5.000 TL 0 faizli 6 ay vadeli Taksitli Nakit Avans ve 1 yıllık BluTV üyeliği ister misiniz? DenizBank bireysel kredi kartınıza tanımlanacak 6 ay vadeli 0 faizli 5.000 TL Taksitli Nakit Avans fırsatını ve 1 yıllık BluTV üyeliğini kaçırmayın! Kampanya, 01.11.2022 - 30.11.2022 tarihleri arasında geçerlidir. DenizBank.com'dan kart başvurusunda bulunan veya Kasım ayında MobilDeniz'den yeni müşterimiz olup, yine MobilDeniz veya İnternet Bankacılığı aracılığıyla kredi kartı başvurusunda bulunan müşterilerimiz faydalanabilir. 6 ay taksitli nakit avansı direk kapatabiliyor muyuz acaba ? www.denizbank.com 5.000 TL’ye Varan, %0 Faizli Taksitli Nakit Avans Fırsatıyla, Nakit Derdine SON! | Bonus Kart Kampanyaları | Kampanyalar | DenizBank | İlerisi Deniz ! | DenizBank | İlerisi Deniz ! https://www.denizbank.com/kampanya/bonus-kart-kampanyalari/taksitli-nakit-avans-kampanyasi-98645< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi WinchesteeR -- 3 Kasım 2022; 13:24:50 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
(Denizbank yeni müşteri,ilk defa k.kartı başvuru)5.000 TL 0 faizli 6 ay vadeli Taksitli Nakit Avans
-
-
Denizbank mı?
amanın kaçın!
en son QR ödeme kampanyasını iadesini kampanya kurgusunu bile beceremediler
bunda da şüpheler sıkıntılar mağduriyetler olabilir mi kuşkuluyum
denizbank güven vermiyor
-
Bu nasıl başlık?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
"Denizbank 5.000 TL’ye Varan, %0 Faizli Taksitli Nakit Avans" şunu yazmıştım , otomatik değiştirmiş.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Şimdi kredi çektikten sonra aslında o 0 faiz değil biz başına 10 eklemeyi unutmuşuz demeyi umarak işlem yapma hissiyatı yaşatan bankanın kampanyası mi bu?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
millete aidatlı kart kitlemek için 40 takla atıyorlar
-
evet..
bu da " Sehven " olur
bknz. https://forum.donanimhaber.com/qr-ile-odemeye-20-indirim-denizbank--154214805-12
-
En düşük ücretli kartlar; taraftar kartları. Onlar da 210 TL. Mantıklı oluyorsa düşünülebilir. Ben çekmeyeceğim.
-
QR kampanyasında önce indirim verip sonra aldılar ve adına "sehven" dediler başka da diyecek bir lafım yok...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu bankaya güvenilmez. Sizi dolandırabilirler dikkatli olun..
-
evet aynen HEM DE 2 KAT GERİ ALDILAR!!!
100 gösterip 200 almak?
Onur kırıcı Denizbank! rezalete bakın; neler yazdım:
2şer 2şer geri alarak toplamda elde ettiğimiz 100 tl. alışveriş karşılığı hak ettiğimiz 100 tl.yi tam 200 tl olarak geri almış.
altta ekran alıntısında görüldüğü üzere QR ödeme ile 100 kazanacağız derken 200 tl dolandırıldık
ikişer ikişer geri almış (toplamda 3 ayrı şok markette QR ödemeydi)
biz QR ödeme ile toplam 100 tl indirimi görmüş sevinirken "ilerisi deniz müşteri keriz" anlayışına giren Denizbank işlem zamanı 1.11.2022 yazarak tam 200 tl .geri çekip bizi haksız borçlandırmış.
öncelikle 0 850 225 2121 den Denizbank Müşteri Hizmetlerini aradım: denizbankın akılalmaz bu güya " sehven" kandırmaca bahanesini ve Şikayetlerimi tamamıyla ilettim.dinledi yazdı talep oluşturdu ve e-mail adresime Yazılı cevap özellikle istedim
yazılı cevap istedim ki sonraki aşamalarda Cimerden, BBDKdan ve Bankacılar birliğine yapacağım şikayeti belgelendirmek ve Denizbankın bu terbiyesizliği ve müşteriyi hakir görmesinin bedelini ödetmek için.
