Şimdi Ara

Direksiyonu cevirince farların parlaklığının azalması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
20
Cevap
0
Favori
4.678
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Evet arkadaslar durum basliktaki gibi. Direksiyonu cevirmem ile farlarin parlakligi azaliyor cevirmeyi birakinca da sari renkten beyaz renge donuyor basbayagi parlamaya basliyor.

    Corolla 2005 hb. Normal midir yoksa bir sikinti belirtisi mi?



  • Akün zayıflamıştır.
  • Direksiyon çevirince farda parlaklık azalması her arabada olan (bazen hissedilemeyecek kadar az olabilir) bir olaydır. Bunun nedeni akü'nün güç aktarımı yaptığı değişkenlerin o an için artmış olmasıdır. Fakat sizinkinde bir problem olma ihtimali var. Zira renk de değişiyor diyorsunuz.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Akün zayıflamıştır.

    Hocam aku 5 yillik. Ama gene de hala yesil yaniyor isigi. Akuyu sarj ettirsem faydasi olur mu acaba? Mars basmada bir sorunu falan yok cunku.

    Renk degismesinden kastim:

    Arabanin kendi farlari beyaz. Ama bazi arabalari. Farlari sarimtrak loganimin farlari oyle mesela. Ama direksiyonu cevirince farlar ayni loganin farlar gibi sarimtrak oluyor.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi jvcjvc -- 31 Ekim 2011; 20:16:47 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Akün zayıflamıştır.

    Hocam aku 5 yillik. Ama gene de hala yesil yaniyor isigi. Akuyu sarj ettirsem faydasi olur mu acaba? Mars basmada bir sorunu falan yok cunku.

    Renk degismesinden kastim:

    Arabanin kendi farlari beyaz. Ama bazi arabalari. Farlari sarimtrak loganimin farlari oyle mesela. Ama direksiyonu cevirince farlar ayni loganin farlar gibi sarimtrak oluyor.

    Geç marş alma gibi sıkıntılar olmuyorsa problem başka yerde olabilir.Şarj ettirmenin pek yararı olacağını sanmıyorum,yukarıdaki arkadaşın dediği gibi hafif dalgalanmalar normal fakat aşırı oluyorsa başka bir problem olabilir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jvcjvc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Akün zayıflamıştır.

    Hocam aku 5 yillik. Ama gene de hala yesil yaniyor isigi. Akuyu sarj ettirsem faydasi olur mu acaba? Mars basmada bir sorunu falan yok cunku.

    Renk degismesinden kastim:

    Arabanin kendi farlari beyaz. Ama bazi arabalari. Farlari sarimtrak loganimin farlari oyle mesela. Ama direksiyonu cevirince farlar ayni loganin farlar gibi sarimtrak oluyor.

    Alıntıları Göster
    bencede aküden oluyordur.sarımtrak olması hafif sönüyor olmasından kaynaklıdır.sinyal verince olma ihtimali varmı




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Akün zayıflamıştır.

    Hocam aku 5 yillik. Ama gene de hala yesil yaniyor isigi. Akuyu sarj ettirsem faydasi olur mu acaba? Mars basmada bir sorunu falan yok cunku.

    Renk degismesinden kastim:

    Arabanin kendi farlari beyaz. Ama bazi arabalari. Farlari sarimtrak loganimin farlari oyle mesela. Ama direksiyonu cevirince farlar ayni loganin farlar gibi sarimtrak oluyor.

    Geç marş alma gibi sıkıntılar olmuyorsa problem başka yerde olabilir.Şarj ettirmenin pek yararı olacağını sanmıyorum,yukarıdaki arkadaşın dediği gibi hafif dalgalanmalar normal fakat aşırı oluyorsa başka bir problem olabilir.

    Alıntıları Göster
    http://forum.donanimhaber.com/m_27795757/tm.htm

    bununda frene basınca yanıyormuş.




    piknikte akü bitti tabi

    sonra bi arkadaştan takviye rica edip aracı çalıştırdık.fakat vfarlar falan açık değildi sadece kapının biri açık kaldığından iç lambalar yanık kalmış gündüz farkedemedim diye düşündüm.

    ertesi gün yine marş almakta zorlandı araç elektrikçe ye götürdüm .şarja tutalım iadre eder dedi. 8 gözden 2 si kırmızı diğerleri sarıydı.hepsinin sarı olması lazım şarj etmek için.
    akünün tüm gözlerine boru gibi bişe sokuyorlar o sıvı ve şarj olup olmayacağını gösteriyor.hepsi sarıysa şarj etmen faydalı olabilir.ama tavisye etmiyorum kesinlikle.

