Şimdi Ara

gold bilgisayar güvenlik çağırıp beni darp ederek mağazadan kovdu

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
1 Misafir - 1 Masaüstü
5 sn
25
Cevap
0
Favori
1.314
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Arkadaşlar öncelikle bir tüketici olarak gold bilgisayarı mahkemeye verecem golddan led tv almıştım televizyon smart özelliği olan bir televizyondu ama televizyonu kullanmaya başladığımda smart özeliklerinde sıkıntı olduğunu gördüm televizyon teknik servislik oldu serviste incelendi aşırı ısınma problemi ve internette takılmalar yüzünden vermiştim servise servis televizyonda sıkıntı görmedi ve bana bu televizyon aşırı ısınırda kapanırda kendini resetleyebilirde internette donabilirde siz bu ürünü böyle kullanmak zorundasınız gibi şeyler söyledi bende hemen golda gittim teknik servisin söylediklerini aktardım sonuçta ben televizyonu sizden aldım alırken personeliniz smart tv özelliğinin düzgün çalıştığını kasma donma gibi sıkıntılar yaşamayacağımı iletti bana dedim müdürle görüşmek istedim bu konuyu müdürlerine aktarayım dedim sonuçta 10 günlük tv teknik servislik oluyor müdürlerine elemanın bana tv alırken yanlış bilgi aktardığını televizyonun elemanın söylediği gibi çıkmadığını bu yüzdende degişim talebimi ilettim resmen tinerci çocuk muamelesi gördüm müdürleri sinirlendi güvenliği cağırdı beni zorla dışarı attılar ben hakkımı aramak istiyorum internette araştırdım ama bişey bulamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkürler

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >







  • Sonuçta hepimizin başına gelebilir böyle olaylar önemli olan bu gibi müdürlerin insanlara böyle gaddarca davranmasını önleyebilmek bunun için yardımlarınızı bekliyorum sizce ben hakkımı nasıl aramalıyım ne olur bana bir yol gösterin ben gemileri yaktım maddi manevi tazminat ve tüketici mahkemesine başvurucam bu arada mağaza altunizade gold birdahada tövbe golddan birşey almıyacam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.




  • Hemen yazarsan dilekçeyi tüketici mahkemesi seni haklı bulur.
  • Geçmiş olsun, internet üzerinden alsaydınız belki 7 gün içinde iade şansınız olabilirdi.

    Ayrıca TV'nin markası nedir? Gold PC'nin iade konusunda sıkıntılı bir firma olduğunu duydum. Mağazada yaşadığınız sorunu, şikayetvar.com 'ada yazın mutlaka. Ben gold bilgisayardan bişey almamaya özen gösteriyorum. Hizlial.com 'da gold'a ait diye biliyorum.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Geçmiş olsun, internet üzerinden alsaydınız belki 7 gün içinde iade şansınız olabilirdi.

    Ayrıca TV'nin markası nedir? Gold PC'nin iade konusunda sıkıntılı bir firma olduğunu duydum. Mağazada yaşadığınız sorunu, şikayetvar.com 'ada yazın mutlaka. Ben gold bilgisayardan bişey almamaya özen gösteriyorum. Hizlial.com 'da gold'a ait diye biliyorum.

    Gold bilgisayardan kasıt bildiğimiz gold mu ?

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan3407


    quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Geçmiş olsun, internet üzerinden alsaydınız belki 7 gün içinde iade şansınız olabilirdi.

    Ayrıca TV'nin markası nedir? Gold PC'nin iade konusunda sıkıntılı bir firma olduğunu duydum. Mağazada yaşadığınız sorunu, şikayetvar.com 'ada yazın mutlaka. Ben gold bilgisayardan bişey almamaya özen gösteriyorum. Hizlial.com 'da gold'a ait diye biliyorum.

    Gold bilgisayardan kasıt bildiğimiz gold mu ?

    ben cevap vereyim. Bildiğimiz Gold...




