Şimdi Ara

Delitilki sitesinden aldığım televizyon açılmış ve yeniden paketlenmiş

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
23
Cevap
0
Favori
1.701
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,
    Aralık ayı sonunda delitilki.com sitesinden aldığım televizyon dün geldi. Fakat kutusunu incelediğimde kutunun iki kez bantlanmış olduğunu gördüm. Servis geldiğinde onlar da kutunun açılıp tekrar bantlandığını söylediler. Bunun üzerine tv'yi kurdurtmadım. Müşteri hizmetlerini aradım. İade ettiğimde ürünün inceleneceğini ve haklı isem(?) para iadesi yapılacağını söylendi. Fakat ben televizyonu aldığımda birçok tv ve banka kampanyası var idi. Şimdi ise aynı tv hem stoklarda yok hem de diğer satılcıarda 700-1000 TL daha fazlaya satılıyor. Bu site mediamarkt'ın bir fırsat sitesi. İade durumunda maddi olarak mağdur olacağım, tv nin kalması durumunda ise içime sinmeyecek. Tüketici yasası gereğince mağduriyetimi nasıl tanzim ettirebilirim?



  • Gecmis olsun!
    Delitilki musteriyi cozmus demek ki, buradan cikarttigim sonuc bu.
    Adamlar gonderin diyor ama ucuz almistim diyorsunuz, bence iade eden arkadasa biraz itimadiniz olsun sizde iade edin.
    Ne bekliyorsun tv sizde kalsin paranizi gonderiyoruz mu?
  • Ettiremezsiniz. Elde edebileceğiniz en iyi sonuç paranızı iade almak veya TV'nin kapalı kutu olanı ile değiştirmek olur. Zaten kanun da bunları Fazlasıyla yeterli ve iyi sonuç olarak görür, daha ne istiyorsunuz der :)

    Bu arada mahsuru yoksa modelini ve aldığınız fiyatı öğrenebilir miyim ? Pm de atabilirsiniz
  • Cevaplarınız için teşekkürler. Aldığım televizyon LG 60LB870v. Bu televizyonu uzun zamandır takip ediyordum. Kendi sınıfında LG'nin en iyi tv'si. Ayrıca ödüllü bir televizyon. Vatan ve Teknosa'da 3500 TL civarında satılmış. Bu fiyatlara inmesini bekliyordum. Bu sırada e-mailime 7 tane TV için 3.400 TL günün fırsatı anlamında reklam geldi. 6.sını ben aldım. Bu surada aynı TV Media Markt'ta stokta görülüyordu ve 4.000 TL'den satılıyordu.

    Birkaç gün sonra LG firmasının TV'leri henüz tedarik edemediğini 10 Ocak'ta teslim edebileceklerini bildiren bir telefon aldım. Beklemeyi kabul ettim. Bu sırada da mutlaka ürünlerin sıfır ambalajında olmasını gerektiğini söyledim. Müşteri hizmetleri de zaten sıfır olarak göndereceklerini söyledi. Kargo perşembe günü geldi. Maalesef ürün açılmış, sonra paketlenmiş.Servis de bu durumu teyit etti.




  • TV'nin üstteki bantlarından kalan yapıştırıcı izleri kahverengileşmiş. Kutusu sanki 2-3 ay güneşte kalmış gibi. Alttan ise TV'yi görebiliyorsunuz. Ambalajlama da vasat ve özensiz. Acaba TV'yi temin edemeyip mağazanın birinden mi gönderdiler? Müşteri hizmetleri ekranda sıfır kutulu olarak gönderilmiş olarak gözüküyor dedi.
  • Delitilki.com dan bir sey almayacagiz demek ki konu icin tesekkurler!
    Gerekli uyariy yaptiginiz halde bu olmussa vay ki vayy.
    Teknosanin internet siparisinde magaza teslim secenegi buna bir cozum yada alternatif midir?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: torku42

