Şimdi Ara

Fransız arabaları neden sevilmiyor ?? (4. sayfa)

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
257
Cevap
2
Favori
12.760
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
4 oy
Öne Çıkar
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • quote:

    Orijinalden alıntı: cangk

    quote:

    Orijinalden alıntı: Enes.E!

    Bunu Gördükten Sonra Hiç Bir Fransız Aracı Sevemem .

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-otomobil-renault-sahibinden-renault-megane-ii-119404247/detay/


    apaçilikte son nokta olabilir

    Fransaya Mail Atıcam Aracı Geri Çağırsınlar . Bi daha Araç Vermesinler .




  • quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    alman arabaları felan fransız ve italyan arabalara göre genelde daha pahalı olur. fransız arabalar aynı donanımı ve hatta çoğu kez daha iyi donanımı daha uygun fiyata verirler.

    alman arabası alan insanlar daha çok para verdikleri için psikolojik olarak kendilerini tatmin etmeye çalışırlar, mutlaka kazıklanmadıklarını birilerine ispat etme gayretinde oluyorlar. tabi bu herkes için geçerli değil, anlamadan yorum yapanlar için söylüyorum. önce kendi arabalarının ne kadar iyi olduğundan bahsediyorlar, sonra bu yetmiyor diğer markalara laf atmaya başlıyorlar. ben birçok B ve C sınıfı araba kullandım. birbilerine göre üstünlükleri var tabi ki. ama şöyle örnek vereyim;

    aynı fiyat aralığında polo'nun punto'dan daha iyi olduğunu iddia edenlere gülüyorum, bu benim şahsi görüşüm. veya 60binlik Golf ile 50binlik C4'ü karşılaştıranlar da aynı kafada.

    hiç olmadı motorlara bir bakalım. piyasanın en iyi dizellerini düşünelim. B ve C sınıfı için tabi;

    PSA ; peugeot tarafından üretilen bir motor. Citroen Ford Mazda Volvo bunu kullanıyor.

    DCI ; renault üretiyor. Nissan, Dacia, Mercedes bunu kullanıyor.

    Multijet ; fiat üretiyor. Opel dışında kullanan var mı bilmiyorum.

    TDI ; vw üretiyor, kendi grubu dışında kullanan bilmiyorum.

    sence hangileri daha başarılı peki

    Fransızların iç konsol ve direksiyon tasarımı bitiriyor kendilerini bence. mesela rcz ye bakın. pejo belki son yirmi yıldaki en iyi arabasını yapmış, hatta son yirmi yıldaki en iyi arabalardan birini yapmış, direksiyonu 206 direksiyon ki biraz özelliştirse birkaç ekleme yapsa bile o direksiyon ve konsola ne kadar güzel olacak. bu gibi şeyler insanların aklında kötü imgeler oluşturuyor.

    TDI motoru audi'de, seat'da, vw'de kullanılıyor. Multijet alfa romeo, fiat'da kullanılıyor, DCI nissan, davcia ve giriş seviyesi mercedes'de kullanılıyor, PSA pejo, citroen, ford, volvo. Bunların birbirinden daha iyi olduğunu nasıl çıkardınız biraz açıklayabilir misiniz? Nerdeyse hepsinin kullanıldıkları segmentler aynı. Birini audi birini giriş seviyesi mercedes kullanıyorsa, giriş seviyesi mercedes'in kullandığının daha iyi olduğu anlamına mı geliyor?

    Birde hatırladığım kadarıyla multijet chevrolet sail diye bir arabada, suzukilerde ve tatalarda kullanılıyor.




  • kullanan bilir ..alınmaz valla..araba kronik sorundan geçilmiyor..en son farkettiğim jantların paslandığı...jantlar çelik değil bu arada...
  • Enes.E! kullanıcısına yanıt
    Kardeşim o arabayı yapan çocuk kör oldu
  • quote:

    Orijinalden alıntı: wamad

    quote:

    Orijinalden alıntı: asdfg112

    alman arabaları felan fransız ve italyan arabalara göre genelde daha pahalı olur. fransız arabalar aynı donanımı ve hatta çoğu kez daha iyi donanımı daha uygun fiyata verirler.

    alman arabası alan insanlar daha çok para verdikleri için psikolojik olarak kendilerini tatmin etmeye çalışırlar, mutlaka kazıklanmadıklarını birilerine ispat etme gayretinde oluyorlar. tabi bu herkes için geçerli değil, anlamadan yorum yapanlar için söylüyorum. önce kendi arabalarının ne kadar iyi olduğundan bahsediyorlar, sonra bu yetmiyor diğer markalara laf atmaya başlıyorlar. ben birçok B ve C sınıfı araba kullandım. birbilerine göre üstünlükleri var tabi ki. ama şöyle örnek vereyim;

    aynı fiyat aralığında polo'nun punto'dan daha iyi olduğunu iddia edenlere gülüyorum, bu benim şahsi görüşüm. veya 60binlik Golf ile 50binlik C4'ü karşılaştıranlar da aynı kafada.

    hiç olmadı motorlara bir bakalım. piyasanın en iyi dizellerini düşünelim. B ve C sınıfı için tabi;

    PSA ; peugeot tarafından üretilen bir motor. Citroen Ford Mazda Volvo bunu kullanıyor.

    DCI ; renault üretiyor. Nissan, Dacia, Mercedes bunu kullanıyor.

    Multijet ; fiat üretiyor. Opel dışında kullanan var mı bilmiyorum.

