Arkadaşlar bayilerde araç yok motorsiklet bile bazı modellerde yok.Ama bakıyorsun sarı siteye galericiler ve önceden ayirtmis olanlar bayi satış fiyatının üzerinde satış yapıyor.Simdi bu karaborsaciliga giriyor normalde bu İçişleri bakanlığı ne iş yapar illa birilerinin hatırlatması mi gerekiyor bunlara yasaları.kimse serbest piyasa ekonomisinden bahsetmesin. Mesela kuryecilerin en çok talep ettiği motor şuan bayide yok ama sarı sitelerde 35 binlik pcx 45 TL'ye satan var.yahu bu ticaret değil bildiğin dolandırıcılık.idareciler bunlara kesin ceza yaptırımı uygulamali gel gelelim herkes sarı siteye bahane buluyor..Ne kadar beceriksiz idarecilerimiz eğer yasal mevzuat eksikliği varsa basit bir yap duzenlemeni koy yürürlüğe. < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi LE10 -- 17 Ekim 2021; 23:51:53 > < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Devlet Neden Galeri ve Bayilere ceza kesmiyor
-
-
evet almanya devletinin galerilere ve bayilere ceza vermesi gerekiyor.
-
Kendi kendilerine ceza kesmeleri çok absürt olur.
-
2 yıldır söylüyoruz, koy kanuna madde;
"Tescillenmiş araç bedeli, tescillenmemiş bedelinden yüksek olamaz".
Bakalım aynı model yılında galericiler araç topluyor mu!
Kasko Değer Listesi de herkesin ulaşabileceği şekilde mevcut. Takibi de kolay.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Carsever -- 17 Ekim 2021; 22:17:56 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Galeriler sıfır araç satacaksa bayiler neden var . Hep aracılardan şikayet edıyoruz onlar para kazanıp vatandaş mağdur oluyor. Piyasa zenginleri koruma ve daha çok zengin etme üzerine kurulmuş . Vatandaş olarak hiçbir hak talep edemezsin . Galericilerde sermaye çok fazla baskı yapıp istedıklerini elde ederler.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
bizde sistem sermaye gruplarını korumak ve halkın cebindekini alanlara yardım etmek üzerine kurulu. devlet hiç olmadığı kadar aç gözlü çünkü aç kaldı. büyüdükçe büyüdü para yetmiyor. halkın refahını düşünmek gibi dertleri yok.
-
Yahu arkadaşlar galericileri ne kadar yucelttiniz nedir yahu davarin teki dağdan bile gelip açıyor ne sermayesi ne gücü.Sadece galerici değil işsız kalan adamda bunu yapıyor ne kadar yuceltiyorsunuz kafanızdaki mithleri.sistemde ve etik yasaların uygulanmasında ve belki maddelerinde eksikler var.Bunda bayilerinde payı büyük orada çalışan bir eleman bile bu işi yapabiliyor sermaye güçle alakası yok sistem açıklarını kullanan çakallar var. Bakın devlet aciz yönetmekten sistem sorunlarını çözmekten aciz durumda problem burda ekonominin sıkıntısı da bundan kaynaklı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ozman siyasetin ne anlamı var? Birileri para kazanamıcak!
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Ya bizdeki çözüm Cb 1000 market projesine gider yani galeri açar kulagini ters elden tutmaya çalışır yine beceremez malesef çünkü aklı çalışan bir bürokrat kaldığını sanmıyorum
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu maddenin hiçbir işlevi olmaz. Resmi bedel eft ile, fark elden tahsil edilir. Hali hazırda hem geliri düşük gösterip vergiyi az ödemek hem de araçta kusur varsa daha düşük bedelden dava açılması için zaten yapıyorlar bunu.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
özünde neden kesmiyor ve neden düzelmez?
çünkü vasat altı bir yönetim var, şu ya da bu sebeplerle yapamaz.
hatta daha kötüsü; yapmaz. çünkü uzun vadede faydalı olacak işleri devletin canı hiç istemiyor artık.
vergi kaçıran, elden para alan yetkili satıcıyı, galeriyi, galericiyi, al satçıyı vs. vs. devlet görmüyor mu yoksa görmek mi istemiyor diye düşünmek lazım. herhalde birilerinin, pek güzel, pek tatlı çıkarları var.
-
Galerici memur gelir şimdi “sen de al sat, parası var adamın risk alıyor kazanacak tabi” der. Okuyunca sinirlenme
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Koyulacak Madde belli.
"Bireysel ve Kurumsal farketmeksizin Satın alınan otomobil ne suretle olursa olsun 5 yıl satılamaz"
Bak bakalım piyasa nasıl düzeliyor.
