Şimdi Ara

Ford Focusun vasat bir araba olması

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir (1 Mobil) - 1 Masaüstü1 Mobil
5 sn
59
Cevap
0
Favori
3.594
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
7 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Komşum almış 330 milyara otomatik olanını. Konuşuyoruz , öyle övüyor ki Allah'ım Allah'ım. Viraja iyi giriyormuş motoru iyiymiş vs (Doğrudur bu arada ). Bugün bir baktım araba kilitli ama kapısı açık. Ulan dedim bu nasıl araba? 330 milyar para vereceğim kapı açıkken alarm uyarmayacak böyle şey olur mu? Partner var bizde 70 binlik o bile uyarıyor kapı açıkken. Katlanabilir aynası cabası. Benim dandik ticarimde var focusta yok ahahahahahahah. 330 MİLYAR BEYLER 330 bu paraya 10 Tofaş alırım 1 focus almam.

    aLıRsIn FoRD oLuRsUN loRDFord Focusun vasat bir araba olması 


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >



  • Konuyu açan komşusuna olan hasetinden çatlayacak. Kapıyı açık gördüğü için kapı açık uyarısının olmadığına hükmetmiş. Komşunun o uyarıya rağmen yine de unutmış olabileceği hiç gelmiyor aklına. Ford'un 25 sene önceki arabalarında bile standart olan basit bir özelliğin son kasa Focus'ta olmaması mümkün mü ?


    O arabanın bu ülkede 330 milyar(!) olmasının en son sorumlusu Ford'dur.


    Son kasa Focus'un tasarımı hoşuma gitmiyor ama fiyattan bağımsız söylüyorum, C-sedan segmentinin en iyi arabası şu anda. İç/bagaj hacmi çok geniş ve ferah, motor+şanzıman kombinasyonu muazzam. Sürüşü çok keyifli, en iyi direksiyon zevkini veren marka. Kaç tane VW grubu ve başka marka araba kullandım, Ford'daki direksiyon zevki ve hissini hiçbiri veremiyor.

  • Ford zaten kaliteli değil ki. Fiatla aralarında sadece kapı fitil farkı dışında ciddi bi fark yok.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Konu içeriği, tam Kedi ciğer ilişkisi gibi olmuş. Komşunun arabasını çekiştireceğine çalış sende daha iyisini al.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi farukkk -- 4 Nisan 2021; 21:16:41 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • farukkk kullanıcısına yanıt
    Arabayı 330 bin'e satana laf yok 100 binlik araçtan 200 bin vergi alana laf yok satın alana var

    İŞTE CESARET İŞTE FERASET İŞTE FAZİLET İŞTE FEDA ADAM GİBİ ADAMMM

    Adamın daha paradan 6 sıfırın atıldığından haberi yok ben daha ne deyim 😔



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Canbey96 -- 5 Nisan 2021; 10:32:35 >
    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Bu arada konusu geçmişken vasatın kelime anlamına hep birlikte bakalım. Vasat herkeste "negatif" bir duygu uyandırsa da aslında "orrtalama" demek. Doğru kullanımı "vasatın altında"dır.

  • Abartma

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Fordun arabaları segmentinde onlere oynayip vw den nispeten daha uygun olurdu .Ancak son yıllarda birakin vwyi BMW volvo gibi markalarla yarışıyor fiyatlari
    Peki araclar o seviyede mi ?
    360 bin lira istedikleri ford focusun torsiyon çubuklu ve analog kadranli olusu bile mide bulandırmaya yetiyor

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • z.atahan35 Z kullanıcısına yanıt

    Bu şahıshi vw trolü olmakla sucladigimda bana

    "Ben burada tüm araclari objektif eleştiriyorum " cevabını vermişti.

    Vw satis temsilcisi donanimhaber troludur kendisi büyük ihtimalle


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • kime göre neye göre Ford Focusun vasat bir araba olması 

  • Ford eski Ford değil, eskiden oluşturduğu marka imajının ekmeğini yiyor. Şahsi görüşümdür katılırsın katılmazsın ama bana göre durum bu. Son nesil arabaları hemen hemen her açıdan segment standartlarını zor yakalayacak seviyeye gelip fiyatını da premiumlara yaklaştırıyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: FurkanEmir411

    Ford eski Ford değil, eskiden oluşturduğu marka imajının ekmeğini yiyor. Şahsi görüşümdür katılırsın katılmazsın ama bana göre durum bu. Son nesil arabaları hemen hemen her açıdan segment standartlarını zor yakalayacak seviyeye gelip fiyatını da premiumlara yaklaştırıyor.