üstelik QR ödeme ile yapılan harcamalar var peşinen ödemişiz ve Denizbank 1 hafta 10 gün bunları fark etmemiş de kampanya bittiği ertesi gün mü farkına varmış da
böyle TVlerde " ilerisi deniz müşteri keriz"" reklamları sürekli bodoslama dönerken müşteriyi ahmak yerine koyup verdiği 100 tl indirimi ayıldıktan sonra tam 200 tl diye geri alıyor? bunun neresi sehven? buna nasıl anlayış gösterilebilir?
bunun hesabını acilen vermeleri lazım. Sehven mehven anlayışınıza sığınıyoruz ile üstü kapatılacak bir sorun değil bu.
yoksa 100 tl mesele değil para pul oldu zaten bereketsiz:
mesele Denizbankın kendi yanlış kampanya kurgu kontrol denetim beceriksizliğini göz ardı edip kendisine güvenen müşterisini üstelik 2 kat borçlandırarak gururunu incitmesidir.Gurur kırıcıdır.
her ay yüzlerce alışveriş ve işlem yapıp denizBanka güven(!)diğimizden, geçmiş eski ekstreleri tek tek kontrol etmiyoruz bile.bu rezaletten sonra denizbank ile ilgili herşey şüpheli hale gelir
Denizbanka müşteri olan herkesin bu yapılan zoruna gider Denizbanka olan güvenini temelden sarsar.
Tüm özel ve resmi mercilerden müşteri memnuniyeti adına olumlu cevap alamazsam 10 yıllık denizbank maceramı kartlarını kırarak Denizbank ve iştirakleriyle tüm işimi keserek tamamen bırakacağım.
5000 tl faizssiz 6 aylık geri ödemeli nakit kredi mi? asla tam vermezler. faiz değil ama başka masrafları en başında peşinen alırlar.
Bir zaman A101 kupon kodlu 2000 tl alırken ne masraflar aldı da paranın bereketini göremedik
Denizbanka olan Güvenimiz bakalım nasıl sonuçlanacak?
-
Bende arayayım ya da internet sitesinden iletişime geçeyim inanılır gibi değil kampanya bitene kadar indirimi ver bittikten sonra hemen geri al komik şekilde indirim size "sehven" verildi diyerek geri al fazladan kredim olduğu için şimdilik tamamen ilişkimi kesemiyorum ama kampanyalarına daha kolay kolay katılmayacağım zaten kaptan da kafayı yedi artık 😀quote:
Orijinalden alıntı: vitriolevet aynen HEM DE 2 KAT GERİ ALDILAR!!!
100 gösterip 200 almak?
Onur kırıcı Denizbank! rezalete bakın; neler yazdım:
2şer 2şer geri alarak toplamda elde ettiğimiz 100 tl. alışveriş karşılığı hak ettiğimiz 100 tl.yi tam 200 tl olarak geri almış.
altta ekran alıntısında görüldüğü üzere QR ödeme ile 100 kazanacağız derken 200 tl dolandırıldık
ikişer ikişer geri almış (toplamda 3 ayrı şok markette QR ödemeydi)
biz QR ödeme ile toplam 100 tl indirimi görmüş sevinirken "ilerisi deniz müşteri keriz" anlayışına giren Denizbank işlem zamanı 1.11.2022 yazarak tam 200 tl .geri çekip bizi haksız borçlandırmış.
öncelikle 0 850 225 2121 den Denizbank Müşteri Hizmetlerini aradım: denizbankın akılalmaz bu güya " sehven" kandırmaca bahanesini ve Şikayetlerimi tamamıyla ilettim.dinledi yazdı talep oluşturdu ve e-mail adresime Yazılı cevap özellikle istedim
yazılı cevap istedim ki sonraki aşamalarda Cimerden, BBDKdan ve Bankacılar birliğine yapacağım şikayeti belgelendirmek ve Denizbankın bu terbiyesizliği ve müşteriyi hakir görmesinin bedelini ödetmek için.
