Şimdi Ara

COMNET KESİNTİLERİ - ÖDENMEYEN TELEKOM ÜCRETLERİ (6. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir - 3 Masaüstü
5 sn
147
Cevap
12
Favori
12.473
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
49 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 55superx 5 kullanıcısına yanıt

    Batma olayi yok, Comnet Turkiyedeki en buyuk data centerlardan bir tanesi.

    Telekom %70 zam yapmis, bunlar da cok yuksek deyip anlasmak istemisler ama Telekom yanasmamis.

    Comnet de o fiyatlarla devam etmeme karari almis ve telekom da butun abonelerin internetini aninda kesmis. Kalan gunlerin parasini da geri iade edecegiz dediler.


    Yok cogent mis, yok odenmemis faturaymis, yok batmismis agzi olan salliyor.


    Adamlar data center ve metro ethernet hizmetine devam ediyorlar.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 0tt0m@n -- 12 Aralık 2024; 1:14:43 >
  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt

    Cogentin lisansinin iptal edilmesinin sonrasında comnette sorun yaşanmaya başlaması tesadüf mü? Mesut cevik de videosunda cogent olayina değinmişti.

  • osamanos kullanıcısına yanıt

    Mesut Cevik'e Cogent'in lisansi iptal edilmisse comnet trafigi hala nasil cogent uzerinden gidiyor diye sor (7. adim)

    COMNET KESİNTİLERİ - ÖDENMEYEN TELEKOM ÜCRETLERİ
  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt

    O yüzden tek işleri bu değil diye eklemiştim, ana kazancı datacenter ve kurumlara metro ethernet sağlamak o şirketin. Ben de büyük ihtimalle maliyete zam gelmiştir diye düşündüm zaten, senelik parayı peşin alınca o maliyetlerle zam yapamadan internet vermek ve bunu sürdürmek mantıklı gelmemiştir. Ama bu kadar işe gerçekten gerek var mıydı? Yeni müşteri alımını kapatıp mevcut müşteriye hakkını verseler çok mu zordu?




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi 55superx -- 12 Aralık 2024; 1:43:49 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: 55superx

    O yüzden tek işleri bu değil diye eklemiştim, ana kazancı datacenter ve kurumlara metro ethernet sağlamak o şirketin. Ben de büyük ihtimalle maliyete zam gelmiştir diye düşündüm zaten, senelik parayı peşin alınca o maliyetlerle zam yapamadan internet vermek ve bunu sürdürmek mantıklı gelmemiştir. Ama bu kadar işe gerçekten gerek var mıydı? Yeni müşteri alımını kapatıp mevcut müşteriye hakkını verseler çok mu zordu?

    Yeni musteri alimina kapatmak Turk Telekomun %70 zam yapmasina nasil engel olacak?

  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt

    Sallar tabi. Çıkıp doğru düzgün açıklama yapmadılar, hala daha yapmadılar ne olduğuna dair.


    En kötüsü ise, insanlara uygulamadan bildirim gönderip biz internetin fişini çektik diyorlar, baksen. Anında geçiş başlattım ama hala tamamlanmadı. 1 gündür internetim yok yani, mağdur ettiler gene. Müşteri memnuniyeti sıfır.


    Şöyle davranıyor: Kardeşim zaten doğru dürüst para almıyorum, bir de senin dırdırını çekemem, yallah başka firmaya.


    ISS olarak beceremediler, battılar işte. ISS olarak battılar. Netgsm ile Turkcell arasında da sıkıntı çıkmıştı adam açıkladı. Kimse netgsm battı demiyor neden çıktı açıkladı bir şey dedi. 100k kişinin interneti her akşam kesiliyor, adam çıkmış bi sorun yok diyor. Müşteriye kızıyor te Allah'ım yaa. Allah akıl fikir versin, müşterilere de sabır.

  • Valla ayıp günah ama utanma arlanma kalmamış ki...şu olay 3. dünya ülkelerinde yaşanmıyordur ha.

    Nasılsa bu millet koyun g.tlerine bir sopa vururuz defolur giderler diye düşünüyorlar.


