarak üretildi - üretiliyor ve standart olarak en fazla 6500 devir çevirebiliyor...Yani 96-98 yılları arasında üretilip satılan VTEC motorlar ile çalışma sistemi 3 aşağı 5 yukarı aynı olmasına rağmen aslında çok farklı...Bu yüzden her VTEC yazan Civic'i aynı sanmayın...VTEC motorlu bir araba alınacak ise kesinlikle 96-98 arası üretilmiş olanlardan alınmalı...

    Benim önerim 2000-2001 model 1.6 iES alınması yönünde...Hem performans hem yakıt tüketimi olarak isteneni verecektir...Yalnız dikkat edilmesi gereken birşey var ki o da şudur ; 2001 yılında 2 tane kasa satıldı...Makyajlı olan ve makyajsız olan..Makyajlı olanlar 120 bg değil... 2001 model'de de buna dikkat etmek gerek.

    Edit ; 2003 Civic 1.6'lar 115 değil 110 Bg gücünde

    Alıntıları Göster
    Dostum mühendis misin nesin bu nası açıklmamaSeni alkışlamadan geçemiycem BRavo
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...

    VTEC konusuna gelirsek ;

    1996 - 1998 yılları arasında üretilen Civic HB VTEC'ler yani VTi'lar ile şu andaki VTEC'ler çok farklı... Bu VTi dediğim aracın üstündeki motor 1600cc ve 160 Bg gücünde...Bu motorlar performans düşünülerek üretilmiş.Standart hali ile 8200 devir çevirebiliyor , maksimum tork ve beygirini 7000 devir civarında veriyor...Ama 2001'den sonraki VTEC'ler ise avrupa birliğinin getirmiş olduğu EURO normları nedeni ile tamamen ekonomi amaçlı olarak üretildi - üretiliyor ve standart olarak en fazla 6500 devir çevirebiliyor...Yani 96-98 yılları arasında üretilip satılan VTEC motorlar ile çalışma sistemi 3 aşağı 5 yukarı aynı olmasına rağmen aslında çok farklı...Bu yüzden her VTEC yazan Civic'i aynı sanmayın...VTEC motorlu bir araba alınacak ise kesinlikle 96-98 arası üretilmiş olanlardan alınmalı...

    Benim önerim 2000-2001 model 1.6 iES alınması yönünde...Hem performans hem yakıt tüketimi olarak isteneni verecektir...Yalnız dikkat edilmesi gereken birşey var ki o da şudur ; 2001 yılında 2 tane kasa satıldı...Makyajlı olan ve makyajsız olan..Makyajlı olanlar 120 bg değil... 2001 model'de de buna dikkat etmek gerek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...

    Alıntıları Göster
    Hocam ne bu zafer kazanmış kumandan edası ya gelsin bi cocuk bakalım ne kastetmiş belki yanlış anladnz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Contranarya

    Hocam ne bu zafer kazanmış kumandan edası ya gelsin bi cocuk bakalım ne kastetmiş belki yanlış anladnz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...


    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Contranarya

    Hocam ne bu zafer kazanmış kumandan edası ya gelsin bi cocuk bakalım ne kastetmiş belki yanlış anladnz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...



    Kademeli vteci sorsam bilmez şimdi milleti yargılamaya hakkınız yok.Ayrıca herşey beygir-ağırlık ile olmuyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Contranarya

    Hocam ne bu zafer kazanmış kumandan edası ya gelsin bi cocuk bakalım ne kastetmiş belki yanlış anladnz
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique


    quote:

    Orjinalden alıntı: TUNERBOY
    sanırım vtec in ne olduğunu açıklamak için bu örnek yeterli yan isırf bir vtec için o farka değer


    Verdiğin örneğe dayanarak Vtec'in ne olduğunu bilmediğini düşünüyorum ? Eğer biliyorsan açıklamanı istiyorum...



    Kademeli vteci sorsam bilmez şimdi milleti yargılamaya hakkınız yok.Ayrıca herşey beygir-ağırlık ile olmuyor.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R

    Kademeli vteci sorsam bilmez şimdi milleti yargılamaya hakkınız yok.Ayrıca herşey beygir-ağırlık ile olmuyor.



    Sor...İstediğin teknik konuyu sorabilirsin...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    VTEC nedir bilio musunuz ? Nasıl çalışır biliyor musunuz ?

