Şimdi Ara

Ekran Kartı İadesi ve Sinerji Bilgisayar hakkında bilgiye ihtiyacim var

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
9
Cevap
0
Favori
408
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba,


    Yaklaşık 10gün önce Sinerji bilgisayar websitesi üzerinden 7900xt siparişinde bulundum. Websitesinde "2gün içerisinde kargoda" denilen ürün 1 haftalik bir süre sonunda elime ulaştı. Seçimler nedeniyle o gün kartı açmakla ilgilenemedim ve ertesi günü kutu açımını gerçekleştirdim. İlk olarak gözüme takılan kartın içinden başka bir karta ait (rx 660) kitapçık çıkması oldu. Zaten kartın kutusunda ne bir jelatin ne bir koruma hiç birşey mevcut değil, sadece kutunun kapağında Sapphire markasının logosu bulunan bant vardı. Haliyle kartın daha önce kullanılmış ve memnun kalınmayıp iade edilmiş olduğu hissiyatına ulaştım ve hiç bir montaj yapmadan sinerji bilgisayari aradim. Hiç bir şekilde yardımda bulunmayıp websiteleri üzerinden iade formu doldurmamı, gün içerisinde email yoluyla dönüş yapilacagi söylendi. Denildigi gibi formu doldurdum, resimler isteniyordu onları çektim ve beklemeye devam ettim. 15:00-16:00 gibi tekrar arayıp bir gelişme olup olmadığını sordum, bana resimlerin kontrol edildigi ve en geç gün sonuna kadar cevap verileceği söylendi. Hiç bir dönüş yapımladı.


    Bugün 2. gün, tekrar aradım. Müşteri hizmetlerinden yarı agresif bir şekilde bu işlerin uzun sürdügünü ve beklemem gerektigini söyleyen bir müşteri temsilcisi çıktı. Daha önce bu firma üzerinden sadece mouse/klavye alışverişinde bulunduğum için firma ile ilgili çok bir bilgim yok. Sadece burada kampanya ve ilanlarının verildigini görmüştüm birkaç kez.


    Sorum acaba bu firma kaliteli bir firmamıdır, güven sıkıntısı yaşar mıyım ?


    Bir de kart iadesini almama gibi bir ihtimal var mı, cayma hakkı bilgisayar ürünlerinde geçerli değil mi acaba ? Neden bukadar bekletiyorlar








  • Hocam selamlar bende sinerjiden xfx 7900xt aldim kartta CW sorunu var cok asiri olmasada, 1 hafta oldu hemen hemen bende iade etsem mi diye dusunuyorum
  • Youtuberlara Bedava Ürün Vermeten Başka 1 İşleri Yokki Bu Ve Bunun Gibi Sitelerin  

    Gerçek Kullanıclarıda Böyle Kullanılmış Ürünleri 1 Güzel Satarlar Kesinlikle Üstüne Gidin Paranızı Kurtarın Bunlardan

  • sinerjiden şimdiye kadar 1 tane sipariş verdim o da mouse'tu onuda öyle gelişi güzel ekstra bir kutu içine koymadan göndermişler ki kargo sürecinde kutusu ezilmişti trajikomik yanı sipariş notuna lütfen sağlam kargolayın yazmam ona rağmen nispet edercesine öyle göndermişler, ilk siparişimdi son oldu zaten


    pc parçası alacaksam ilk tercihim inventus ve amazon buralarda bulamazsam vatan yada itopya mağazasına giderek elden alırım.


    allah kurtarsın

  • Aynen belirttiğiniz gibi, her telefon ettiğimde geçiştiriyorlar. Bugün gene aradım (iade formu doldurduktan sonra 3. günüm), "biz satış sorumlusuyuz yardımcı olamayız", "ilgili arkadaşlar size dönüş yapacak ama bir zaman veremiyoruz", "iadenizle furkan bey ilgileniyor ama kendisi molada, o sizi 10 dk sonra arar" gibi saçma sapan bahaneler veriyorlar. İşin sıkıntılı kısmı arıza kaydı falan vermedim. ürünü aldığım günün ertesi günü montaj bile etmeden iade etmek istiyorum çünkü kullanılmış olduğu kabak gibi belli.


    Bugün tüketici haklarına şikayette de bulundum, yardımcı olabilecek varsa sevinirim. Sadece şunu belirtebilirim ki bok ötesi bir firma, tamamen üç kağıtçılık peşindeler ve çözüm sunmamak için ellerinden geleni yapiyorlar

  • sQuDoomer kullanıcısına yanıt
    Tüketici haklarına şikayet etmekle iyi yapmışsınız. Süreç ne kadar sürer bilmiyorum ama çok yüksek ihtimalle lehinize sonuçlanacak. Bunlarla hiç uğraşmayıp direk hakem heyetinden hakkınızı arayın. Şikayet var vs.. gibi platformlarda da sorunlarınızı yazın herkes görsün. Kaçıncı oluyor bu müşteriyi adam yerine koymayı öğrenemediler bir türlü.
  • Cemo94 kullanıcısına yanıt

    edevlet üzerinden hakem heyetine de başvurdum ama anladığım kadarıyla onla belirli bir fiyatin üzerindeki ürünlere bakmıyorlar. Firma sahibinin emailini bulup ona da email attım. Bana koyan şey, tamamen haksız olmalarına rağmen bu davranış ve tutumda olmaları.

  • sQuDoomer kullanıcısına yanıt
    Hocam maalesef sadece sinerji değil bu tür diğer firmalarla da benzer sorunlar yaşayan cok kişi var. Asus Türkiye rezaletleri diye konu vardı forumda. Elektronik eşyada Türkiye’de maalesef koşullar böyle
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.