Şimdi Ara

COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI (200. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
4.263
Cevap
419
Favori
495.251
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
44 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • N3v3N N kullanıcısına yanıt

    Dual blaze alirsaniz elinizdeki philipsin ne kadar gereksiz bir model oldugunu sizde anlamis olursunuz


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Ben YouTube veya başka bir yere yorum yazmadım hocam. Sadece buraya yazdım durumu bir de şikayetvar da kaydım var. Sipariş numaram vs açık. Umarım sorunsuz kullanırsınız :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    dual blaze ve normaline asagi yukari ayni diyor yt deki incelemeler doku tat sure olarak.

  • nurborden kullanıcısına yanıt

    Kullanim kolayligi ve temizlik olarakda bakin olaya pisirme hepsinde ayni zaten.philipsin temizlik videolarini acin izleyin birde .


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Zikuvikuzi kullanıcısına yanıt

    Hocam selamlar,


    siz ne zaman almıştınız dual blaze ? ordaki muhafaza bende var diye biliyorum, 2 ürün geldi ikisindede o kısım açılmıştı.


    Bugün iade yerine yeni ürünü teslim aldım, bu ürününde hem dış kolisi yırtık hemde yine o tutmaç kısmı açık geldi tekrar değişim istedim.

  • Xreleave kullanıcısına yanıt

    Bukadar takintili olmayin urunu acip bakin kullanilmissa zaten bir ibare verir akıllınin biri kuyuya tas atmis kirk kisi cikaramamis fazla pimpirik iyi degildir.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt

    Hocam son dönemde ciddi iade, keyfi iade v.s. durumlar var amazonda.


    İlk aldığım ürün zaten açıldığı belirgindi, ürünü açmıştım ben. İçindeki kartonda kıl-tüy v.s. vardı.


    İkincisinin dış kolisi yırtık tutamaç kısmıda açılmış olduğu için hiç açmadım bile attım bagaja yarın geri göndereceğim.


    Ne yazıkki ülkemizde amazon-hb iade politikalarını tüketicilerimiz sömürüyor, 10 yıldır Amazondan alışveriş yaparım bu sene haric böyle bir durum yaşamamıştım.


    Keza aldığım kameranında kartonu bildiğiniz falçatayla kesilmiş şekilde geldi.


    Pimpirik var mı ? Evet bir miktar var, yok değil :)




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Xreleave -- 28 Kasım 2023; 22:48:8 >
  • Xreleave kullanıcısına yanıt

    Hocam hiç açılmamış bir şekilde almıştım mayısta. Alıp denenmiş ürünleri amazon geri satışa koyuyor diye çok söyleniyordu. Ben ona dikkat ederek almıştım sipariş geçerkende bunu belirtip sipariş vermiştim yırtıksız bir şekilde gelmişti ürünüm.

    COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Herkese merhaba, konuya şöyle bir göz attım ve Cosori sahibi değilim. Ancak bir noktaya takıldım.

    Bilindiği gibi ve hemen herkesin yakındığı şekilde Cosori'nin Türkiye'de gerçek anlamda bir yetkili teknik servisi veya Türkiye operasyonu yok. Önceki sayfalarda bazı arkadaşlar neye istinaden yazmışlar bilmiyorum ama "servis" ile iletişime geçtiklerini falan yazmışlar, sanırım Türkiye dışındaki servisler olabilir, yani bizi ilgilendirmiyor.

    Sadede geliyorum, Amazon gibi dev bir firma Satış Sonrası Hizmetler Yönetmeliği (6502 sayılı yasanın dayanak olduğu yönetmelik) içerisindeki zorunlu servis ağı oluşturma maddelerini ihlal ederek bu malı nasıl bu kadar çok sayıda satabiliyor?

    Yönetmelik servis açmak zorunludur diyor (ikinci bölüm, madde 5/1):
    COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI

    İlaveten, ürün yasalarda ve ekli tabloda "airfryer" olarak isimlendirilmemiş olsa da, buharlı pişirici, fritöz veya elektrikli ızgara tanımlarına uyduğu için buradan da kaçış yok:
    COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI

    Mevzuat:


    Ayrıca Amazon ithalatçı (distribütör) olarak bu ürünün servis ağını il bazında kurmadan kendi merkez binasında bunun servis hizmetini üstleniyorum demiş olsa bile, herkes böyle bir teknik birimin Amazon bünyesinde var olmadığını gayet iyi biliyor ve söylüyor.