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi klisi -- 27 Ağustos 2013; 13:18:48 >




  • önceliklewww.sikayetvar.com a kesinlikle yaz şikayetini. tarihi,yaklaşık saatleri de yazarak durumu anlatırsan belki genel merkezlerinden kamera kayıtlarına bakıp, ne olursa olsun müşteriye yapılmaması gereken bir hareket varsa elemanları cezalandırabilirler. darp derecesine vardıysa zaten mahkemede her türlü haklı çıkarsın, 1500-2000 tl masraf yaparsın ilk etap ama mahkemeyi kazandığında hem bu masrafları alırsın hem de suçlulardan tazminat alırsın. kamera kayıtları senin lehineyse olay biter, silerlerse hakim çocuk değil, senin haklı olduğunu kabul eder yine.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.


    tamam peki ben gold u mu hakem heyetine şilkayet etmeliyim yoksa televizon Philips marka philipsimi bide il hakem heyeti demişsiniz ben ümraniyede oturuyom ümraniyedeki hakem heyetine şikayet edebilirim dimi yada bu hakem heyetlerinin istanbulda merkezi bi yerimi var orayamı başvurmalıyım




  • quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan3407


    quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Geçmiş olsun, internet üzerinden alsaydınız belki 7 gün içinde iade şansınız olabilirdi.

    Ayrıca TV'nin markası nedir? Gold PC'nin iade konusunda sıkıntılı bir firma olduğunu duydum. Mağazada yaşadığınız sorunu, şikayetvar.com 'ada yazın mutlaka. Ben gold bilgisayardan bişey almamaya özen gösteriyorum. Hizlial.com 'da gold'a ait diye biliyorum.

    Gold bilgisayardan kasıt bildiğimiz gold mu ?

    Evet bildiğimiz GOLD mağazaları. Adı Gold Bilgisayar değil mi? Ben öyle biliyorum. Ürün iadelerinde sıkıntı çıkartıyorlarmış.

    Philips'inde televizyonu alınmazmış. Donma, yavaşlık gibi sorunlarını çözemeyen firmanın ürünleri alınmaz.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    quote:

    Orijinalden alıntı: gurkan3407


    quote:

    Orijinalden alıntı: coderMX

    Geçmiş olsun, internet üzerinden alsaydınız belki 7 gün içinde iade şansınız olabilirdi.

    Ayrıca TV'nin markası nedir? Gold PC'nin iade konusunda sıkıntılı bir firma olduğunu duydum. Mağazada yaşadığınız sorunu, şikayetvar.com 'ada yazın mutlaka. Ben gold bilgisayardan bişey almamaya özen gösteriyorum. Hizlial.com 'da gold'a ait diye biliyorum.

    Gold bilgisayardan kasıt bildiğimiz gold mu ?

    Evet bildiğimiz GOLD mağazaları. Adı Gold Bilgisayar değil mi? Ben öyle biliyorum. Ürün iadelerinde sıkıntı çıkartıyorlarmış.

    Philips'inde televizyonu alınmazmış. Donma, yavaşlık gibi sorunlarını çözemeyen firmanın ürünleri alınmaz.

    teknik servise verdim kasma donma ve ısnıma problemleri var diye adam ne dese beğenirsin bu televizyon ısınırda donar da kendini resetlerde bozulurda bunlar olağan şeyler siz televizyonu bu şekilde kulanmak zorundasınız diyor ben senden bi ücret iadesi alayımda gör sen 8 günlük televizyon teknik servislik oluyor televizyonu kontrol etmeye gittim teknik servise internete girdim televizyondan tv servis elemanının yanında kafayı yedi yine dondu yine kendini resetledi browserdan çıkış yaptı ama teknik servis elemanı hala bu hatayı kabul etmiyor yanında hata vermesine rağmen olağan şey diyor bunlar bariz tv kasılıyor ayıplı bi ürün bu işte kabul et bari ayıbını




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.


    tamam peki ben gold u mu hakem heyetine şilkayet etmeliyim yoksa televizon Philips marka philipsimi bide il hakem heyeti demişsiniz ben ümraniyede oturuyom ümraniyedeki hakem heyetine şikayet edebilirim dimi yada bu hakem heyetlerinin istanbulda merkezi bi yerimi var orayamı başvurmalıyım

    Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.
    Yazılı dilekçenizde,
    • Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
    • Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
    • Ne kadar para ödediğinizi,
    • Sorunun ne olduğunu,
    • Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
    • Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.
    BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ

    Madde 5 - Tüketiciler ile satıcılar arasında çıkan uyuşmazlıkları çözümlemek ve tüketici mahkemelerinde delil olarak ileri sürülebilecek kararları almak üzere il ve ilçe merkezlerinde hakem heyetleri kurulur.

