Şimdi Ara

.:| Drakensang: The River Of Time |:.

Bu Konudaki Kullanıcılar:
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
88
Cevap
0
Favori
11.857
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  •  .:| Drakensang: The River Of Time |:.


    Yapımcı Firma: Radon Labs
    Dağıtımcı Firma:DTP Entertainment
    Platform: PC
    Çıkış Tarihi: En erken 2010

    DTP Entertainment yeni oyunu olan The River Of Time,Drakengsang'ın öncesini anlatan bir senaryoyla ve bu senaryoyla bütünleşmiş yeni bir evrenle karşımıza çıkacak.

    Yapımcı firmadan Bernd Beyreuther;

    “Fans of Drakensang and RPGs get exactly what they want: A new story in the embosomed Drakensang universe, bringing as much innovations as tried and true game elements”

    Dağıtımcı firma olan DTP Entertainment'dan ise Markus Windelen;

    “We continue the success story of Drakensang. The Dark Eye players can look forward to another precise realization of their favorite RPG system. Those players who will experience The Dark Eye for the first time won’t miss a thing and can just start right into the fascinating medieval RPG fantasy scenario of Drakensang: The River Of Time”

    Diyerek ekledi ve oyunun PC'ye en erken 2010'da geleceğini belirtti.

     .:| Drakensang: The River Of Time |:.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi FadeToßlack -- 26 Ekim 2009; 22:26:46 >







  • The Dark Eye Almanların Dungeons&Dragons'ı.
    Bu oyun Drakensang: The Dark Eye'ın devamı. İlk oyunun Almancası neredeyse 6 aydır piyasada. Bir 10 güne kalmaz İngilizcesi de piyasaya çıkacak. Öyle çok reklamı falan yapılmıyor ama Baldur's Gate ve Neverwinter Nights seviyorsanız kaçırmayın derim, bayağı zevkli. Sistem gereksinimi yüksek olmamasına rağmen güzel görsellere sahip. The Witcher'a göre daha klasik bir RPG. Klasik iyi - kötü mücadelesi. Demosunu bulabilirsiniz internette.

    Bir tane daha yapım aşamasında The Dark Eye oyunu var. Onu da Silver Style yapıyor. O oyun yalnız action RPG olacakmış. Ben firmanın önceki oyunlarına bakarak (Gorasul, The Fall, Simon The Sorcerer 4) ortalama bir oyun bekliyorum açıkcası.
  • Yaw şu tür oyunlara bayılıyomda, ing. eksikliğinden oynayamıyom adam gibi...
  • O ne resimdir öyle ya.
    Longsword u olsun, dwarf ı olsun, arkadaki roque u olsun, warrior un üstündeki armor olsun.
    Tam D&D player's handbook a kapak olacak resim.
  • The Dark Eye'ın ingilizcesi çıktı mı, bilen var mı?
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Bullet

    The Dark Eye'ın ingilizcesi çıktı mı, bilen var mı?

    Çıkar yakında hocam 27 Şubat diye geçiyor çıkış tarihi...
  • E3'teki onca oyun arasında gözünüzden kaçmış olabilir. Oyun ile ilgili yeni ekran görüntüleri yayınlandı.

