Şimdi Ara

CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
125
Cevap
1
Favori
24.281
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Eveet araç almak zor bir durum fakat bütçesi dar olan birisi için çok daha zordur. İkinci el üst segment bir araba mı Yoksa baz modifikasyonda sıfır araba mı almak mantıklı ? İlk sorulacak soru buydu benim için, işte bu nedenle Wolksvagen Opel Bmw ve Audi grubundan ; Bmw 1.16 , Audi A3, Wv Golf v.b. HB araç kategorisinden bir çok aracı bir çok seçeneğiyle inceledim. Sıfır araçta alternatif olarak Ford Fiesta, Wv Polo, Peguat 308 v.b araçlarda uzun ve sıkıntılı bir araştırma sonucunda hiç de düşünemediğim asla almam diye baktığım hatta logosundan bile nefret ettiğim Renault firmasından Clio 4'ü satın aldım. Aracın detaylarına ve aynı kategorideki diğer araçlarla kıyaslamaya girmeden önce şunu özellikle belirtmeliyim ki köküne kadar memnunum içimde zerre kadar 'acaba şöyle mi yapsaydım şunu mu alsaydım' hissi yoktur :) Şuan fazlasıyla satışı olan Clio 4 ün detaylı fotoğrafları ve videolarının paylaşılmadığını gördüm. Öncelikle o fotoğraflara bakalım, arkasından deneyimleri ve kendi görüşlerimi anlatayım. Almak isteyen arkadaşlara fazlasıyla yardımı olacaktır.