    TDI ; vw üretiyor, kendi grubu dışında kullanan bilmiyorum.

    sence hangileri daha başarılı peki

    Fransızların iç konsol ve direksiyon tasarımı bitiriyor kendilerini bence. mesela rcz ye bakın. pejo belki son yirmi yıldaki en iyi arabasını yapmış, hatta son yirmi yıldaki en iyi arabalardan birini yapmış, direksiyonu 206 direksiyon ki biraz özelliştirse birkaç ekleme yapsa bile o direksiyon ve konsola ne kadar güzel olacak. bu gibi şeyler insanların aklında kötü imgeler oluşturuyor.

    TDI motoru audi'de, seat'da, vw'de kullanılıyor. Multijet alfa romeo, fiat'da kullanılıyor, DCI nissan, davcia ve giriş seviyesi mercedes'de kullanılıyor, PSA pejo, citroen, ford, volvo. Bunların birbirinden daha iyi olduğunu nasıl çıkardınız biraz açıklayabilir misiniz? Nerdeyse hepsinin kullanıldıkları segmentler aynı. Birini audi birini giriş seviyesi mercedes kullanıyorsa, giriş seviyesi mercedes'in kullandığının daha iyi olduğu anlamına mı geliyor?

    Birde hatırladığım kadarıyla multijet chevrolet sail diye bir arabada, suzukilerde ve tatalarda kullanılıyor.

    Multijet alfa ve lancia tarafindanda kullaniyor ayrica yanilmiyorsam 1.9 ltlik unite vectra astra ve saab larda kullanildi.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Ucuz olmasa kimse yuzune bakmaz millet malini ovecem diye komik duruma dusuyor.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Cok severdim insanlar soguttu

    < Bu ileti tablet sürüm kullanılarak atıldı >
  • zaten dikkat ederseniz herhangi biri daha iyi demedim. hepsinin de geniş bir kullanım alanı olduğunu, eşdeğer motorlar olduğunu söylemek istedim. yani fransızlar kötü almanlar kaka demek anlamsız, onu vurgulamaktı niyetim.

    ha görüntü ve estetik herkes için bambaşka tabi :) ben mesela Megane 2'nin hb tasarımına bayılıyorum. sıfırı olsa alırım belki o derece (sadece dış tasarım bu arada)



  • < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi Enes.E! -- 19 Haziran 2013; 19:21:29 >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: the_zula

    dci candır. megane 2 dci ise evlattır.

  • Herhalde yıllarca bu milletin kuyusunu kazdıkları için sevilmiyorlar. Ekonomik motor, yedek parça ve servis bolluğu gibi nedenlerle tercih ediliyor. Japon, G.Kore ve -yüzbinlerce gurbetçimize ekmek kapısı olan ve dolayısıyla para kazanan milyonlarca insanımız hürmetine- Alman arabaları varken...
  • Ben sahip olduǧum 306 yı alırken tek bir insan evaldı Peugeot kötüdür Fransız arabasına binilirmi demedi.
    Aksine Peugeot un ürettiǧi en binilesi arabadır dedi.

    Aracın yol tutuşu atikliǧi yakıtı ortada diyebilecek hiçbirşey yok. Tek sıkıntım iç aksam tıkırtıları oldu onuda bi pazar gününde 3 4saatinizi verip halledebiliyosunuz.

    Sadece foruma bakarak yola çıkmayın burdaki herkes Almandan şaşmaz Japondan inmez.

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • vw kullanıcısıyım. ama fransız arabalarını da bu kadar öldürmesin kimse.. ben özellikle fransız arabalarının tasarımlarını çok begeniyorum.. kullanım ve kalitelerini bilemem.yalan konuşmayayım çünkü pek kullanmadım..ama çoğu tasarımı cezbetmiştir beni.. peugeot 407'nin tasarımını çok sevmiştim..görünce hala dönüp bakıyorum.
  • arkadaslar ben cok araba kullandım bmv 3,18 yada 5,20 dusunuyodum ama 97 safrane 2,0 140 beygir araba buldum ve kullandım bana gore safran daha rahat geldı ve aldım meger simdiye kadar araba kullanmamisim.alırken elınde kalır parcası pahalı gıbısınden neler dediler ama hicde oyle degilmıs.parca sorunu falan yok.parcaya ıhtıyacıda olmuyo zaten gıtmedıgım memleket kalmadi arabam 280 binde yorulmadan uzun saatler zevkle kullandıgım bı araba..bence arabayı almandı fransızdı dıye bosa ayırıyosunuz arabanın kullanımına gore ayırmak lazım.temızse araba memleketı hic onemli degil bence
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Cihat_,

    Hocam laguna bitti artık yerine latitude var

    Laguna bitmedi,yurtdışında hala satılmakta. Renault diye bindiğimiz latitude de Samsung SM5 , Fluence ise Samsung Sm3 dür , aslen renault filan değildir yani
  • 1997 yılının ekim ayı sonunda sıfır 1.6 enjeksiyonlu renault 19 almıştım. çok itinalı kullanmama rağmen çok arıza çıkardı. arabanın arızalarını ve servislerde çektiklerimi buraya yazmaya üşeniyorum. hele trafik ışıklarında her debriyaja bastığımda sürekli stop etmesi beni ve servisteki ustaları iyice bıktırmıştı. bu aracı satıp kurtulduktan sonra bir daha da renault almamaya yemin ettim.
  • Bende alman varken fransıza bakmam. Nedendir bilmiyorum alman daha lüks geliyor
  • Bizim ustada fransız arabası hariç her şeye bakıyor nedenini sorduğumda kalitesiz olduklarını söyledi ama reno bence iyi iş çıkarıyor
  • Almayın şu fransız arabalarını alman arabalarını , adamlar Türk düşmanı .
  • ben seviyorum.
    özellikle fiyat/performans oranı en iyi fransızlarda
  • 
Sayfa: önceki 23456
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.