Şimdi Ara

Fiat Ducato (Servis Çekmek İçin) Tavsiye edermisiniz

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
17
Cevap
0
Favori
9.751
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar Transitim var onu satıyorum,fiat ducatu düşünüyorum hem rahat yakıtıda düşüktür araçtandan pek bilgim yok hiç bilgisi olan varsa paylaşirsa sevinirim hem alcak tavan alacagım yetiyor bana bitane buldum zaten araç sahibisiyle konuştum servis cekmekteymıs kucuk geldıgınden satıyor her hangi bir sorun cıkarsa yol masraflarını karşilarım dedi. aracında sorun olmadıgı dusunuyorm bitek km yüksek motorun ömru ne kadardır bilgi verirsenız sevınırım saygılar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-minibus-midibus-tertemiz-15-plus1-167741822/detay/







  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Ducato (Servis Çekmek İçin): Bilmeniz Gerekenler

    Ticari araç ihtiyaçların için bir Fiat Ducato düşünüyorsan, satın almadan önce göz önünde bulundurman gereken birkaç önemli husus var.

    Güç ve Performans

    Fiat Ducato'nun 2.8 JTD motoru, güçlü bir performans sunar. Kullanıcı yorumları, motorun zorlu koşullar altında bile güvenilir olduğunu göstermektedir. Ancak, bazı kronik sorunlar bildirilmiştir, bu nedenle satın almadan önce araştırma yapmakta fayda var.

    Yakıt Tüketimi

    Fiat Ducato'nun yakıt tüketimi, yüke ve sürüş koşullarına bağlı olarak değişir. Yorumlar, yakıt verimliliğinin genellikle beklentileri karşıladığını göstermektedir.

    Motor Ömrü

    Fiat Ducato'nun motor ömrü, bakım ve kullanım şekline bağlıdır. Ancak, düzgün bir şekilde bakımı yapıldığında, motorun 250.000 km'den fazla dayanabileceğine dair birçok kullanıcı yorumu bulunmaktadır.

    Otomatik Vites

    Otomatik vitesli bir Fiat Ducato, özellikle şehir içi sürüş için konforlu bir sürüş sağlar. Kullanıcı yorumları, otomatik şanzımanın sorunsuz ve güvenilir olduğunu göstermektedir.

    Önemli Hususlar

    • Fiat Ducato'nun yükleme kapasitesi ve kargo alanı ihtiyaçlarınıza uygun olduğundan emin ol.
    • Bakım maliyetlerini araştır ve bütçene uygun olduğundan emin ol.
    • Aracı satın almadan önce bir test sürüşü yaparak performansını ve sürüş kalitesini ilk elden deneyimle.
    • Satın aldıktan sonra, aracın bakımını düzenli olarak yaptır ve olası sorunları erken tespit etmek için dinlet.

    Fiat Ducato, servis çekme ihtiyaçları için güçlü ve güvenilir bir seçenek olabilir. Ancak, yukarıda belirtilen hususları dikkatlice değerlendirerek, ihtiyaçlarını karşılayacak en iyi kararı verebilirsin.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • aracla bilgisi olan hiç kimse yokmu arkadaşlar ?
  • Konfor 0,içeride türlü,türlü trim aksamı sesleri var.

    Önden çekiş oldugu için rampalarda dur kalk konusunda sıkıntılı.

    yakıt 14 litre civarında.

    Bence transitten vazgeçmeyin.Mercedes yada vw ye yönelin.
  • Hocam f/p gibi düşünün o arabayi parasına göre sizi Üzmez.
    Motor ömrü düzgün kullanılmışsa 300bin rahat görür

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacra

    aracla bilgisi olan hiç kimse yokmu arkadaşlar ?


