Şimdi Ara

Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
0
Favori
1.300
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Araç Markası :Clio 4 Touch
    Model :2012
    Renk : Kırmızı

    SIZ DEĞERLİ DH UYELERİNİN YORUM VE YARDIMLARINI BEKLİYORUM.

    Merhaba değerli DH üyeleri size başımdan geçen ve hala geçmekte olan bir olayı anlatmak istiyorum. Öncelik aracımın sağ arka kapısı Renault servisinde işlem görmüş olup komple boyası değişmiştir Boyası özel olduğu için bildiğim kadarıyla lokal boya olmuyor ( Benden önceki sahibi yaptırmış) Yanlız Renault servisi işçiliği o kadar kötü yapmış ki Boya sağ üst köşeden kabarmaya başladı. Bende bunu kendi renault yetkili servisimdeki ustalara gösterdim fazla incelemeye gerek duymadan işçilik hatası olduğunu söylediler hatta boya renginin bariz farklı olduğunu söylediler ve bana işçiliğin yapıldığı Renault yetkili servisinin adresini verdiler. Bende aracımın işlem gördüğü servise gittim ve durumu anlattım. adamlar çocuk kandıran laflarla buraya kimyasal dökülmüş biz buraya ücretsiz işlem yapamayız cevabıyla 5 dakikada karar verip bir resim bile almadan beni yolladılar.

    --Ne kadara patlar diye sordum
    -450 TL +işçilik (cevabını aldım)

    Eyvallah dedim.

    Renault Mais genel müdürlüğünü aradım ve durumu izah ettim benimle ilgilenmediklerini çocukla cevaplarla beni geri gönderdiklerini yetkili servisinizden şikayetçi olduğumu anlattım. Ertesi gün cevap aracın işçilik hatası olduğu yetkili servisten geldi aracınızın fotoraflarını mail ile atabilirmisiniz diye...

    --Kardeşim gün içinde 2 defa geldim size ilgilenmediniz çocukla cevaplarla beni yolladınız iş güç sahibi insanız dalga mı geçiyorsunuz benimle
    - Efendim özür dileriz ben yıllık izindeydim arkadaşlar hata yapmış rica etsek resimleri yollarmısınız? (müşteri hizmetleri)

    Hem resimleri mail adresilerine attım hemde aracımı bizzat ayaklarına kadar tekrar götürüp fotoraf çektirttim. Tam 1 ay bekledim. ! ay içerisinde defalarca renault mais genel müdürlüğünü aradım her seferinde inceleniyor cevabını aldım bakın kabartma birinci problemim bir diğeri ise renk uyuşmazlığı var rengini tutturamamışsınız aradaki fark kabak gibi belli renk körü adam bile rengi ayırt edebiliyor ilgilenin lütfen dediğimde arkadaşlar şuan inceliyor dediler.

    Defalarca aracın iç kısımlarında da kabarmalar başladığını belirttim ama hiçbir zaman dinlemediler.

    Eyvallah... Ve anladım ki it itin kuyruğuna basmaz.

    1 ay sonra şu rapor geldi. Artık son çarem mahkemeye vermek


     Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği Clio 4 touch Renoult Yetkili servisinin ilgisizliği



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi nayt -- 5 Ağustos 2014; 23:18:31 >







  • Gercektende berbat 2012 bırde araç Reno Oyak heralde kalıte yoksunu gercektende, Bendede Laguna 3 var takurtu tukurtu bıtmıyoor araçta aracımı sevmesem wallaha yarın satıcam ama sevıyorum arabamı cook .... Ogoruntuler aracın dış sacınde degıl mi ? ...
  • Yatay olanlar dış dikey olan resimler iç tarafta. Adamlar gerçektende sahtekarlığı iyi beceriyorlar. Dikkatinizi çekerim boya farkından bahsetmemişler bile akşam uzaktan çekilmiş bir resim koyucam o zaman aradaki boya farkınıda görebileceksiniz. Raporla birlikte Tüketici haklarına başvurmayı düşünüyorum. Gelişmeleri burada paylaşacağım.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.