    http://media.pc.ign.com/media/143/14347805/imgs_1.html
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • İşte merakla beklediğim oyunlardan biri daha. Drakensang: The Dark Eye, bu türü sevenler için kesinlikle kaçırılmaması gerektiğini düşündüğüm bir oyundur. Nispeten uzun bir senaryoya sahip olmasına rağmen bittiğinde tadı damağımda kalmıştı. Devamı da sağlam geliyor gibi gözüküyor.
  • Değişik classlarla bir kaç kez bitirmiştim birincisini. Uzun yıllardan beri beni böylesine ekran başına bağlayan bir oyun hatırlamıyorum. İkincisi de bekleme listemde üst sıralarda yer alıyor. Yalnız değinmeden geçemeyeceğim, diyalog sisteminin biraz gözden geçirilmesi gerekiyor. İkinci oyunda biraz daha gelişmiş bir diyalog sistemi kullanılırsa çok daha iyi olacaktır.
  • Fallout 3 ve Oblivion'daki azaltılmış dialogları görünce Drakensang'i öpüp de başına koydum valla. Bütün dialogları seslendireceğiz diye dialogları kırpa kırpa cücük hale getiriyorlar. Bu yüzden Bethesda'yı kınıyorum. Her dialogu seslendirmeye gerek yok. Benim için en kral dialog sistemi Baldurs Gate - Neverwinter Nights akımında olanlar.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokyabgu -- 8 Haziran 2009; 10:32:48 >
  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Fallout 3 ve Oblivion'daki azaltılmış dialogları görünce Drakensang'i öpüp de başına koydum valla. Bütün dialogları seslendireceğiz diye dialogları kırpa kırpa cücük hale getiriyorlar. Bu yüzden Bethesda'yı kınıyorum. Her dialogu seslendirmeye gerek yok. Benim için en kral dialog sistemi Baldurs Gate - Neverwinter Nights akımında olanlar.


    Gothic serisini unutmayalım Her diyalog seslendirilmemiş olsaydı oyunun atmosferine o kadar iyi bir şekilde girebilir miydik?



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Rinnegan -- 9 Haziran 2009; 19:01:04 >




  • quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Fallout 3 ve Oblivion'daki azaltılmış dialogları görünce Drakensang'i öpüp de başına koydum valla. Bütün dialogları seslendireceğiz diye dialogları kırpa kırpa cücük hale getiriyorlar. Bu yüzden Bethesda'yı kınıyorum. Her dialogu seslendirmeye gerek yok. Benim için en kral dialog sistemi Baldurs Gate - Neverwinter Nights akımında olanlar.


    Seslendirme eksikliği değil de diyalog penceresinde yazıların üzerine tıklamaktan bir hal oldum. Verilebilecek cevaplar beni tatmin etmedi, ayrıca karakterimizin bazı cevapları şımarık çocuklar gibiydi. Diğer bir şey de sakin sakin konuşurken, konuşan kişinin yanda agresif ve sinirli bir animasyon sergiliyor olması komik geliyor insana. Tüccarın işleri bozuk olduğu için üzgün, yandaki metin kan ağlıyor ama diğer yanda tüccarın yüzünde bir küfür ifadesi var ve elleri ayakları Fatih Terim misali oynuyor. Kimi zamanlar gerçekten güldüm böyle şeylere.

    Seslendirmenin, özellikle rpg oyunlarında, atmosfere katkısı çok ama çok büyük. Tabi iyi seslendirme aktörleri ile çalışmak lazım. Yine de bir şart değil tabi. Önemli olan eli yüzü düzgün ve tutarlı bir diyalog sisteminin kullanılması. Mesela Neverwinter Nights 2'de Bishop karakteri morph olarak kaldıysa diyaloglarda örümcek olarak falan konuşuyordu. Ben ilk gördüğümde 'aaa örümcek Bishop'ın sesi ile konuşuyor' demiştim. Diyalog sahnesi geçtikten sonra anlamıştım meğerse o örümcek Bishop'mış. İşte hata diye ben buna derim




  • quote:

    Orjinalden alıntı: tarikay93

    quote:

    Orjinalden alıntı: Gokyabgu

    Fallout 3 ve Oblivion'daki azaltılmış dialogları görünce Drakensang'i öpüp de başına koydum valla. Bütün dialogları seslendireceğiz diye dialogları kırpa kırpa cücük hale getiriyorlar. Bu yüzden Bethesda'yı kınıyorum. Her dialogu seslendirmeye gerek yok. Benim için en kral dialog sistemi Baldurs Gate - Neverwinter Nights akımında olanlar.


    Gothic serisini unutmayalım Her diyalog seslendirilmemiş olsaydı oyunun atmosferine o kadar iyi bir şekilde girebilir miydik?


