Şimdi Ara

Ford Transit Iveco Daily Renault Master

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
17
Cevap
0
Favori
11.572
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Ivecoda kampanya varmış galiba mobilya taşımada kullanılacak yakıt bilgilerine ulaşamadım internetten yardımcı olucak var mı ?



  • Yapay Zekanın Yanıtı

    Ford Transit, Iveco Daily ve Renault Master: Karşılaştırma Rehberi

    İster iş için ister kişisel kullanım için olsun, doğru ticari aracı seçmek önemli bir karardır. Ford Transit, Iveco Daily ve Renault Master, sektördeki en popüler seçeneklerden bazılarıdır. Bu rehber, bu üç aracın temel özelliklerini karşılaştırarak hangisinin sizin ihtiyaçlarınıza en uygun olduğuna karar vermenize yardımcı olacaktır.

    Boyut ve Kapasite

    Ford Transit, Iveco Daily ve Renault Master, farklı boyutlarda ve kapasitelerde mevcuttur. Transit, üç uzunluk ve dört yükseklik seçeneğiyle sunulurken, Daily dört uzunluk ve üç yükseklik seçeneğine sahiptir. Renault Master ise iki uzunluk ve iki yükseklik seçeneğiyle gelir. Kapasite açısından Iveco Daily, 7 tona kadar yük kapasitesiyle en fazlasını sunar. Transit ve Master ise sırasıyla 2,2 ton ve 2,8 tona kadar yük taşıyabilir.

    Motor ve Performans

    Üç araç da çeşitli motor seçeneklerine sahiptir. Ford Transit, 105 beygir gücü ve 360 Nm tork üreten 2,0 litrelik bir dizel motordan, 185 beygir gücü ve 415 Nm tork üreten 2,2 litrelik bir turbo dizel motora kadar seçenekler sunar. Iveco Daily, 136 beygir gücü ve 350 Nm tork üreten 2,3 litrelik bir dizel motordan, 205 beygir gücü ve 470 Nm tork üreten 3,0 litrelik bir turbo dizel motora kadar seçenekler sunar. Renault Master ise 145 beygir gücü ve 350 Nm tork üreten 2,3 litrelik bir dizel motordan, 170 beygir gücü ve 380 Nm tork üreten 2,3 litrelik bir çift turbo dizel motora kadar seçenekler sunar.

    Çekiş Sistemi

    Ford Transit ve Renault Master önden çekişlidir. Iveco Daily ise arkadan çekişlidir ve isteğe bağlı olarak dört tekerlekten çekiş seçeneği sunar. Önden çekişli modeller, genellikle daha iyi yakıt verimliliği sağlar ancak dört tekerlekten çekişli modeller, daha iyi arazi yetenekleri sunar.

    Özellikler ve Donanım

    Üç araç da çeşitli özellikler ve donanım seçenekleri sunar. Ford Transit, SYNC 3 bilgi-eğlence sistemi, adaptif hız sabitleyici ve park yardım sistemi gibi özellikler sunar. Iveco Daily, AIR-PRO hava süspansiyonu, otomatik acil frenleme ve şerit takip asistanı gibi özellikler sunar. Renault Master ise R-LINK Evolution bilgi-eğlence sistemi, arka görüş kamerası ve kör nokta izleme sistemi gibi özellikler sunar.

    Sonuç

    Ford Transit, Iveco Daily ve Renault Master, farklı ihtiyaçlara ve bütçelere uygun çok yönlü ticari araçlardır. Hangi aracın sizin için en uygun olduğuna karar vermek için ihtiyaçlarınızı ve tercihlerinizi dikkatlice değerlendirmeniz gerekir. Yukarıda tartışılan faktörlere ek olarak, bayileri ziyaret etmenizi, araçları test sürüşüne çıkarmanızı ve nihai kararınızı vermeden önce diğer kullanıcıların yorumlarını okumanızı öneririz.

    Yapay Zekanın Yanıtını Genişlet
  • Panelvan mı yoksa Şasi Kamyonet mi?

