< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi serhatcn -- 28 Mart 2021; 21:49:16 > < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > |
courier yağ artması sorunu
-
-
Piyasada çok courier var. Sanayide çok dostumuzda var hiçbirinden duymadım. Aslında siz nereden duyduysanız oradan detay öğrenseydiniz iyiydi. Bende merak ettim açıkcası..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
https://www.sikayetvar.com/ford/courier/motor-yagiquote:
Orijinalden alıntı: brkprlk35
Piyasada çok courier var. Sanayide çok dostumuzda var hiçbirinden duymadım. Aslında siz nereden duyduysanız oradan detay öğrenseydiniz iyiydi. Bende merak ettim açıkcası..
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
1.5 hakkında bilgim yok ama 1.6 motorda hiç sıkıntı duymadım..
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Dpf rejenerasyon işlemi sırasında motoru kapatırsanız pistonlara yollanan fazla mazot kartele süzülüyor ve yağ seviyesi artıyor. Bu durum için göstergede yağ ikaz ışığı bile mevcut.
Rejenerasyon işlemini takip edip motoru durdurmamanız lazım.
Rejenerasyon işlemini;
1-son seviye radyatör fan açmasından
2-anlık tüketimin artmasından (rölantide 0.8-1lt/saat)
3-çekiş düşüklüğünden
4-rölanti dalgalanmasından
5-arada bir aracın yaptığı sert silkelemelerden
6-gazdan çekince bile yakıt tüketimin devam etmesinden anlayabilrsiniz. Bunlardan birkacı özellikle 1. Madde var ise kesinlikle fan durana kadar kapatmayın. -
quote:
Orijinalden alıntı: metinTasci
Dpf rejenerasyon işlemi sırasında motoru kapatırsanız pistonlara yollanan fazla mazot kartele süzülüyor ve yağ seviyesi artıyor. Bu durum için göstergede yağ ikaz ışığı bile mevcut.
Rejenerasyon işlemini takip edip motoru durdurmamanız lazım.
Rejenerasyon işlemini;
1-son seviye radyatör fan açmasından
2-anlık tüketimin artmasından (rölantide 0.8-1lt/saat)
3-çekiş düşüklüğünden
4-rölanti dalgalanmasından
5-arada bir aracın yaptığı sert silkelemelerden
6-gazdan çekince bile yakıt tüketimin devam etmesinden anlayabilrsiniz. Bunlardan birkacı özellikle 1. Madde var ise kesinlikle fan durana kadar kapatmayın.dizel üniteler ne sorunlu vede karbon ayak izi konusunda bonkör..(
-
Şikayet var ağlama duvarı haline gelmiş insanların üslupları yüzünden gerçekten sorununa çare arayanlara da standart cevaplar verip geçiyorlar.
Sıfır araba aldım hede hödö
Lamba yaktı hede hödö
Yağ arttı çamura battı hede hödö
Bizim zamanımız değerli servislerde mi geçirelim zamanımızı hede hödö
Ağlak araç sahipleri, sizin için 2 yol var ;
İşi kuralına göre oynarsınız DPF'li dizel aracı kullanmayı öğrenirsiniz
Yada DPF sistemini iptal edersiniz.
Diğer bir alternatif yok ise az yaksın çok kaçsın baş ağrıtmasın demeyip aracınızı satıp benzinli bir araç alıyorsunuz sorununuz hallediliyor.
Türk insanının ne ayranım dökülsün ne de başka yerlerime zarar gelsin tavırlarından gına geldi.
-
Malesef benzinlilere de partikül filtresi takmaya başladılar.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi fxmaster -- 28 Kasım 2024; 18:37:41 >
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X