    Delitilki.com dan bir sey almayacagiz demek ki konu icin tesekkurler!
    Gerekli uyariy yaptiginiz halde bu olmussa vay ki vayy.
    Teknosanin internet siparisinde magaza teslim secenegi buna bir cozum yada alternatif midir?
    servis tv'nin açılmış olduğu hakkında rapor vermedi mi.o raporla beraber gönderip yenisini talep edin.
  • degisim de yapsa, para iadesi de verse durumun vehameti degismiyor!
    Bile isteye ikinci el urun gonderilmis NOKTA.
    Arada fiyatlarini takip ediyordum biraktim.
  • İnternetten aldığınız için 14 gün boyunca iade hakkınız var.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: KISKANIYORLAR

    İnternetten aldığınız için 14 gün boyunca iade hakkınız var.
    Bir defa sitenin ismi hiç güven verici değil.
  • Aslında çok boyutlu bir konu bu.

    Tüketicinin bir türlü karar veremeyip aldığı tvyi evde beğenmeyip iade ettiğinizde bu tv alıcısını beklemek üzere kutusunda bekler. Bunu iade alan bütün firmalar yapar.

    Beğenmediğiniz için "aa ne güzel sorgusuz sualsiz iade alıyor" diyerek iade ettiğiniz ürün, o çok övülen X firması tarafından bir şekilde başkasına satılıyor. Siz de belki bir başkasının beğenmediğimi alıyorsunuz. Sistem böyle işliyor. Özellikle, bunun siyahı dandikmiş, sd görüntü bulanık, yavaş vs. Gibi kusurdan ziyade ürünün doğal kapasitesiyle alakalı iade edilmiş ürünler için izlenen yol bu.

    Bununla ilgili hukuki bir düzenleme yok galiba. Bildiğim kadarıyla sadece teşhir olduğu belirtiliyor.

    Aslında daha bunlar bişey değil. Neler döndüğünü burada bi anlatsam beni bu forumda yaşatmazlar bidaha. Cehalet mutluluktur, en iyisi bilmemek. Ben bilmiyormuş gibi davranıyorum.

    Bir teknomarketin teşhire çıkarırken düşürüp kırdığı televizyonu kutulayıp kargoya verip, ulaştığı yerde kırık olduğu anlaşılınca. Biz sağlam verdik deyip suçu kargocuya yüklediğini biliyor muydunuz?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: matmma

    Aslında çok boyutlu bir konu bu.

    Tüketicinin bir türlü karar veremeyip aldığı tvyi evde beğenmeyip iade ettiğinizde bu tv alıcısını beklemek üzere kutusunda bekler. Bunu iade alan bütün firmalar yapar.

    Beğenmediğiniz için "aa ne güzel sorgusuz sualsiz iade alıyor" diyerek iade ettiğiniz ürün, o çok övülen X firması tarafından bir şekilde başkasına satılıyor. Siz de belki bir başkasının beğenmediğimi alıyorsunuz. Sistem böyle işliyor. Özellikle, bunun siyahı dandikmiş, sd görüntü bulanık, yavaş vs. Gibi kusurdan ziyade ürünün doğal kapasitesiyle alakalı iade edilmiş ürünler için izlenen yol bu.

    Bununla ilgili hukuki bir düzenleme yok galiba. Bildiğim kadarıyla sadece teşhir olduğu belirtiliyor.

    Aslında daha bunlar bişey değil. Neler döndüğünü burada bi anlatsam beni bu forumda yaşatmazlar bidaha. Cehalet mutluluktur, en iyisi bilmemek. Ben bilmiyormuş gibi davranıyorum.

