Şimdi Ara

DSMART.NET NAKİL PROBLEMİ REZİLLİĞİN DANİSKASI

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
15
Cevap
0
Favori
8.398
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
1 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba bende dsmart maxi paket+8 mbit internet paketine başka bir servis sağlayacısından geçiş yaptım.Tayin sebebi dolayısı ile 29.06.2012 tarihinde müşteri hizmetlerini arayaarak nakil talebinde bulundum 7 iş günü içerisinde nakil işlemimin gerçekleşeceğini söylediler ama an itibari ile internet nakil işlemim hala gerçekleşmedi.Müşteri hizmetleri hiç bir şey bilmiyor.Sakın arkadaşlar dsmart ve uzantısı olan hiç bir iştirake bulaşmayın.
    MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN NAKİL İŞLEMİMİN NEDEN GERÇEKLEŞMEDİĞİ HAKKINDAKİ CEVAPLARI
    Neymiş adres bilgilerim yanlışmış.Türk telekom kayıtları ile verdiğim adres uyuşmuyormuş yahu madem uyuşmuyor aradan 2 ay gibi bir süre geçti neden bir kez müşterinize ulaşıp bilgilendirme sağlamadınız.Neyse bana dedikleri telekoma gidip adres teyidi yaptıracaksınız tamam dedim gittim telekoma durumu anlattım kesinlikle böyle bir şey olamayacağını adres bilgilerinizin doğru olduğunu ve sistemde bulunduğunu bana söyledi hatta üst komşum aynı adreste ttnet ten hizmet almakta.
    Neyse bugün bir daha aradım müşteri hizmetlerini fix söyledikleri cümle ilgili departmanımıza ilettik yahu Kütahya ilinde adresimi doğrulatmadığım yer kalmadı köyde kasabada veya ilçede falan otursak demek ki vay halimize ve SON BOMBA GELİYOR müşteri hizmetleri bu sefer de dediki KAYMAKAMLIĞA gideceksiniz orda adres bilgileriniz ile telekomda adres bilgileriniz uyuşmuyor BEN KÜTAHYA İLİNDE OTURUYORUM adam bana kaymakamlığa gideceksiniz diyor.Tamam kapatmak istiyorum dedim 400TL cayma parası çıkardılar dudağım uçukladı... tabi bu arada faturalar şıkır şıkır kredi kartımdan çekiliyor...Olay kısaca bu arkadaşlar bende bugün tüketici hakem heyetine başvurdum bakalım göreceğiz

    BÖYLE BİR DURUM İLE KARŞILAŞAN VAR MI? VAR İSE NASIL BİR YOL İZLEDİ?YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.Ödemeleri yapmasam ilerde bir sorun olur mu?







  • 2007 den beri aboneyim hiç sorun yaşamadım 2011 de taşındım.aynı telefon numaram aynı kalmıştı sadece şebeke hattı cektiler gelip bağlantı yaptı telekom telefon da geldi internette hiç sorun yaşamadım şuhana kadar.cokta memnum İstersen BTK a ya başvur
  • quote:

    Orijinalden alıntı: kabusgaming

    2007 den beri aboneyim hiç sorun yaşamadım 2011 de taşındım.aynı telefon numaram aynı kalmıştı sadece şebeke hattı cektiler gelip bağlantı yaptı telekom telefon da geldi internette hiç sorun yaşamadım şuhana kadar.cokta memnum İstersen BTK a ya başvur

    İşte yalın adsl olunca zor oluyor herhalde telefon olsa problem yoktu ama 2 ay oldu 2 ayda nakil yapılmaz mı ya
  • Gittiğiniz adreste D-Smart'a bakan bir çanak anten varsa yayınları hemen izleyebilirsiniz yazıyor sitesinde. Doğru mudur?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: math_tiger

    quote:

    Orijinalden alıntı: kabusgaming

    2007 den beri aboneyim hiç sorun yaşamadım 2011 de taşındım.aynı telefon numaram aynı kalmıştı sadece şebeke hattı cektiler gelip bağlantı yaptı telekom telefon da geldi internette hiç sorun yaşamadım şuhana kadar.cokta memnum İstersen BTK a ya başvur

    İşte yalın adsl olunca zor oluyor herhalde telefon olsa problem yoktu ama 2 ay oldu 2 ayda nakil yapılmaz mı ya

    D Smart problemi düzeldi mi?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Düzeldi hocamda neler çektim bir bilsen en son bir dilekçe yazdım ve iadeli tahahütlü genel merkezlerine gönderdim 2 gün sonra bağladılar interneti
  • quote:

    Orijinalden alıntı: math_tiger

    Düzeldi hocamda neler çektim bir bilsen en son bir dilekçe yazdım ve iadeli tahahütlü genel merkezlerine gönderdim 2 gün sonra bağladılar interneti

    Ben de ttnet aboneliğinde yaşadım benzer sorunları. Genelde telekom'un hattı açmamasından kaynaklı oluyor bunlar. Benim telefonsuz hattı (daha önce telefon vardı enayi vergisi yüzünden iptal ettirdim) 10 günde bağladılar. Nakil falan da yok. Sadece uç açtılar o kadar.
  • Arkadaşım aynı olay benimde başıma geldi. Yaklaşık bir ayda ben uğraştım. yalın adsl nakillerinde iller arasında sıkıntı yaşanıyor. ama problemin kaynağı smile adsl değil telekom çalışanları. Bir türlü port açmadılar. TTNET olsaydı şimdiye kadar 10 kere bağlanmıştı diyende yine telekom çalışanlarıydı. Yalnız smile'da bu işin sonunda mağduriyetime istinaden 2 ay ücretsiz kullanım verdi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: math_tiger

    Arkadaşlar merhaba bende dsmart maxi paket+8 mbit internet paketine başka bir servis sağlayacısından geçiş yaptım.Tayin sebebi dolayısı ile 29.06.2012 tarihinde müşteri hizmetlerini arayaarak nakil talebinde bulundum 7 iş günü içerisinde nakil işlemimin gerçekleşeceğini söylediler ama an itibari ile internet nakil işlemim hala gerçekleşmedi.Müşteri hizmetleri hiç bir şey bilmiyor.Sakın arkadaşlar dsmart ve uzantısı olan hiç bir iştirake bulaşmayın.
    MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN NAKİL İŞLEMİMİN NEDEN GERÇEKLEŞMEDİĞİ HAKKINDAKİ CEVAPLARI
    Neymiş adres bilgilerim yanlışmış.Türk telekom kayıtları ile verdiğim adres uyuşmuyormuş yahu madem uyuşmuyor aradan 2 ay gibi bir süre geçti neden bir kez müşterinize ulaşıp bilgilendirme sağlamadınız.Neyse bana dedikleri telekoma gidip adres teyidi yaptıracaksınız tamam dedim gittim telekoma durumu anlattım kesinlikle böyle bir şey olamayacağını adres bilgilerinizin doğru olduğunu ve sistemde bulunduğunu bana söyledi hatta üst komşum aynı adreste ttnet ten hizmet almakta.
    Neyse bugün bir daha aradım müşteri hizmetlerini fix söyledikleri cümle ilgili departmanımıza ilettik yahu Kütahya ilinde adresimi doğrulatmadığım yer kalmadı köyde kasabada veya ilçede falan otursak demek ki vay halimize ve SON BOMBA GELİYOR müşteri hizmetleri bu sefer de dediki KAYMAKAMLIĞA gideceksiniz orda adres bilgileriniz ile telekomda adres bilgileriniz uyuşmuyor BEN KÜTAHYA İLİNDE OTURUYORUM adam bana kaymakamlığa gideceksiniz diyor.Tamam kapatmak istiyorum dedim 400TL cayma parası çıkardılar dudağım uçukladı... tabi bu arada faturalar şıkır şıkır kredi kartımdan çekiliyor...Olay kısaca bu arkadaşlar bende bugün tüketici hakem heyetine başvurdum bakalım göreceğiz

    BÖYLE BİR DURUM İLE KARŞILAŞAN VAR MI? VAR İSE NASIL BİR YOL İZLEDİ?YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.Ödemeleri yapmasam ilerde bir sorun olur mu?



