Bildirim
Ford Focus 1,6 tdci ghia mı, Fiat bravo 1,6 multijet mi?
Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar:
Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü, 1 Mobil
Giriş
Mesaj
-
-
Focus'la en son geçen hafta yaklaşık 400 km yolculuk yaptım. İnsana güven veren bir araç. Yol tutuş mükemmel. Hızlanma çok iyi.
Sürüş zevki insanı çok etkiliyor.
Bana göre eksisi dizel motor sesi zaman zaman içeriye sızıyor. Bozuk zeminlerde yol ve lastik sesi çok fazla.
Bu aracı tavsiye ederim. -
2 araç söz konusu ise hiç düşünmeden Focus derimquote:
Orijinalden alıntı: Aydoğan*
Focus'la en son geçen hafta yaklaşık 400 km yolculuk yaptım. İnsana güven veren bir araç. Yol tutuş mükemmel. Hızlanma çok iyi.
Sürüş zevki insanı çok etkiliyor.
Bana göre eksisi dizel motor sesi zaman zaman içeriye sızıyor. Bozuk zeminlerde yol ve lastik sesi çok fazla.
Bu aracı tavsiye ederim. -
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.quote:
Orijinalden alıntı: *President*
2 araç söz konusu ise hiç düşünmeden Focus derim
Alıntıları Göster
Ama esp li olanını tavsiye ederim. -
Peki focusun 1.6 TDCi Ghia modeliyle, 1.6 TDCi Collection modeli arasında çok fark var mı ?quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
Ama esp li olanını tavsiye ederim.
Alıntıları Göster
Hangisini tercih etmeliyim? -
Focus kullanmasam şu olumlu yorumlara inanırdım!
Geçen hafta kaza yaptım, Focus verdi sigorta 1 haftalığına, hemde 2006 değil 2011 model yemin ederim hayatımda bu kadar takoz bir araba görmedim.
Arabaya bindim 2006 falan mı dedim, ruhsata bir baktım 2011 miş! Yuh dedim nasıl 2011 model araba bu!
Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?
Şöyle, bir farı 150 tl ye alırsın, satarken zorlanmazsın bir de seni A noktasından B noktasına götürür bu kadar Focus dediğin.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
Ama esp li olanını tavsiye ederim.
Buna Esp diyorsan haklısın.
Şu kadar söylim, başka araçlar "Esp Off" konumdayken şu video daki performansı sergiliyor.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi W.Amadeus -- 8 Temmuz 2011; 12:11:22 >
-
"Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?"quote:
Orijinalden alıntı: W.Amadeus
Focus kullanmasam şu olumlu yorumlara inanırdım!
Geçen hafta kaza yaptım, Focus verdi sigorta 1 haftalığına, hemde 2006 değil 2011 model yemin ederim hayatımda bu kadar takoz bir araba görmedim.
Arabaya bindim 2006 falan mı dedim, ruhsata bir baktım 2011 miş! Yuh dedim nasıl 2011 model araba bu!
Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?
Şöyle, bir farı 150 tl ye alırsın, satarken zorlanmazsın bir de seni A noktasından B noktasına götürür bu kadar Focus dediğin.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
Ama esp li olanını tavsiye ederim.
Buna Esp diyorsan haklısın.
Şu kadar söylim, başka araçlar "Esp Off" konumdayken şu video daki performansı sergiliyor.
Alıntıları Göster
-
quote:
Orijinalden alıntı: Kupa_xl
Focus kullanmasam şu olumlu yorumlara inanırdım!
Geçen hafta kaza yaptım, Focus verdi sigorta 1 haftalığına, hemde 2006 değil 2011 model yemin ederim hayatımda bu kadar takoz bir araba görmedim.
Arabaya bindim 2006 falan mı dedim, ruhsata bir baktım 2011 miş! Yuh dedim nasıl 2011 model araba bu!
Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?
Şöyle, bir farı 150 tl ye alırsın, satarken zorlanmazsın bir de seni A noktasından B noktasına götürür bu kadar Focus dediğin.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
Ama esp li olanını tavsiye ederim.
Buna Esp diyorsan haklısın.
Şu kadar söylim, başka araçlar "Esp Off" konumdayken şu video daki performansı sergiliyor.
