Şimdi Ara

Egea otomatik devir saati.

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
4 Misafir (1 Mobil) - 3 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
1.049
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar merhaba,

    Egea hb otomatik araç sahibiyim. Aracı çalıştırdığımda, park modunda beklerken devir saati 1000 devir civarında oluyor. Sıfır da olması gerekmez mi?



  • Start stop varsa sıfıra iner.1000 civari ise arac dpf temizligi yapiyor olabilir.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Çalışan arabanın devri nasıl 0 da olacak biri bana açıklasın
  • quote:

    Orijinalden alıntı: CaptainTeeemo

    Start stop varsa sıfıra iner.1000 civari ise arac dpf temizligi yapiyor olabilir.
    Pardon, eksik yazmışım. Araç benzinli ve start&stop yok.

    @GarbageCollector

    Bilsem zaten burada konu açma gereği duymazdım. Kullandığım ilk aracım ve daha önce hiç dikkat etmemiştim, ikidir çalıştırdığımda bakıyorum devir 1000 den aşağı düşmüyor. Normalse sorun yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi MÜŞAVİR -- 25 Mayıs 2018; 14:40:16 >
  • Motor soğukken öyle olması normal fakat sıcakken rölanti devrinin daha düşük olması lazım.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Normal...
  • Tamam arkadaşlar sağolun. Araçta tertibat var (sol gaz pedalı), acaba dedim bir hata yapıldı da ondan mı devir yüksek oluyor. Teşekkürler.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • motor çalışıyorsa sıfır olmaz.soğuk motorda az yüksek olur.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba , saat denen şey zaten sıfırlanmaz mantıken.
    Kolunuzdaki saate bakın , 0 var mı ? Yok , 12 - 1 diye gider
    Yani bunun da en düşük derecesi 1 dir , 0 fazla ve gereksiz yazılmıştır.
    Sizden de bunun için fazla para aldılarsa şikayet etmelisiniz. VW'da devir saati 1 den başlar. BMW gibi performanslı araçlarda ise 2 den başlar.
    Mesela VTEC tutkunu Honda'cılara sorarsanız eğer , hayat onlar için 7bin devirden başlar .
    Otobüslerde ise 0 - 0.5 - 1 - 1.5 - maksimum 3 filan görünür . Size otobüs kadranlı araç mı sattılar sizi bunu araştırmaya davet ediyorum. İyi günler.
  • DrMobile kullanıcısına yanıt
    Gösterge şu şkeilde; "0" dan başlıyor.

    Egea otomatik devir saati.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: DrMobile

    Merhaba , saat denen şey zaten sıfırlanmaz mantıken.
    Kolunuzdaki saate bakın , 0 var mı ? Yok , 12 - 1 diye gider
    Yani bunun da en düşük derecesi 1 dir , 0 fazla ve gereksiz yazılmıştır.
    Sizden de bunun için fazla para aldılarsa şikayet etmelisiniz. VW'da devir saati 1 den başlar. BMW gibi performanslı araçlarda ise 2 den başlar.
    Mesela VTEC tutkunu Honda'cılara sorarsanız eğer , hayat onlar için 7bin devirden başlar .
    Otobüslerde ise 0 - 0.5 - 1 - 1.5 - maksimum 3 filan görünür . Size otobüs kadranlı araç mı sattılar sizi bunu araştırmaya davet ediyorum. İyi günler.
    bukadar saçma yorum okumadım

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    Sen buna mı taktın?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Başlıkla konu içeriği muhteşem alakalı.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Motor çalıştıkça devir saati sıfırı gösteremez zaten. Çoğu aracın rölanti devri 700-750 gibidir. Eğer hararet ibresi ortaya geldiği halde 1000 devirde kalıyorsa bir sıkıntı vardır.
  • Hocam arabanın kılavuzunda rölanti referans değerleri yazar. Oraya bakın ve karşılaştırın.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ilk araba meraki titizligi sorun arama psikolojisi vs vs



    Zamanla gecer

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Lınc

    Ilk araba meraki titizligi sorun arama psikolojisi vs vs



    Zamanla gecer
    Sanırım en doğru yaklaşım bu oldu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.