Komşum almış 330 milyara otomatik olanını. Konuşuyoruz , öyle övüyor ki Allah'ım Allah'ım. Viraja iyi giriyormuş motoru iyiymiş vs (Doğrudur bu arada ). Bugün bir baktım araba kilitli ama kapısı açık. Ulan dedim bu nasıl araba? 330 milyar para vereceğim kapı açıkken alarm uyarmayacak böyle şey olur mu? Partner var bizde 70 binlik o bile uyarıyor kapı açıkken. Katlanabilir aynası cabası. Benim dandik ticarimde var focusta yok ahahahahahahah. 330 MİLYAR BEYLER 330 bu paraya 10 Tofaş alırım 1 focus almam. aLıRsIn FoRD oLuRsUN loRD < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > |
Ford Focusun vasat bir araba olması
-
-
Ford zaten kaliteli değil ki. Fiatla aralarında sadece kapı fitil farkı dışında ciddi bi fark yok.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Konu içeriği, tam Kedi ciğer ilişkisi gibi olmuş. Komşunun arabasını çekiştireceğine çalış sende daha iyisini al.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukkk -- 4 Nisan 2021; 21:16:41 >
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Arabayı 330 bin'e satana laf yok 100 binlik araçtan 200 bin vergi alana laf yok satın alana var
İŞTE CESARET İŞTE FERASET İŞTE FAZİLET İŞTE FEDA ADAM GİBİ ADAMMM
Adamın daha paradan 6 sıfırın atıldığından haberi yok ben daha ne deyim 😔
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 5 Nisan 2021; 10:32:35 >
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Bu arada konusu geçmişken vasatın kelime anlamına hep birlikte bakalım. Vasat herkeste "negatif" bir duygu uyandırsa da aslında "orrtalama" demek. Doğru kullanımı "vasatın altında"dır.
-
Abartma
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Fordun arabaları segmentinde onlere oynayip vw den nispeten daha uygun olurdu .Ancak son yıllarda birakin vwyi BMW volvo gibi markalarla yarışıyor fiyatlari
Peki araclar o seviyede mi ?
360 bin lira istedikleri ford focusun torsiyon çubuklu ve analog kadranli olusu bile mide bulandırmaya yetiyor
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
Bu şahıshi vw trolü olmakla sucladigimda bana
"Ben burada tüm araclari objektif eleştiriyorum " cevabını vermişti.
Vw satis temsilcisi donanimhaber troludur kendisi büyük ihtimalle
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
kime göre neye göre
-
Ford eski Ford değil, eskiden oluşturduğu marka imajının ekmeğini yiyor. Şahsi görüşümdür katılırsın katılmazsın ama bana göre durum bu. Son nesil arabaları hemen hemen her açıdan segment standartlarını zor yakalayacak seviyeye gelip fiyatını da premiumlara yaklaştırıyor.
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: FurkanEmir411
Ford eski Ford değil, eskiden oluşturduğu marka imajının ekmeğini yiyor. Şahsi görüşümdür katılırsın katılmazsın ama bana göre durum bu. Son nesil arabaları hemen hemen her açıdan segment standartlarını zor yakalayacak seviyeye gelip fiyatını da premiumlara yaklaştırıyor.Focus 1-2 segmentinin en iyi ve en kaliteli mühendisligini sunuyordu ozellikle yürüyen aksam konusunda, motorlari ise segment ortalamasindaydi zaten bir arabanın pahasıni suspansiyon sistemi ve frenaj belirler focus 3 te rakipleri ile arasındaki fark azalsada yine de öndeydi fakat mk4 focus direksiyon hissiyatı harici rakiplerinden farklı değil hala kullanması en keyifli makinelerden fakat o eski hissiyat tutuş Konfor dengesi bence yok ha megane nin 308 in leonun felan focus seviyesine erişebilmesi icin hala bir fırın ekmek yemesi lazım
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
-
500 mesaj altı üye
Saçma bir konu
Tartışma çıkaracak içerik
Yarın da VAG DSG konusu açar ohhh mis gibi.
-
Autoclub programlarını arada dinliyorum.Sektorun onde gelenleri vs cıkıyor.Otohaber in eski Yoneticisi var.
Adamın dedigi su Ford un uretim maliyeti VW den cok daha pahalıya geliyor.VW cok yaygın bir tedarik zinciri var ve atıyorum 1 civata yı 10 kurus a alıyorsa Ford da bunun maliyeti 100 kurusa geliyor diyordu.
Ford iyi kotu bilmem.Ama bildigim Almanya uretimli arac ve yanlısım oalbilir getrag uretimi Tam otomatik Tork Konvertorlu sanzıman var.