    İl hakem heyetleri il merkezi sınırları içinde, ilçe hakem heyetleri ise ilçe sınırları içinde görevli ve yetkilidir. başvurular, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı satıcının bulunduğu yerdeki hakem heyetine yapılır. Kapıdan satışlarla ilgili uyuşmazlıklarda tüketicinin bulunduğu yerdeki hakem heyetine başvurulur.

    Tüketicinin ikametgahı ile satıcının bulundu yerin farklı olması halinde tüketici başvurusunu, ilgili hakem heyetine intikal ettirilmek üzere, ikametgahının bulunduğu yer hakem yetine de yapabilir.

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde kurulan il hakem heyetleri, mal ve hizmet bedeli Bakanlıkça her yıl başında belirlenecek tutarın üzerindeki uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkilidir. bu bedelin altındaki uyuşmazlıklara; Büyükşehir belediyesi sınırları dahilinde kurulur ilçelerdeki hakem heyetlerince ikinci fıkradı belirtilen esaslar uyarıca bakılır.


    TEKRAR DİYORUM HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANIZ HERZAMAN SİZİN LEHİNİZEDİR.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    Arkadaşlar öncelikle bir tüketici olarak gold bilgisayarı mahkemeye verecem golddan led tv almıştım televizyon smart özelliği olan bir televizyondu ama televizyonu kullanmaya başladığımda smart özeliklerinde sıkıntı olduğunu gördüm televizyon teknik servislik oldu serviste incelendi aşırı ısınma problemi ve internette takılmalar yüzünden vermiştim servise servis televizyonda sıkıntı görmedi ve bana bu televizyon aşırı ısınırda kapanırda kendini resetleyebilirde internette donabilirde siz bu ürünü böyle kullanmak zorundasınız gibi şeyler söyledi bende hemen golda gittim teknik servisin söylediklerini aktardım sonuçta ben televizyonu sizden aldım alırken personeliniz smart tv özelliğinin düzgün çalıştığını kasma donma gibi sıkıntılar yaşamayacağımı iletti bana dedim müdürle görüşmek istedim bu konuyu müdürlerine aktarayım dedim sonuçta 10 günlük tv teknik servislik oluyor müdürlerine elemanın bana tv alırken yanlış bilgi aktardığını televizyonun elemanın söylediği gibi çıkmadığını bu yüzdende degişim talebimi ilettim resmen tinerci çocuk muamelesi gördüm müdürleri sinirlendi güvenliği cağırdı beni zorla dışarı attılar ben hakkımı aramak istiyorum internette araştırdım ama bişey bulamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkürler

    hocam geçmiş olsun,

    belirttiğiniz çok ayıp bir durum.

    bahsi geçen olay sadece bu kadarmı?

    Mantiken düşünüldüğünde bir işletmede böyle bir durum olabilmesi için küfürleşme, kötü söz söyleme, aşırıya kaçan hareketler yapma gibi bir durum olması gerekir. Yada bunu yapanın deli olması gerekir.(Hiçbir işletme bu duruma düşmek istemez diye düşünüyorum) Bu şekilde bir konuşma,dadaşma,zıtlaşma oldumu acaba?

    Yurtdışında da sürekli karşılaştığım bir durum,

    Ürün satan yerler biz sadece ürünü satıyoruz. Sadece aracılık yaparız gibi ifadeleri faturalarında basılı olarak kullanıyor. Hatta bazı mağazalar sattıkları ürünlere ait teknik servis ve iletişim bilgilerini yazıyorlar.

    Şimdi burada sorumlu ürünü satanmı? Yoksa problemli ürünü üreten markamı?

    Birde satıcı elemanlara pek itimat edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu tür zincir mağazalarda ürünü satmak için ellerinde geleni yapıyorlar. Ürünü
    araştırıp ona göre almak daha mantıklı geliyor bana.

    not: gold yada herhangi bir firma ile uzaktan yakından bir bağlantım yoktur




  • quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.


    tamam peki ben gold u mu hakem heyetine şilkayet etmeliyim yoksa televizon Philips marka philipsimi bide il hakem heyeti demişsiniz ben ümraniyede oturuyom ümraniyedeki hakem heyetine şikayet edebilirim dimi yada bu hakem heyetlerinin istanbulda merkezi bi yerimi var orayamı başvurmalıyım

    Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.
    Yazılı dilekçenizde,
    • Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
    • Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
    • Ne kadar para ödediğinizi,
    • Sorunun ne olduğunu,
    • Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
    • Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.
    BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ

    Madde 5 - Tüketiciler ile satıcılar arasında çıkan uyuşmazlıkları çözümlemek ve tüketici mahkemelerinde delil olarak ileri sürülebilecek kararları almak üzere il ve ilçe merkezlerinde hakem heyetleri kurulur.

