Şimdi Ara

GOLF 7 mi satmalimiyim?

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
26
Cevap
0
Favori
2.154
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
0 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
Giriş
Mesaj
  • Merhaba arkadaslar,

    GOLF 7 1.6 tdie bluemotion var (10/2014 ve 67.000 km)

    mart ayinda göstergede yag eksildi isareti aldim. bir 750 ml yag ekledim.

    mayis sonunda yolda kaldi arabam. calismiyordu. cekici ile VW'ye goturduk.

    sonuç: turbo'nun turbini kirilmis, partikul filtresi kirilmis, EGR vanasi kirilmis ve bir segment kirilmis.

    fatura : 12600 eur. garantisi biti diye birsey odemek istemediler. 1 ay ugrastik sonunda turbo hatasindan dolayi bedavaya hepsini degistirdiler (blok motoru + turboyu + partikul filtresini + EGR vanasini).

    bir hafta önce arabayi tekrar aldim. kulandim ve hersey duzgun gozukuyor. ses, titreme, duman yok.

    sizce bu arabayi satmalimiyim? ilerde sorun cikartirmi?



  • Parca hatasından dolayı yasanmıssa kı onlar da boyle kabul etmıs; tekrar sorun cıkarır dıye tedırgın olmak gereksız bence. Bu dusunce tarzıyla hıc bır arac alınmaz.

    Golf her ne kadar segment lıderı de olsa 1.6tdı begenmedıgım bır motor. Genel gorus de bu yonde. Dızel arac ıhtıyacsa pıyasada daha guzel alternatıfler var. Yanı sorun cıkarır mı dusuncesınden zıyade daha ıyı bı motor temasıyla degıstırebılırsınız

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • quote:

    Orijinalden alıntı: masterap

    Parca hatasından dolayı yasanmıssa kı onlar da boyle kabul etmıs; tekrar sorun cıkarır dıye tedırgın olmak gereksız bence. Bu dusunce tarzıyla hıc bır arac alınmaz.

    Golf her ne kadar segment lıderı de olsa 1.6tdı begenmedıgım bır motor. Genel gorus de bu yonde. Dızel arac ıhtıyacsa pıyasada daha guzel alternatıfler var. Yanı sorun cıkarır mı dusuncesınden zıyade daha ıyı bı motor temasıyla degıstırebılırsınız
    zaten olaylar basima geldikten sonra biraz arastirdim ve malesef dediginiz gibi bu 1.6 dizel motorlarinda en buyuk sikinti turbo. 2013 ile 2014 arasinda ki uretilen golfler'de bu sorun cokca gorulmustur.

    yeni model mazda 3 sedan aldim. isimden dolayi 2 ay arabasiz kalamazdim.

    haklisiniz. arabayi calistirdiktan sonra 20-30 saniye beklerim genelde. ilk 10 dakika 2500 devir gecmem. kapatmadan oncede 30 saniye beklerim. yani kulanis tarzimda bir sikinti yok.



    < Bu mesaj bu kişi tarafından değiştirildi dafalgan150 -- 26 Ağustos 2019; 23:33:56 >




  • sat kurtul derim öyle bir arabayı elde tutmazdım ben olsam
  • Aslında araç yetkili serviste yapılmış, düzgün de yapılmışsa bir süre daha gider ama artık içinize o kurt düştü ise kemirir durur, en iyisi satmanız olur kafanız rahat etmeyecekse.
  • vw = arıza o bir gerçek ama yerinizde olsam satmazdım. Ben bu tür olaylara olumlu bakıyorum. Aracınız yapılmış, motoru turbosu yenilenmiş. Takılan parçalar bile ilk çıkana göre iyileştirilmiştir muhtemelen. Asıl şimdi tadını çıkarma zamanı. Cebinizden de para çıkmamış.

    Risk her markada var(vw kadar olmasa da).
  • Arabaya güvenmemek de sıkıntı veriyor. Şu an yaşadığım için biliyorum. Virajda kaydım, kaza yaptım. Bu araç bu virajda nasıl kaydı, niye kaydı vs derken hiç güven bırakmadı. Şimdi her virajda tedirgin ediyor. Subaruyu özlüyorum bu açıdan.
  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Golf 1.2 tsi mi tdi mi diyenlere..
    11 yıl önce açıldı
    Golf 6'mı Golf 7'mi?
    11 yıl önce açıldı
    Daha Fazla Göster
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Arabaya güvenmemek de sıkıntı veriyor. Şu an yaşadığım için biliyorum. Virajda kaydım, kaza yaptım. Bu araç bu virajda nasıl kaydı, niye kaydı vs derken hiç güven bırakmadı. Şimdi her virajda tedirgin ediyor. Subaruyu özlüyorum bu açıdan.
    Geçmiş olsun, aracınız neydi, nasıl bir virajdı kaydığınız, hava şartlarımı kötüydü?
  • MÜŞAVİR kullanıcısına yanıt
    GOLF 7 mi satmalimiyim?
    GOLF 7 mi satmalimiyim?

    Alamadığım viraj. Arkası koptu, ne olduğunu bile anlayamadım. Direksiyon hissiyatı sıfır. Gerçi benden sonra iki araç daha savruldu. Biz oraya gelmeden hafif yağmur atıştırmış olabilir. Araca da çok yüklenmek istemiyorum ama virajlarda çok keyif vermediğini söyleyebilirim.