Yapma hocam o kadar da değildir herhalde. Daha önce ne focus ne de bravo kullanmadım o yüzden bilemiyorum. Ama bu 2 araba için de o kadar da takoz olabileceğini sanmıyorum. Acaba sana sigortadan verdikleri araç şu şirket arabaları tarzında olanlardan mı. En bazal özelliklere sahip olanlarından. Bir de birkaç yerde okudum ford yeni focuslarda konsol kalitesini düşürmüş diye yazıyordu. Benim düşündüğüm eski kasa ford focuslardan.(focus 2 yani)
-
Focus u sadece müthiş yol tutuşu için bile tercih ederdim. Bravo oversteer understeer uğraşırken Focus aynı viraja kayma yaşamadan girer.quote:
Orijinalden alıntı: drfaithfullquote:
Orijinalden alıntı: Kupa_xl
Focus kullanmasam şu olumlu yorumlara inanırdım!
Geçen hafta kaza yaptım, Focus verdi sigorta 1 haftalığına, hemde 2006 değil 2011 model yemin ederim hayatımda bu kadar takoz bir araba görmedim.
Arabaya bindim 2006 falan mı dedim, ruhsata bir baktım 2011 miş! Yuh dedim nasıl 2011 model araba bu!
Sürüş zevki mi dedi biri? Hangi sürüş zevki abi sen daha önce traktör mü sürdün de bu araba zevkli geldi?
Şöyle, bir farı 150 tl ye alırsın, satarken zorlanmazsın bir de seni A noktasından B noktasına götürür bu kadar Focus dediğin.
quote:
Orijinalden alıntı: ucanhoroz
Focus ghia kullanıcısıyım.Yol ve motor sesi alıyor.Bunun dışında bir eksiği yok.
Ama esp li olanını tavsiye ederim.
Buna Esp diyorsan haklısın.
Şu kadar söylim, başka araçlar "Esp Off" konumdayken şu video daki performansı sergiliyor.
Yapma hocam o kadar da değildir herhalde. Daha önce ne focus ne de bravo kullanmadım o yüzden bilemiyorum. Ama bu 2 araba için de o kadar da takoz olabileceğini sanmıyorum. Acaba sana sigortadan verdikleri araç şu şirket arabaları tarzında olanlardan mı. En bazal özelliklere sahip olanlarından. Bir de birkaç yerde okudum ford yeni focuslarda konsol kalitesini düşürmüş diye yazıyordu. Benim düşündüğüm eski kasa ford focuslardan.(focus 2 yani)
Alıntıları Göster
-
iki araç da farklı avantajlarıyla öne çıkıyorlar. focus yol tutuşta öne çıkarken, bravo da motor performansı ve sessizliği ile öne çıkıyor. hangisi sizin önceliğinizse onu tercih etmenizde yarar var.quote:
Orijinalden alıntı: muccio
Focus u sadece müthiş yol tutuşu için bile tercih ederdim. Bravo oversteer understeer uğraşırken Focus aynı viraja kayma yaşamadan girer.
Alıntıları Göster -
Ben fıat bravo multijet öneririm.quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
iki araç da farklı avantajlarıyla öne çıkıyorlar. focus yol tutuşta öne çıkarken, bravo da motor performansı ve sessizliği ile öne çıkıyor. hangisi sizin önceliğinizse onu tercih etmenizde yarar var.
Alıntıları Göster -
ben bravo derdimquote:
Orijinalden alıntı: ykaya1983
Ben fıat bravo multijet öneririm.
Alıntıları Göster -
Multijet TDCI dan iyimi? bilmediğim için soruyorum.quote:
Orijinalden alıntı: Solitude
ben bravo derdim
Alıntıları Göster -
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Multijet TDCI dan iyimi? bilmediğim için soruyorum.
ikisi de iyi motorlar, ancak hem beygir gücü hem de tork olarak(süreklilik olarak da) multijetin daha iyi olduğunu düşünüyorum. öyle olmasaydı astra 1.3 multijet motorla başarılı olamazdı. -
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Multijet TDCI dan iyimi? bilmediğim için soruyorum.
ikisi de iyi motorlar, ancak hem beygir gücü hem de tork olarak(süreklilik olarak da) multijetin daha iyi olduğunu düşünüyorum. öyle olmasaydı astra 1.3 multijet motorla başarılı olamazdı.
Peki bu motorun gücünü yola aktarmaya gelince sizce Fiat Ford dan daha iyi mi? Yanlış anlamayın sadece meraktan soruyorum. -
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Multijet TDCI dan iyimi? bilmediğim için soruyorum.
ikisi de iyi motorlar, ancak hem beygir gücü hem de tork olarak(süreklilik olarak da) multijetin daha iyi olduğunu düşünüyorum. öyle olmasaydı astra 1.3 multijet motorla başarılı olamazdı.