üstelik QR ödeme ile yapılan harcamalar var peşinen ödemişiz ve Denizbank 1 hafta 10 gün bunları fark etmemiş de kampanya bittiği ertesi gün mü farkına varmış da
böyle TVlerde " ilerisi deniz müşteri keriz"" reklamları sürekli bodoslama dönerken müşteriyi ahmak yerine koyup verdiği 100 tl indirimi ayıldıktan sonra tam 200 tl diye geri alıyor? bunun neresi sehven? buna nasıl anlayış gösterilebilir?
bunun hesabını acilen vermeleri lazım. Sehven mehven anlayışınıza sığınıyoruz ile üstü kapatılacak bir sorun değil bu.
yoksa 100 tl mesele değil para pul oldu zaten bereketsiz:
mesele Denizbankın kendi yanlış kampanya kurgu kontrol denetim beceriksizliğini göz ardı edip kendisine güvenen müşterisini üstelik 2 kat borçlandırarak gururunu incitmesidir.Gurur kırıcıdır.
her ay yüzlerce alışveriş ve işlem yapıp denizBanka güven(!)diğimizden, geçmiş eski ekstreleri tek tek kontrol etmiyoruz bile.bu rezaletten sonra denizbank ile ilgili herşey şüpheli hale gelir
Denizbanka müşteri olan herkesin bu yapılan zoruna gider Denizbanka olan güvenini temelden sarsar.
Tüm özel ve resmi mercilerden müşteri memnuniyeti adına olumlu cevap alamazsam 10 yıllık denizbank maceramı kartlarını kırarak Denizbank ve iştirakleriyle tüm işimi keserek tamamen bırakacağım.
5000 tl faizssiz 6 aylık geri ödemeli nakit kredi mi? asla tam vermezler. faiz değil ama başka masrafları en başında peşinen alırlar.
Bir zaman A101 kupon kodlu 2000 tl alırken ne masraflar aldı da paranın bereketini göremedik
Denizbanka olan Güvenimiz bakalım nasıl sonuçlanacak?
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
-
uzak durun abi.
-
uzak durayım diyorum ama..
işe gittiğim yolda kaldırıma yapışık denizbank var bir sürü garibim çiftçi, köylü kredi başvuru sırasında bekler her zaman.
kaldırımından dahi geçmemek lazım bu Denizbankın!
zaten kaldırımıda daraltmış işgal etmiş ikibasamak merdiven betonla
yolu güzerhahı mecbur uzatıp değiştireceğiz.
aahhhaaahh yine şu an TVde yine reklamı geçiyor Denizbankın "ilerisi deniz müşteri keriz" mottolu reklamı:
kampanyaların kralı ilerisi deniz, ilerisi deniz " diyor kaptanın kızı reklamda
malum fazla içmiş geçen tayfa görevini sakata getiren Kaptan pert olmuş;
ayyaş kaptanın kızı reklamlara çıkmış 1 aydır diyor hep "ilerisi deniz ilerisi deniz "
QR ödeme mağduru eski müşterileri bırak yeni ördekler gelsin müşteri keriz mi demek istiyor acaba?
yok ben 5bin kredi mıredi bırak kaldırımından bile geçmem artık
-
Kredi değil TNA yani kredi kartınızın limitinden alacağınız tutar bundan da en fazla %1.50 faiz %15 KKDF ve %10 BSMV alabilir kredide aksiyon farklı onda faizi müşteriye göre ve bankaya göre değişkenlik gösteriyorquote:
Orijinalden alıntı: dj.trust.06
Şimdi kredi çektikten sonra aslında o 0 faiz değil biz başına 10 eklemeyi unutmuşuz demeyi umarak işlem yapma hissiyatı yaşatan bankanın kampanyası mi bu?
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Can851 -- 2 Kasım 2022; 21:23:26 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Basliga yeni müşteri yada kart başvurusu yazin ki vaktini yemeyin boşuna insanlarin.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
millete aidatlı kart kitlemek için 40 takla atıyorlar |
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X