    cumartesi bir transporter bakmaya gidicem. Araç sahibinde ducato minibüste var ona sorar size yazarım. Kullanmayan bilmez anca sallar.
  • Yakit olarak sinifindakilerden ustundur.Bizde 15m3 Van 2013 130 luk versiyonu var cekisi gayet tatmin edici..Aracda standart 700 kg yuk var (dolap malzeme iskele vb) Sehir ici 11 litre yakiyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • bizim servisçilerinde var bir tane sıkıntılı demedi hiçbiri ya da duymadım
  • Adamla gorustum as önce 200 bin masraf km so dedi baskibalata cok yiyormus ama kullananona göre değişir tabi diyo. 1 sene olmuş alali tabi ne derece dogrudur dedikleri bilemem 600 krş yakiyomus 3 yada 3.5 mu ne dedi motoru istersen numarasini veririm ara gorus

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Konfor 0,içeride türlü,türlü trim aksamı sesleri var.

    Önden çekiş oldugu için rampalarda dur kalk konusunda sıkıntılı.

    yakıt 14 litre civarında.

    Bence transitten vazgeçmeyin.Mercedes yada vw ye yönelin.

    Hadi oradan kazık gibi transitleri yıllardır satıyorlar millete.Dayanıklılığına birşey demem ama odun gibi araba.50 km yolculuk yapsa adam böbrek taşı düşürecek gibi oluyor.Aynı dolmuş hattında ducato,sprinter ya da crafter'lere bindiğimde bariz daha rahatlar.Bizim bu bölgede hiç yokken bir sürü minübüsçü transitleri satarak ducato,sprinter gibi araçlara geçtiler.Bu saydığım araçların hepsi de transitlerden az yaktığı gibi bariz daha konforludur.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gacra

    Arkadaşlar Transitim var onu satıyorum,fiat ducatu düşünüyorum hem rahat yakıtıda düşüktür araçtandan pek bilgim yok hiç bilgisi olan varsa paylaşirsa sevinirim hem alcak tavan alacagım yetiyor bana bitane buldum zaten araç sahibisiyle konuştum servis cekmekteymıs kucuk geldıgınden satıyor her hangi bir sorun cıkarsa yol masraflarını karşilarım dedi. aracında sorun olmadıgı dusunuyorm bitek km yüksek motorun ömru ne kadardır bilgi verirsenız sevınırım saygılar.

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-ticari-araclar-minibus-midibus-tertemiz-15-plus1-167741822/detay/

    Sizce gerçekten 6-7 yıldır ticari çalışan bir minibüsün 200 bin kmde olması yüksek mi?Sonra motoru bitmiş 500 bin km olmuş ama 100 bine düşürülmüş yağ yakmasın diye de yarım litre yağ kesici koyulmuş motorlu bir araba satarlar size.dikkat.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Konfor 0,içeride türlü,türlü trim aksamı sesleri var.

    Önden çekiş oldugu için rampalarda dur kalk konusunda sıkıntılı.

    yakıt 14 litre civarında.

    Bence transitten vazgeçmeyin.Mercedes yada vw ye yönelin.

    Hadi oradan kazık gibi transitleri yıllardır satıyorlar millete.Dayanıklılığına birşey demem ama odun gibi araba.50 km yolculuk yapsa adam böbrek taşı düşürecek gibi oluyor.Aynı dolmuş hattında ducato,sprinter ya da crafter'lere bindiğimde bariz daha rahatlar.Bizim bu bölgede hiç yokken bir sürü minübüsçü transitleri satarak ducato,sprinter gibi araçlara geçtiler.Bu saydığım araçların hepsi de transitlerden az yaktığı gibi bariz daha konforludur.

    Ducato yu sprinter ve crafter ile aynı cümle içinde kullanmak bile caiz değildir, bu iki markaya hakarettir.

    Transit ne kadar kütük ise ducato da o kadar kütük.Ama iki araçta kütükdür.

    Aradaki fark

    Transit saglamdır,ducato gibi 1000 km de kapısından bacasından ses gelmez dökülmez.

    Ducato önden çekiştir,dik rampada bütün yük arka tarafda oldugundan aracı hareket ettirmek zordur.

    Transit arkadan itişlidir.Yokuş zeminde dur kalklarda canavar gibidir.

