Şimdi Ara

En Dar 'D' Sınıfı Araçlar

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
110
Cevap
0
Favori
3.904
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar,
    Merak ettiğim bir konu var. Elinizde belki verileri vardır. Acaba içi en dar olan şu anda üretimde olan "D" sınıfı araç hangisidir? Bu dar hacim sportif bir görünüme işaret eder mi?
    Mesela CLA ya da Insignia olabilir mi buna ornekler?
    Gerçi sanırım CLA "C" sınıfında.
    Fikirleriniz neler bu konuda?



  • Passat, insignia, mercedes c kasa ve bmw 3 kasa kullandığım ve d sınıfına göre dar olduğu kanaatini getirdiğim araçlar. Latitude, mondeo ve superb ise kullandığım geniş araçlar. Tabi bu yorumum ilk saydığım araçların d sınıfı standartları altında olduğu ya da sonraki saydığım araçların d sınıfı standartlarının üstünde olduğu anlamı çıkabilir ki bence birinci yorum geçerli.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Emirio -- 27 Haziran 2013; 19:27:49 >
  • CLA c sinifi bildigim kadariyla.

    Bindigim en dar d sinifi da e90 320d idi.
  • Insignia ve 3 serisi.

    Insignia baya dardi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Thomassee

    Insignia ve 3 serisi.

    Insignia baya dardi.
    honda accord için söyleniyordu bu tip şeyler
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Zaman Ötesi

    honda accord için söyleniyordu bu tip şeyler

    Alıntıları Göster
    BMW 3-serisi
  • dari bilmem ama en genisi superb o kesin
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    dari bilmem ama en genisi superb o kesin
    insignia gerçekten sınıfındaki diğer araçlara göre dardır
  • quote:

    Orijinalden alıntı: lkee26

    insignia gerçekten sınıfındaki diğer araçlara göre dardır

    Alıntıları Göster
    Kesinlikle 3 serisi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: PetrovaFire

    Kesinlikle 3 serisi.

    Alıntıları Göster
    Passat en ferah araçlardan birisi.
  • Alfa Romeo 159 :(
  • quote:

    Orijinalden alıntı: guvenxoca

    dari bilmem ama en genisi superb o kesin

    Mondeo ve latitude superbden daha geniş araçlar, hatta mondeo ve superbin iki kapı arasını mezura ile ölçme şansım oldu ve mondeo 6cm daha geniş çıktı Fakat diz mesafesi derseniz superb daha iyi, iki koltuk arası ölçümde superb 4cm daha başarılı. Bunlar tamamen kendi ölçümlerimdir objektif olabilmesi açısından koltuk arası mesafeyi ölçerken koltukları en arkaya ve en öne getirerek ölçtüm birinde mesafe 3cm diğerinde 4cm çıktı.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Emirio

    Passat, insignia, mercedes c kasa ve bmw 3 kasa kullandığım ve d sınıfına göre dar olduğu kanaatini getirdiğim araçlar. Latitude, mondeo ve superb ise kullandığım geniş araçlar. Tabi bu yorumum ilk saydığım araçların d sınıfı standartları altında olduğu ya da sonraki saydığım araçların d sınıfı standartlarının üstünde olduğu anlamı çıkabilir ki bence birinci yorum geçerli.

    Passat'ın nesi dar el insaf, hiçbir zaman dar bir model olmadı.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirio

    Passat, insignia, mercedes c kasa ve bmw 3 kasa kullandığım ve d sınıfına göre dar olduğu kanaatini getirdiğim araçlar. Latitude, mondeo ve superb ise kullandığım geniş araçlar. Tabi bu yorumum ilk saydığım araçların d sınıfı standartları altında olduğu ya da sonraki saydığım araçların d sınıfı standartlarının üstünde olduğu anlamı çıkabilir ki bence birinci yorum geçerli.

    Passat'ın nesi dar el insaf, hiçbir zaman dar bir model olmadı.

    Alıntıları Göster
    E90 3 serisi ve B7 kasa A4. Ford Focus II kadardı iç mekan genişlikleri.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirio

    Passat, insignia, mercedes c kasa ve bmw 3 kasa kullandığım ve d sınıfına göre dar olduğu kanaatini getirdiğim araçlar. Latitude, mondeo ve superb ise kullandığım geniş araçlar. Tabi bu yorumum ilk saydığım araçların d sınıfı standartları altında olduğu ya da sonraki saydığım araçların d sınıfı standartlarının üstünde olduğu anlamı çıkabilir ki bence birinci yorum geçerli.

    Passat'ın nesi dar el insaf, hiçbir zaman dar bir model olmadı.

    Alıntıları Göster
    bazı D sınıfı aracalar C sınıfından bile daha dar geldi bana .. İnsignia ve C5 özellikle.. Hele İnsignia o heybetli dış görünüşten sonra içine oturunca tam bir hayal kırıklığı , yine de liste başı aracım :)




  • quote:

    Orijinalden alıntı: Disconnectus_Erectus

    bazı D sınıfı aracalar C sınıfından bile daha dar geldi bana .. İnsignia ve C5 özellikle.. Hele İnsignia o heybetli dış görünüşten sonra içine oturunca tam bir hayal kırıklığı , yine de liste başı aracım :)

    Alıntıları Göster
    F30'un da içi bayağı dar.
  • wv cc tavanı oldukça alçak geldi
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    wv cc tavanı oldukça alçak geldi
    3 serisi oldukça dardır.

    Latitude ise gemi gibidir
  • quote:

    Orijinalden alıntı: deserthawk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Emirio

    Passat, insignia, mercedes c kasa ve bmw 3 kasa kullandığım ve d sınıfına göre dar olduğu kanaatini getirdiğim araçlar. Latitude, mondeo ve superb ise kullandığım geniş araçlar. Tabi bu yorumum ilk saydığım araçların d sınıfı standartları altında olduğu ya da sonraki saydığım araçların d sınıfı standartlarının üstünde olduğu anlamı çıkabilir ki bence birinci yorum geçerli.

    Passat'ın nesi dar el insaf, hiçbir zaman dar bir model olmadı.



    Henüz 20 yaşındayım, ehliyeti aldığımdan beri sürücü kursu araçları dışında hep d-e sınıfı araçlar kullandım ve bu araçlarla seyahat ettim, haliyle passat bana göre d sınıfındaki dar araçlardan. Tabi bu konuda bir çok kıstas var, örneğin bir araca 5 zayıf insan rahatça yolculuk edebilirken bu kişiler kalıplı olursa bazı d sınıfı araçlarda bile sıkıntı çekilebiliyor ve benim bunu tecrübe ettiğim araçlardan biridir passat.




  • bmw 3ve merso c bu konuda basi ceker.
  • 
Sayfa: 12345
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.