    önce Tüketici Hakları Hakem heyetine şikayet edeceğim, 3 aylık ödemiştim 1.5 ay falan vardı daha ama ben 3 aylık ücretin TAMAMINI geri alacağım. Yok öyle kalanını ödeyeceğiz falan. Neyin kalanı?

    12 ay taahütlü internet aldığınızda 6. ayda cayarsanız size o 12 ayı da ödetirler... Tüketici 3 aylık üceti peşin peşin ödemiş. Eğer hizmet kesintiye uğrar ise hizmetin tamamı ayıplı hale gelir, tamamının ücretinin ödenmesi gerekir bence. Ortada mücbir sebep de yok ayrıca. Ticari kaygı ile yapılmış, yaşatılmış bir rezillik var.


    Sonra da internetsiz kaldığım günler için TAZMİNAT da ödeyecekler inşallah. Evdeki ışıklardan klimaya dış kapının otomatına kadar her şey internete bağlı. O şekilde kontrol ediliyor. İnternet olmayınca hayatım büyük sıkıntıya uğruyor. Moralim acayip bozuluyor mesela benim... Bana yaşattıkları bu kötü duygular için bir tazminatı da hak ediyorum bence...

    Ama yetmez. çünkü ben 1 kişiyim. Aslında doğru dürüst bir tüketici derneği kuruluşu olaya el atsa, toplu olarak kafasına vursa Comnet'in haass... şimdi şapa oturduk dedirtse...


    BTK da böyle bir duruma nasıl izin verebiliyor. Kurum değil Alibaba'nın çiftliği olmuş mübarek...

    Yani çok gerekli ise önceden duyuru yapılır, kullanıcıları falanca şirkete devrederler, kesintiye uğratmazlar... da. Bu işlerden anlayan adam yoksa düzenleyici kurumlerda, sırf şunu bunu tanıdıkları için koltuklara oturmuş kavilerse... böyle şeyler olur işte. Ben hakkımı helal etmiyorum ya.


    Uğraşacağız. Napacağız? Maksat artık üzüm yemek değil artık. Bağcıyı dövmek artık. çünkü hak ettiler. Başka bağcılar da bakar aman başımıza benzer şeyler gelmesin der, kendilerine çeki düzen verir... Yoksa yarın tüm şirketler benzer şeyler yapar...





  • 0tt0m@n 0 kullanıcısına yanıt

    Türk Telekom isterse %500 zam yapsın firma sırf kârı azalacak veya zarar edecek diye zamanında insanlara sattığı internet kullanım hakkını şak diye iptal edemez. Zarar edeceğini düşünüyorsa yeni müşteri almaz mevcutlara da süre uzattırmaz ama herkese parasını verdiği süre kadar internetini verir. Belki yasal bir sorun yoktur ve buna güvenip iş yapıyorlardır ama normal bir davranış değil bu. Birçok firmanın sıkıntı yaşadığı durumlar olmuştur, hiçbiri eğer firma batmadıysa böyle bir şey yapıp müşteriyi mağdur etmez.

  • BTK dakilerin yüzde sekseni interneti evine kuramaz.O kadar eminim..Hepsi sürüyle kendi işbilmez adamları..

    T Telekomu Lübnanlı Hariri tokatladı.Bakır kabloları bile sattı.Bankadan kredi aldı ödemedi gitti.

    (İnternette son 50 yılın en büyük yolsuzluğu listesinde 2- yada3.sırada)Ülkede Hukuk yok, liyakat yok,vatandaşa sahip çıkma yok.

    Tosuncuklar Vb . tokatçıların yanına kar kalıyor.400 gün içeride ödemem var.Mal gib kaldım .İnternetim de yok.Turkneti bekliyoruz.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi gercekkurtulus75 -- 12 Aralık 2024; 10:3:5 >
  • Arkadaşlar kısaca özetlermisiniz kalan günlerimizi nasıl geri alıcaz ve nerelere başvurmamız lazım benim 125 günüm kaldı içerde. Şuan iptalde ettirmedim biryerede geçiş yaptırmadım, geçiş yapalımmı en azından?
  • Geçiş yapsan da kullanmadığın günleri iade etmek zorunda.İnternetsiz kalamayacak insanlar mecbur geçiş için beklemeden başvurdu.THH-BTk-Cimer denedim.Ama bişey çıkar mı bilemiyorum.