     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Renault'tan Orginal Krom Paketi alınarak Ön far altı krom çıta uygulandı. Gerçekten kaliteli bir ürün esneme yok denecek kadar az. Paket fiyatı yaklaşık 340 TL.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Aynı setin içerisinde krom sağ ön kapı kolu iki parça uygulandı. Arabanın sağdan duruşunu ciddi anlamda değiştiriyor.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Far altı sağ krom çıtası.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Pencere krom çıtaları 4 parça geliyor. Ön arka kelebek ve yan camlar için müthiş bir görünüm ve şıklık aynı zamanda kalite hissi veriyor. Orjinal lastik üzerine uygulandı.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Sürücü kapısı krom uygulama. Dokunmatik kilit açma fonksiyonuna göre yapılmıştır.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Arka stop lambalarının altında 2 parça krom çıta uygulama yapıldı.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Bekar olduğum için bagaj benim için yeterli. Şunu ayrıca belirteyim sınıfının en geniş bagaj hacmine sahip 300lt. En arka alttaki çıkıntıyı gizleyememişler benim gözüme takıldı.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Bagaj kapağının içindeki vida soketlerinin rengini araç rengiyle aynı renkte üretselerdi daha hoş dururdu. Benim gözüme battı :)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Arka park sensörü media-nav üzerinde görselliği yok sadece sesli uyarı vermekte. Bu teknolojide bu eksiklik çok saçma. ilerleyen zamanlarda inş. güncelleme gelir.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) eller serbest özelliğnden dolayı arabaya yaklaşınca bagaj kapağının kiliti otomatik açılıyor.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Silecekler muz tipi. ve oldukça kaliteli.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Kaput açma mandalı kullanışlı ve kaliteli.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Ön kaput tek süspansiyonla desteklenmiş. Sınıfındaki diğer araçlarda görmedim.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Kaput koruma keçesi orjinalinde var. Benzinli araçlarda pek rastlamadım.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) 17'' renkli janltlar şuan opsiyonda olmadığı için alamadım. ama üstündeki Firewall metalik 16'' jantda diğerini aratmıyor. Ön disk fren arkalar kampana.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Ön sağ ve sol da bass reflex ses sistemi mevcut. Beklediğim performanı alamadım kendi adıma.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) ön sürücü ve yolcu emniyet kemer yükseklik ayarı oldukça kullanışlı ve artı bir özellik. Boyu kısa olanlar için oldukça kullanışlı.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) aynada ışık yok.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Yol bilgisayarı ayar tuşlar silecek kolunun ucunda. Alışık olmayan için ters bir yerde. ben yerini zor buldum :)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) ses açma kapama şarkı değiştirme ve arama ve kapama tuşu. kullanışsız bir yerde.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Ortadaki yuvarlak yeri çözemedim ama sanırım araç içi ısı sensörü.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Sigara içenler için küllük ortada ve hareketli.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) torpido gözünün üstünü açık bir şekil ile yapmışlar. görselliğini güzel.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Bence sınıfının en iyi direksiyona sahip. Hem lake hem kaymaz hemde krom çıta çok ağır duruyor. Direksiyon üzerındeki 4 tuş sadece crouse kontrolun tuşları. çok saçma :)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Sürücü kol dayama yeri bence çok kullanışlı ve iç hacmi geniş.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) arka koltuktaki isofix bağlantı noktaları plastik çerçeve içerisnde tuhat görünüyor. Gizli olması daha makbuldu. Ön koltuktaki gibi olabilirdi.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) eller serbest sistemde anahtarı yerine takmadan da tüm sistemler çalışıyor. fakat takınca tüm sistemler açılıyor. 3 mt mesafeden kapılar otomatik açılıp araç çalaşabiliyor.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Eco mod tuşu oldukça kullanışlı henüz test edemedim. ilerleyen zamanlarda detaylı olarak paylaşım yapıcam. digital hı göstergesinin altında çizgi şeklindeki renkli mod ışığı türkiye çıkışlı araçlarda çalışmıyormuş :( Crouse kullanım tuşu öne doğru basıldığında hız sınırlayıcı devreye giriyor direksiyondan hız ayarı yapılabiliyor. geri tarafa basınca da crouse kontrol çalışıyor.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Bu kadar dolu bir araçta orginal paspasın verilmemesi çok saçma ayrıca koltuğun altındaki ayar modülü gereksiz büyüklükte.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Arka orta sıra yolcu emniyet kemeri oldukçta tuhaf iki klipsi var tavandaki yuvasına oturuyor. Değişik bir sistem ses yaparmı diye şüpheliyim. paylaşım yapıcam.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) oldukça şık ve zarif görünümde hem klasik hem spor hissi veriyor. Bilgilendirme ekranı hem türkçe hemde anlaşılabilir. devir saati rakam aralıkları çok dar. sürüş esnasında devri takip etmekte zorlandım. Aracın km sayacı sürekli görünmüyor yol bilgisayarının menüsünde var. Tuhaf geldi bana :)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Klimanın üfleme gücü gayet tatmin edici. Görünüm olarakta çok şık. Akşamları vermiş olduğu ışıklar çok ii duruyor.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Kol dayama açıkken sırt ayarına ulaşmak biraz zor oluyor. Sürücü tarafı yükseklik ayarına ulaşma kapı kapalı iken sıkıntılı.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Vites kolunun önündeki kapaklı yerin ne olduğunu çözemedim.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME) Bundan sonra teslim edilecek ıcon araçlarda dört cam otomatik ve katlanabilir dikiz ayna opsiyonu standart. Benim için de bu durum süpris oldu.
     CLİO 4 ICON 90 BG STOP & START TCE (DETAYLI İNCELEME)






    Araç plaka işlemlerim yılbaşından sonra yapılacak test sürüşü ve yakıtla ilgili verileri o zaman paylaşacağım. Aracın bana maliyeti 36.000 + 800 (renk farkı) + Kasko 1100 + 350 Krom Çıtaları + bahşiş 30 lira :D

    Araçtaki start & stop sistemi çok kullanışlı araç ısındıktan sonra göstergedeki mavi hararet ışığı sönüyor ve emniyet kemeri takılı ise devreye giriyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi eaytkn -- 30 Aralık 2012; 11:21:22 >







