Bildirim
Egea otomatik devir saati.
Samsung Galaxy S25: Yapay Zeka Parmaklarınızın Ucunda
https://www.amazon.com.tr/stores/page/92F263DE-74F5-45CA-B8EE-2FA578898A76?ref_=s25dh
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Start stop varsa sıfıra iner.1000 civari ise arac dpf temizligi yapiyor olabilir.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Çalışan arabanın devri nasıl 0 da olacak biri bana açıklasın -
Pardon, eksik yazmışım. Araç benzinli ve start&stop yok.quote:
Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo
Start stop varsa sıfıra iner.1000 civari ise arac dpf temizligi yapiyor olabilir.
@GarbageCollector
Bilsem zaten burada konu açma gereği duymazdım. Kullandığım ilk aracım ve daha önce hiç dikkat etmemiştim, ikidir çalıştırdığımda bakıyorum devir 1000 den aşağı düşmüyor. Normalse sorun yok.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 25 Mayıs 2018; 14:40:16 > -
Motor soğukken öyle olması normal fakat sıcakken rölanti devrinin daha düşük olması lazım.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Normal... -
Tamam arkadaşlar sağolun. Araçta tertibat var (sol gaz pedalı), acaba dedim bir hata yapıldı da ondan mı devir yüksek oluyor. Teşekkürler. -
motor çalışıyorsa sıfır olmaz.soğuk motorda az yüksek olur.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Merhaba , saat denen şey zaten sıfırlanmaz mantıken.
Kolunuzdaki saate bakın , 0 var mı ? Yok , 12 - 1 diye gider
Yani bunun da en düşük derecesi 1 dir , 0 fazla ve gereksiz yazılmıştır.
Sizden de bunun için fazla para aldılarsa şikayet etmelisiniz. VW'da devir saati 1 den başlar. BMW gibi performanslı araçlarda ise 2 den başlar.
Mesela VTEC tutkunu Honda'cılara sorarsanız eğer , hayat onlar için 7bin devirden başlar .
Otobüslerde ise 0 - 0.5 - 1 - 1.5 - maksimum 3 filan görünür . Size otobüs kadranlı araç mı sattılar sizi bunu araştırmaya davet ediyorum. İyi günler. -
-
bukadar saçma yorum okumadımquote:
Orijinalden alıntı: DrMobile
Merhaba , saat denen şey zaten sıfırlanmaz mantıken.
Kolunuzdaki saate bakın , 0 var mı ? Yok , 12 - 1 diye gider
Yani bunun da en düşük derecesi 1 dir , 0 fazla ve gereksiz yazılmıştır.
Sizden de bunun için fazla para aldılarsa şikayet etmelisiniz. VW'da devir saati 1 den başlar. BMW gibi performanslı araçlarda ise 2 den başlar.
Mesela VTEC tutkunu Honda'cılara sorarsanız eğer , hayat onlar için 7bin devirden başlar .
Otobüslerde ise 0 - 0.5 - 1 - 1.5 - maksimum 3 filan görünür . Size otobüs kadranlı araç mı sattılar sizi bunu araştırmaya davet ediyorum. İyi günler.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
-
Sen buna mı taktın?
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Başlıkla konu içeriği muhteşem alakalı.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Motor çalıştıkça devir saati sıfırı gösteremez zaten. Çoğu aracın rölanti devri 700-750 gibidir. Eğer hararet ibresi ortaya geldiği halde 1000 devirde kalıyorsa bir sıkıntı vardır. -
Hocam arabanın kılavuzunda rölanti referans değerleri yazar. Oraya bakın ve karşılaştırın.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Ilk araba meraki titizligi sorun arama psikolojisi vs vs
Zamanla gecer
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Sanırım en doğru yaklaşım bu oldu.quote:
Orijinalden alıntı: Lınc
Ilk araba meraki titizligi sorun arama psikolojisi vs vs
Zamanla gecer
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
Sayfa:
1
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X