Arac Almanya Uretimi oldugu icin belli bir kaliteye sahiptir.Torsiyon cubugu C sınıfı hangiş aracta kullanılırsa kullanılsın ben hos karsılamıyorum.Bu arac muhtemelen Dİzel 8 Tam otomatik Arac ya da Full Manuel arac ve fiyat olarak bence anormal bir fiyatı yok.
Futu futu Vtec honda 25 yıllık Atmosferige 300 bin istiyor.Megane 1.5 DCI Touch da 330 bin lira ve Focus Tam Otomatik anormallik nerede goremedim.
-
Adam hakli 2014 Focus var araba leş. Konfor desen yok, deli ses aliyor iceri, kronik arizasi fazla...
< Bu ileti Android uygulamasından atıldı > -
Amerika'da SUVS & CROSSOVERS vede TRUCKS & VANS türü otomobiller ağırlıklı üretiliyor ve satılıyor.
F-150 ise adeta efsane orada.Bu anlaşılacağı üzre artık Ford sedan vede Hb Otomobil pek üretmeyecek.Avrupa'da ise belki bir süre daha üretebilir ama daha çok küçük elektrikli suv otomobillere yönelecek gibi.
-
quote:
Orijinalden alıntı: Jocker35
Fordun arabaları segmentinde onlere oynayip vw den nispeten daha uygun olurdu .Ancak son yıllarda birakin vwyi BMW volvo gibi markalarla yarışıyor fiyatlari
Peki araclar o seviyede mi ?
360 bin lira istedikleri ford focusun torsiyon çubuklu ve analog kadranli olusu bile mide bulandırmaya yetiyorya o igrenc halojen farlari. arkada klima olmamasi. arka koltukta kol dayama olmamasi.. trend x pakette o igrenc casio multimedyamsı şey
< Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı > -
quote:
Orijinalden alıntı: husoAutoclub programlarını arada dinliyorum.Sektorun onde gelenleri vs cıkıyor.Otohaber in eski Yoneticisi var.
Adamın dedigi su Ford un uretim maliyeti VW den cok daha pahalıya geliyor.VW cok yaygın bir tedarik zinciri var ve atıyorum 1 civata yı 10 kurus a alıyorsa Ford da bunun maliyeti 100 kurusa geliyor diyordu.
Ford iyi kotu bilmem.Ama bildigim Almanya uretimli arac ve yanlısım oalbilir getrag uretimi Tam otomatik Tork Konvertorlu sanzıman var.
Arac Almanya Uretimi oldugu icin belli bir kaliteye sahiptir.Torsiyon cubugu C sınıfı hangiş aracta kullanılırsa kullanılsın ben hos karsılamıyorum.Bu arac muhtemelen Dİzel 8 Tam otomatik Arac ya da Full Manuel arac ve fiyat olarak bence anormal bir fiyatı yok.
Futu futu Vtec honda 25 yıllık Atmosferige 300 bin istiyor.Megane 1.5 DCI Touch da 330 bin lira ve Focus Tam Otomatik anormallik nerede goremedim.
yapma Rıdvan yapma bunu dakika 91..)
yazdıklarınıza katılıyorum.
ayrıca fordun hep ekmek yediği ve artık bir dna sı haline gelen yol tutuş efsaneside buna dahil.
diğer rakiplerinin buna yaklaşması şu an mümkün değil
yalnız son paragraftaki 25 YILLIK ATMOSFERİK HONDA kısmı ile sizi japon severler iyi halde bırakmazlar söyleyeyim
mesajınızı acilen silin..
-
quote:
Orijinalden alıntı: zotacing
Bu mesaj silindi.sende hep ford hayranlığı gözlemliyorum..)
yokluk deyince aklıma bir önceki 2015 model 1 kasa bmw aracım geliyor..(
hız sabitleme yoktu..
ön park senrörü yoktu..
şanzımanı vardı bende ona şanzıman harici çöp demiştim
meğer premium araca öyle söylenmezmiş..)
yokluğu yaşarken krala çıplak dememek...
-
quote:
Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACKyapma Rıdvan yapma bunu dakika 91..)
yazdıklarınıza katılıyorum.
ayrıca fordun hep ekmek yediği ve artık bir dna sı haline gelen yol tutuş efsaneside buna dahil.
diğer rakiplerinin buna yaklaşması şu an mümkün değil
yalnız son paragraftaki 25 YILLIK ATMOSFERİK HONDA kısmı ile sizi japon severler iyi halde bırakmazlar söyleyeyim
mesajınızı acilen silin..
Alıntıları GösterHocam Akrabam aldı.240.000 Liraya benzinli Atmosferik Honda bir de C Elysee Exclusive 2017 Dizel Sıfır aldıgı aracı 130-140 yaparken 103 e saydılar.Adama 270 e geldi.
Uyarınıza tesekkur ederim.Toyota Harici hicbir Japon aracı alınabilir bulmuyorum.Hepsinde ya zayıf Distribitor ya inanılmaz yuksek parca ve servis fiyatı ya da hepsi var.