    Şimdi dostum...2000 1.4 civic ile 2003 1,6 Vtec arasında kalma...2000 - 2001 model 1,6 iES modellerine bak ... Neden mi ? Çünkü ;

    2000 1,4 olan araç 90 Bg gücünde - 2003 1,6 olan ise 115 Bg gücünde ve daha ağır...2000 model 1,6 iES olanlar ise 2003 1,6'dan hem daha hafif hem 120 Bg gücünde...Yakıt tüketimi olarakda 2003 Vtec!! den ve 2000 1,4'den az yakıyor...Çünkü Kg/Bg orantısı en iyi olan kasa...




    peki şanzıman oranları? arkadaşım 1 önceki kasa deddiğimiz 01-06 civic ondan eski kasayı dewirir

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
    peki şanzıman oranları? arkadaşım 1 önceki kasa deddiğimiz 01-06 civic ondan eski kasayı dewirir


    Yukarıdaki sözüne ve herşeyin beygir ağırlık orantısı ile olmadığını belirtmene istinaden aşağıdaki bilgileri veriyorum.Yorumlarını alalım...


    1,6 VTi (VTEC)
    Standart Lastik Ölçüsü = 195/55/15
    Yuvarlanma Mesafesi = 187 Cm
    Max Bg = 160 Bg @ 7600 d/d
    Max Tork = 153 Nm @ 7000 d/d
    Sıkıştırma oranı = 10,2/1
    Boş Ağırlık HB için = 1100 Kg

    Son dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,2660/1 -- 3,23 -- 2,105 -- 1,548 -- 1,107 -- 0,875

    -------------------

    2003 Model (Yani 2001-2006 arası ) 1.6i (VTEC)
    Standart Lastik ölçüsü = 185/70/14
    Yuvarlanma Mesafesi = 193 cm
    Max Bg = 110 Bg @ 5600 d/d
    Max Tork = 152 Nm @ 5200 d/d
    Sıkıştırma Oranı = 10,4/1
    Boş Ağırlık Sedan için = 1100 Kg

    Son Dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,1100/1 -- 3,46 -- 1,87 -- 1,24 -- 0,91 -- 0,76

    --------------------

    2000 Model 1,6i ES
    Standart Lastik Ölçüsü = 185/65/14
    Yuvarlanma Mesafesi = 187 Cm
    Max Bg = 120 Bg @ 6400 d/d
    Max Tork = 144 Nm @ 5000 d/d
    Sıkıştırma Oranı = 9,4/1
    Boş Ağırlık Sedan için = 1030 Kg


    Son Dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,0580/1 -- 3,25 -- 1,909 -- 1,25 -- 0,909 -- 0,702



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sympatique -- 19 Ağustos 2006; 12:09:40 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R
    peki şanzıman oranları? arkadaşım 1 önceki kasa deddiğimiz 01-06 civic ondan eski kasayı dewirir


    Yukarıdaki sözüne ve herşeyin beygir ağırlık orantısı ile olmadığını belirtmene istinaden aşağıdaki bilgileri veriyorum.Yorumlarını alalım...


    1,6 VTi (VTEC)
    Standart Lastik Ölçüsü = 195/55/15
    Yuvarlanma Mesafesi = 187 Cm
    Max Bg = 160 Bg @ 7600 d/d
    Max Tork = 153 Nm @ 7000 d/d
    Sıkıştırma oranı = 10,2/1
    Boş Ağırlık HB için = 1100 Kg

    Son dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,2660/1 -- 3,23 -- 2,105 -- 1,548 -- 1,107 -- 0,875

    -------------------

    2003 Model (Yani 2001-2006 arası ) 1.6i (VTEC)
    Standart Lastik ölçüsü = 185/70/14
    Yuvarlanma Mesafesi = 193 cm
    Max Bg = 110 Bg @ 5600 d/d
    Max Tork = 152 Nm @ 5200 d/d
    Sıkıştırma Oranı = 10,4/1
    Boş Ağırlık Sedan için = 1100 Kg

    Son Dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,1100/1 -- 3,46 -- 1,87 -- 1,24 -- 0,91 -- 0,76

    --------------------

    2000 Model 1,6i ES
    Standart Lastik Ölçüsü = 185/65/14
    Yuvarlanma Mesafesi = 187 Cm
    Max Bg = 120 Bg @ 6400 d/d
    Max Tork = 144 Nm @ 5000 d/d
    Sıkıştırma Oranı = 9,4/1
    Boş Ağırlık Sedan için = 1030 Kg


    Son Dişli -- 1.Vites -- 2.Vites -- 3.Vites -- 4.Vites -- 5.Vites
    4,0580/1 -- 3,25 -- 1,909 -- 1,25 -- 0,909 -- 0,702

    Alıntıları Göster
    Burda yazılanların hepsi boşuna olmuş.


    97-2001 arası 6. Nesil Honda Civic testi:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=195&yil=1998

    01-06 arası 7. nesil Honda Civic testi:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=317&yil=2001/04

    Bu testleri dikkatlice okuduktan sonra başka söze gerek yok sanırım.

    Selamlar.

    Ekleme: 160HP'lik VTİ-VTEC motorlar başlı başına ayrı bir konudur o yüzden dahil etmiyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi cemsultan -- 19 Ağustos 2006; 13:25:10 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    Burda yazılanların hepsi boşuna olmuş.