    Birde mahalle karısı gibi hadi oradan diye cümleye başlayıp seviyenizi belli etmeyin.




  • nıghtman kullanıcısına yanıt
    Sizde varmıyıdı ducatu ? konfor olarak cok begendım bi ara dolmuşa bindim fordu 2 ye katlar yakıtda yok aracta genelde duydugum multijet motor yakıtı azdır normalde
  • sissil S kullanıcısına yanıt
    Simdi planlarım degişti zaten kardeşim simdi ayiretten sıfır almayı dusunuyorm truzim paket servis cekecegım sıfır almayı dusunuyorm konfor olarak cok begendm cok rahat araba bindin yani, yakıtıda ekenomik dier munubuslere bakarsak
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    quote:

    Orijinalden alıntı: ykaya1983

    quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Konfor 0,içeride türlü,türlü trim aksamı sesleri var.

    Önden çekiş oldugu için rampalarda dur kalk konusunda sıkıntılı.

    yakıt 14 litre civarında.

    Bence transitten vazgeçmeyin.Mercedes yada vw ye yönelin.

    Hadi oradan kazık gibi transitleri yıllardır satıyorlar millete.Dayanıklılığına birşey demem ama odun gibi araba.50 km yolculuk yapsa adam böbrek taşı düşürecek gibi oluyor.Aynı dolmuş hattında ducato,sprinter ya da crafter'lere bindiğimde bariz daha rahatlar.Bizim bu bölgede hiç yokken bir sürü minübüsçü transitleri satarak ducato,sprinter gibi araçlara geçtiler.Bu saydığım araçların hepsi de transitlerden az yaktığı gibi bariz daha konforludur.

    Ducato yu sprinter ve crafter ile aynı cümle içinde kullanmak bile caiz değildir, bu iki markaya hakarettir.

    Transit ne kadar kütük ise ducato da o kadar kütük.Ama iki araçta kütükdür.

    Aradaki fark

    Transit saglamdır,ducato gibi 1000 km de kapısından bacasından ses gelmez dökülmez.

    Ducato önden çekiştir,dik rampada bütün yük arka tarafda oldugundan aracı hareket ettirmek zordur.

    Transit arkadan itişlidir.Yokuş zeminde dur kalklarda canavar gibidir.

    Birde mahalle karısı gibi hadi oradan diye cümleye başlayıp seviyenizi belli etmeyin.



    Mahalle karıları gibi dediğinize göre sizin seviyenizin benden aşağıda olduğu kesin.Sizi duyan da arkadan itiş aracın her yönden avantajlı olduğunu zanneder.Bugün piyasadaki ticarilerin hemen hemen hepsi önden çekişli.Öyle bir yazmışsınız ki sanki arabayı siz üretmişsiniz gibi konuşuyorsunuz.Ducato transitlere göre daha konforlu bir araç.Bunu iki araca binen biri ilk anda farkeder.




  • Bizde alıcaktık bundan sıfır dizayn yapılmış bir araç ama kimse tavsiye etmedi piyasa arabası çabuk dökülür dediler hep. Ayrıca bunlarda triger kayışı olduğundan motorda sıkıntı olabiliyormuş bunun yerine citroen veya peugeot alan var aynı araç olmasına rağmen motor farkından dolayı. Ama hepsinden ducato az yakıyo bu arada.
  • Konforlu degil pek. Ayrica gicirti tikirtilar var. Merso yada vw dusunun bence. Hem servis cekerken araba seciyor kimi yerler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: nıghtman

    Konfor 0,içeride türlü,türlü trim aksamı sesleri var.

    Önden çekiş oldugu için rampalarda dur kalk konusunda sıkıntılı.

    yakıt 14 litre civarında.

    Bence transitten vazgeçmeyin.Mercedes yada vw ye yönelin.

    Ağzına kadar yüklü Ducato 2.8 ile hiç bir rampada kalkarken zorlanmadım.Hatta en diklerinde bile zorlanmadan durup kalkıyor.Sallamaya lüzum yok.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.