    Bir teknomarketin teşhire çıkarırken düşürüp kırdığı televizyonu kutulayıp kargoya verip, ulaştığı yerde kırık olduğu anlaşılınca. Biz sağlam verdik deyip suçu kargocuya yüklediğini biliyor muydunuz?
    Aslında benden önceki müşterinin beğenmemesinden kaynaklanan bir iade ise önemli değil. Fakat birkaç test yapıp arızasını tespit etmiş ve iade etmişse asıl problem o. Bu arada ürün horoz lojistik ile geldi. Fakat kutunun bir tarafında ise Yurtiçi kargonun sticker i mevcut. Buradan TV nin iade olduğu anlaşılıyor. Kutunun altından ise televizyon un kendisi görülüyor. Kumandalar sanki açılmamış gibi.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rimedus

    Aslında benden önceki müşterinin beğenmemesinden kaynaklanan bir iade ise önemli değil. Fakat birkaç test yapıp arızasını tespit etmiş ve iade etmişse asıl problem o. Bu arada ürün horoz lojistik ile geldi. Fakat kutunun bir tarafında ise Yurtiçi kargonun sticker i mevcut. Buradan TV nin iade olduğu anlaşılıyor. Kutunun altından ise televizyon un kendisi görülüyor. Kumandalar sanki açılmamış gibi.

    Alıntıları Göster
    delitilki zaten değişen ürünleri satıyor bunu bilerek satın alıyorlar. bariz arızalı değil paketi açılmış yırtılmış vs kabul edilebilecek şeyler.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ps3xbox360

    delitilki zaten değişen ürünleri satıyor bunu bilerek satın alıyorlar. bariz arızalı değil paketi açılmış yırtılmış vs kabul edilebilecek şeyler.

    Alıntıları Göster
    Buradaki media markt ile görüştüm. Çalışanlardan biri "cihazı kurdurun ve LG servisi servis menüsünden televizyonun kullanılıp kullanılmadığını anlayabilir. Eğer kullanıldı ise geri iade edersiniz" şeklinde akıl verdi. Aslında mantıklı. neticede iade hakkım var. Fakat bu durumda kutu açılacağı için ve TV'de bir problem olması durumunda umarım firma sorun çıkarmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rimedus

    Buradaki media markt ile görüştüm. Çalışanlardan biri "cihazı kurdurun ve LG servisi servis menüsünden televizyonun kullanılıp kullanılmadığını anlayabilir. Eğer kullanıldı ise geri iade edersiniz" şeklinde akıl verdi. Aslında mantıklı. neticede iade hakkım var. Fakat bu durumda kutu açılacağı için ve TV'de bir problem olması durumunda umarım firma sorun çıkarmaz.

    Hocam lg plazma tv icin bi arizadan degisim cikti. Yeni tv geldi ama kutunun onunde 30cm capinda delik ve icerden baska kutu parcasi ile bantlanarak kapanmis sekilde geldi. Ben hala hayret ediyorum kendime nasil boyle bisey kabul ettim bilmiyorum. O gun ben vardim evde. Onceki tv 3d degildi yeni gelen 3d idi. Tv paketten cikti. Gercekten temizdi . posetli falan. Bizimkiler de pek bisey demeyince iste heyecandan kurdurduk. Heyecan gecince kurt dustu icime lg tr ile yazistim sifir urun sifir urun diye tutturdular ama imkan yok paketten dolayi. En son servis gelsin servis menusunden acsin gostersin dedim. Geldi mal becermedi yazmiyosu menude bulamadi. Kalsin lanet olsun dedik biraktik.
    Sunu demek istiyorum musteri hizmetlerinin sifir demesine aldanma bana yamali kutuya sifir demislerdi :)




  • Arkadaşlar, servise danışarak kutuyu açtırdım. Kumandalar ,diğer aparatlar ambalajlarından açılmamış. Fakat televizyonu ters çevirince köşedeki vidalardan birinin yanında çatlak olduğunu gördük. Servis raporunu tutacak. Fakat bu kutunun bana çatlak bilenerek gönderildiğini düşünüyorum. Televizyon daha önceden beğenmeme nedeni ile değil bu çatlak nedeniyle gönderilmiş. Bir kez daha bu siteden mal alırken dikkatli davranmanızı tavsiye ediyorum.
  • rimedus R kullanıcısına yanıt
    Aynen dediğiniz gibi olmuş. Sizin iade edeceğiniz ürünü de bir başkasına satmaya çalışacaklar, kimde kalırsa :)
  • quote:

    Orijinalden alıntı: matmma

    Aynen dediğiniz gibi olmuş. Sizin iade edeceğiniz ürünü de bir başkasına satmaya çalışacaklar, kimde kalırsa :)
    sesli düşünüyorum:
    mediamarkt ta pazarlamada önde gidenlerdenim bu arada.

    bizim mağazanın hatırı sayılır büyük mağazaları var, internet sitesini de baya geliştirdik, eskiden her ürün yoktu, hepsini koyduk, iyi iş yaptık.
    yalnız bu mağaza teşhirleri, internetten cayma hakkı ile geri dönenler, müşteri memnuniyeti vs diye ilk bilmem kaç günde geri aldığımız ürünler elimizde patlamaması lazım, buna bir formül bulmam lazım.

    bir site açayım, "fırsatın alası" , "fırsatın manyağı" vs diyerek bu mallar elimde patlamadan birilerine patlatmam lazım, 3ü döner, 7si kalır ellerinde. o dönen 2sini bi daha gönderirim, 1-2 si daha gider, %90 nını erittik, kalan 1 ürüne de bişey buluruz artık.
    çok mu zekiyim ne, kesin terfi alırım ben

    misal yani




  • quote:

    Orijinalden alıntı: drerdogan

    sesli düşünüyorum:
    mediamarkt ta pazarlamada önde gidenlerdenim bu arada.

    bizim mağazanın hatırı sayılır büyük mağazaları var, internet sitesini de baya geliştirdik, eskiden her ürün yoktu, hepsini koyduk, iyi iş yaptık.
    yalnız bu mağaza teşhirleri, internetten cayma hakkı ile geri dönenler, müşteri memnuniyeti vs diye ilk bilmem kaç günde geri aldığımız ürünler elimizde patlamaması lazım, buna bir formül bulmam lazım.

    bir site açayım, "fırsatın alası" , "fırsatın manyağı" vs diyerek bu mallar elimde patlamadan birilerine patlatmam lazım, 3ü döner, 7si kalır ellerinde. o dönen 2sini bi daha gönderirim, 1-2 si daha gider, %90 nını erittik, kalan 1 ürüne de bişey buluruz artık.
    çok mu zekiyim ne, kesin terfi alırım ben

    misal yani

    Alıntıları Göster
    Buradaki servis değişim-iade raporu için merkezden (LG-Türkiye) onay bekliyor. İade durumunda bir terslik çıkabilir mi?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: rimedus

    Arkadaşlar, servise danışarak kutuyu açtırdım. Kumandalar ,diğer aparatlar ambalajlarından açılmamış. Fakat televizyonu ters çevirince köşedeki vidalardan birinin yanında çatlak olduğunu gördük. Servis raporunu tutacak. Fakat bu kutunun bana çatlak bilenerek gönderildiğini düşünüyorum. Televizyon daha önceden beğenmeme nedeni ile değil bu çatlak nedeniyle gönderilmiş. Bir kez daha bu siteden mal alırken dikkatli davranmanızı tavsiye ediyorum.

    Aslında şunu da yapabilirdiniz.

    Lg genel merkezi arayıp, seri numarasından herhangi bir kaydı olup olmadığını öğrenebilirdiniz.

    Bazen ürünlerin istiflenmesinden kaynaklı o şekilde bant problemleri olabilmektedir.

    Çatlak mevzusu size denk gelmiş bence, son zamanlarda daha çok ekran kırıkları ile ilgili problem yaşamaya başladım ki, böyle bir durum olsaydı işiniz daha zorlaşırdı.

    Ekran kırıklarında Lg değişim vermiyor çünkü, direk satıcı kanalından ürünü değiştirmeniz gerekiyor.




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.