    Bak dediğin doğru. Oblivion ve Fallout 3'teki dialog durumu gözüme çok batarken, Gothic serisinde hiç öyle bir sorunum olmamıştı. Hatta her dialogun seslendirilmesi atmosferi artırıyordu, sanırsam thausael'in dediği doğru önemli olan cevapların mantıklı yapılmış olması.

    Fallout 3'te şeye çok gülmüştüm. Rivet City'e gidiyorsun biriyle dialoga gireceksin. Neyse merhaba merhaba, adama direkt babamı gördün mü diye soru soruyorsun adam da sana evet şurda, hayır görmedim gibi cevaplar veriyor. Bu ne yaw şimdi. Gerçek hayatta ilk defa karşılaştığınız biri size gelse babam nerede dese önce baban kim nasıl bir adamdı diye sormaz mı? İşte bu dediklerim dialogları seslendireceğiz diye kırpmaktan oluyor.




  • quote:

    Orjinalden alıntı: thausael

    Seslendirme eksikliği değil de diyalog penceresinde yazıların üzerine tıklamaktan bir hal oldum. Verilebilecek cevaplar beni tatmin etmedi, ayrıca karakterimizin bazı cevapları şımarık çocuklar gibiydi. Diğer bir şey de sakin sakin konuşurken, konuşan kişinin yanda agresif ve sinirli bir animasyon sergiliyor olması komik geliyor insana. Tüccarın işleri bozuk olduğu için üzgün, yandaki metin kan ağlıyor ama diğer yanda tüccarın yüzünde bir küfür ifadesi var ve elleri ayakları Fatih Terim misali oynuyor. Kimi zamanlar gerçekten güldüm böyle şeylere.



    Oyuna bir tane mod yapalım, böyle durumlarda ekstradan dialog seçeneği koyalım "elini ayağını oynatma len" diye karşımda, NPC de "pardon abi" desin indirsin ellerini.

    Gerçi elinin ayağının oynaması iyi yine bir nebze gerçekcilik katıyor. NWN 2'de dialoga giriyor adamlar herkes hazırolda, sanırsın ki askeri tören var. Baş kötü desen öyle, ana kahramanlar desen öyle. Hele bir sağa sola dönüşleri var, sanırsın biri sağa dön diye komut veriyor. Herkeste bir saygı bir saygı anlatamam. Hatta aynı problem Witcher'da da vardı, sonra Enhanced Edition ile düzelttiler. Mimikler ve jestler dialoglardaki gerçekçiliği artıran bir unsur, ama abartılmadığı sürece.




  • Oyun GamesCom'da gösterime sunulacakmış.

    http://www.worthplaying.com/article.php?sid=65132

    (Hafiften up da yapmış olduk)
  • Eskiden Leipzig Convention vardı, sanırsam bu GamesCom onun yerine gelmiş. Almanya'nın Cologne şehrinde yapılacak. Almanların da RPG ile araları iyi olduğundan yeni RPGler ile ilgili ekran görüntüleri ve videolar yayınlanacak. Belki yeni RPGler de duyururlar. Bu ay Blizzcon ile birlikte dört gözle beklediğim etkinliklerden.
  • Oyunun intro trailerı çıkmış (Almanca). Buradan indirip izleyebilirsiniz:

    http://worthplaying.com/article/2009/10/23/trailers/69633/



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Gokyabgu -- 26 Ekim 2009; 12:32:51 >
  • oyun piyasasındaki rpg resesyonundan sonra piyasayı bombalamayA başladılar x)
  • Şu ana kadar çıkmış bütün ekran görüntülerine ulaşabileceğiniz bir site:

    http://www.clubic.com/shot-jeux-video-15026-0-drakensang-the-river-of-time.html
  • Drakensang'da konuşmalar mı ön plândaydı yoksa yaratık öldürüp item toplamak, karakteri güçlendirmek mi?Mesela konuşmalarda verdiğimiz yanıtlar oyunun gidişatını etkiliyormuydu?Oyunu nedense pek hatırlayamadım.Her ne kadar parti tabanlı oyunları sevmesemde indirip tekrar denemek istiyorum.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.