Şimdi Ara

Fiat Linea 1.4 Turbo'yu nasıl bilirsiniz ?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
35
Cevap
0
Favori
39.028
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Fiat linea 1.4 turbo alma arifesindeyiz.Fiyatları bayağı uygun,linea da tutulan model 1.3 multijet.Fakat diesellerinin full paket düşük km fiyatları cep yakıyor.Araştırdığım kadarıyla C segmenti donanımı bol,ucuz yedek parça ve düşük yakıt tüketimiyle tüketici dostu.Merak ettiklerime gelirsek ;

    -Aracın kronik sorunları var mı ? Olumsuz yönleri nedir ?
    -Arka süspansiyonlar bağımsız mı ?
    -26-27 bin tl ye alternatif olarak ne alınabilir ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Fiat Linea 1.4 Turbo: Kapsamlı Bir İnceleme

    Fiat Linea 1.4 Turbo, 2007'den 2016'ya kadar üretilen, güçlü ve verimli bir otomobildir. Bu model, sedan ve hatchback gövde tiplerinde mevcuttur ve 1.4 litrelik turboşarjlı benzinli motora sahiptir.

    Motor ve Performans:

    1.4 Turbo motor, 120 beygir gücü ve 206 Nm tork üretir. Bu güç, Linea'yı 9,2 saniyede 0-100 km/s hıza ulaştırır ve 195 km/s azami hıza çıkarır. Turboşarj, düşük devirlerde bile etkileyici bir hızlanma sağlar.

    Sürüş Deneyimi:

    Linea 1.4 Turbo, hassas direksiyonu ve dengeli yol tutuşu ile çevik ve keyifli bir sürüş deneyimi sunar. Sert süspansiyonu, virajlarda iyi bir kavrama sağlar ancak engebeli yollarda biraz sert olabilir.

    Yakıt Verimliliği:

    Turboşarjlı motoruna rağmen Linea 1.4 Turbo, 6,5 litre/100 km ortalama yakıt tüketimiyle oldukça verimlidir. Şehir içinde 8,5 litre/100 km'ye kadar çıkabilirken, otoyolda 5,5 litre/100 km'ye kadar düşebilir.

    İç Mekan ve Özellikler:

    Linea 1.4 Turbo'nun iç mekanı geniş ve rahattır, ancak malzeme kalitesi bazı rakiplerine göre biraz düşük olabilir. Standart özellikler arasında klima, elektrikli camlar ve merkezi kilitleme bulunur.

    Kronik Sorunlar:

    Her araçta olduğu gibi Linea 1.4 Turbo'nun da bazı kronik sorunları vardır. En yaygın sorunlar şunlardır:

    • Turbo arızası
    • Enjeksiyon sistemi sorunları
    • Süspansiyon sorunları

    Yorumlar:

    Linea 1.4 Turbo, güçlü motoru, verimliliği ve dinamik sürüşüyle birçok kullanıcı tarafından övülmektedir. Ancak bazı kullanıcılar kronik sorunları, sert süspansiyonu ve düşük malzeme kalitesinden şikayet etmektedir.

    Sonuç:

    Fiat Linea 1.4 Turbo, performans ve yakıt verimliliği arayanlar için uygun fiyatlı ve pratik bir seçenektir. Ancak kronik sorun potansiyeline dikkat etmek ve satın almadan önce bir mekanik muayene yaptırmak önemlidir.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • 2010,2011 Cruze alınabilir.

    quote:

    26-27 bin tl ye alternatif olarak ne alınabilir
  • Motoru bravo punto daki t jet ile aynı biliyorum lpg ile uyumludur.
  • Lpgye uyumlu ender turbo motorlardandır.