  • çok detaylı ve bilgilendirici olmuşhayırlı olsun.birde bagaj hacmi 400 litre yazmışsınız.300 litre olması lazım
  • Güzel ve ayrıntılı bir inceleme olmuş.Hayırlı olsun aracınız.
  • Elinize sağlık hayırlı olsun.Çok güzel araç.
  • tok kapı sesi yoksa bizim hans'lar beğenmez yalnız, var mı hocam tok sesi ?
  • Hayırlı olsun, bu araç bigün gözüme çok güzel görünüyo bigün çirkin, beğendimmi beğenmedimmi çözemedim.
  • Gayet detaylı olmuş, teşekkür ederiz.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Clio 0.9 tce icon vs 1.5 dci joy
    4 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • kartsız sistemde kart bir yere sokuluyor mu eskilerinde oldugu gibi. yoksa serbest mi?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: evilonthemove

    çok detaylı ve bilgilendirici olmuşhayırlı olsun.birde bagaj hacmi 400 litre yazmışsınız.300 litre olması lazım

    aynen hatta b segmentindeki hatchbacklerdeki en yüksek baraj hacmi diye hatırlıyorum, fiesta ve polo'ya fark atmıştı bu konuda.

    neredeyse arabanın her yerini çekmişsiniz şaka maka. bu arabaya hasta oldum adeta, tam bir fiyat/performans ürünü şu an için.

    mavisi ve kırmızısı da gerçekten süper renkler. hatta insan kararsız kalır mavi mi alsam kırmızı mı alsam diye

    yalnız kafama şu takıldı.http://www.resimle.net/data/media/47/renault-clio-4-ici.jpg

    icon modellerde şu tarz bir renk olmuyor muydu arabanın rengiyle aynı olacak şekilde ?


    bir de bu arabanın yol tutuşunu merak ediyorum. fiesta kadar iyi mi acaba? iyi değilse de fiesta'yı aratır mı? eğer fiesta kadar iyiyse, polo ve fiesta'nın tahtını alır bu clio




  • Hocam üstte lambaların yanındaki çözemediğiniz şey blutootla telefon üzerinden konuşurken sesinizi algılıyor.Mikrofon yani.Karşı tarafınn sesi hoparlörlerden veriliyor.
  • görmemiş olabilirim,araç benzinli mi dizel mi acaba ?.
  • Bu sınıfta hatcback araç alacak olanlar için,oldukça şık seçeneklerden birisi.Aracınız hayırlı olsun.Detaylı fotoğraflarla bezenmiş incelemeniz başarılı olmuş.

    B sınıfı hatcback araçlarda birinci favorim Peugeot 208'dir.Sonra da mevcut seçenekler içersinde siyah ve kırmızı renklerini beğendiğim clio4 geliyor.
  • Hayırlı uğurlu olsun,güzel günlerde kullanın.
    En kısa zamanda app yaptırmalısınız,çok yakışacaktır

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Hayırlı olsun güle güle kullanın


    quote:

    Orijinalden alıntı: Ragnar Frisch

    tok kapı sesi yoksa bizim hans'lar beğenmez yalnız, var mı hocam tok sesi ?





    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Corvette. -- 29 Aralık 2012; 19:11:56 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: mcroses

    kartsız sistemde kart bir yere sokuluyor mu eskilerinde oldugu gibi. yoksa serbest mi?

    Serbest hocam.Evden çıkarken kartı cebine at bidaha çıkarmana gerek yok.
  • Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız, belasız sürüşler...
  • güzel bir inceleme olmuş tebrikler
  • Guzel gunlerde kullanin gerçekten guzel araç krom paketi opmazsa olmazı oldu artık kafamda

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • çok ayrıntılı ve güzel bir inceleme olmuş.alacak olanlara güzel yol göstermişiniz
  • güzel inceleme. bir de video olsaydı daha iyi olurdu
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.