    97-2001 arası 6. Nesil Honda Civic testi:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=195&yil=1998

    01-06 arası 7. nesil Honda Civic testi:
    http://arabam.milliyet.com.tr/testarsiv3.asp?page=6&rowid=317&yil=2001/04

    Bu testleri dikkatlice okuduktan sonra başka söze gerek yok sanırım.

    Selamlar.

    Ekleme: 160HP'lik VTİ-VTEC motorlar başlı başına ayrı bir konudur o yüzden dahil etmiyorum.

    Alıntıları Göster
    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Sympatique -- 19 Ağustos 2006; 13:30:48 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım


    Ayrıca her halükarda Vtec motor diğerine göre daha az tüketir.

    Bu Türkiye'de ki ekonomik şartlarda da önemli olan budur.

    Selamlar.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jeandan

    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım



    Arkadaşim ben teknik değerlere dayalı konuşuyorum sen ezbere konuşuosun..Sana ihtiyacın olabilecek tüm verileri verdim..Teknik olarak ne şekilde hızlı olabileceğini açıkla o zaman...Madem her türlü iddalaşırsın buyur iddialaş ama bana onu geçtim bunu yedim muhabbeti yapma rakamsal verilere dayalı konuş teknik açıklama yap...Sonra da ben teknik açıklama yapıcam bakalım hangisi kabul görecek senin teknik açıklaman mı benim teknik açıklamam mı ... Merakla bu konuyu teknik olarak nasıl açıklayacağını bekliyorum...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: cemsultan

    quote:

    Orjinalden alıntı: jeandan Type-R


    quote:

    Orjinalden alıntı: Sympatique

    O testlerde yazılanların hepsinin nedenlerini teknik açıklaması ile yaparım ama şu anda vaktim yok...Tek söyleyebileceğim bazı bilgilerin yanlış verilmiş olması..Eski Civic için vites oranları yenisine göre uzun denmiş ama tam tersi..Oranlar yukarıda karşılaştırın...

    ben uzun fln demedim.Ayrıca 01-06 civic ondan önceki civicden daha hızlıdır.Her türlü iddaalaşırım


    Ayrıca her halükarda Vtec motor diğerine göre daha az tüketir.

    Bu Türkiye'de ki ekonomik şartlarda da önemli olan budur.

    Selamlar.

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Ayrıca her halükarda Vtec motor diğerine göre daha az tüketir.

    Bu Türkiye'de ki ekonomik şartlarda da önemli olan budur.

    Selamlar.



    Dostum VTEC'in çalışma prensibi kısa ve öz olarak emme zamanlamasını değiştirmekten ibarettir...Honda bunu performansa dayalı olarak bulmuş ve araçlarına uygulamıştır...Bir aracın az yakması VTEC olması ile ilgili değildir...Eğer VTEC'in nasıl çalıştığını biliyorsan ne demek istediğimi anlarsın bana teknik açıklama yapın ezbere dayalı fikir atmayın ortaya...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Sympatique

    quote:

    Orjinalden alıntı: cemsultan

    Ayrıca her halükarda Vtec motor diğerine göre daha az tüketir.

    Bu Türkiye'de ki ekonomik şartlarda da önemli olan budur.

    Selamlar.



    Dostum VTEC'in çalışma prensibi kısa ve öz olarak emme zamanlamasını değiştirmekten ibarettir...Honda bunu performansa dayalı olarak bulmuş ve araçlarına uygulamıştır...Bir aracın az yakması VTEC olması ile ilgili değildir...Eğer VTEC'in nasıl çalıştığını biliyorsan ne demek istediğimi anlarsın bana teknik açıklama yapın ezbere dayalı fikir atmayın ortaya...

    Alıntıları Göster
    Bu arkadaşın teknik olarak önünde durabilecek adam görmedim forumda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: FullPerfromance

    Bu arkadaşın teknik olarak önünde durabilecek adam görmedim forumda

    Alıntıları Göster
    120hp lik 2 eski kasalar, 110luk haleflerinden fazla yakar ve daha az performanslıdır..

    Teori değil pratikte bu böyle
  • quote:

    Orijinalden alıntı: asilx

    120hp lik 2 eski kasalar, 110luk haleflerinden fazla yakar ve daha az performanslıdır..

    Teori değil pratikte bu böyle

    Alıntıları Göster
    quote:

    Orjinalden alıntı: asilx

    120hp lik 2 eski kasalar, 110luk haleflerinden fazla yakar ve daha az performanslıdır..

    Teori değil pratikte bu böyle


    Neye istinaden bunu söylüyorsun ? Açıklama istiyorum...Neden herkes ezbere konuşuyor .. Yok mu bana bu söylediklerinizin teknik açıklamasını yapacak biri... ?




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.