"Eee benim paraya ihtiyacım var satmam lazım nolcak"
O zaman 2.el alacaksın kardeşim beni ilgilendirmiyor.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
ortada devlet yok ki
-
Devletin yanlışı , Euro Dolar 10-12 TL olduğundan ülkeye distribütörler fazla araba getirmiyorlar , az sayıda ürün girince ülkeye kara borsa oluşuyor
Vermeseydiler oy 20 senede dolar Euro 1.5-2 TL den nereye geldi
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Toplar hocam, yıllardır sigorta kaçıran firmalar ücretin kalanını elden veriyor.
-
herkes devlete ve galericilere saydırsın ama kimse dönüp kendine bakmasın: ben mal mıyım bu fiyatlarla sıfır araba alınır mı demesin! ben mal mıyım galericiden alacağıma kendi arabama 3 sene daha binerim galericinin elinde patlar demesin, ben neyim demesin 3 yılda bir sıfır araç benim neyime demesin! neymiş devlet bunlara ceza kessin miş! o devleti yönetenleri seçen sensin kime neye kızıyorsun?
-
bunun da yolu bulunur.
liste fiyatlarını yüzde 20 fazla koyarlar.
Gelene sıfır fiyatını iskontolu verirler.
Galerici yine kazanır.
Burada yapılması gereken kara borsa ortamını kaldırmak.
Onun da nasıl yapılacağı belli.
Bütün ötv oranlarını tek kademeye sabitlemek, yüzde 50.
O zaman Rekabet artar, yüksek motorlu hiç gelmeyen araçlar gelmeye başlar.
Birden bire arabalar da pıttadanak bulunmaya başlar.
Piyasaya şu anda girmeyen Hyundai SUV'ler , Toyotalar vb. girmeye bşaladı mı gör sen cümbüşü.
Pejo satsın da göreyim o suvlerini o paralara....
Adam gibi arabaya bineriz.
-
birader, hayalin bile fakir. bari hayalinde kaldır ötv yi, dünyada ötv diye vergi yok. alsın devlet kdv sini geçsin. vergi oranını da co2 salınımına göre belirlesin.
-
5 yıl kullanacam diyene sıfırda vergi indirimi gibi öneriler vardı, gayet mantıklı bir öneri mesela. 5 yıl içinde satmak istersen verginin kalanını faizi ile öde dersin.
Sizin dediğinizin ise uygulaması mümkün değil. Kendi üstümden örnek vereyim, şu an kapıda bir tane arabam var, yarın tayinim çıkar iki araç lazım olur, öbür gün gittiğim yerde işe yakın ev bulurum birini satar eve peşinat yaparım vs.
Ticaretini yaptığımı düşünen olursa hayatımda al-sat yapmadım, bu işten para da kazanmadım. Bugüne kadar aldıktan sonra bir yıl içinde sattığım tek araba oldu, onda da arsa alacaktık, alamayınca sıfır aldığım b segment aracı satıp sıfır c suv aldım. 10 sene kullandığımız araç oldu, sıfır alıp babamla kendi aramızda değiştik arada, ruhsat satışı görmedi bile.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
2 yıldır söylüyoruz, koy kanuna madde;
"Tescillenmiş araç bedeli, tescillenmemiş bedelinden yüksek olamaz". Bakalım aynı model yılında galericiler araç topluyor mu! Kasko Değer Listesi de herkesin ulaşabileceği şekilde mevcut. Takibi de kolay. |
bunun da yolu bulunur. liste fiyatlarını yüzde 20 fazla koyarlar. Gelene sıfır fiyatını iskontolu verirler. Galerici yine kazanır. Burada yapılması gereken kara borsa ortamını kaldırmak. Onun da nasıl yapılacağı belli. Bütün ötv oranlarını tek kademeye sabitlemek, yüzde 50. O zaman Rekabet artar, yüksek motorlu hiç gelmeyen araçlar gelmeye başlar. Birden bire arabalar da pıttadanak bulunmaya başlar. Piyasaya şu anda girmeyen Hyundai SUV'ler , Toyotalar vb. girmeye bşaladı mı gör sen cümbüşü. Pejo satsın da göreyim o suvlerini o paralara.... Adam gibi arabaya bineriz. |
Benzer içerikler
- jetta multimedya tavsiye
- egzoz bilyası
- transfer işi yapmak için gerekli belgeler
- petlas mı lassa mı
- sunpet opet mi
- zeekr türkiye fiyat listesi
- 2024 kia sorento
- phev araçlar
- zeekr 001 fiyat
- duster hibrit
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X