Şimdi Ara

Hacı Koçakoğlu Baklava firması hakkında

Daha Fazla
Bu Konudaki Kullanıcılar: Daha Az
2 Misafir - 2 Masaüstü
5 sn
3
Cevap
1
Favori
896
Tıklama
Daha Fazla
İstatistik
  • Konu İstatistikleri Yükleniyor
2 oy
Öne Çıkar
Sayfa: 1
Giriş
Mesaj
  • 24.02.2023 tarihinde Yemeksepeti üzerinden "Hacı Koçakoğlu Baklava" firmasından;


    15 Dilim Fıstıklı Midye Baklava, 3 (Dilim) Fıstıklı Soğuk ve 5 (Adet) Halka Tatlısı siparişi verdim.


    Hepsi kuru, bayat ve şerbetsizdi. Misafirlerime rezil oldum. Hayatımızda yediğimiz en kötü tatlılardı.


    Restoranın kampanyasından faydalanmak için (80 TL ve üzerine 20 TL indirim) 4 ayrı sipariş oluşturduk.


    Restoranın kuryesi de 4 ayrı sipariş oluşturmuşsunuz, 4 ayrı yorum yapıp bizi değerlendirirseniz seviniriz, dedi.


    Kötü olduğu için olumsuz yorum yaptım. Fakat ne hikmetse yorumlarımın hiçbiri işleme bile alınmamış.


    25.02.2023 tarihinde "Hacı Koçakoğlu Baklava" firmasının sorumlusuyum diye bir telefon aldım.


    Sorumlu; "4 ayrı olumsuz yorum neden yaptınız, 1 tane neyinize yetmedi" diye saçma bir üslupla yanıt aldım.


    Ben; "Kurye arkadaşınız bana 4 ayrı sipariş verdiğimi, 4 ayrı yorum yaparsanız çok memnun olacağınızı iletti, bende tatlınızın kötü olması sebebiyle yorumlarımı yaptım." dedim.


    Bana Tatlılarımızda sorun olmadığını, sizde bizdeki tatlıları yiyecek ağız yok gibisinden imalı, imalı laflar etti. Normalde sorunlu restoranlar özür dileyerek nerede hata yaptıklarına bakarlar sonrasında bunu telafi etmek için ellerinden ne geliyorsa yaparlar.


    Firmadan hiç memnun kalmadım, ilk ve son siparişimdi.


    Buradan sipariş verecek olanlara duyurulur.



    Hacı Koçakoğlu Baklava firması hakkında







  • Google harita kayıtları asla yok migros vb. uygulamar üzerinden satış yapıyorlar.


    25 Ağustos 2024 tarihinde Migros uygulaması aracılığıyla Hacı Koçakoğulları'ndan “ekler” isimli ürünü satın aldım. Ürünü evde açtığımda, ürünlerin bozuk olduğunu ve sağlıksız bir durumda olduğunu fark ettim. Bu durum, hem sağlık hem de tüketici güvenliği açısından ciddi bir problem teşkil etmektedir.

    Bozuk ürünler, tüketiciler için büyük bir sağlık riski oluşturmakta ve bu tür sorunlar, tüketicilerin güvenini sarsmaktadır. Ürünün bozuk olması, hijyen ve sağlık standartlarına uyulmadığını ve kalite kontrol süreçlerinin yetersiz olduğunu göstermektedir.

    Bu nedenle, şunları talep ediyorum:

    Sağlık ve Güvenlik Önlemleri: Ürünlerin sağlık standartlarına uygunluğunun ve hijyen koşullarının yeniden değerlendirilmesini talep ediyorum. Bu tür sorunların tekrar yaşanmaması için gereken önlemlerin alınmasını öneriyorum.

    Resmi Makamlara Bilgi Verilmesi: Bu durumu ilgili bakanlıklara ve sağlık kurumlarına bildirilmesini, ürünlerin denetlenmesini ve gerekli yasal tedbirlerin alınmasını talep ediyorum. Sağlık Bakanlığı ve Ticaret Bakanlığı gibi resmi kurumlara durumu ileterek halk sağlığını koruyacak önlemler alınmasını öneriyorum.

    Ek olarak, ürünlerin fotoğraflarını ve alışveriş fişinin bir kopyasını ekte sunuyorum. Şikayetime dair yapılacak işlemler hakkında bilgilendirilmek istiyorum.

    Bu konuda gerekli adımların atılmasını ve kamuoyunu bilgilendirmenizi rica ederim.

    İlginiz için teşekkür ederim.

    Saygılarımla,


    kaynak : Hacı Koçakoğulları bozuk Ürün Şikayeti ve Sağlık Riski hakkında - Şikayetvar (sikayetvar.com)





  • Yapay Zeka’dan İlgili Konular
    Daha Fazla Göster
    
Sayfa: 1
- x
Bildirim
mesajınız kopyalandı (ctrl+v) yapıştırmak istediğiniz yere yapıştırabilirsiniz.