    2. El kaygınız yoksa gayet iyi alınır binilir. Emotion modeli gayet yeterli özellikle kadife koltukları çok hoş

    C segmenti cruze ve lancer ile birlikte f/p sıralamasında ilk 3 tedir
  • palio kulübündeki arkadas kullanıyordu galiba, sizin sorularınıza cevap vereceğini tahmin ediyorum
  • Merhaba
    Linkteki arac komsumuzun, düşünürseniz yardimci olabilirler.http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=184752107
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Ottoman 1453

    Merhaba
    Linkteki arac komsumuzun, düşünürseniz yardimci olabilirler.http://m.sahibinden.com/classifiedDetail.html?id=184752107

    tesekkurler lpg li emotion bakiyorum linkteki arac emotion degil,normal kara jant ve manuel klima mevcut
  • quote:

    Orijinalden alıntı: flyer_mig

    Fiat linea 1.4 turbo alma arifesindeyiz.Fiyatları bayağı uygun,linea da tutulan model 1.3 multijet.Fakat diesellerinin full paket düşük km fiyatları cep yakıyor.Araştırdığım kadarıyla C segmenti donanımı bol,ucuz yedek parça ve düşük yakıt tüketimiyle tüketici dostu.Merak ettiklerime gelirsek ;

    -Aracın kronik sorunları var mı ? Olumsuz yönleri nedir ?
    -Arka süspansiyonlar bağımsız mı ?
    -26-27 bin tl ye alternatif olarak ne alınabilir ?


    Abimde 2010 model i var.Araba performans yönünden mükemmel.1,4 tjet 120 bg ve 0-100 ü 9,sn .Abim 20,000 km önce brc marka lpg taktırdı ve sorunsuz biniyor.Bilinen hiçbir kronik
    sorunu yok.Yada büyütülecek bir kronik sorunu yok diyelim.Şimdi biçok kişi çıkıp bizde bu var şu var diyebilir o yüzden böyle yazıyorum.Lpg uyumu sorunsuz.Hiçbir sıkıntı
    yaşatmıyor.Aracın normal yakıt tüketimi zaten az olduğu için lpg ile birlikte güzel bir ekonomi sağlanıyor.Benim 1,6 115 bg astram var ve abimle 2 araba çok yola gidiyoruz.
    Performans açısından benim aracımın çok üzerinde bir araç.Kısacası bu aracın temizini bulursanız tavsiye ederim.Bu arada Bu aracın frenlerin tamamı disktir ve başka hiçbir linea da
    4 fren disk yoktur.1,3 multijetler ve 1,4 firelerde arkalar kampanadır.son olarak araçta lancia,alfaromeo ve bravo yada puntodaki motor vardır,yani tjetlerin hepsi aynı.




  • Linkteki araç emotion değil dynamic plus yada active plus
  • flyer_mig kullanıcısına yanıt
    Ustte kardesim aciklamis zaten:) Motor aksami disinda yedek parca fiyati uygun olan,oyle sık sık ariza cikarmayan gerek konforu gerekse de boyutlari odediginiz paranin karsiligi olan makul ve performansli bir arac..Sakin kullandiginizda sizi hayrete dusurecek kadar ekonomik,performans istediginizde tukettiginiz kadar da giden bir arac..yani gittigi kadar da tuketiyor yakiti..lpg konusunda ise bu araca montaji yapacak usta isinin ehli olacak..bu olmazsa olmazi donusumun..hassas bir iscilik istiyor..bendeki arac 2010 dynamic koltuk isitma var aracimda ekstra..bircok modelde yokbu ozellik..klima manuel,jantlar teneke..bir yanlis anlamanin da onune ggeceyim:frenler sadece 1.6mjet ve 1.4 tjet te 4 disk..digerlerinde arkalar kampana..dun alternator kayisi ve gergi takozunu degistirdim,130 lira parca 40 lira iscilik tuttu..kayis ve gergi orjinal ricambi..trigeri de set halinde 230 tl..kayis,gergi ve devirdaim..80,55 ve 95 tl sirasiyla..fren balatasi orjinal 170 tl 4 teker..yan sanayi olursa 35 tlye arka balata var..gecen aylarda poyra degistirdim 80 tl..fiyatlar makul..tavsiye ederim bu araci..bu araci bilen de yok birakin halki tamirciler bile bilmiyor..bir tek hava filtresi ile bujilerini pahali buluyorum..130-170 tl arasi buji.hava filtre 30 civari..2 yil. Once 55 e almistim..kisaca bu fiyata mukwmmel bir arac..




