Şimdi Ara

Cvt şanzıman?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
35
Cevap
0
Favori
1.810
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • 1.4 turbo 3 silindir 145 hp opel astra hatcback gs line de cvt şanzıman sıkıntı çıkartır mı? Alınır mı???


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • '94 yılından beri otomatiğin her türlüsünü kullandım 2 ileri tam otomatikten 5 ileri yarı otomatiğine, cvt sinden 7 ileri çift kavramasına kadar. 13 yıldır evde cvt var bir araçta diğer araç da dsg (stronic). ben cvt den memnunum sıkıntı açmadı başıma, araç zaten b segmenti 102 hp jazz, ne beklemeliyim yarış atı performansı mı? ha, olur altındaki araç 200+ hp, o zaman gücü hissedeyim dersin git al farklı şanzımanlı bir araç...

  • Asla CVT araba almam, alana da mâni olmam. Allah sabır versin, çekilecek gibi bir şanzıman değil. Baskı balatası bitik araba gibi...

  • Calbor C kullanıcısına yanıt

    Cook dogru

    Cünku cift kavrama alıp dag başında araci durdurun uyarısı görmek gibi ekşinlar yaşayamazsınız.

    Hele kucaklayip serviste çıkan faturayı gördükten sonraki hisler tarif edilemez gerçekten




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Jocker35 -- 16 Aralık 2020; 15:1:42 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Cook dogru

    Cünku cift kavrama alıp dag başında araci durdurun uyarısı görmek gibi ekşinlar yaşayamazsınız.

    Hele kucaklayip serviste çıkan faturayı gördükten sonraki hisler tarif edilemez gerçekten

    Opelin tork konvertorlu sıkıntısız şanzımanları mevcut onlara bakabilir konu sahibi. Her otomatik dendiğinde aklınıza DSG gelmesin.

  • Opel'in CVT'si olduğunu bilmiyordum.


    Genel olarak tam otomatik, tork konventörlü, sorunsuz bir şanzıman kullanır.


    CVT'ye gelince. Tam otomatik tork konventörlü gibi sorunsuz, tek veya çift kavramalar gibi yakıt konusunda ekonomik bir şanzıman olarak tek geçerim.


    Paran varsa, çıkabilecek onbinlerce TL.lik masraf, olmadık bir yerde yolda kalmak gözünü korkutmuyorsa her türlü çift kavramaya zevkle binebilirsin.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Cook dogru

    Cünku cift kavrama alıp dag başında araci durdurun uyarısı görmek gibi ekşinlar yaşayamazsınız.

    Hele kucaklayip serviste çıkan faturayı gördükten sonraki hisler tarif edilemez gerçekten

    Sana hangi dagda oyle aksiyonlar yasatti mesela ?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • '94 yılından beri otomatiğin her türlüsünü kullandım 2 ileri tam otomatikten 5 ileri yarı otomatiğine, cvt sinden 7 ileri çift kavramasına kadar. 13 yıldır evde cvt var bir araçta diğer araç da dsg (stronic). ben cvt den memnunum sıkıntı açmadı başıma, araç zaten b segmenti 102 hp jazz, ne beklemeliyim yarış atı performansı mı? ha, olur altındaki araç 200+ hp, o zaman gücü hissedeyim dersin git al farklı şanzımanlı bir araç...

  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Astra şanzıman?
    6 yıl önce açıldı
    Opel Otomatik şanzıman
    10 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Cook dogru

    Cünku cift kavrama alıp dag başında araci durdurun uyarısı görmek gibi ekşinlar yaşayamazsınız.

    Hele kucaklayip serviste çıkan faturayı gördükten sonraki hisler tarif edilemez gerçekten

    5 yılı geçen süredir çift kavrama araç kullanıyoruz hiç böyle bir şey yaşamadık. Bir sürü yakınımzda dsg li araç sahibi var onlar da aynı şekilde bu dediğiniz olayı hiç yaşamadı. Milyonda 1 yaşanan bir şey herhalde. Ülkemizde en çok satılan otomatik modelinin çift kavramalar olduğunu da düşünürsek.

  • Sıfır vs alıyorsan kitapçığını veya internetten bularak şanzıman üreticisi ve konulan şanzımanın kodunu yazarsan yardımcı olurum. Üreticileri cvt tiplerini az çok araştırma nedeni ile biliyorum. Aslında tüm şanzımanları araştırırım ama cvt yi daha ayrıntılı araştırıyorum aynı zamanda 40 bin km dir kullanıyorumda...