    İl hakem heyetleri il merkezi sınırları içinde, ilçe hakem heyetleri ise ilçe sınırları içinde görevli ve yetkilidir. başvurular, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı satıcının bulunduğu yerdeki hakem heyetine yapılır. Kapıdan satışlarla ilgili uyuşmazlıklarda tüketicinin bulunduğu yerdeki hakem heyetine başvurulur.

    Tüketicinin ikametgahı ile satıcının bulundu yerin farklı olması halinde tüketici başvurusunu, ilgili hakem heyetine intikal ettirilmek üzere, ikametgahının bulunduğu yer hakem yetine de yapabilir.

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde kurulan il hakem heyetleri, mal ve hizmet bedeli Bakanlıkça her yıl başında belirlenecek tutarın üzerindeki uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkilidir. bu bedelin altındaki uyuşmazlıklara; Büyükşehir belediyesi sınırları dahilinde kurulur ilçelerdeki hakem heyetlerince ikinci fıkradı belirtilen esaslar uyarıca bakılır.


    TEKRAR DİYORUM HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANIZ HERZAMAN SİZİN LEHİNİZEDİR.

    İstanbul il hakem heyeti ile görüştüm 1100 tl üstündeki tutarlar için il hakem heyetine başvursam bile kararın bağlayıcı olmayacağını 1100 tlnin üstündeki tutarlar için tüketici mahkemesine başvurmam gerektiğini bildirdi ayrıca hem gold hemde philipse ihtarname çekmem gerekiyormuş bununla ilgili bilginiz varmıdır ihtarname nasıl çekilir ondan sonrada çağlayan adliyesinde tüketici mahkemesine başvurmam gerekiyormuş ücret ne tutar hiç bilgim yok televizyonun fiyatından fazla tutmaz inşallah mahkeme masrafları




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicboyguccino

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    Arkadaşlar öncelikle bir tüketici olarak gold bilgisayarı mahkemeye verecem golddan led tv almıştım televizyon smart özelliği olan bir televizyondu ama televizyonu kullanmaya başladığımda smart özeliklerinde sıkıntı olduğunu gördüm televizyon teknik servislik oldu serviste incelendi aşırı ısınma problemi ve internette takılmalar yüzünden vermiştim servise servis televizyonda sıkıntı görmedi ve bana bu televizyon aşırı ısınırda kapanırda kendini resetleyebilirde internette donabilirde siz bu ürünü böyle kullanmak zorundasınız gibi şeyler söyledi bende hemen golda gittim teknik servisin söylediklerini aktardım sonuçta ben televizyonu sizden aldım alırken personeliniz smart tv özelliğinin düzgün çalıştığını kasma donma gibi sıkıntılar yaşamayacağımı iletti bana dedim müdürle görüşmek istedim bu konuyu müdürlerine aktarayım dedim sonuçta 10 günlük tv teknik servislik oluyor müdürlerine elemanın bana tv alırken yanlış bilgi aktardığını televizyonun elemanın söylediği gibi çıkmadığını bu yüzdende degişim talebimi ilettim resmen tinerci çocuk muamelesi gördüm müdürleri sinirlendi güvenliği cağırdı beni zorla dışarı attılar ben hakkımı aramak istiyorum internette araştırdım ama bişey bulamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkürler

    hocam geçmiş olsun,

    belirttiğiniz çok ayıp bir durum.

    bahsi geçen olay sadece bu kadarmı?

    Mantiken düşünüldüğünde bir işletmede böyle bir durum olabilmesi için küfürleşme, kötü söz söyleme, aşırıya kaçan hareketler yapma gibi bir durum olması gerekir. Yada bunu yapanın deli olması gerekir.(Hiçbir işletme bu duruma düşmek istemez diye düşünüyorum) Bu şekilde bir konuşma,dadaşma,zıtlaşma oldumu acaba?