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • kamyonet hocam şuan 2003 ford transit var yakıtı canımızı sıkıyor



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi blackdread -- 14 Eylül 2015; 12:20:35 >
  • İveco varken master bi kenara bi zamet. Anca öğrenci servisi atar.
    Arkaya ağır mobilyayı atınca önden çekiş master cartayı çeker, ayrıca arkadan itiş iveconun manevra kabiliyeti beni şaşırttı, yakıtları ahım şahım farklı değil. Kullanıma da bağlı.
    Ama arkadan itiş ve yüksek manevra kabiliyetine şaştım. Yandaki marangozun kapalı kasa ivecosunu, benim dobloyu soktuğum yere sokabiliyorum. (Gerçi kendi beceremiyo o ayrı) Kafa 403 gibi dönüyor. Ekmek yenecek araç.
  • http://www.iveco.com/turkey/urunler/pages/yeni-daily-kabin-teknik-veriler.aspx

    Yukarıdaki linkten teknik özelliklere bakabilirsin hocam. Brüt Araç Ağırlığı gibi bilgileri girmelisin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dreameren -- 14 Eylül 2015; 12:23:43 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • rabitelli kullanıcısına yanıt
    hocam ford a bişey demediniz yakıt çok önemli şuandada 2003 transit kullanıyoruz yakıt fazla diye değiştireceğiz
  • hocam pek bişey anlamadım km'de kaç yakar mesela o tür bilgiler lazım bana
  • quote:

    Orijinalden alıntı: OnrUstndd

    hocam ford a bişey demediniz yakıt çok önemli şuandada 2003 transit kullanıyoruz yakıt fazla diye değiştireceğiz

    Fordu bilmem, çook bindim ama direksiyonuna geçmedim.
    Kullanmadığım araç hakkında yazarsam da atmış olurum

    Ama transit her zaman yakar, serttir, yani kolay dağılmaz, dağılırsa toplanmaz, anadoluda tutulur, amaa, yenisi de yakar, eskisi de yakıyodu diyolar... Ben kullananların yalancısıyım.

    Tek kriteriniz yakıtsa yapacağınız şey, iveco, reno, ford her ne ise, istediğiniz araçların teknik verilerini karşılaştırın. Fabrika verilerinin üstüne bi %10-25 arası ekleyin, bu arada yakıtta en ekonomiği bilginiz olsun Ducato imiş.




  • rabitelli kullanıcısına yanıt
    teşekkür ederim hocam
  • Bizzat kendi tecrübem olmadığından kesin bir öneride bulunmam doğru olmaz ancak saydığınız araçları kullanan tanıdıklardan Ford un müsrif ama sağlam, Iveco nun çok seri ve rahat (kullanışlı) olduğunu arada duyuyorum.
  • Hocam sende master de var daily de.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: vetenes

    Hocam sende master de var daily de.

    Master kamyonet alacaksaniz ustune tente yaptiracaksaniz pisman olursunuz ama panelvan veya tentesiz pikap olarak kullanacaksaniz sizi uzmez tek sikinti onden cekis olmasi

    Iveco daily aldim daha 1000 km de araci biraz seri kullandim ortalamasi 8.4l/100km yakti 90 km hizla 7.4l/100km yakti cok sakin kullanimdada 6.4l/100km tuketti ayrica yuksuz iken daily rahat degil ama guclu ve saglam full donanimli

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • İveco daily. Yakıtı normal. Transit yine yakıtta üzer sizi. Kullananlar öyle diyor. Master hakkında pek bilgim yok. Sadece az yakıyor. Tek avantajı bu.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Iveco mantıklı.Transit de aklı çeliyor bir yerden ama Daily'de sağlam araç.Master'ı bence listeden çıkarın.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi xsaviorx -- 14 Eylül 2015; 23:14:59 >
    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • isuzu npr öneririm bizimkilerde almadan önce baya araştırmışlardı isuzu da karar kıldılar ..
  • Mobilya servisi yapılacaksa kesinlikle iveco. İç hacim olarak transitten daha geniş versiyonları var,transitten çok da farkı yoktur. Sürekli in - bin yapılmayacağı için çok fazla da yoracağını düşünmüyorum.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Mastera öğrenci servisi diyenler işyerimizin 2008 model 290 binde önden çekişli Masterı var. Alındığından beri ağzına kadar mal yüklü geziyor hala tık demedi. Ki artık arkadan çekişli versiyonu da var. Şöyle arabayı bilmeden önyargıyla yaklaşan insanlara acıyorum. Yok eniştemin dayısının kayınçosunun teyzesinin çocuğunun bilmem neyi patladı cart oldu curt oldu. Bitirin şu anlayışı artık



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi XeTLaG -- 15 Eylül 2015; 1:32:52 >
    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.