    Focus 1-2 segmentinin en iyi ve en kaliteli mühendisligini sunuyordu ozellikle yürüyen aksam konusunda, motorlari ise segment ortalamasindaydi zaten bir arabanın pahasıni suspansiyon sistemi ve frenaj belirler focus 3 te rakipleri ile arasındaki fark azalsada yine de öndeydi fakat mk4 focus direksiyon hissiyatı harici rakiplerinden farklı değil hala kullanması en keyifli makinelerden fakat o eski hissiyat tutuş Konfor dengesi bence yok ha megane nin 308 in leonun felan focus seviyesine erişebilmesi icin hala bir fırın ekmek yemesi lazım


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • 500 mesaj altı üye

    Saçma bir konu

    Tartışma çıkaracak içerik

    Yarın da VAG DSG konusu açar ohhh mis gibi.

  • Autoclub programlarını arada dinliyorum.Sektorun onde gelenleri vs cıkıyor.Otohaber in eski Yoneticisi var.

    Adamın dedigi su Ford un uretim maliyeti VW den cok daha pahalıya geliyor.VW cok yaygın bir tedarik zinciri var ve atıyorum 1 civata yı 10 kurus a alıyorsa Ford da bunun maliyeti 100 kurusa geliyor diyordu.

    Ford iyi kotu bilmem.Ama bildigim Almanya uretimli arac ve yanlısım oalbilir getrag uretimi Tam otomatik Tork Konvertorlu sanzıman var.


    Arac Almanya Uretimi oldugu icin belli bir kaliteye sahiptir.Torsiyon cubugu C sınıfı hangiş aracta kullanılırsa kullanılsın ben hos karsılamıyorum.Bu arac muhtemelen Dİzel 8 Tam otomatik Arac ya da Full Manuel arac ve fiyat olarak bence anormal bir fiyatı yok.


    Futu futu Vtec honda 25 yıllık Atmosferige 300 bin istiyor.Megane 1.5 DCI Touch da 330 bin lira ve Focus Tam Otomatik anormallik nerede goremedim.

  • Adam hakli 2014 Focus var araba leş. Konfor desen yok, deli ses aliyor iceri, kronik arizasi fazla...

    < Bu ileti Android uygulamasından atıldı >
  • Ford Focusun vasat bir araba olması




    Amerika'da SUVS & CROSSOVERS vede TRUCKS & VANS türü otomobiller ağırlıklı üretiliyor ve satılıyor.


    F-150 ise adeta efsane orada.Bu anlaşılacağı üzre artık Ford sedan vede Hb Otomobil pek üretmeyecek.Avrupa'da ise belki bir süre daha üretebilir ama daha çok küçük elektrikli suv otomobillere yönelecek gibi.

  • quote:

    Orijinalden alıntı: Jocker35

    Fordun arabaları segmentinde onlere oynayip vw den nispeten daha uygun olurdu .Ancak son yıllarda birakin vwyi BMW volvo gibi markalarla yarışıyor fiyatlari
    Peki araclar o seviyede mi ?
    360 bin lira istedikleri ford focusun torsiyon çubuklu ve analog kadranli olusu bile mide bulandırmaya yetiyor

    ya o igrenc halojen farlari. arkada klima olmamasi. arka koltukta kol dayama olmamasi.. trend x pakette o igrenc casio multimedyamsı şey


    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: huso

    Autoclub programlarını arada dinliyorum.Sektorun onde gelenleri vs cıkıyor.Otohaber in eski Yoneticisi var.

    Adamın dedigi su Ford un uretim maliyeti VW den cok daha pahalıya geliyor.VW cok yaygın bir tedarik zinciri var ve atıyorum 1 civata yı 10 kurus a alıyorsa Ford da bunun maliyeti 100 kurusa geliyor diyordu.

    Ford iyi kotu bilmem.Ama bildigim Almanya uretimli arac ve yanlısım oalbilir getrag uretimi Tam otomatik Tork Konvertorlu sanzıman var.


