Şimdi Ara

Fiat Fiyat Listesi (02.10.2019) - Ortalama 20 bin TL’lik “guncelleme” (5. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
145
Cevap
6
Favori
51.321
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
114 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • artık üniversitelerde "algı yönetimi" bölümü açılması lazım, bu iş kesinlikle geleceğin mesleği.

    reklamcılık, tanıtım - pazarlama vs. gibi bölümlere gerek yok. algı yönetimiyle sığ beyinli insan görünümlü koyunlara istediginizi yaptırabilirsiniz

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: itsmyturn

    Dizelle benzin arasindaki 32.000tl fark araç tutarının 3te1' i demek. Bunuda konuşmak gerek değilmi?
    Sanki dizele binen cennete gidecek!
    Satarkende 32.000tl farkla satacağını sanan mallara gelsin
    Hocam hurda teşvikli peşinde fiyatlar 76.400-114.400 fark 38.000. Bir araba parası. Gerçi urban plus da 117.900'müş. Alacaksanız bunu alın demişler.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dr0742 -- 4 Ekim 2019; 3:13:1 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • indirimlerin firmalar için olduğunu hala anlamayanlar varsa ne diyelim :)
  • ya istedikleri fiyatlari yazsınlar satilmadiktan sonra ne fayda

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • ehliyet almaktan vazgeçtim şuan
  • daha da artacak bu kelepir fırsatı kaçırmayın üzülürsünüz :D
  • medverdev kullanıcısına yanıt
    Aci ama gercek malesef

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 7 ay egea 1.3 mj easy kullandım yakıt ekonomisi dışında hiçbir özelliği olmayan bir araç


    Easy1.3M.Jet95HP 114.400TL
  • Vay be yuh arkadaş
    elinizdeki arabalar iyi sahip çıkın :)
  • her gün şu forumda almayın daha da düşecek diyenleri ve zamları gördükçe o cümleleri kuranlar o kadar veballe nasıl yaşıyorlar anlamak mümkün değil...
  • TypeR_Mbt kullanıcısına yanıt
    sonunda bu işten anlayan biri yorum yazmış.

    bilgisi olmadan fikri olanları boşver. he de geç.

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >
  • Sıfır fiyatları korkunç 2. el fiyatları daha da korkunç.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Ali koç başkan fenerbahçeye fiat/tofaş üzerinden kaynak yaratmaya mı çalışıyor acaba.? Fener ol Fiat demiş bence başkan.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Bu station wagon arabalar 118k dan başlıyordu 5 gün önce şimdi ne olmuş.
    Fiat Fiyat Listesi (02.10.2019) - Ortalama 20 bin TL’lik “guncelleme”

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: spacemonkey

    sonunda bu işten anlayan biri yorum yazmış.

    bilgisi olmadan fikri olanları boşver. he de geç.
    Ben 4 ay önce aldım 1.3 sedan urban, benim araç ta euro6 motor. Ama euro 6 larında kendi içinde normları var sanırım.
    Bu yeni Euro6 motorlar, emisyon harici diğer euro5 ve euro6 motorlardan daha mı kaliteli, daha mı uzun ömürlü, emisyon harici bir farkı var mı?
    Bir de mesela, bu yeni emisyon kanunu çıktı, bu motor üretimi ile ilgili sanırım, eski euro4-euro5-euro6 motorlu araçlar için bir sıkıntı yaratacak bir şey yok son kullanıcı.
    Bu sorular geliyor aklıma, bu konuyu detaylı bilen arkadaşlar aydınlatırsa sevinirim...
  • 3 5 fazla sattılar ya bişe sandılar ulan millet ucuz diye aldı kara gözünüe kara kaşınıza hayran kalmafılar yani

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • Mixenon kullanıcısına yanıt
    firmadan firmaya değişir

    bazı motorlar 5 ten 6 ya yeni model alarak atladı. bazı firmalar ise motoru sabit tutup ilavelerle emisyon gerekliliklerini karşıladı.

    senin e6 aracın ile şimdiki arasında bir fark yoktur. yasal zorunluluk şu şekilde oluyor,

    homologasyon denen ülke onayları var. bu onay o top aracın o ülkede satilabilirligine veriliyor. yeni tip onayı alınınca eski tipi eritmek için bir geçiş süresi verilir. firmalar o arada hem eski hem yeni motordan üretir. geçiş süresi bitince eski seviye motoru satamazlar. araca ruhsat bile çıkmaz (sistem izin vermez). şuan geçiş tamamlanmış anladığım kadarıyla. araçlar e6. yani artık firma 5 satamıyor. senin aracında bu geçiş döneminde uretilenlerdir. en doğru cevabi ama tofaş 'ta çalışan varsa o bilir.

    buarada e6 larda adblue var. bu madde bildiğin üre. çiş yani :) bunu emisyon düşürmede kullanıyor yeni nesil motorlar. bu üre bitince araç sanki benzini bitmiş gibi motoru durduruyor. kesin bizim ülkemizde bunun uckagidi bulunur.

    ama tek çözüm bu adblue ile emisyonu düşürmek değil. mesela büyük (ikincil) akü kullanıp motor üzerinden direksiyon ve klima kompresörlerini elektrikli yapıyorlar. böylece motor az yorulup emisyon azalıyor.

    bunları kafanda maktığı otursun diye anlattım. her firmayi bilmemin imkanı yok. hepsinde adblue mu var bunu da bilmiyorum. ama mantık genel olarak boyle

    < Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı >




  • Vay be bu araba piyasası hiç düşmeyecek galiba

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: dr0742

    Hocam hurda teşvikli peşinde fiyatlar 76.400-114.400 fark 38.000. Bir araba parası. Gerçi urban plus da 117.900'müş. Alacaksanız bunu alın demişler.

    Alıntıları Göster
    Oysa 2015-2016 model ikinciel 1.3 dizel ile 1.4 benzinli egeaların fiyatı neredeyse aynı, hatta dizeller yıllar geçtikçe benzinliler karşısında daha da değer kaybediyor,
    mesela 2010 model 1.4 boş paket getz ler 40 bine giderken aynısının dizelleri 30 bin civarı gidiyor, ben bu dizel getzlerden almak istiyorum ama neden benzinlilere karşı fiyatı bu kadar düşük sıkıntı mı çıkarıyor acaba diye işkilleniyorum açıkcası



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dndd -- 4 Ekim 2019; 19:31:53 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 
Sayfa: önceki 34567
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.