  • Ekleyeyim ustte unutmusum,arka sispansiyon sistemi bagimsiz degil..lakin yol tutusu tatminkar..limitlerini zorlamadikca her viraji cok rahat donersiniz..eger olurda spin atma durumunda toparlamak da sizin becerinize bagli..ne astra yada focus kadar basarili ne de Sahin yada reno sembol kadar basarisiz..orta duzey..
  • Yedek parça olarak sadece bujileri pahalı buldum, dediğiniz gibi anlayan usta bulmak zor, zaten bilinen araçlar için bile, sanayide iyi usta bulmak mucize gibi.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    Yedek parça olarak sadece bujileri pahalı buldum, dediğiniz gibi anlayan usta bulmak zor, zaten bilinen araçlar için bile, sanayide iyi usta bulmak mucize gibi.
    ikinci eli biraz yavaş gidiyor diesel ler gibi değil, ben bir ayda elden ancak çıkartmıştım ... ama yolda gitmesi açısından bakarsan çok fena :) frenleride güzel

    lpg uyumu var ben sorun yaşamamıştım BRC ile, şuan 1.4 fire 77bg punto kullanıyorum gitmeyen araç ile aynı yakıtı yakıyorum fark yok...

    sonuç olarak gelirsek tipini sorun etmiyorsanız, alınır paşa paşa da binilir..
  • Bu aractan anlayan usta cok az..servis bile tek tuk geliyor tjet diyor..Buji katalogda 20 binde degismeli diyor iridyum uclu..Usta ile konustum bence en az bir 20 bin daha gider diyor..soktugum bujiler piril piril cikiyor dedi..hele lpgli aracta daha da uzun gider dedi..eger 80 bin km gibi degistirirsen buji de pahaliya gelmiyor..iridyum bujiler 80-100 bin km araliginda degisiyor normalde..
  • quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Bu aractan anlayan usta cok az..servis bile tek tuk geliyor tjet diyor..Buji katalogda 20 binde degismeli diyor iridyum uclu..Usta ile konustum bence en az bir 20 bin daha gider diyor..soktugum bujiler piril piril cikiyor dedi..hele lpgli aracta daha da uzun gider dedi..eger 80 bin km gibi degistirirsen buji de pahaliya gelmiyor..iridyum bujiler 80-100 bin km araliginda degisiyor normalde..

    Evet buji ,lpg de daha uzun ömürlü lpg temiz yakıt,tek sıkıntı usta, çünkü fiat bu kaliteli motorları çok çabuk satıştan kaldırdı, piyasada fazla yok. İleride parça sıkıntısı olabilir.
  • Atmosferik değil mi o motor ?
  • quote:

    Orijinalden alıntı: ufuk-34JD58

    quote:

    Orijinalden alıntı: erdem09

    Bu aractan anlayan usta cok az..servis bile tek tuk geliyor tjet diyor..Buji katalogda 20 binde degismeli diyor iridyum uclu..Usta ile konustum bence en az bir 20 bin daha gider diyor..soktugum bujiler piril piril cikiyor dedi..hele lpgli aracta daha da uzun gider dedi..eger 80 bin km gibi degistirirsen buji de pahaliya gelmiyor..iridyum bujiler 80-100 bin km araliginda degisiyor normalde..

    Evet buji ,lpg de daha uzun ömürlü lpg temiz yakıt,tek sıkıntı usta, çünkü fiat bu kaliteli motorları çok çabuk satıştan kaldırdı, piyasada fazla yok. İleride parça sıkıntısı olabilir.

    Alıntıları Göster
    Bu motor, Opellerde kullanılan 1.4 turbo motor ile aynı mı?




  • quote:

    Orijinalden alıntı: olorin_

    Bu motor, Opellerde kullanılan 1.4 turbo motor ile aynı mı?

    Alıntıları Göster
    Fiatların en son şüphe edilecek aksamı motorlarıdır.
  • Hamdi0555 H kullanıcısına yanıt
    Hayir degil,turbo beslemeli 120 hp 1.4 lt 16 v..
  • Motor hacimleri ayni,emin olmamakla birlikte farkli motorlar olabilir..en azindan kam mili yada turbo farki ilabilir motorlar ayni olsada..uzmanina sormak lazim..
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.