Bu forumda ki arkadas mı bilmiyorum Honda Forumunda Tuplu aracın 50.000 bakımına 3000TL istediler diye dun forumlarında okudum.
25 yıl Atmosferik araca gidip 300.000 istemek birsey diyemiyorum.Bu mantıkla gidersek Full Otomatik Tork Konvertorlu Dizel Focus yanında cok uygun kalıyor.ustelik Avrupa defterini kapatmıs.Eylul de Fabrika kapanıyor.Simdiden habas satın almıs Fabrikayı ve bundan sonra Servis,Yedek Parca ve gelirse Araba cooook daha pahalı olacak.
Guzelim Jazz ın tipini mahvettiler.Ustune 2 yıldır Jazz ın geldigi de yok.1.0 127BG Turbo su var.Onu da getirmedi.Gocuk olayı zaten ortada ...
Toyota 1.5 Motordan bahsediliyor tup uyumu yok diye begenilmiyor ama 1-2 inceleme okudum.Normal araclarda Motor Verimliligi %33-36 iken 1.5 Motorda %41 Verimlilik varmıs.Bilidigin Hybrid Motoru ya da o verimlilige sahip ustune daha 3 gune kadar Toyota bunu 181 den CVT lisini 190 dan sattı.Aynı arac icin Civic fiyatı 286.000 idi.Simdi 294 olmus.Bayiler de 250-260 a veriyorlar Tuplu/Tupsuz ...
Japonlarda Toyota bir yana digerleri bir yana elestiren elestirsin.
< Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 5 Nisan 2021; 5:48:41 >
Konu içeriği, tam Kedi ciğer ilişkisi gibi olmuş. Komşunun arabasını çekiştireceğine çalış sende daha iyisini al.
|
Fordun arabaları segmentinde onlere oynayip vw den nispeten daha uygun olurdu .Ancak son yıllarda birakin vwyi BMW volvo gibi markalarla yarışıyor fiyatlari
Peki araclar o seviyede mi ? 360 bin lira istedikleri ford focusun torsiyon çubuklu ve analog kadranli olusu bile mide bulandırmaya yetiyor |
Arabayı 330 bin'e satana laf yok 100 binlik araçtan 200 bin vergi alana laf yok satın alana var
İŞTE CESARET İŞTE FERASET İŞTE FAZİLET İŞTE FEDA ADAM GİBİ ADAMMM Adamın daha paradan 6 sıfırın atıldığından haberi yok ben daha ne deyim 😔 |
Bu şahıshi vw trolü olmakla sucladigimda bana "Ben burada tüm araclari objektif eleştiriyorum " cevabını vermişti. Vw satis temsilcisi donanimhaber troludur kendisi büyük ihtimalle |
Ford zaten kaliteli değil ki. Fiatla aralarında sadece kapı fitil farkı dışında ciddi bi fark yok.
|
Konuyu açan komşusuna olan hasetinden çatlayacak. Kapıyı açık gördüğü için kapı açık uyarısının olmadığına hükmetmiş. Komşunun o uyarıya rağmen yine de unutmış olabileceği hiç gelmiyor aklına. Ford'un 25 sene önceki arabalarında bile standart olan basit bir özelliğin son kasa Focus'ta olmaması mümkün mü ? O arabanın bu ülkede 330 milyar(!) olmasının en son sorumlusu Ford'dur. Son kasa Focus'un tasarımı hoşuma gitmiyor ama fiyattan bağımsız söylüyorum, C-sedan segmentinin en iyi arabası şu anda. İç/bagaj hacmi çok geniş ve ferah, motor+şanzıman kombinasyonu muazzam. Sürüşü çok keyifli, en iyi direksiyon zevkini veren marka. Kaç tane VW grubu ve başka marka araba kullandım, Ford'daki direksiyon zevki ve hissini hiçbiri veremiyor. |
500 mesaj altı üye Saçma bir konu Tartışma çıkaracak içerik Yarın da VAG DSG konusu açar ohhh mis gibi. |
Otomotiv sektörünün bundan haberi var mı ? |
A dan Z ye kronik sorunu bitmeyen Opel i Ford un onune koymak da enteresan... |
Benzer içerikler
- edc şanzıman yağı ne zaman değişir
- renault clio 1.5 dci kronik sorunlar
- araba el freni kilitlenmesi
- bmw peugeot motoru mu kullanıyor
- mercedes e serisi paket sıralaması
- bmw ix2 2024 fiyat
- hyundai i20 sıfır fiyat
- byd ne zaman ucuzlayacak
- bmw 2022
- katı hal batarya
Bu mesaj IP'si ile atılan mesajları ara Bu kullanıcının son IP'si ile atılan mesajları ara Bu mesaj IP'si ile kullanıcı ara Bu kullanıcının son IP'si ile kullanıcı ara
KAPAT X