    Sonuçta, ister il bazında ağ kurarak, ister genel merkezde sertifikalı teknisyen istihdam ederek servis hizmeti vermek kanunlarla belirlenmiş bir yasal zorunluluk.

    Birileri aydınlatabilirse sevinirim, devlet uyuyor mu?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Kasım 2023; 3:3:2 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Pişirme kağıtları kalite ve süre olarak etkiliyor mu cihazları?

    Makinede hava sirkülasyonu olması gerek ama altı delik olmayan kağıtlarla nasıl oluyor sonuç

    Temizlik açısından iyi ama performans nasıl

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • freeboyy kullanıcısına yanıt

    İnce kağıt pişirme süresine bir etkisi olmaz

  • programmer_onur kullanıcısına yanıt

    Adamlar birşey olursa direk iade alıyor daha nasıl arkasında duracaķ ürününün. Philipsin teknik servisleri varda ne oluyor merdiven altı servis teknik eleman yok bilgi yok en ufak biseyde garanti dışı ürün sonra araki muhattal bulasin philipsde. Philipsin servislerine yolunuz bi düşsün ozaman görün siz makarayı:)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • landscapee kullanıcısına yanıt
    Orası tamam da, yasal olarak bu şekilde satış yapmaları nasıl mümkün olabiliyor servissiz olarak? Ben oraya takıldım. Ticaret Bakanlığı "hayırdır birader" demeliydi bu kadar global ve resmi bir e-ticaret şirketi söz konusu olduğu için.

    Bu arada önceki sayfalarda ve diğer platformlarda azımsanmayacak sayıda arkadaşlara Amazon'un "kullanıcı hatası" diyerek iade taleplerine ret cevabı verdiklerini görebilirsiniz. Çoğu da kullanıcı hatası ile ilgisi olmayan üretim hatası modeller (çoğunlukla 5.5 lt olanlarda rastladım).

    Not: Philips servislerinin kötülük seviyesini gayet iyi biliyorum.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi programmer_onur -- 29 Kasım 2023; 22:43:48 >
    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Gecen ay tam 6 adet cosori aldik farkli modellerde. Bence adamlar direk cosoriyle calistiklari icin cok takmiyor ithalatci olarak satis yapiyor cosorinin sitesine girince bile satis yeri okarak amazona yonlebdiriyor.ulkede kim kural taniyor ki amazona gelsin sıra allah ne verdiyse devam. Bence amazon bu konuda en masumlari. Adam 15 bine kahve makinesi aliyor arizasini bulamiyorlar bunlar bole diyip geri gondermisler urunu saka gibi mus hiz. Ariyorsun servis ne derse odur diyor yahu servis yokki merdiven alti bir elektronikciyi servis yapmissin adam o kahve makinesini kullanmayi bile bilmiyordur ki tamirini yapsin.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Noctivagant kullanıcısına yanıt

    Cosoriden ağzınız yandığı halde neden tekrar cosori aldınız, ürün tekrar durduk yere bozulursa Amazon tekrar ürünün arkasında durmayabilir bence, baktığınız diğer markalar ne idi, bende araştırıyorum, elektrolux 6st modelini düşünüyorum cosori 6.4 ile farkları neler cevaplarsaniz sevinirim. Siz olsaydınız elektrolux alır mıydınız? Hep cosori anlatılmış, dikkatli kullanıldığı halde 6 ay 1yilda kaplama Zarar görmemeli bence, ben tefalde bu sorunu hiç yaşamadım ve durduk yere arıza vermesi Korkutuyor, tabi bunlar elektroluxde de olabilir, bilmiyorum. elektrolux servisi nasıl peki Türkiye'de bilen var mı acaba? Çamaşır Mak. , kurutma mak. Ve kahve makinem elektrolux hepsinden memnunum servislik bir durum yaşamadım şuana kadar şükür. Elektrolux e verilen paraya yazık diyen var mı kesinlikle cosori al, cosori bir yolda bırakıyorsa elektrolux 10 bırakır diyen birileri var mı acaba???😀 Cosori üretim yeride çin değil mi? Ben elektroluxu inceledim diğer markalara göre plastik vs. Daha kaliteli kullanılmış Philips gibi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • mantıka M kullanıcısına yanıt

    Direk elektrolux alın geçin hocam. 5 yıldır süprügesini kullanıyorum 0 sorun. Cosori türkiye güvencesi beklemeyin amazonun iadesini umabilirsiniz sadece.


