Şimdi Ara

giulietta yazılım

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
3 Misafir (1 Mobil) - 2 Masaüstü1 Mobil
5 sn
11
Cevap
0
Favori
1.972
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaşlar 2011 model alfa romeo giulietta 1.4 tb multiair aracım var aracın ilk sahibi değilim aldığımda yazılımlı olduğunu söylediler ve exper de 210 beygir gücünde çıktı araba yani söylenen doğru aslen 170 beygir olması gerekiyor ne yazılımı var iptal edilebiliyor mu hiç fikrim yok uzun vadede araca zarar vereceğini düşünüyorum bunun iptal edilme şansı varmıdır ve herkes yapabilir mi yardımcı olursanız sevinirim



  • Yazılımı yapan yer silip orijinal map yükler.
  • Yaptırdığınız yer siler ama nerede yaptırdığınızı bilmiyorsanız yetkili servise götürüp ücreti karşılığında beyni yeniden programlatabilirsiniz.
    Ama iyi bir yerde yapıldıysa hiçbir şey olmaz merak etmeyin.
  • Giu icin yazilim pek inerilmiyor, zaten ecufast, pasatuning gibi daha bilindik yerler yazilim sonrasi 190-195hp cikacagini soyluyordu.Sizdeki hard yazilim olabilir, yetkili veya ozel aerviste bur guncelleme isteyebilirsiniz.Net hatirlamiyorum ancak beyin sokukmeden obd soketinden yapilabiliyirdu.Alternatifi de novitech box, onun verdigininde asagi yukari yazilim ile ayni oldugu soyleniyordu
  • Orjinal olanı al
  • Beygiri daha güçlü olsun işte daha ne?



    Millet tuning yaptırmak için binlerce TL veriyor , sen yüksek beygir istemiyorsun. Sebebi nedir?
  • Yazılımla arttırılan beygir gücünden bahsetmişsin ancak torkta yükseltilmiş olmalı. Beygirin yükseltilmiş olması araca normal kullanımda zarar vermemesi lazım. Mesele limitleri zorlamaya başlayınca motorun stresi kaldırıp kaldıramaması. Hızlanma daha iyi olur belki ama günlük kullanımda sadece beygir yükseltmek zarar vermez çünkü aracın kaldıracağı stres seviyesini aşmıyorsun. Ancak beygir ile beraber torkunda artmış olması lazım çekiş gücünü arttıracak olan tork sonuçta. Onuda bilen birine sormak lazım günlük kullanımda torkun yüksek olması ani hızlanmalarda vs. araca zarar verirmi diye. İllaki forumda bilen birileri vardır bu işleri.
  • Şuan bir sıkıntım yok araçla ama dediğiniz gibi beygir gücünün yanında torkda artmış durumda sanırım 330 nm filan çıkmıştı ölçümde.İleride motora sıkıntı yaratır mı onu bilemedim fazla yüklenmiyorum araca zaten
  • quote:

    Orijinalden alıntı: Guest-89183934B

    Beygiri daha güçlü olsun işte daha ne?



    Millet tuning yaptırmak için binlerce TL veriyor , sen yüksek beygir istemiyorsun. Sebebi nedir?
    Sebebi uzun vadede motora verdigi zarardir.
    Ureticil 170bg’e gore malzeme kullaniyor. Olay sadece yazilim degil. Pistonlarda, yataklarda vs kullanilan alasimlar buna gore belirleniyor. He tabi hemen yipratmaz motoru. Ama yazilimsiz arac atiyorum 300 bin km sorunsuz gidecekse yazilimlisi 150-200bin gider. Bu yuzden yazilim yaptiran kisilerin cogu “abi yazilim atarim basa basa kullanir 50bin km sonra satarim” derler. Sonraki sahibi dusunur. Sans isi. Belki sonraki sahibinde de sikinti cikartmaz sonrakinde cikartir ama hic bir zaman yazilimsiz aracin motoru kadar yipranmamis bir motor olamaz.
  • Benim araç Giulietta dizel. 105 bg stok. Kutu yazılım ile 140 bg olarak senelerdir kullanıyorum. Bir sıkıntı olmadı. Remap işinde ise bilen birinin düzgün yapması gerekiyor. Düzgün yapıldığını kontrol ettirip olumlu sonuç alırsanız sıkıntısız kullanırsınız. Değiştirmek için acele etmeyin önce bi baktırın bence.
  • 
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.