    Dostum ben d-smart personeliyim. Git farklı bir firmada nakil işlemleri yaptır yine aynı sorunu yaşıcaksın. ADSL hatlarında bu sıkıntı sürekli yaşanıyor. Fiberoptik alt yapı'nın bir ayrı güzelliğide bu. Kesinlikle böyle bir durum yok.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Melihdeniz34

    quote:

    Orijinalden alıntı: math_tiger

    Arkadaşlar merhaba bende dsmart maxi paket+8 mbit internet paketine başka bir servis sağlayacısından geçiş yaptım.Tayin sebebi dolayısı ile 29.06.2012 tarihinde müşteri hizmetlerini arayaarak nakil talebinde bulundum 7 iş günü içerisinde nakil işlemimin gerçekleşeceğini söylediler ama an itibari ile internet nakil işlemim hala gerçekleşmedi.Müşteri hizmetleri hiç bir şey bilmiyor.Sakın arkadaşlar dsmart ve uzantısı olan hiç bir iştirake bulaşmayın.
    MÜŞTERİ HİZMETLERİNİN NAKİL İŞLEMİMİN NEDEN GERÇEKLEŞMEDİĞİ HAKKINDAKİ CEVAPLARI
    Neymiş adres bilgilerim yanlışmış.Türk telekom kayıtları ile verdiğim adres uyuşmuyormuş yahu madem uyuşmuyor aradan 2 ay gibi bir süre geçti neden bir kez müşterinize ulaşıp bilgilendirme sağlamadınız.Neyse bana dedikleri telekoma gidip adres teyidi yaptıracaksınız tamam dedim gittim telekoma durumu anlattım kesinlikle böyle bir şey olamayacağını adres bilgilerinizin doğru olduğunu ve sistemde bulunduğunu bana söyledi hatta üst komşum aynı adreste ttnet ten hizmet almakta.
    Neyse bugün bir daha aradım müşteri hizmetlerini fix söyledikleri cümle ilgili departmanımıza ilettik yahu Kütahya ilinde adresimi doğrulatmadığım yer kalmadı köyde kasabada veya ilçede falan otursak demek ki vay halimize ve SON BOMBA GELİYOR müşteri hizmetleri bu sefer de dediki KAYMAKAMLIĞA gideceksiniz orda adres bilgileriniz ile telekomda adres bilgileriniz uyuşmuyor BEN KÜTAHYA İLİNDE OTURUYORUM adam bana kaymakamlığa gideceksiniz diyor.Tamam kapatmak istiyorum dedim 400TL cayma parası çıkardılar dudağım uçukladı... tabi bu arada faturalar şıkır şıkır kredi kartımdan çekiliyor...Olay kısaca bu arkadaşlar bende bugün tüketici hakem heyetine başvurdum bakalım göreceğiz

    BÖYLE BİR DURUM İLE KARŞILAŞAN VAR MI? VAR İSE NASIL BİR YOL İZLEDİ?YARDIMCI OLURSANIZ ÇOK SEVİNİRİM.Ödemeleri yapmasam ilerde bir sorun olur mu?



    Dostum ben d-smart personeliyim. Git farklı bir firmada nakil işlemleri yaptır yine aynı sorunu yaşıcaksın. ADSL hatlarında bu sıkıntı sürekli yaşanıyor. Fiberoptik alt yapı'nın bir ayrı güzelliğide bu. Kesinlikle böyle bir durum yok.

