|
Ford CEO’su: Elektrikli araçlar yüzde 40 daha az emek istiyor
-
-
Bu konulara meraklı bir arkadaş var söyleyebilir mi. %100 elektrikli araçlarda hibrid araçlarda olduğu gibi firene basıldığında kendini şarj ediyor mu?
-
Rejeneratif frenleme olduğu için evet.
%40 daha az emek istiyorsa bakalım işçi mi çıkaracaklar yoksa mevcut işçilerini daha az çalıştırıp aynı maaşı mı verecekler? Cevabı biliyoruz ama yaşayarak göreceğiz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi TheCaliph_ -- 17 Kasım 2022; 20:30:28 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
e o zaman içten yanmalılardan %40 daha çok elektrikli üretin
-
Otomotiv sektöründe çok insan işsiz kalacak.
-
elektrikli aracı üretmek, içten yanmalıya nazaran %400 oranında daha çok karbon emisyonu salıyor bunu da ekleyin :)
-
Anlamı %40 maliyetler düşecek haliyle bizim karımız da %40 artmış olacak.
-
%40 daha az emek harcanıyor demek %40 daha ucuza mal edildiği anlamına gelmez.
-
teşekkürler
-
Öncelikle %40 rakamı düşük söylemiş. 1 karoser üstüne 1 batarya, 1 motor (Taycan gibi üs segmentte 2 motor) 1 de kontrol devresi. İç aksamdan kısıldığı, her aracın aynı görüntüde olduğu da düşünüldüğünde 100% daha az emek denilebilir ancak üretici bunu söylemez cunku o zaman ICE araçlara göre 2 kat fiyat karşısında hesap vermek daha güçleşirdi.
Evet arkadaşlar, e-araç ICE-araca göre 2 kat daha düşük maliyet, 2 kat daha yüksek fabrika çıkış fiyatı. Kazık 4 kat.
Elektrik dağıtım firmalarında kazık bundan da yüksek. Meskene 1,5 TLye verilen elektrik, e-araca 10 TL. kazık 6 kat.
YOK MU ARTTIRAN?
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
e araca geçip belanızı bulmayın.
gen değiştiren sıvılar gibi uyarıyor olalım.
bu gen değişimi ile makinaya çevirmenin ikinci aşaması.
az akıllı olun.
-
o zaman ucuz satın bilader,onu da biz söyleyelim.
-
Frene basmaya gerek kalmadan, rejeneratif frenleme aktif ise yani kapatılmadıysa ayağını gazdan çektikten sonra araç kendisi frene basıyor gibi direnç üretip bunu + şarj olarak yansıtıyor. Özellikle uzun yokuşlardan hiç gaz vermeden indiğinde ufak çaplı menzil artması da yaşanabiliyor.
-
Kaçak elektrik kullanmadığınız sürece elektrikli araçların şu an için gideri tüketici için petrol bazlı yakıtlar ile başa baş. Güneydoğuda elektrikli araç satışı ülke ortalamasının üzerinde olur ise araba alabilecek kadar zengin olduklarından mı diye sormayın.
-
teşekkürler. Elektrik motoru aynı zamanda elektrik mi üretiyor yoksa ayrı bir dinamo mu var.
-
Sen diyosan kesin alırım e araç
-
Ayrı bi dinamo yok, motor üretiyor elektriği
-
Tebrikler. İşte feraset.
< Bu ileti mini sürüm kullanılarak atıldı > -
Türkiye de kalmaz bizim enaz 20 senemiz var bakma atıp tutanlara
-
benzin candır. Yalan dolan bunlar.
En Beğenilen Yanıtlar
Tüm Yanıtları Genişlet
Öncelikle %40 rakamı düşük söylemiş. 1 karoser üstüne 1 batarya, 1 motor (Taycan gibi üs segmentte 2 motor) 1 de kontrol devresi. İç aksamdan kısıldığı, her aracın aynı görüntüde olduğu da düşünüldüğünde 100% daha az emek denilebilir ancak üretici bunu söylemez cunku o zaman ICE araçlara göre 2 kat fiyat karşısında hesap vermek daha güçleşirdi.
Evet arkadaşlar, e-araç ICE-araca göre 2 kat daha düşük maliyet, 2 kat daha yüksek fabrika çıkış fiyatı. Kazık 4 kat. Elektrik dağıtım firmalarında kazık bundan da yüksek. Meskene 1,5 TLye verilen elektrik, e-araca 10 TL. kazık 6 kat. YOK MU ARTTIRAN? |
%40 daha az emek harcanıyor demek %40 daha ucuza mal edildiği anlamına gelmez.
|
Frene basmaya gerek kalmadan, rejeneratif frenleme aktif ise yani kapatılmadıysa ayağını gazdan çektikten sonra araç kendisi frene basıyor gibi direnç üretip bunu + şarj olarak yansıtıyor. Özellikle uzun yokuşlardan hiç gaz vermeden indiğinde ufak çaplı menzil artması da yaşanabiliyor.
|
Benzer içerikler
- whatsapp görüntülü not
- instagram profilime kim baktı
- instagramda taslaklar nerede
- whatsapp neden açılmıyor
- çizim programları
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X