    Yurtdışında da sürekli karşılaştığım bir durum,

    Ürün satan yerler biz sadece ürünü satıyoruz. Sadece aracılık yaparız gibi ifadeleri faturalarında basılı olarak kullanıyor. Hatta bazı mağazalar sattıkları ürünlere ait teknik servis ve iletişim bilgilerini yazıyorlar.

    Şimdi burada sorumlu ürünü satanmı? Yoksa problemli ürünü üreten markamı?

    Birde satıcı elemanlara pek itimat edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu tür zincir mağazalarda ürünü satmak için ellerinde geleni yapıyorlar. Ürünü
    araştırıp ona göre almak daha mantıklı geliyor bana.

    not: gold yada herhangi bir firma ile uzaktan yakından bir bağlantım yoktur

    aslında mantıklı olan o müdüre uzaklaştırma verilmesi veya işten çıkarılmasıdır ama o dua etsin benim gibi birine rastladı yarın bi gün başkasına daha yapar aynı şeyi baltayı sağlam kazığa vurur işindende olur aşındanda




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013


    quote:

    Orijinalden alıntı: klisi

    Merhaba kardeşim öncelikle bildiğim kadarı ile sana yardımcı olmaya çalışayım.

    Öncelikle hakem heyetine yada tüketici mahkemesine başvuruda bulunmak gerekir. Bununda bazı şartları var onlarıda aşağıda belirttim.. Aşağıdaki rakamların üzerinde bir TV satın aldıysan eğer tüketici mahkemesine başvurmak zorundasın.

    Tüketici hakem heyetine zorunlu başvuru sınırı 01.01.2013'den başlayarak 1.191,52 TL,

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Birde sana tüketici hakem heyetine başvuru için örnek bir dilekçe vereyim.

    ……......................... KAYMAKAMLIĞI

    TÜKETİCİ SORUNLARI HAKEM HEYETİ BAŞKANLIĞI’NA




    DAVACI (ŞİKAYET EDEN):


    ADRESİ:

    TEL / FAKS:


    DAVALI (ŞİKAYET EDİLEN):


    ADRESİ:


    ŞİKAYETİN

    PARASAL DEĞERİ:


    ŞİKAYET KONUSU:

    (AYIPLI MAL / HİZMET )


    OLAY:

    (ŞİKAYETİN AÇIKLAMASI)




    HUKUKİ DELİLLER: 4822 sayılı Kanunla Değişik 4077 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun, Borçlar Kanunu, Tanık, Bilirkişi ve Her Türlü Delil.



    NETİCE VE TALEP: Yukarıda açıklanan ayıplı .............hususunda karar verilmesini arz ederim. .... /.... /….


    Ad – Soyad

    İmza







    EK: Ayıplı mal / hizmete ait fatura/fiş vd. belgeler


    NOT : HER NE OLURSA OLSUN MUTLAKA HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANDA FAYDA VAR.


    Kardeşim öncelikle çok sağol ürünün değeri 2800 tl bunun istanbulda oturuyorum bunun içinde hakem heyetine başvuracam yoksa tüketici mahkemesine mi başvuracam

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde faaliyet gösteren il hakem heyetlerinin uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkili olmalarına ilişkin alt parasal sınır 01.01.2013'den başlayarak 3.110,58 TL'dir.

    Yani Hakem heyetine başvurabilirsin. Hakem heyetine başvuru ücretsizdir.

    sana verdiğim dilekçe ile derdini düzgün bir şekilde anlatırsan senin için daha iyi olur. Hakem heyeti kararları ortalama 3 ay kadar bir sürede değerlendirmeye alınır fatura bedeli üzerinden sana firma ödeme yapmak zorundadır ödeme yapmadığı taktirde icra kanalı ile de haciz işlemlerini başlatabilirsin.


    tamam peki ben gold u mu hakem heyetine şilkayet etmeliyim yoksa televizon Philips marka philipsimi bide il hakem heyeti demişsiniz ben ümraniyede oturuyom ümraniyedeki hakem heyetine şikayet edebilirim dimi yada bu hakem heyetlerinin istanbulda merkezi bi yerimi var orayamı başvurmalıyım