    neyse 1 gün şarjda kaldı ertesi gün yola çıktım köy yolu acaip pis bir koku geliyor.ilk önce anlayamadım.sonra bi yerde durduk baktım bariz araçtan geliyor. açtım baktım kaputu akünün yanından buhar gibi bişey çıkıyı hafif de damlama var.tutum ben buraya naylon tıkadım. bi yandanda elektrikçiyi aryayım dedim .yaklaşık 1 dk geçmedi akünün o yeşil yanan bakılan yerinden niagara şelalesi gibi patladı akü

    kokunun nedeni asit buharıymış.

    sen benim gibi yapma akünü değiştir. 5 yıl epey iyi dayanmış yine.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi INTRUDERTR -- 31 Ekim 2011; 20:47:03 >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: INTRUDERTR

    http://forum.donanimhaber.com/m_27795757/tm.htm

    bununda frene basınca yanıyormuş.




    piknikte akü bitti tabi

    sonra bi arkadaştan takviye rica edip aracı çalıştırdık.fakat vfarlar falan açık değildi sadece kapının biri açık kaldığından iç lambalar yanık kalmış gündüz farkedemedim diye düşündüm.

    ertesi gün yine marş almakta zorlandı araç elektrikçe ye götürdüm .şarja tutalım iadre eder dedi. 8 gözden 2 si kırmızı diğerleri sarıydı.hepsinin sarı olması lazım şarj etmek için.
    akünün tüm gözlerine boru gibi bişe sokuyorlar o sıvı ve şarj olup olmayacağını gösteriyor.hepsi sarıysa şarj etmen faydalı olabilir.ama tavisye etmiyorum kesinlikle.

    neyse 1 gün şarjda kaldı ertesi gün yola çıktım köy yolu acaip pis bir koku geliyor.ilk önce anlayamadım.sonra bi yerde durduk baktım bariz araçtan geliyor. açtım baktım kaputu akünün yanından buhar gibi bişey çıkıyı hafif de damlama var.tutum ben buraya naylon tıkadım. bi yandanda elektrikçiyi aryayım dedim .yaklaşık 1 dk geçmedi akünün o yeşil yanan bakılan yerinden niagara şelalesi gibi patladı akü

    kokunun nedeni asit buharıymış.

    sen benim gibi yapma akünü değiştir. 5 yıl epey iyi dayanmış yine.

    Alıntıları Göster
    yanılmıyorsam 2002-2007 arası corolla modellerinde elektro servo direksiyon vardı, direksiyon milini elektrik motoru ile destekledikleri için hareket esnasında akünüz zayıfsa ve aynı sigorta ile besleniyorsa aydınlatmanın parlaklıgının değişmesi normaldir.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ar ge

    yanılmıyorsam 2002-2007 arası corolla modellerinde elektro servo direksiyon vardı, direksiyon milini elektrik motoru ile destekledikleri için hareket esnasında akünüz zayıfsa ve aynı sigorta ile besleniyorsa aydınlatmanın parlaklıgının değişmesi normaldir.

    Alıntıları Göster
    Hocam seninde çektiğin bitmedi bu arabadan :D
  • Bizim Doblo'da da rölantide direksiyonu çevirince devirde hafifte olsa hareketlilik söz konusu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Details

    yanılmıyorsam 2002-2007 arası corolla modellerinde elektro servo direksiyon vardı, direksiyon milini elektrik motoru ile destekledikleri için hareket esnasında akünüz zayıfsa ve aynı sigorta ile besleniyorsa aydınlatmanın parlaklıgının değişmesi normaldir.



    Ben de "direksiyon sistemin elektrikliyse ondan olabilir" diyecektim.. Details harbiden "detay"lıca anlatmış durumu..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cartman_06

    Bizim Doblo'da da rölantide direksiyonu çevirince devirde hafifte olsa hareketlilik söz konusu

    Aynisi dacia loganda da var, devir hafifcene degisiyor direksiyonu cevirirken.

    Detail arkadasin aciklamasi icin tesekkur ederim. Bir tuhaflik yok yani, gerekirse aku tam olsun bu sekilde dalgalanma yapar gibi geldi bana.

    Zaten 14.4 yakmasi icin cok sinirliyim arabaya, her firsatta bir noksankigini fark ediyor insan esyasina kotu gozle yaklasinca.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: jvcjvc

    quote:

    Orijinalden alıntı: cartman_06

    Bizim Doblo'da da rölantide direksiyonu çevirince devirde hafifte olsa hareketlilik söz konusu

    Aynisi dacia loganda da var, devir hafifcene degisiyor direksiyonu cevirirken.