Peki bu motorun gücünü yola aktarmaya gelince sizce Fiat Ford dan daha iyi mi? Yanlış anlamayın sadece meraktan soruyorum.
valla açıkçası o konuda yeterli bilgim yok. ikisi de manuel vites, ikisi de yıllardır kullanılan ve bilgi birikimi üst seviyede olan aktarma sistemlerini kullanıyorlar. aralarında çok fazla fark yoktur diye düşünüyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbiti
quote:
Orijinalden alıntı: *President*
Multijet TDCI dan iyimi? bilmediğim için soruyorum.
ikisi de iyi motorlar, ancak hem beygir gücü hem de tork olarak(süreklilik olarak da) multijetin daha iyi olduğunu düşünüyorum. öyle olmasaydı astra 1.3 multijet motorla başarılı olamazdı.
Peki bu motorun gücünü yola aktarmaya gelince sizce Fiat Ford dan daha iyi mi? Yanlış anlamayın sadece meraktan soruyorum.
valla açıkçası o konuda yeterli bilgim yok. ikisi de manuel vites, ikisi de yıllardır kullanılan ve bilgi birikimi üst seviyede olan aktarma sistemlerini kullanıyorlar. aralarında çok fazla fark yoktur diye düşünüyorum.
Fiat kullanma şansım olmadı ancak Focus un sınıfındaki birçok araçtan çok daha iyi yol tuttuğunu söyleyebilirim. Fiat ın yol tutuşunu merak ediyorum.
-
quote:
Orijinalden alıntı: muccio
Fiat kullanma şansım olmadı ancak Focus un sınıfındaki birçok araçtan çok daha iyi yol tuttuğunu söyleyebilirim. Fiat ın yol tutuşunu merak ediyorum.
focusun yol tutuşu sınıfında bir referans teşkil ettiği için bravonun yol tutuşunun focusa yaklaşabileceğini sanmıyorum. ancak bununla beraber focus sert bir araç. bravonun daha yumuşak olduğunu düşünüyorum. ayrıca focus daha sesli bir araç. ben çok hızlı kullanmadığım ve fazla şehir dışına çıkmadığım için bravoyu tercih ettim. açıkçası pişman sayılmam. ama focusun sony sistemine de çok büyük gıptayla bakıyorum. sonuç olarak iki araç da mükemmel değil ve farklı noktalarda(tercihlere göre) avantajlara sahipler. hangisini tercih etseniz pişman olmazsınız. ancak motor parçası fordun daha kolay bulunabiliyor ve daha ucuz.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi noktanınsâbiti -- 8 Temmuz 2011; 15:28:17 >
-
Bu iki araç benimde aklımda. Bakalım sonuç ne çıkacak :)quote:
Orijinalden alıntı: noktanınsâbitiquote:
Orijinalden alıntı: muccio
Fiat kullanma şansım olmadı ancak Focus un sınıfındaki birçok araçtan çok daha iyi yol tuttuğunu söyleyebilirim. Fiat ın yol tutuşunu merak ediyorum.
focusun yol tutuşu sınıfında bir referans teşkil ettiği için bravonun yol tutuşunun focusa yaklaşabileceğini sanmıyorum. ancak bununla beraber focus sert bir araç. bravonun daha yumuşak olduğunu düşünüyorum. ayrıca focus daha sesli bir araç. ben çok hızlı kullanmadığım ve fazla şehir dışına çıkmadığım için bravoyu tercih ettim. açıkçası pişman sayılmam. ama focusun sony sistemine de çok büyük gıptayla bakıyorum. sonuç olarak iki araç da mükemmel değil ve farklı noktalarda(tercihlere göre) avantajlara sahipler. hangisini tercih etseniz pişman olmazsınız. ancak motor parçası fordun daha kolay bulunabiliyor ve daha ucuz.
Alıntıları Göster
-
Sürekli Focus'un yol tutuş üstünlüğünden bahsedilmiş. Şunu da unutmamak gerekir Bravo da gayet güzel yol tutan bir arabadır. Emotion donanımlı bir Bravo size tavsiyemdir. Uzun yolda da şehir içinde de rahat edersiniz.
Benzer içerikler
- audi a3 sedan paket sıralaması
- clio sport tourer joy 1.5 dci 75 bg yorum
- 1.8 tfsi motor nasıl
- opel zafira neden tutulmuyor
- t-roc kronik sorunları
- uçan araba fiyatları
- en az yakan arabalar
- renault logan
Ip işlemleri
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X