    Şikayet konusunu içeren dilekçe ve ekinde konuya ait belgelerle (fatura, satış fişi, garanti belgesi, sözleşme vb.) bizzat veya posta yolu ile başvurabilirsiniz.
    Yazılı dilekçenizde,
    • Satın aldığınız mal ya da hizmetin ne olduğunu, özelliklerini,
    • Malın ne zaman teslim edildiğini ya da hizmetin ne zaman ve nerede verildiğini,
    • Ne kadar para ödediğinizi,
    • Sorunun ne olduğunu,
    • Satıcı ya da sağlayıcıya durumu ilettiğinizde neler olduğunu,
    • Ne yapılmasını istediğinizi anlatın.
    BAŞVURULARDAN ÜCRET ALINMAZ

    Madde 5 - Tüketiciler ile satıcılar arasında çıkan uyuşmazlıkları çözümlemek ve tüketici mahkemelerinde delil olarak ileri sürülebilecek kararları almak üzere il ve ilçe merkezlerinde hakem heyetleri kurulur.

    İl hakem heyetleri il merkezi sınırları içinde, ilçe hakem heyetleri ise ilçe sınırları içinde görevli ve yetkilidir. başvurular, tüketicinin mal veya hizmeti satın aldığı satıcının bulunduğu yerdeki hakem heyetine yapılır. Kapıdan satışlarla ilgili uyuşmazlıklarda tüketicinin bulunduğu yerdeki hakem heyetine başvurulur.

    Tüketicinin ikametgahı ile satıcının bulundu yerin farklı olması halinde tüketici başvurusunu, ilgili hakem heyetine intikal ettirilmek üzere, ikametgahının bulunduğu yer hakem yetine de yapabilir.

    Büyükşehir statüsünde bulunan illerde kurulan il hakem heyetleri, mal ve hizmet bedeli Bakanlıkça her yıl başında belirlenecek tutarın üzerindeki uyuşmazlıklara bakmakla görevli ve yetkilidir. bu bedelin altındaki uyuşmazlıklara; Büyükşehir belediyesi sınırları dahilinde kurulur ilçelerdeki hakem heyetlerince ikinci fıkradı belirtilen esaslar uyarıca bakılır.


    TEKRAR DİYORUM HUKUKSAL BİR YARDIM ALMANIZ HERZAMAN SİZİN LEHİNİZEDİR.

    İstanbul il hakem heyeti ile görüştüm 1100 tl üstündeki tutarlar için il hakem heyetine başvursam bile kararın bağlayıcı olmayacağını 1100 tlnin üstündeki tutarlar için tüketici mahkemesine başvurmam gerektiğini bildirdi ayrıca hem gold hemde philipse ihtarname çekmem gerekiyormuş bununla ilgili bilginiz varmıdır ihtarname nasıl çekilir ondan sonrada çağlayan adliyesinde tüketici mahkemesine başvurmam gerekiyormuş ücret ne tutar hiç bilgim yok televizyonun fiyatından fazla tutmaz inşallah mahkeme masrafları

    http://www.kararara.com/yargilamagiderleri.htm bu linkten dava masrafınıöğrenebilirsin. Ben senin dediğin meblağ üzerinden bir ortalama gider hesaplattım Toplam dava açma masrafı: 312.72 TL'dir.

    Sen davayı kazandığın taktirde zaten dava masraflarınıda karşı taraf ödüyor.

    1. İhtar örneği 
    (Ayıp 30 gün içinde ortaya çıkmışsa, açık görülebilir nitelikte ise)

    ...........Noterliğine İhtarname(*)

    İhtar eden:.......... (siz)
    Adres :.................Sizin adresiniz

    Muhatap:Malı aldığınız yer
    Adres : ..................

    Konu:Ayıp ihtarı

    İzahı:
    1-Firmanızdan.........tarihinde.........YTL bedelle(fatura karşılığı) cinsi ve serisi...........................................ş eklinde yazılı olan malı satın aldım.Ben kısa adı TTKD olan Tüm Tüketicileri Koruma Derneği'ne üye olarak haklarımı öğrendim.

    2-İlk 30 gün içinde,açık görülebilir nitelikte ayıplı olduğu ortaya çıktı.(Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.

    3-Yürürlükteki 4077 sayılı TKHK'nun 4.maddesine göre 4 seçimlik hakkım olan bedelsiz tamir,ayıp oranında bedelden indirim,ayıpsız misli ile değiştirilmesi veya ödediğim bedelin iadesi seçeneklerinden birini tercih ediyorum.

    4-Ben size bu ihtarnameyi göndererek, bu 4 seçimlik hakkımdan birisi olan, "ödediğim bedelin iadesini,sattığınız ayıplı malı geri almanızı" talep ediyorum.