  • Ike kullanıcısına yanıt

    Valla faturalar kredi kartı ile ödeniyor. O yüzden bankaya başvurup kredi kartı harcama itirazında bulunabilirsiniz. Kredi kartı harcamalarının sigortası var çünkü.

    Tüketici Hakları Hakem Heyetine başvurap iade de alabilirsiniz.

    Ben 3 aylık hizmetin bedelinin tamamını talep edeceğim. Üzerine tazminat da isteyeceğim.

    Öyle yanlarına kalmayacak, inşallah.

  • _EUA_ kullanıcısına yanıt

    Harcama itirazında sonuç alınır mı?Çok önceden ekstre kesilmiş ödemesi yapılmış bu harcamaların.

  • gercekkurtulus75 G kullanıcısına yanıt
    Neden alınmasın? Eğer kredi kartı ile yaptığın alışverişde her hangi bir sorun olur ise, şikayet etme hakkın var. Yasal bir süre sınırı var mı bilmiyorum. Ama sınır varsa da bir aylık değil. Onu iyi biliyorum. Ben 2-3 ay sonrasından itiraz edip iptal ettirdiğim harcamalar olmuştu bir kaç sene önce. Bankanın talebinizi alıp incelemesi lazım.
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    90-120 gün diye biliyorum itiraz süresi kredi kartı harcamalarında..
  • _EUA_ kullanıcısına yanıt
    Ben de enpaya başvuracam bakalım sonuç ne olacak
  • arkadaşlar ben bunlardan 5 gün ara ile bir 12 ay bir de 6 aylık 100lük vdsl almıştım. şimdi 6 aylık aldığımı iş bankası banka kartım ile almışım harcama itirazımı yaptım. 12 aylık olanıda iş bankasının uygulaması var nays ile yapmışım sanal kart ile. bunda sıkıntı yaşar mıyım?
  • O değil de, geçiş talebim halen onaylanmadı comnet tarafından. Hizmetim ise aktif görünüyor. Düne göre kalan günüm 1 gün azalmış. Yani 2 gün daha sallasalar eder 3 gün. Böyle böyle 100 bin kişiye taksalar eder 300bin gün. Ederi ne: milyonlar. Akıllıca. Takdir ettim seni, bi hariri olamadın ama iyi sapladın bize.
  • Arkadaşlar ben netspeed e geçtim 1saat içinde açıldı valla referans kodu isteyen olursa paylaşıyorum hem size hem bana 12 ay 30 TL indirim oluyor Referans kodu ; C47VZF
  • saspegas kullanıcısına yanıt
    Bir de çocukça davranıp olumsuz yorum yaptığı müşteriyi tehdit ediyorlar, internetinizi keseriz diye. Ben hayatımda bu kadar rezil bir şirket yönetimi görmedim, hele kriz dönemlerinde şirket yönetme daha önemlidir. Müşteriyle iyi iletişim kurman gerekiyor, bunlar sınıfta kaldı tamamen.

    İnternet artık günümüzde hayatımızın çok önemli bir parçası haline geldi. İnternet üzerinden eğitim görenler, internet üzerinden iş yapanlar bile var. İki gün internet kesilsin, binlerce lira zarara uğrayacak insanlar var. O yüzden sırf ucuz diye bir markaya yönelmemek lazım. Fiyatın yanında sorun olduğu zaman karşında muhatap bulabilme imkanı, şirketin müşteriye olan tavrı, şirketin sorunu çözme hızı ve o sıra müşteriyi doğru bilgilendirmeleri ve en önemlisi de nihai müşterinin o şirketle olan deneyimi çok önemli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi bulduren -- 12 Aralık 2024; 13:11:51 >
  • 
Sayfa: önceki 45678
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.