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Arkadaşlar merhaba,


    Bugün dual blaze'imiz geldi.

    Ancak kargoyu getiren personel cihazın altının çok ısındığını, altındaki yüzeye hasa vereceğini söyleyince, açıkçası işi bulandırdı biraz!

    Ben de evdekilere altına bir ahşap levha koyabileceğimiz düşüncem olduğunu, işe yarayabileceğini söyledim.

    Gerçekten de bu kadar bir ısı yayımı var mı alt yüzeye?

    Ürünü koyduğumuz yüzey biraz hassas bir yüzey, Fotonun sol tarafından görebilirsiniz.

    Elimdeki levhanın kalınlığı da görselde, eğer gerçekten böyle bir sıcak yıyımı var ise levhada bir sıkıntı oluşur mu? Yada ne kullanabiliriz?

    Levhada sıkıntı olmayacaksa, ben bunu cihaz boyutunda kesmeyi düşünüyorum. Hem yer de kaplamaz.

    sıcak tepsi için de ufak bir levha parçası yaparım onu da o şekilde açık tezgahta bırakırım diye düşündüm.


    İkinci sorumsa, cihazı yerleştirdiği yer duvarda bir girinti kablo mutfakta duvardaki girintiye böyle geçiyor. Yan taraf çok ısınıyor mu? Bir sıkıntısı olur mu?

    Bu ahşap levha ile yüzeyde bir çizilme olmadan da dual blazei ileri geri yapmayı düşünüyordum.


    Siz ne dersiniz?


    Yok bir şey olmaz derseniz, bir sonraki aşamaya geçecem. Bir prize takıp çalıştıracam aleti.

    Kitapta 10 dakika diyor ama , siz ne dersiniz? nasıl yapayım?




    COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi badtrip -- 30 Kasım 2023; 22:27:52 >




  • Xreleave kullanıcısına yanıt

    Bugün gelen kutudaki tutamaç bu şekildeydi.


    Düzgün yani.



    COSORI AIR FRYER - BILGI - TECRUBE - TARIF - PAYLASIM ALANI
  • badtrip kullanıcısına yanıt

    Merhaba, ben cihazı en az 8 aydır kullanıyorum. Granit mermer (çok da kaliteli değil) mutfak tezgahı üzerinde duruyor ve aldığımdan beri hep aynı yerde duruyor. Hiç altının ısınmasından dolayı bir sorun ne oluştu ne hissettim nede gördüm. Belki plastik masa gibi ya da muşamba gibi örtülerin üzerinde bir şey olur mu bilmiyorum. Ama ısı ile öyle bir sorun olması bana çok saçma geldi.


    Ek olarak, arka kısmında yaklaşık 1 karış boşluk ile kullanıyorum ve orada fişe takılı. yani çok yakın olmaz ise sorun olmaz diye düşünüyorum, şöyle bir durum var o arkadaki mazgaldan sıcak hava çıkıyor sürekli olarak. yanında kablo vs olması bir sorun teşkil etmez bence ama kablo cihaza değmemesi lazım bence. güvenlik önemli :)


    İlk çalıştırma yaparken ben şu şekilde yaptım, cihazın içindeki sepeti ve ızgarasını direk elde yıkadım ve kuruttum, zaten çok hızlı kuruyor ve su tutmuyor. Sonra ıslak yeri olmadığından emin olunca 10 dk boşta çalıştırdım, süre dolunca da sepeti çıkarttım ve soğumasını bekledim. Sonra normal kullandım ve hiç koku vs olmadı bende. Aldığımdan beri her hafta, en az bir defa kullandım hep. Ben memnunum ve gayet güzel, size de hayırlı olsun.





  • 
Sayfa: önceki 198199200201202
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.