    Arac Almanya Uretimi oldugu icin belli bir kaliteye sahiptir.Torsiyon cubugu C sınıfı hangiş aracta kullanılırsa kullanılsın ben hos karsılamıyorum.Bu arac muhtemelen Dİzel 8 Tam otomatik Arac ya da Full Manuel arac ve fiyat olarak bence anormal bir fiyatı yok.


    Futu futu Vtec honda 25 yıllık Atmosferige 300 bin istiyor.Megane 1.5 DCI Touch da 330 bin lira ve Focus Tam Otomatik anormallik nerede goremedim.

    yapma Rıdvan yapma bunu dakika 91..)


    yazdıklarınıza katılıyorum.


    ayrıca fordun hep ekmek yediği ve artık bir dna sı haline gelen yol tutuş efsaneside buna dahil.


    diğer rakiplerinin buna yaklaşması şu an mümkün değil


    yalnız son paragraftaki 25 YILLIK ATMOSFERİK HONDA kısmı ile sizi japon severler iyi halde bırakmazlar söyleyeyim


    mesajınızı acilen silin..





  • quote:

    Orijinalden alıntı: zotacing

    Bu mesaj silindi.

    sende hep ford hayranlığı gözlemliyorum..)


    yokluk deyince aklıma bir önceki 2015 model 1 kasa bmw aracım geliyor..(


    hız sabitleme yoktu..


    ön park senrörü yoktu..


    şanzımanı vardı bende ona şanzıman harici çöp demiştim


    meğer premium araca öyle söylenmezmiş..)


    yokluğu yaşarken krala çıplak dememek...

  • quote:

    Orijinalden alıntı: TEPEE PREMİUM PACK

    yapma Rıdvan yapma bunu dakika 91..)


    yazdıklarınıza katılıyorum.


    ayrıca fordun hep ekmek yediği ve artık bir dna sı haline gelen yol tutuş efsaneside buna dahil.


    diğer rakiplerinin buna yaklaşması şu an mümkün değil


    yalnız son paragraftaki 25 YILLIK ATMOSFERİK HONDA kısmı ile sizi japon severler iyi halde bırakmazlar söyleyeyim


    mesajınızı acilen silin..



    Alıntıları Göster

    Hocam Akrabam aldı.240.000 Liraya benzinli Atmosferik Honda bir de C Elysee Exclusive 2017 Dizel Sıfır aldıgı aracı 130-140 yaparken 103 e saydılar.Adama 270 e geldi.


    Uyarınıza tesekkur ederim.Toyota Harici hicbir Japon aracı alınabilir bulmuyorum.Hepsinde ya zayıf Distribitor ya inanılmaz yuksek parca ve servis fiyatı ya da hepsi var.

    Bu forumda ki arkadas mı bilmiyorum Honda Forumunda Tuplu aracın 50.000 bakımına 3000TL istediler diye dun forumlarında okudum.

    25 yıl Atmosferik araca gidip 300.000 istemek birsey diyemiyorum.Bu mantıkla gidersek Full Otomatik Tork Konvertorlu Dizel Focus yanında cok uygun kalıyor.ustelik Avrupa defterini kapatmıs.Eylul de Fabrika kapanıyor.Simdiden habas satın almıs Fabrikayı ve bundan sonra Servis,Yedek Parca ve gelirse Araba cooook daha pahalı olacak.


    Guzelim Jazz ın tipini mahvettiler.Ustune 2 yıldır Jazz ın geldigi de yok.1.0 127BG Turbo su var.Onu da getirmedi.Gocuk olayı zaten ortada ...


    Toyota 1.5 Motordan bahsediliyor tup uyumu yok diye begenilmiyor ama 1-2 inceleme okudum.Normal araclarda Motor Verimliligi %33-36 iken 1.5 Motorda %41 Verimlilik varmıs.Bilidigin Hybrid Motoru ya da o verimlilige sahip ustune daha 3 gune kadar Toyota bunu 181 den CVT lisini 190 dan sattı.Aynı arac icin Civic fiyatı 286.000 idi.Simdi 294 olmus.Bayiler de 250-260 a veriyorlar Tuplu/Tupsuz ...


    Japonlarda Toyota bir yana digerleri bir yana elestiren elestirsin.




    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi huso -- 5 Nisan 2021; 5:48:41 >




  • 
Sayfa: 123
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.