    Detail arkadasin aciklamasi icin tesekkur ederim. Bir tuhaflik yok yani, gerekirse aku tam olsun bu sekilde dalgalanma yapar gibi geldi bana.

    Zaten 14.4 yakmasi icin cok sinirliyim arabaya, her firsatta bir noksankigini fark ediyor insan esyasina kotu gozle yaklasinca.

    Alıntıları Göster
    Otomatik zze121 Corolla 14.4 yakıyorsa bir problem vardır.İstanbul şehiriçinde dahi 10lt dolaylarında yakıyordu bizim arkadaş.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Otomatik zze121 Corolla 14.4 yakıyorsa bir problem vardır.İstanbul şehiriçinde dahi 10lt dolaylarında yakıyordu bizim arkadaş.

    ben de istanbul şehir içi kullanıyorum. tamamen sıkışık trafikte ve yokuşluk alanlarda kullanıyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Otomatik zze121 Corolla 14.4 yakıyorsa bir problem vardır.İstanbul şehiriçinde dahi 10lt dolaylarında yakıyordu bizim arkadaş.

    ben de istanbul şehir içi kullanıyorum. tamamen sıkışık trafikte ve yokuşluk alanlarda kullanıyorum.

    Kısa mesafe,sürekli dur-kalk ve yokuşlu parkurda normal diyebilirim fakat 14.4 yaktırmak için baya uğraşmak gerekir yine de fazla gibi geldi bana..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Otomatik zze121 Corolla 14.4 yakıyorsa bir problem vardır.İstanbul şehiriçinde dahi 10lt dolaylarında yakıyordu bizim arkadaş.

    ben de istanbul şehir içi kullanıyorum. tamamen sıkışık trafikte ve yokuşluk alanlarda kullanıyorum.

    Kısa mesafe,sürekli dur-kalk ve yokuşlu parkurda normal diyebilirim fakat 14.4 yaktırmak için baya uğraşmak gerekir yine de fazla gibi geldi bana..

    benim gibi sürüş tarzı olan birisine göre çok yakıyor zaten, mercedes E200 compressor 2007 ile (1.8 motor 170 kusur beygir) ortalama 9.8 e kadar düşebiliyorum. ama kıçıkırık bir corolla ile bu değere ulaşıyorum. motor özellikleri de çok tuhaf. 2000 devirle 60 km ye kadar çıkabiliyorum, 2000 devir ile şehir içinde rahatça ulaşımımı da sağlayabiliyorum hiç de öyle 3000 devirlere çıkmama bile gerek kalmıyor hatta ve hatta 2000 devirde vites bile değiştiriyor... hele parayı denk getireyim iyi bir servise gidecek.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: jvcjvc

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    quote:

    Orijinalden alıntı: Gamlı Baykuş

    quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Otomatik zze121 Corolla 14.4 yakıyorsa bir problem vardır.İstanbul şehiriçinde dahi 10lt dolaylarında yakıyordu bizim arkadaş.

    ben de istanbul şehir içi kullanıyorum. tamamen sıkışık trafikte ve yokuşluk alanlarda kullanıyorum.

    Kısa mesafe,sürekli dur-kalk ve yokuşlu parkurda normal diyebilirim fakat 14.4 yaktırmak için baya uğraşmak gerekir yine de fazla gibi geldi bana..

    benim gibi sürüş tarzı olan birisine göre çok yakıyor zaten, mercedes E200 compressor 2007 ile (1.8 motor 170 kusur beygir) ortalama 9.8 e kadar düşebiliyorum. ama kıçıkırık bir corolla ile bu değere ulaşıyorum. motor özellikleri de çok tuhaf. 2000 devirle 60 km ye kadar çıkabiliyorum, 2000 devir ile şehir içinde rahatça ulaşımımı da sağlayabiliyorum hiç de öyle 3000 devirlere çıkmama bile gerek kalmıyor hatta ve hatta 2000 devirde vites bile değiştiriyor... hele parayı denk getireyim iyi bir servise gidecek.

    Alıntıları Göster
    Eğer sakin de kullanıyorsan dediğin gibi,fazla yakıyor.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Derin Mavi

    Eğer sakin de kullanıyorsan dediğin gibi,fazla yakıyor.

    Alıntıları Göster
    Akünü değiştir hatta akımı seninkine nazaran bir kademe yüksek olandan al yerin uygunsa.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: d_hamen

    Akünü değiştir hatta akımı seninkine nazaran bir kademe yüksek olandan al yerin uygunsa.

    Alıntıları Göster
    Direksiyonu çevirince farlar da dönüyor olmasın




  • İlginc hic basima gelmedi boyle bisey
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.