    Sonuç ve Talep:
    Talebimi yerine getirmediğiniz takdirde hakkınızda yasal yollara başvuracağımı ihtar ederim.

    2.ihtar örneği :

    (Ayıp, 30 günü geçtikten sonra 2 yıllık Garanti Süresi içinde çıkmışsa)

    *Sadece yukarıdaki örneğin 2.maddesini şu şekilde değiştirin:

    2-Ürünün 2 yıllık garanti süresi içinde............ay kullandıktan sonra GİZLİ AYIPLI olduğu ortaya çıktı.

    (Ürünün size yaşattığı sıkıntıyı 5 satırda özetleyin)

    Bu ayıbı firmanızın yetkili servis elemanlarına da yazılı olarak teyid ettirdim.Bu servis raporlarından anlaşılıyor.

    Karşılaştığınız şikayet "Ayıplı mal" değil, "Ayıplı hizmet" ise mantığınızı kullanarak, "Ayıplı mal" kelimeleri yerine "Ayıplı hizmet" yazın.


    *İhtarname mutlaka İadeli taahhütlü veya Noterden yapılmalıdır.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: magicboyguccino

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    Arkadaşlar öncelikle bir tüketici olarak gold bilgisayarı mahkemeye verecem golddan led tv almıştım televizyon smart özelliği olan bir televizyondu ama televizyonu kullanmaya başladığımda smart özeliklerinde sıkıntı olduğunu gördüm televizyon teknik servislik oldu serviste incelendi aşırı ısınma problemi ve internette takılmalar yüzünden vermiştim servise servis televizyonda sıkıntı görmedi ve bana bu televizyon aşırı ısınırda kapanırda kendini resetleyebilirde internette donabilirde siz bu ürünü böyle kullanmak zorundasınız gibi şeyler söyledi bende hemen golda gittim teknik servisin söylediklerini aktardım sonuçta ben televizyonu sizden aldım alırken personeliniz smart tv özelliğinin düzgün çalıştığını kasma donma gibi sıkıntılar yaşamayacağımı iletti bana dedim müdürle görüşmek istedim bu konuyu müdürlerine aktarayım dedim sonuçta 10 günlük tv teknik servislik oluyor müdürlerine elemanın bana tv alırken yanlış bilgi aktardığını televizyonun elemanın söylediği gibi çıkmadığını bu yüzdende degişim talebimi ilettim resmen tinerci çocuk muamelesi gördüm müdürleri sinirlendi güvenliği cağırdı beni zorla dışarı attılar ben hakkımı aramak istiyorum internette araştırdım ama bişey bulamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkürler

    hocam geçmiş olsun,

    belirttiğiniz çok ayıp bir durum.

    bahsi geçen olay sadece bu kadarmı?

    Mantiken düşünüldüğünde bir işletmede böyle bir durum olabilmesi için küfürleşme, kötü söz söyleme, aşırıya kaçan hareketler yapma gibi bir durum olması gerekir. Yada bunu yapanın deli olması gerekir.(Hiçbir işletme bu duruma düşmek istemez diye düşünüyorum) Bu şekilde bir konuşma,dadaşma,zıtlaşma oldumu acaba?

    Yurtdışında da sürekli karşılaştığım bir durum,

    Ürün satan yerler biz sadece ürünü satıyoruz. Sadece aracılık yaparız gibi ifadeleri faturalarında basılı olarak kullanıyor. Hatta bazı mağazalar sattıkları ürünlere ait teknik servis ve iletişim bilgilerini yazıyorlar.

    Şimdi burada sorumlu ürünü satanmı? Yoksa problemli ürünü üreten markamı?

    Birde satıcı elemanlara pek itimat edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu tür zincir mağazalarda ürünü satmak için ellerinde geleni yapıyorlar. Ürünü
    araştırıp ona göre almak daha mantıklı geliyor bana.

    not: gold yada herhangi bir firma ile uzaktan yakından bir bağlantım yoktur

    aslında mantıklı olan o müdüre uzaklaştırma verilmesi veya işten çıkarılmasıdır ama o dua etsin benim gibi birine rastladı yarın bi gün başkasına daha yapar aynı şeyi baltayı sağlam kazığa vurur işindende olur aşındanda


    bahsi geçen yer Gold'un francise olan bir mağazasımı?

    Böyle ise üfürükten bir müdür koymuştur işletme sahibi..