  • commandx C kullanıcısına yanıt
    Tekrar geçmiş olsun, çok riskli bir yol gibi görünmüyor ama kaza işte, ne zaman ne olacağı belli olmuyor.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx




    Alamadığım viraj. Arkası koptu, ne olduğunu bile anlayamadım. Direksiyon hissiyatı sıfır. Gerçi benden sonra iki araç daha savruldu. Biz oraya gelmeden hafif yağmur atıştırmış olabilir. Araca da çok yüklenmek istemiyorum ama virajlarda çok keyif vermediğini söyleyebilirim.
    Geçmiş olsun. Mıcır yada su birikintisi varsa tüm güvenlik önlemlerini unut..




  • quote:

    Orijinalden alıntı: MÜŞAVİR

    Aslında araç yetkili serviste yapılmış, düzgün de yapılmışsa bir süre daha gider ama artık içinize o kurt düştü ise kemirir durur, en iyisi satmanız olur kafanız rahat etmeyecekse.
    aynen serviste yapildi. 2 yilda garanti verdiler. istedigim fiyata satamazsam tutarim galiba.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    vw = arıza o bir gerçek ama yerinizde olsam satmazdım. Ben bu tür olaylara olumlu bakıyorum. Aracınız yapılmış, motoru turbosu yenilenmiş. Takılan parçalar bile ilk çıkana göre iyileştirilmiştir muhtemelen. Asıl şimdi tadını çıkarma zamanı. Cebinizden de para çıkmamış.

    Risk her markada var(vw kadar olmasa da).
    haklisiniz. hersey yenilendi.

    vw degil sadece, malesef bmw ve mercedes'de ayni sekilde çok sorunlu markalar.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx

    Arabaya güvenmemek de sıkıntı veriyor. Şu an yaşadığım için biliyorum. Virajda kaydım, kaza yaptım. Bu araç bu virajda nasıl kaydı, niye kaydı vs derken hiç güven bırakmadı. Şimdi her virajda tedirgin ediyor. Subaruyu özlüyorum bu açıdan.
    çok gecmis olsun. bir sure sonra unutursunuz tekrar eski güven gelir.
  • quote:

    Orijinalden alıntı: commandx




    Alamadığım viraj. Arkası koptu, ne olduğunu bile anlayamadım. Direksiyon hissiyatı sıfır. Gerçi benden sonra iki araç daha savruldu. Biz oraya gelmeden hafif yağmur atıştırmış olabilir. Araca da çok yüklenmek istemiyorum ama virajlarda çok keyif vermediğini söyleyebilirim.
    Reis deltalar çok iyi yol tutar arabadan deel seninki subaru da olsa bazı yerde kayar

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >




  • dafalgan150 D kullanıcısına yanıt
    Turbo vs işin içine girince risk vs artıyor.

    115bin km'de impreza sattım(1.5 lpg), ertesi gün 86bin km'de dizel delta aldım. İki araç da otorapor'da detaylı eksper yapıldı.

    İmpreza hakkında tek bir şey çıkmadı. Ne motor, ne şanzıman ne de alt takımda. Eksper'den çıktık, notere gittik. Alan kişi geçenlerde aradı teşekkür etti çok memnunum diye.

    Delta için 3 yerde yağ kaçağı var dedi. Yangın riski bile olabilir dedi. Onun dışında birkaç kusur daha söyledi, volandan ses geliyor vs. Noter'den çıktık servise gittik. Yağ kaçakları için dizel araçlarda olur dediler. Volan için de bakımda kontrol edilir, değişmesi gerekirse değişir dediler. Hiç içime sinmedi ama uğraşmak istemedim, aldım. 10bin km'de sorun yaşamadım ama kafam da süper rahat değil.
  • dafalgan150 D kullanıcısına yanıt
    5 senede 66bın km dızel ıcın az duruyor. Bu konuda da bı hesap yapmanızı onerırım. Mtv sı, bakımı, dpf sı derken dusuk hacımlı turbo benzınlılere gore cok avantajı kalmıyor gıbı

    < Bu ileti mobil sürüm kullanılarak atıldı >
  • en1gma kullanıcısına yanıt
    Bu sadece yol tutuş meselesi değil hocam. Hissiyat, kontrol, denge olayları da var.

    Impreza ile viraj almak çok keyifliydi(Düşük hızlı virajlar). Impreza ile birçok yaylaya, koylara gittim. Virajlara hep normal üstü girdim. Şile yollarında lastik sesi duya duya girerdim virajlara. Evin yakınında driftlik bir viraj var, yaz kış sert girerdim. Hiç bir zaman kontrolsüz kaymadı. Delta böyle değil. Delta imprezaya göre çok daha stabil. Yüksek hızlı virajlarda daha iyi hissettiriyor. Ama araba viraj arabası değil. Zorlayınca bir önden kayıyor, bir arkadan kayıyor. Bazen virajda kayıyor mu kaymıyor mu anlaşılmıyor bile. O derece hissiz. Eşim kaydı mı diye soruyor ben de anlamadım diyorum.

    Arka taraf bağımsız değil. Kaza yaptığım gibi bozuk yolda bağımsız kesinlikle çok daha güvenli, kontrollü. Lancia'da uzun yol çok keyifli ama virajlar o kadar keyifli değil. Tam konfor arabası.

    Bu arada geçmiş olsun dilekleri iletenlere teşekkürler. Neyse ki sadece ön tampon düzeltmesi ile yırttık. Umarım sizler yaşamazsınız




  • Sat direk, ilerde zamanında keşke satsaydım diyeceksin.

    < Bu ileti DH mobil uygulamasından atıldı >
  • 
Sayfa: 12
Sayfaya Git
Git
sonraki
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.