    Ben cvt özelinde alınması için bir sakınca görmüyorum. Dertmiş gibi gösterilmesini de mantıksız bulurum. Kendi aracım özelinde 200 bin km altında revizyona gireni okumadım zaten Tr de o kadar km yapanı yok abd forumundan bakıyorum, en erkeni 220bin km de girmiş 300 binde olup revizyonsuz sorunsuz devam eden var. O zamana kadar sadece yağ bakımı var 80 binde oda bizim ülke için 1000tl tutuyor. Revizyonda her elektronik yıpranan parçanın kaderi zaten yapmazsan sonu daha kötü olan bir senaryo ile karşılaşırsın.

    Asıl dert o şanzımandan cebinde yeterli nakit yokken 5 haneli faturanın gelip aracın yatar vaziyette sanayide kalmasıdır. Tam otomatik çift kavrama cvt farketmez şanzıman sen istediğin zaman gücü aktarıyor cebini üzmüyorsa dert vs yazmayın dert görmemişsin derim.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yarın bayiye uğrayacağım firmayı sorayım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Aslında şöyle ben ötvsiz alacağım ve manuel arabam şu anda otomotik arızaları olur mu çok fikrim yoktu biraz araştırınca kafan karıştı iyice dsg söylenenler, cvt ye söylenenler falan çok satmayı da düşünmuyorum uzun süre aslında ama yine de ikincili eli iyi olan bir araç arıyorum. 1.0 lar falan ilerde nolur bilmiyorum o yüzden 1.4 1.5 1.6 lar turbo motor ya da iyi bir atmosferik . Cvt de yokuş falan sıkıntı oluyor demişler veya turboda cvt önermeyenler olmuş kafam iyice karıştı. Bu astrada cvt yokmuş normalde ama k nın makyajlı hali cvt 145hp 1.4t ama içi baya eski de duruyor onda da kararsızım açıkcası. Önerileri olan da yazabilir araba konusunda.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Cook dogru

    Cünku cift kavrama alıp dag başında araci durdurun uyarısı görmek gibi ekşinlar yaşayamazsınız.

    Hele kucaklayip serviste çıkan faturayı gördükten sonraki hisler tarif edilemez gerçekten

    birtek şu dsg 'den ,dsg sahibi olmayanlar şikayet ediyor .


    2 yıl kullandım hem audi a3 'de hemde golf'de en ufak bir sorun yaşamadım. vites attığını dahi hissetmiyorsun,sarsılma yok ,zıplama yok


    Bu saatten sonra dsg den başkada bakmam.Bozulursada dünya malı gider yaptırırm.

  • yazılıp çizilenlere bakarsan her cvt bir değil. nissan/renault'daki sabıkalı jatco cvt bir yana toyota, honda'aki sağlam cvt bir yana. diğer yandan şu anki astra gm üretimi, psa grubuna tam olarak geçince cvt kalkıp tam otomatik eat şanzımana geçebilirler yani şu an ki güncel makyajlı model ara bir model gibi geliyor banaCvt şanzıman? 

  • Aynen psa değil almamak daha doğru bir karar sanki değil mi


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt
    Cvt şanzıman?
    Cvt şanzıman?
    Cvt şanzıman?
    Cvt şanzıman?

    Tatmin oldun mu ?

    Olmasiysan tatmin edebilirim .Bolcana var


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • @Jocker35 4 kere dağlarda patladı yani seninki?

  • Toyota cvt ile 80 bin km yaptım ilk kalkışta biraz hantal ama sonrasında aracın hızlanması çok iyi 4 yılda bir yağını değiştiri insan gibi kullanırsanız 300 bin leri rahat görür ancak Astranın tork değerine bakmanızı öneririm dizellerde ve yüksek torklu araçlara pek uygun değil

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • TheCaliph_ kullanıcısına yanıt

    Ne diyon sen ya ?Adam gibi bi anlat derdini


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sahipleri sikayet etmiyor mu?

    Şu forumda bile zibil gibi dsg sikayeti var .Ne içtin de yazdın bunu?


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Ne diyon sen ya ?Adam gibi bi anlat derdini

    Cift kavrama daglarda patladi diye cok emin cumle kurdun. Ben de senin aracina oldu sandim. Sikayetvar a marka yazarsan her markada hata bulabilirsin. Civic gocuk yaz bakalim nelee cikacak :)


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.