    Hocam bende ilk defa internet kullanmıyorum herhalde yaklaşık 15 senelik internet kullanıcısıyım daha önce birçok ss ile çalıştım en fazla 3-7 iş günü arasında nakil işlemim tamamlandı.Dsmart tam 2.5 ayda nakil işlemimi tamamlayamadı saçmalık ve ilgisizlik ten başka bir şey değil ayrıca kullanmadığım halde takır takır internet ücretimi kredi kartımdan çektiler.




  • Ben de adls nakil için ocak sonunda başvurdum
    3 iş günü dediler 2 hafta geçti
    Halen bekliyorum dün de telefonla hatırlatma yaptım
  • Eylül ayında nakil için başvurada bulundum.defalarca aradım nakil gercekleşmiyor.bıktım usadım.Her aradığımda aynı yanıt sebeke yok ilgili departmana yönlendirdik çözmeye çalışıyoruz,bizzat ilgileneceğim,hattınızda problem olabilir vb bir çok neden.sonuç mu şubat ayındayım internetim hala bağlanmadı.yazıklar olsun aldıkları para acaba helalmi bir düşünsünler.birdahamı smileadsl yok kardeşim kalsın....
  • 20 gündür yapılmayan nakil DSMART a aşağıya yazdığım mailin üzerinden 24 saat geçmeden az önce bağlandı
    Akşam 5 e kadar açılacak.

    quote:

    Merhaba
    Aşağıda ilk mailde belirttiğim nakil talebime halen olumlu bir cevap alamadığım gibi, Nakil işlemi de gerçekleştirilmemiştir.
    Gecikmenin muhtemelen telekom kaynaklı olduğunu belirteceksiniz de, Telekom'daki asıl sebep nedir?
    Somut illa ki bir nedeni olması gerekir.
    Bildiğim kadarı ile telekomda grev yok, eylem de yok, bu kadar gecikme olması bana mantıklı gelmiyor.

    Yeni ve eski adreslerim birbirine cok yakın, 2 tane kablo ucunu bağlayacaklar, 3 günlük iş 20 günü geçti ilerleme yok.
    Bu gibi hizmetlerdeki aksama ve bana verilen cevapların gerçekten çok, geçiştirme söylemleri olduğuna inandığımdan dolayı
    Mevcut int sözleşmem bitiminde sizlerle devam etmeme engel teşkil ediyor.
    Bir müşterinin eksilmesi belki sizin için mühim de olmayabilir,

    Ancak oyalama taktikli cevaplar alacağıma, direk hizmet verenin kendisi ile sözleşme yaparak daha hızlı cevap ve hizmet almak benim için en doğru hareket olacaktır.
    Bundan sonraki taleplerime vereceğiniz cevap ve göstereceğiniz hassasiyet sizin anlayışınıza kalıyor.
    kolay gelsin



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TiSKE -- 21 Şubat 2013; 11:58:02 >




  • quote:

    Orijinalden alıntı: celalsungur

    Gittiğiniz adreste D-Smart'a bakan bir çanak anten varsa yayınları hemen izleyebilirsiniz yazıyor sitesinde. Doğru mudur?

    doğrudur yalnız çanak d'smart'a bakmayacak, türksat'a bakacak :)
    kablo ile receiver baglantısını yapınca görüntü direkt geliyor.
    en azından bana öyle oldu.
  • şuan aynı problemi ben de yaşıyorum, 2 ay olmak üzere ve aynı şekilde nakil gerçekleşmedi. başta adres yanlış denildi sonra doğru adresi verdiğimizden emin olduk bu sefer d-smartın altyapısında nakliniz gerçekleşti türk telekom bekletiyor şuan sizi onlar sinyal göndericek dedi 1 ay geçti üzerinden düzenli olarak aramaya devam ettik ama hep aynı bahaneler. iptal ettirmek istedik 500 tl cezası olduğunu söylediler. hala bekliyoruz ve bir şey yaptıkları yok ve dedikleri şey de beklemek zorundasınız. nasıl çözüleceğini bilmiyorum. yardımcı olabilecek var mı? siz tam olarak nasıl çözdünüz olayı?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.