    Çorum'da da gold mağazası francise dı.

    Sahibi kılın tekiydi, müşteri ile nasıl konuşulur bilmezdi. Nedense hiç alışveriş olmadı zaten bu tiplerlede olamazdı zaten.

    Mağazayıda 1-1,5 yıl önce kapattılar sanırım.




  • quote:

    Orijinalden alıntı: magicboyguccino

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    quote:

    Orijinalden alıntı: magicboyguccino

    quote:

    Orijinalden alıntı: ere2013

    Arkadaşlar öncelikle bir tüketici olarak gold bilgisayarı mahkemeye verecem golddan led tv almıştım televizyon smart özelliği olan bir televizyondu ama televizyonu kullanmaya başladığımda smart özeliklerinde sıkıntı olduğunu gördüm televizyon teknik servislik oldu serviste incelendi aşırı ısınma problemi ve internette takılmalar yüzünden vermiştim servise servis televizyonda sıkıntı görmedi ve bana bu televizyon aşırı ısınırda kapanırda kendini resetleyebilirde internette donabilirde siz bu ürünü böyle kullanmak zorundasınız gibi şeyler söyledi bende hemen golda gittim teknik servisin söylediklerini aktardım sonuçta ben televizyonu sizden aldım alırken personeliniz smart tv özelliğinin düzgün çalıştığını kasma donma gibi sıkıntılar yaşamayacağımı iletti bana dedim müdürle görüşmek istedim bu konuyu müdürlerine aktarayım dedim sonuçta 10 günlük tv teknik servislik oluyor müdürlerine elemanın bana tv alırken yanlış bilgi aktardığını televizyonun elemanın söylediği gibi çıkmadığını bu yüzdende degişim talebimi ilettim resmen tinerci çocuk muamelesi gördüm müdürleri sinirlendi güvenliği cağırdı beni zorla dışarı attılar ben hakkımı aramak istiyorum internette araştırdım ama bişey bulamadım sizce nasıl bir yol izlemeliyim bu konuda bana yardımcı olabilecek varmı şimdiden teşekkürler

    hocam geçmiş olsun,

    belirttiğiniz çok ayıp bir durum.

    bahsi geçen olay sadece bu kadarmı?

    Mantiken düşünüldüğünde bir işletmede böyle bir durum olabilmesi için küfürleşme, kötü söz söyleme, aşırıya kaçan hareketler yapma gibi bir durum olması gerekir. Yada bunu yapanın deli olması gerekir.(Hiçbir işletme bu duruma düşmek istemez diye düşünüyorum) Bu şekilde bir konuşma,dadaşma,zıtlaşma oldumu acaba?

    Yurtdışında da sürekli karşılaştığım bir durum,

    Ürün satan yerler biz sadece ürünü satıyoruz. Sadece aracılık yaparız gibi ifadeleri faturalarında basılı olarak kullanıyor. Hatta bazı mağazalar sattıkları ürünlere ait teknik servis ve iletişim bilgilerini yazıyorlar.

    Şimdi burada sorumlu ürünü satanmı? Yoksa problemli ürünü üreten markamı?

    Birde satıcı elemanlara pek itimat edilmemesi gerektiğini düşünüyorum. Bu tür zincir mağazalarda ürünü satmak için ellerinde geleni yapıyorlar. Ürünü
    araştırıp ona göre almak daha mantıklı geliyor bana.

    not: gold yada herhangi bir firma ile uzaktan yakından bir bağlantım yoktur

    aslında mantıklı olan o müdüre uzaklaştırma verilmesi veya işten çıkarılmasıdır ama o dua etsin benim gibi birine rastladı yarın bi gün başkasına daha yapar aynı şeyi baltayı sağlam kazığa vurur işindende olur aşındanda


    bahsi geçen yer Gold'un francise olan bir mağazasımı?

    Böyle ise üfürükten bir müdür koymuştur işletme sahibi..

    Çorum'da da gold mağazası francise dı.

    Sahibi kılın tekiydi, müşteri ile nasıl konuşulur bilmezdi. Nedense hiç alışveriş olmadı zaten bu tiplerlede olamazdı zaten.

    Mağazayıda 1-1,5 yıl önce kapattılar sanırım.

    Altunizade mağazası goldun uzun zamandır aynı yerdeler 15 seneye yakındır altunizadedeler




  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.